Fall 2013 - Makeup Trends


Το πιο ερωτικό μακιγιάζ είναι αυτό του φθινοπώρου. Σκούρα κόκκινα χρώματα, καφετί και μοβ αποχρώσεις, έντονες μαύρες και ανθρακί, αποπνέουν μυστήριο και ερωτισμό, αναδεικνύουν την σαγήνη και το πάθος της γυναικείας φύσης. 
Τώρα η γυναίκα εγκαταλείπει το ανέμελο, γλυκό πρόσωπο της άνοιξης και του καλοκαιριού και ντύνεται με τη γοητεία του φθινοπώρου. Αισθάνεται περισσότερο γυναίκα και λιγότερο κορίτσι. Γίνεται σοφιστικέ κι εκλεπτυσμένη. Γίνεται star.

Ας δούμε όμως πιο προσεκτικά τι είναι αυτό που συνθέτει το φετινό φθινοπωρινό μακιγιάζ. Ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις του;
  

  • Wine Stained Lips





Τα ματ χείλη σε σκούρες μπορντό αποχρώσεις που θυμίζουν κρασί, είναι ένα από τα μεγαλύτερα trends του φετινού φθινοπώρου. Το αποτέλεσμα είναι άκρως γοητευτικό, θηλυκό και σοφιστικέ και η γυναίκα που το επιλέγει για την εμφάνιση της κομψή και ερωτική.
Τα wine-stained χείλη συνδυάζονται ιδανικά με πορσελάνινη, λευκή επιδερμίδα γι'αυτό θα χρειαστείς ένα foundation για φυσικό, αψεγάδιαστο τελείωμα. Τα μάτια παραμένουν απλά, χωρίς έντονο μακιγιάζ. Αν θέλεις να τα τονίσεις, μία cat eyeliner γραμμή είναι η πιο ασφαλής επιλογή. Τέλος, με μία terracotta μπορείς να τονίσεις ελαφρώς τις γωνίες του προσώπου σου και να προσθέσεις στο αποτέλεσμα μία πιο ψυχρή-φθινοπωρινή ένταση.
*Ysl Rouge Volupte στην απόχρωση Forbidden Burgundy, Maybelline Eye Studio gel eyeliner, Guerlain Terracotta 4 Seasons, Chanel Vitalumiere Aqua)



  • Metallic eyes - wine lips




Εδώ, τα μπορντό χείλη συνδυάζονται με μεταλλικές σκιές και δημιουργείται μία πολύ ενδιαφέρουσα παραλλαγή του προηγούμενου στιλ. Αυτό το φθινόπωρο οι μεταλλικές αποχρώσεις στα μάτια και στα νύχια έχουν την τιμητική τους. Χαρίζουν μία αριστοκρατική, glamorous αίσθηση στο μακιγιάζ και θυμίζουν red carpet εμφανίσεις. Η επιδερμίδα, όπως και πριν, είναι λευκή και αψεγάδιαστη, σαν από ακριβή πορσελάνη και τα μάγουλα ροδαλά μεν, ψυχρά δε. Οι βλεφαρίδες πρέπει να αναδεικνύουν το μακιγιάζ και να χαρίζουν σαγηνευτικό βλέμμα, γι'αυτό εστιάζουμε σε μάσκαρα για πλούσιο όγκο και έντονο μαύρο χρώμα.
*Dior Mystic Metsllics Constellation palette, Ysl Shocking mascara, Bobbi Brown Pot Rouge στην απόχρωση Rose, Lancome L'Absolu Rouge lipstick στην απόχρωση Prune Desir



  • Smokey Eyes - Nude lips




Τα smokey μάτια και τα "γυμνά" χείλη είναι η πλέον σταθερή τάση των τελευταίων χρόνων. Την μεγάλη ένταση των ματιών αντισταθμίζει η ουδετερότητα του υπόλοιπου προσώπου. Σε ένα τέτοιο μακιγιάζ το ρουζ είναι ανεπαίσθητο και τα χείλη nude. Η επιδερμίδα ωστόσο, πρέπει να είναι λαμπερή και φρέσκια. Ένα foundation για λαμπερό τελείωμα και ένα υγρό highlighter θα είναι οι πιστοί σύμμαχοί σου σε αυτήν την εμφάνιση.
*Mac lipstick στην απόχρωση Creme D'Nude, Too Faced Smokey Eyeshadow collection, Ysl Le Teint Touche Eclat liquid foundation, Benefit High Beam 



  • Strong brows - Neutral face




To ουδέτερο μακιγιάζ είναι μία τάση που ταιριάζει σε κάθε εποχή, επομένως και στο φθινόπωρο. Είναι η ασφαλής επιλογή για κάθε γυναίκα που αποφεύγει τα έντονα μακιγιάζ. Μία παλέτα ουδέτερων αποχρώσεων θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις πολλούς συνδυασμούς, άλλους περισσότερο έντονους και άλλους πιο απαλούς. Επίλεξε ένα nude κραγιόν με καφέ ή μοβ τόνους και απόφυγε τις "φωτεινές" nude αποχρώσεις. Μην ξεχνάς άλλωστε πως το μακιγιάζ θα πρέπει να παραμείνει φθινοπωρινό.
* Max Factor CC cream, Sleek Au Naturel palette, The Body Shop Colour Crush lipstick στην απόχρωση Dare to Bare


Ποια είναι η δική σου αγαπημένη φθινοπωρινή τάση;

Ιωάννα.

23 σχόλια:

  1. τελεια ολα!!ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για πρώτη φορά στη ζωή θα υιοθετήσω τα berry lips! So excited!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη είναι η πρώτη! Τα ματ χείλη κάτι μου κάνουν, δεν ξέρω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα η πρώτη είναι η αγαπημένη μου Κοραλλία μου! :) <3

      Διαγραφή
  4. ΠΟλύ όμορφα όλα!!!Προτιμώ όμως λίγο περισσότερο το 1ο και το 4ο!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου! Κι εγώ το 1ο προτιμώ! :D

      Διαγραφή
  5. Ένα και ένα!!Τα σκούρα μπορντώ χείλη πάντως θα τα τιμήσω δεόντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Ευαγγελία μου πως οι περισσότερες αυτό θα κάνουμε! :Ρ
      Είναι τέλεια τάση! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Αχ, η πρώτη μου άρεσε πολύ! Αλλά δεν ξέρω αν σε μένα θα ταίριαζε... Όποτε έχει τύχει να δοκιμάσω έντονα χείλη, καταλήγω να μην μ' αρέσει, σαν να δείχνει ξένο πάνω μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου κι εγώ ακριβώς το ίδιο παθαίνω με τις περισσότερες έντονες αποχρώσεις...Όμως αυτό που το δοκίμασα εχθές ήταν πολύ καλό! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Χμμ... Ίσως με μια πιο προσεκτική αναζήτηση της σωστής απόχρωσης να βρω κάποια που να μου ταιριάζει...
      Φιλάκια και σε σένα, Ιωάννα μου! <3

      Διαγραφή
  7. Τέλειο ποστ!
    όλες οι τάσεις μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα !!!Και η παρουσίαση τους Ιωάννα σούπερ !!Θυμάμαι όταν είχαμε πρωτοπάρει γεύση από φώτος σου πως πέρασε ο καιρός τώρα ώρα να δοκιμάζουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!!! :D
      Έλα μου ντε...Και τότε που ανέβασα τις φωτογραφίες σκεφτόμουν πως είναι πάρα πολύ νωρίς...Και τώρα μοιάζει σαν χτες! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. πιο πολύ μου αρέσει το Neutral face!το βρίσκω πιο "ζεστό"!
    στο blog μου ξεκίνησε ο πρώτος διαγωνισμός!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/yves-rocher.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Μαρία μου! Έρχομαι να δηλώσω συμμετοχή! :)

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω μπορντώ χείλη τόσο πολύ!!!!!! Αγαπημένο μου το Mac-Diva. Μόλις σας ανακάλυψα και πολύ χαίρομαι γι αυτό.

    Φιλάκια πολλά από

    > missybou.blogspot.gr <

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι υπέροχη! :) :)
      Ευχαριστώ πολύ!!!
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  11. Το αγαπημένο μου trend είναι τα wine stained lips, αθεράπευτο κόλλημα!!! :-)
    Έχες βραβειάκι Ιωάννα μου : http://goldendropsofbeauty.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα Βασιλική μου!!! :)
      Αχ ευχαριστώ πάρα πολύ! Έρχομαι να το δω!
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή