GLOWBOX Οκτωβρίου


Το "μαγικό" GLOWBOX έφτασε στη πόρτα μου και αυτόν το μήνα. Σαν ένα μικρό παιδί τα Χριστούγεννα που μόλις παρέλαβε το δώρο του από τον Άι Βασίλη, το έπιασα στα χέρια μου και άρχισα να το ανοίγω με τόση φούρια που νόμιζα πως θα το σκίσω.

Και η αλήθεια είναι πως μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που είδα. Πάμε να το δούμε και μαζί;



  • AVON - μολύβι/κραγιόν Ultra Color (full size)



To έχω ήδη σε μία απόχρωση και είμαι πολύ χαρούμενη που το απέκτησα και σε δεύτερη. Ειλικρινά το λατρεύω αυτό το κραγιόν. Δεν έχει καμία σχέση με τα Chubby Sticks, είναι ένα κραγιόν σε μορφή μολυβιού. Εύκολο στην εφαρμογή, με έντονη απόδοση χρώματος, μεγάλη διάρκεια και αίσθηση ενυδάτωσης, είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται τα χείλη σου για τους κρύους μήνες.

  • Fresh Line - Ερατώ μαλακτική κρέμα (full size)



Είμαι πολύ χαρούμενη και γι'αυτό το προϊόν. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προϊόν περιποίησης μαλλιών από την Fresh Line και ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι ειδικά σχεδιασμένη για τα πολύ ξηρά, καταπονημένα μαλλιά.

  • Human + Kind - Hand, Elbow, Foot cream (full size)



Μία κρέμα χεριών, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αγκώνες και πόδια. Η συσκευασία της είναι πολύ χαριτωμένη και η σύνθεσή της πολλά υποσχόμενη. Με βιταμίνη Ε και αβοκάντο, μπορεί να "κρύβει" την πραγματική ηλικία της γυναίκας, καταπολεμώντας τα σημάδια γήρανσης από τα χέρια (τα χέρια πάντα προδίδουν την ηλικία μας).  

  • Juvena - Skin Energy κρέμα ενυδάτωσης (5 ml)



Ενυδατική προστατευτική κρέμα από την Juvena που μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρωί και βράδυ. Ενεργοποιεί τα βλαστοκύτταρα του δέρματος, χαρίζει λάμψη και ελαστικότητα στο δέρμα.

  • Pure Gold Collagen



Μία δόση πόσιμου κολλαγόνου. Με υαλουρονικό οξύ και βιταμίνες βελτιώνει την εμφάνιση της επιδερμίδας και καθυστερεί τα σημάδια γήρανσης. Παράλληλα, δυναμώνει τα νύχια και τα μαλλιά και χαρίζει αίσθηση ευεξίας.


Εντυπώσεις:

Είμαι πολύ χαρούμενη για την αγορά μου. Πραγματικά, αγάπησα το Glowbox του Οκτώβρη. Προσωπικά, είμαι από τα κορίτσια που αγάπησαν και το προηγούμενο κουτάκι, οπότε οι ευχάριστες εκπλήξεις συνεχίζονται για εμένα.

Τι μου άρεσε:

  1. Μου άρεσε η ποικιλία των προϊόντων.
  2. Μου άρεσε το γεγονός πως υπήρχαν και full size προϊόντα.
  3. Μου άρεσαν τα ίδια τα προϊόντα. Είναι πολύ χρήσιμα και είναι προϊόντα που θα αγόραζα και μόνη μου (κρέμα χεριών, conditioner, κραγιόν, κρέμα προσώπου...το κολλαγόνο όχι).
  4. Moυ άρεσε το ότι η αξία των προϊόντων υπερκαλύπτει την αξία της συνδρομής.

