Διαγωνισμός Οκτωβρίου - The Winner!


Άλλος ένα διαγωνισμός έφτασε στο τέλος του.
Ειλικρινά είμαι πάρα πολύ χαρούμενη καθώς οι συμμετοχές σας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μου. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις συμμετοχές και τα υπέροχα σχόλια σας.

Ποιος κερδίζει όμως το νερό καθαρισμού Bioderma, το βερνίκι νυχιών Essie και το λαδάκι της Kerastase;



Η Elena DimKarag!
Έλενα μου πάντα τυχερή! Εύχομαι να σου αρέσουν πολύ τα δωράκια σου γλυκιά μου.

Οι υπόλοιποι δεν θέλω να απογοητεύεστε.
Όπως σας είχα ξαναπεί το "Fairies of beauty" έχει γενέθλια τον επόμενο μήνα και ένας super διαγωνισμός θα "ανέβει" πολύ πολύ σύντομα!

Hint:
To δώρο του διαγωνισμού θα είναι 6 σε 1. Επίσης είναι ένα δώρο που οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) θα λατρέψετε, από τα καλύτερα που έχετε δει εδώ στο "Fairies of beauty"!
Περισσότερα πολύ πολύ σύντομα...

Σας φιλώ,
Ιωάννα.

*η νικήτρια αναδείχθηκε κατόπιν κληρώσεως

10 σχόλια:

  1. Μπράβο στη νικητρια!! Πάντα τυχερή!! Ευχαριστουμε Ιωάννα μου για όλα αυτά τα υπέροχα δώρα!! Πολλά φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ Ιωάννα μου για όλα τα υπέροχα λόγια σου!
      Πολλά φιλάκια! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο τυχερή η νικήτρια!

    φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις βραβείο μπορείς να δεις εδώ http://tomakeupmou.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award_24.html φιλιααα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φαίη μου! :)
      Έρχομαι να το δω!
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ!!!!
    Πράγματι τα δώρα είναι εξαιρετικά και θέλω να τα δοκιμάσω, ειδικά το Bioderma!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μ'ευχαριστείς Έλενα! Εύχομαι να σου αρέσουν πολύ! :) <3

      Διαγραφή