Miss Dior: ένα άρωμα, μια ιστορία



Αυτό που αντέχει στο χρόνο, είναι αυτό που αξίζει. Εφήμερους ενθουσιασμούς προκαλούν πολλά, ιστορία όμως γράφουν λίγα.
Υπάρχουν κάποια αντικείμενα που φέρουν αυτό που ονομάζουμε "άστρο". Που από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν ξέραμε πως ήρθαν για να μείνουν, που όταν τα γνωρίσαμε είπαμε "εδώ κάτι ξεχωριστό υπάρχει".

Το Miss Dior του Dior ανήκει σίγουρα σ'αυτήν την κατηγορία. Ο χρόνος υπήρξε κριτής της αξίας του και εμείς εγγυητές της διαχρονικότητας του. 

Πρωτοεμφανίστηκε το 1947, 67 χρόνια πριν. Δημιουργοί του υπήρξαν οι Jean Carles και Paul Vacher.


Εκείνη την εποχή ο Christian Dior, ως αληθινός οραματιστής, συνέλαβε την εξής πρωτοποριακή ιδέα: θα "έντυνε" τη ραπτική του, με ένα άρωμα!
Μπροστά σε ένα πλήθος ενθουσιωδών δημοσιογράφων, επαναπροσδιόρισε τους παγιωμένους κανόνες του στυλ, επιβάλλοντας ένα νέο, διαβολικά αισθησιακό σχήμα. Η Carmel Snow από το Harper's Bazaar πρόφερε τότε τις μαγικές λέξεις: "It's such a Revolution. It's a New Look!", λέξεις που μέχρι σήμερα ακολουθούν τον οίκο σε κάθε του βήμα. 
Ο Dior συνόδεψε το "New Look" του με το Miss Dior. Αρωματίζοντας με αυτό την πρώτη του πασαρέλα , συνέδεσε για πάντα την ίδρυση του οίκου του με το Miss Dior.

"Perfume is the indispensable complement to the feminine personality, and the finishing touch of a dress." Christian Dior.
(" Το άρωμα είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα της γυναικείας προσωπικότητας και η τελευταία πινελιά ενός ντυσίματος").


Η κορυφαία εκείνη δημιουργία ήταν ένα Shypre λουλουδένιο άρωμα με αλδεϋδες, γαρδένια, γάλβανο, φασκόμηλο και περγαμόντο στην κορυφή του, με γαρύφαλλο, ίριδα, γιασεμί, κρίνο της κοιλάδας, τριαντάφυλλο και νάρκισσο στη καρδιά του και με λάβδανο, δέρμα, σανδαλόξυλο, πατσουλί, βρύα δριός και βέτιβερ στη βάση του.


Σήμερα κυκλοφορεί η νέα παραλλαγή του, το Miss Dior Eau de Parfum

Στην κορυφή του θα βρεις νότες από μανταρίνι Ιταλίας. Στην καρδιά του αιγυπτιακό γιασεμί και τριαντάφυλλο. Τέλος, οι νότες βάσεις του είναι το πατσουλί και ο μόσχος.


Πρόκειται για ένα άρωμα παραδεισένιο
Αισθησιακό και αιθέριο, προκλητικό και ερωτικό, ρομαντικό και εκλεπτυσμένο είναι μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που του ταιριάζουν. Είναι ένα άρωμα τόσο ιδιαίτερο, όσο η γυναίκα που το φοράει. Αφήνει έντονα τα "ίχνη" του στο πέρασμά σου, παραμένει όμως ανάλαφρο και ευχάριστο.

Συνδυάζει την αθωότητα με την τόλμη, την κομψότητα με την ανεμελιά. Μία γλυκιά νότα στην καθημερινότητά μας, ένα όνειρο που αγκαλιάζει τις στιγμές μας με θέρμη και πολυτέλεια, ένα άρωμα, μια ιστορία... Η ιστορία σου!


Το έχεις δοκιμάσει;
Το αγαπάς όσο κι εγώ;

Ιωάννα.







16 σχόλια:

  1. Λατρεμένο άρωμα, ιστορικό βασικά χαχαχα! Τέλειο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αγαπώωωωωωωωωωω!!Είναι από τα αγαπημένα μου αρώματα!
    Και έχω τρέλα με τα αρώματα και τις μυρωδιές γενικότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Βίκυ μου έχω τρέλα! Έχω ολόκληρη συλλογή!
      Το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου πλέον! :D

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω, αλλά το έχω μυρίσει! Κλασσικό άρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρηκα πολύ που έμαθα την ιστορία του μοναδικού αρώματος που δοκίμασα ποτέ! Γενικά δεν φοράω αρώματα. Μου το έκανε δώρο ο αδερφός μου για την ορκομωσία μου το 2009 (το Miss Dior Cherie eau de parfum) και το έχω ακόμη, το φοράω σε πολύ ειδικές περιστάσεις και πραγματικά το αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τέτοια αρώματα είναι για ειδικές περιστάσεις....
      Κι εγώ Εύα μου, δεν το φοράω κάθε μέρα...Μόνο σε όμορφες εξόδους και σε ειδικές περιστάσεις! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο άρωμα!!!!!!Και έχει πολύ καλή διάρκεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει Μάρω μου...Η διάρκειά του είναι εκπληκτική :D ¨*

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφη αναρτηση αν και δεν το εχω μυρισει θα ηθελα πολυ, φαινεται υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο Κατερίνα μου! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3 :*

      Διαγραφή