Τι δεν μου άρεσε:

Το μόνο παράπονο που έχω, είναι αυτό που είχα και την προηγούμενη φορά. Θα ήθελα ένα ακόμη προϊόν μακιγιάζ. Το Glowbox παραμερίζει εντελώς το μακιγιάζ και εστιάζει κυρίως στην περιποίηση. Τα προϊόντα μακιγιάζ όμως χρησιμοποιούνται απ'όλες τις ηλικίες και αρέσουν σε όλες τις γυναίκες. Τα προϊόντα περιποίησης όχι.
Κάποια από τα συνεργαζόμενα brands της εταιρίας (π.χ. Lancome, Ysl) διαθέτουν εκπληκτικά travel size προϊόντα μακιγιάζ (έχω δει κάτι mini κραγιονάκια, foundation κ.λ.π., αξιολάτρευτα!).
Ας προσπαθήσουν λοιπόν να εμπλουτίσουν το κουτάκι τους με τέτοια προϊόντα που αγαπιούνται από όλες, αλλά δεν μπορούν να αποκτηθούν από όλες (τουλάχιστον όχι χωρίς δοκιμή) και είμαι σίγουρη πως θα γίνουν ανάρπαστοι.

Πως σου φάνηκε το Glowbox;
Συμφωνείς μαζί μου;
Ποια είναι η δική σου γνώμη για το κουτάκι; Με ενδιαφέρει πολύ να την ακούσω ;

Ιωάννα.

46 σχόλια:

  1. Αχ εγώ είμαι αρκετά μπερδεμένη.
    Αρχικά να πω ότι για εμένα το glowbox είναι το καλύτερο κουτί ομορφιάς,αλλά παρατήρησα κάποια πραγματακια που με "χάλασαν" αυτό το μήνα.
    1.Βρίσκω εντελώς άκυρο το πόσιμο κολλαγόνο-πιστεύω ότι δεν είναι ιδανικό για όλες τις ηλικίες και επιπλέον ό,τι έχει να κάνει με κατανάλωση (πόσιμη) το φοβάμαι.
    2.Ωραία η κρεμα της fresh line,αλλά έχουμε ήδη δοκιμάσει την εταιρία ( σαμπουαν).
    3.Κρέμα χεριών επίσης έχουμε πάρει απο το glowbox-plus το ότι δεν είναι γνωστή η εταιρία.
    4.Για τη juvena είδα από άλλες κοπέλες ότι ειναι για ξηρές επιδερμίδες-και αυτό άκυρο για το προφιλ που έχουμε συμπληρώσει.
    'Ισως το σκεφτώ για τον επόμενο μήνα
    @fay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ για το 1, γι'αυτό άλλωστε θα προτιμούσα προϊόντα μακιγιάζ. Οροί, κολλαγόνα, αντιγηραντικές κρέμες, δεν ταιριάζουν σε όλες μας.
      Για το 2 και το 3 έχεις ένα δίκαιο, όμως εγώ δεν είχα πάρει τα προηγούμενα κουτάκια και δεν το σκέφτηκα έτσι... :)
      Αλήθεια για ξηρές είναι; Δεν το πρόσεξα αυτό...Κρίμα δεν θα μου ταιριάξει... :/
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. update
      παρέλαβα και εγώ!Αντι για κρέμα χεριών είχε μολύβι ματιών με ενσωματωμένα ξύστρα-σφουγγάρι.
      Και μετά από αυτό το κουτί,αποφάσισα ότι η σχέση μου με ΟΛΑ τα κουτιά ομορφιάς έχει τελειώσει.Θεωρούσα το glowbox το καλύτερο,αλλά βλέπω ότι ακολουθεί τα βήματα των αλλων.Οι λόγοι που το προτιμούσα ήταν ότι δεν επαναλάμβανε το είδος-μάρκα των προϊόντων και ότι δεν υπήρχε διαφορά στα κουτιά.Η διαφορά για εμένα θα έπρεπε να υπήρχε ΜΟΝΟ στο άρωμα/χρώμα/ανάγκες και όχι στο είδος.
      Στο πολύ θετικό το ροζ κορδελάκι που είχε μέσα ως υπενθύμιση και ότι μπορούμε να βρούμε τα προϊόντα του κουτιού και στο online κατάστημα.
      Φιλιά
      @fay

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, εκ των πραγμάτων θα υπάρχει κάποια επανάληψη στις μάρκες. Εμένα δεν με ενοχλεί αυτό, ίσα ίσα. Οι περισσότερες συνεργαζόμενες μάρκες του glowbox είναι εξαιρετικές και με ενδιαφέρει να δοκιμάζω πολλά προϊόντα από αυτές. Σε αυτό για τις διαφορές στο είδος συμφωνώ πως είναι πλεονέκτημα να λαμβάνουν όλες το ίδιο (με μικροδιαφορές στο χρώμα και στη σύσταση) γιατί έτσι δεν αισθάνεται κανείς πως αδικείται... :)
      Αχ αυτό με το ροζ κορδελάκι ήταν πολύ όμορφη κίνηση και ήθελα κι εγώ να το αναφέρω αλλά το ξέχασα...Χαίρομαι που το αναφέρεις εσύ Φαίη μου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Απλά εγώ σκέφτομαι πως για 15 ευρώ συμφέρει να δοκιμάζεις τόσα προϊόντα...Και λόγω του blog θέλω να δοκιμάζω πολλά! :)
      Αν δεν είχα αυτό το "μικρόβιο", δεν ξέρω κατά πόσο θα ξετρελαινόμουν κι εγώ... :Ρ
      Φιλάκια Ιωάννα μου <3

      Διαγραφή
  3. Ωραίο είναι αλλά έχεις δίκιο για την αναλογία προϊόντων περιποίησης και καλλυντικών... Πολύ καλό post Ιωάννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι...Θέλουμε μακιγιάζ! :Ρ
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου! <3

      Διαγραφή
  4. Δεν μου άρεσε Ιωάννα μου!Μόλις μου ήρθε...το εχω παραγγείλει για μια φίλη!
    Το κραγιονάκι οκ συμπαθητικό!Το έχω και στο κόκκινο!
    Η κρέμα μυρίζει σαν vix...η ενυδατική είναι τοσοδούλικη!!Το fresh line ήταν το μόνο που μου άρεσε αρκετά!!
    Το πόσιμο κολλαγόνο δεν θα το έπινα!!
    Επίσης ξενέρωσα πάραααααααα πολύ όπως προείπα με την αύξηση τιμής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλα αυτά..εφόσον εσένα σου άρεσε..ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Έλεγα να μην ανοίξω τη κρέμα γιατί έχω πολλές ανοιχτές αλλά τελικά με έβαλες σε σκέψεις και την άνοιξα...Όντως δεν μυρίζει καθόλου ωραία...Ελπίζω να κάνει δουλειά όμως...:)
      Ναι Βίκυ μου για σένα που πληρώνεις με paypal ήταν φάουλ αυτό...Εγώ όπως σου είπα πλήρωνα πάντα με αντικαταβολή και έτσι δεν είχα διαφορά στα χρήματα...
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
      Φιλάκιααα! <3

      Διαγραφή
  5. Χμ θα συμφωνήσω μαζί σου...
    Το Glowbox πάντα έλεγα ότι είναι το καλύτερο κουτί αλλά τελευταία μου το έχει χαλάσει λίγο.
    Βέβαια, εγώ την πρωτοβουλία για το κολαγόνο τη βρίσκω εξαιρετική γτ το δοκιμάζω και εγώ αυτή την περίοδο και βλέπω διαφορά!
    Όμορφο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε σαν πρωτοβουλία...Αν και μάλλον θα το δώσω στη μητέρα μου γιατί εγώ ήδη χρησιμοποιώ άλλο συμπλήρωμα διατροφής...Είναι ένα προϊόν που έχει μεγάλη ζήτηση αυτή τη περίοδο και λογικό ήταν να το συμπεριλάβει κάποιο κουτί στο "μενού" του...Λένε πως ευεργετεί δέρμα, μαλλιά και νύχια.
      Εσύ Εύα μου έχεις δει διαφορά με τη χρήση του; Κάνει δουλειά;
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :))) <3

      Διαγραφή
  6. καλησπέρα κ απο εμενα! Μου αρεσε η αποψη σου και περιμενω και το δικο μου κουτακι το οποιο δεν εχει ερθει ακομη στη... "δυσπροσιτη" Λαρισα!! Θα κανω και γω σιγουρα ενα review!
    allthings4beauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A μάλιστα, αυτό εννοούν δυσπρόσιτες περιοχές;;; :Ρ
      Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. 3 full size προϊόντα είναι πολύ καλά! Εγώ έτυχε να πάρω το πιο απογοητευτικό κουτάκι τελικά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ όταν τα είδα! <3
      Ποιο είχες πάρει εσύ Natalie μου; :)

      Διαγραφή
  8. To κραγιόν της Avon φαίνεται υπέροχο! Απαράδεκτη η αύξηση της τιμής- και παντελώς αδικαιολόγητη! Να τα χαρείς όλααα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Σίσσυ μου!!! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. Εγώ δεν το πήρα ούτε αυτό τον μήνα και μάλλον δεν το μετανιώνω :) Δεν αμφιβάλλω ότι τα προιόντα είναι ποιοτικά και κάνουν δουλειά αλλά πόσες κρέμες πια να βάλεις πάνω σου????? Πρέπει να πασαλείβεσαι όλη μέρα!!! Θα συμφωνήσω ότι πρέπει να βάλουν πιο πολλά καλλυντικά!!! Μη σου πω ότι του Δεκεμβρίου, που θα είναι και εορταστική περίοδος, θα πρέπει να βάλουν μόνο καλλυντικά για να συγχωρεθούν για την τόση κρέμα που έπαιξε στα προηγούμενα κουτιά. ;) Κατα τ' άλλα να το ευχαριστηθείς σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Καλά έχεις πολύ δίκιο σ'αυτό που λες...Εγώ και μόνο από τα κουτάκια έχω στοκ για 3 χρόνια :Ρ
      Λοιπόν, συμφωνώ απόλυτα, τον Δεκέμβριο μόνο καλλυντικά! Θα στείλουμε και αίτημα :Ρ
      Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  10. εγω αυτο το μηνα ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο το glowbox!! η κρεμα προσωπου δεν ειναι για τον τυπο δερματος μου,και το κολλαγονο δεν ειναι για την ηλικια μου...αλλα το κραγιον απο την avon ηθελα να το δοκιμασω γιατι ειχα ακουσει τα καλυτερα...επισης χρειαζομουν μασκα για τα μαλλια και καινουρια κρεμα χεριων επομενως 15ε για τρια full size προιοντα που τα χρειαζομουν το θεωρω πολυ καλη τιμη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου...Και για μένα πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν! :)
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  11. Για να πω την αλήθεια απογοητέυτηκα λίγο απο το χρώμα του μολυβιού γιατί όσα κουτάκια έχω δει ως τώρα έχουν μέσα το φούξια. Και το λέω αυτό γιατί είχαν δώσει ένα hint πως θα μας δίναν την ευκαιρία να πειραματιστούμε με την τάση του χειμώνα που είναι τα red wine χείλη.
    Κατά τα άλλα, συμπαθητικό είναι το κουτάκι, έχει και 3 full size προιόντα που είναι ένα συν.
    Πάντως συμφωνώ, θα προτιμούσα περισσότερα προιόντα μακιγιαζ. Αν θέλουν τόσο πολύ να μας δίνουν προιόντα περιποίησης καλο θα ήταν να τηρούν τα προφιλ ομορφιάς που έχουμε συμπληρώσει!

    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Βασιλική μου θα προτιμούσα το φούξια....Αυτό που έλαβα είναι ένα έντονο ροζ (πιο ανοιχτό απ'ότι φαίνεται στη φωτογραφία)...Αλλά κι αυτό πολύ ωραίο είναι! :)
      Έχεις απόλυτο δίκαιο!
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  12. Να το χαρείς το κουτάκι σου, υπέροχο το κραγιόν κι η μάσκα μαλλιών! Σε tagαρα, πήγαινε εδώ~> http://teenage-girls-online.blogspot.gr/2013/10/tag-50-random-facts-about-me.html?m=1 για να το δεις! Φιλιά!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Βανέσα μου! :)
      Α τέλεια έρχομαι να δω το tag!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  13. Εμένα μ'άρεσε το Glowbox! Πολύ ωραίο και αυτό το μήνα! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ'άρεσε Μαριάννα μου...Πολύ μάλιστα! :) Ευχαριστώ! :*
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  14. Πως λέγεται η απόχρωση στο δικό σου κραγιόν.Νομίζω εμένα μου έστειλαν πιο σκούρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ελαβα την fresh fuchsia.Διαβαζα τωρα οτι ηshowstopper pink θυμιζει barbie.To Risque Rose φαινεται πολυ ωραιο στην μπροσουρα.Δεν σου αρεσε?Θα μας κανεις ενa swatch?

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσε πολύ Σοφία μου! :) Βέβαια θα ταίριαζε περισσότερο σε μελαχρινές κοπέλες. Είναι ένα πολύ έντονο ροζ-φούξια. Περισσότερο για βραδινό μακιγιάζ θα έλεγα...Ανεβάζω φωτογραφία εδώ σ'αυτό το άρθρο. Από κοντά είναι αρκετά πιο έντονο... :)

      Διαγραφή
    3. Ειναι πραγματικα πολυ εντονο αλλα μου αρεσει...Με γεια σου!!:)

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! <3 :)

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο post Ιωάννα μου!!! Έχεις δίκιο, απ' όσα παρακολουθώ, όντως δεν εστιάζει σε προϊόντα περιποίησης!! Μακάρι να αλλάξει!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *δεν εστιάζει σε προιόντα μακιγιάζ ΑΛΛΑ περιποίησης

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου...Μακάρι, μακάρι... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  16. to 1 kai to 2 tha ithela polu na ta dokimasw!
    Emena auto pou me neuriazei sto glowbox einai oti den prolavainw pote na to paraggeilw!!!Opote de mou kanei aisthisi pia!Krima giati me eixe enthousiasei kai meta tipota. Kai me tous upeuthunous pou milisa eipan ousiastika oti den mporoun na kanoun kati gia auto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με νευριάζει κι εμένα αυτό...Πάρα πολύ! Αυτή τη φορά έκανα 3μηνη συνδρομή για να μην έχω αυτό το άγχος :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  17. Πολυ ομορφα πραγματα εχει, το κραγιον της avon πρεπει να ειναι τελειο θα το παρω και εγω αυτο τον μηνα χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερό Κατερίνα μου! Πολύ καλή απόδοση και διάρκεια! Έχει λίγο shimmer αλλά εμένα μ'αρέσει πολύ... :)
      Φιλάκιαααα! :)

      Διαγραφή
  18. Εγω το παρελαβα σημερα .Ειμαι ικανοποιημενη αρκετα θα ελεγα ηταν και το πρωτο μου κουτακι.Εγω δν παρελαβα την κρεμα για τα χερια αλλα ενα μανο σε μπρορντο σοκολατι υπεροχο τα εβαψα κιολας :) Oσο για το Pure Gold Collagen δοκιμασα μια γουλια κ δν μ αρεσε σε γευση χαθηκε να εχει γευση φραουλα :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα να προσθεσω δοκιμασα την κρεμα αλλιων ειναι πολυ καλη κ μυριζει ωραια.το κραγιον μ αρεσε πολυ αλλα φευγει πολυ ευκολα :(

      Διαγραφή
    2. Μεγεια σου! :)
      Αλήθεια; Είχε βερνίκι το δικό σου; Τέλεια!
      Ναι η κρέμα είναι πράγματι πολύ καλή! Εγώ δεν το δοκίμασα το κολλαγόνο...Να σου πω την αλήθεια το φοβόμουν λίγο για τη γεύση :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή