Cherrybox Οκτωβρίου!


"Tavels make the world go round" είναι το όνομα του δεύτερου φθινοπωρινού Cherrybox.
Είναι το τρίτο συνεχόμενο που παραλαμβάνω και, όπως κάθε φορά, ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σου το περιεχόμενό του.



Ας δούμε ένα- ένα τα προϊόντα:

1. Bioaroma - Λάδι ντεμακιγιάζ (full size)


Ενυδατικό λάδι ντεμακιγιάζ με λάδι καρύδας, δίκταμο και χαμομήλι. Διαθέτει μία πολύ ευχάριστη, λίγο έντονη μυρωδιά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως λάδι νυκτός, χάρη στην πλούσια αντιγηραντική του δράση.
Τιμή: 8.50 ευρώ τα 100 ml


2. Bioaroma lip balm (full size)


Χαρίζει ενυδάτωση και προστασία στα χείλη. Ιδανικό για τους χειμερινούς μήνες, περιέχει κερί μέλισσας, πορτοκάλι και κανέλα.
Με μία πρώτη δοκιμή έχω να παρατηρήσω τα εξής: δεν μου άρεσε πολύ το άρωμα και η γεύση του, όμως κάνει πράγματι καλή δουλειά. Σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω σε καταστάσεις "έκτακτης ανάγκης".
Τιμή: 4 ευρώ τα 25ml


3. Charme D'Orient - Gommage Corps (travel size)
4. Charme D'Orient - Beurre De Karite (travel size)


To Gommage Corps (δεξιά στη φωτογραφία) είναι ένα πίλινγκ σώματος με λεπτούς κόκκους αλατιού, μέλι, βασιλικό πολτό και απαλό αρωματικό λάδι. Μυρίζει υπέροχα, με ένα άρωμα γιασεμιού. Η υφή του δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα.
Τιμή:  28 ευρώ τα 300gr
Το βούτυρο Karite (αριστερά) είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Argan και αιθέρια έλαια. Φυσικό προϊόν που προορίζεται για θεραπείες σώματος (ενυδάτωση, ανάπλαση, ελαστικότητα), μαλλιών και προσώπου. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι θετικές. Πολύ παχύρρευστο και άκρως ενυδατικό, θεωρώ πως είναι το ιδανικό προϊόν για φτέρνες και αγκώνες.
Τιμή: 28 ευρώ τα 200gr


5. Juliette Armand - Ενυδατικός και Συσφικτκός ορός προσώπου (full size)


Ορός με υαλουρονικό οξύ για εντατική ενυδάτωση και ενίσχυση της επιδερμίδας. Σαν προϊόν δεν μου χρειάζεται και νομίζω πως δεν είναι κατάλληλο για την ηλικία μου, χαμένο όμως δεν θα πάει. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα επεξεργάζομαι μια ιδέα στο μυαλό μου και αυτό το προϊόν ίσως χρειαστεί. Περισσότερα θα σας πω σύντομα.
Τιμή: 14 ευρώ τα 10ml


6. Arabesque - Σκιά ματιών (full size)


Επαγγελματική σκιά ματιών σε γήινη απόχρωση. Έρχεται με μαγνητάκι στο πίσω μέρος για να συνθέσεις τη δική σου παλέτα χρωμάτων.
Τιμή: 5.30 ευρώ

Το κουτί κοστίζει 10 ευρώ (+3 σε περίπτωση αντικαταβολής)
Η συνολική αξία των προϊόντων είναι: 8,5 + 4 + (20*28 /300 ) + (20*28 /200) + 14 + 5.30 = 32.50 ευρώ.

Εντυπώσεις:

Τέσσερα full size προϊόντα; Όχι κι άσχημα θα έλεγα!
Αυτό το κουτί δείχνει να "συναρμολογήθηκε" με φαντασία και ενδιαφέρον.
Η πορεία του Cherrybox είναι η πιο σταθερή, χωρίς αρνητικές διακυμάνσεις. Αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση ομορφιάς και κάνει αυτό ακριβώς που ισχυρίζεται ότι κάνει: φέρνει στην πόρτα μας κάθε μήνα προϊόντα ποιοτικά, δυσεύρετα πολλές φορές. Μπορεί κάποια από αυτά να μην τα γνωρίζουμε ήδη, όμως είναι πολύ πιθανό να τα αγαπήσουμε στην πορεία. Κυρίως, τα προϊόντα αυτά είναι χρήσιμα στη μέση γυναίκα κι έτσι δεν αισθανόμαστε πως ξοδέψαμε τα χρήματά μας σε κάτι που δεν άξιζε. Ίσως, ένα-δύο πιο "επώνυμα-γνωστά" προϊόντα να έκαναν το εγχείρημα τέλειο. Όμως και πάλι είμαι πολύ ικανοποιημένη.

Πως σου φάνηκε;
Εσύ το παρήγγειλες;

Σε φιλώ,
Ιωάννα.




27 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάρει Cherry Box αλλά φαίνεται καλό deal αν περιέχει 4 full size προϊόντα! Ωραίο το άρθρο σου Ιωάννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου! :)
      Ναι 4 full size δεν το περίμενα... Ευχάριστη έκπληξη! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία προιόντα!!!!!!!!Μου αρέσουν πολύ τα προιόντα από Juliette Armand!!!!!!!!!!Να τα χαρείς όλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μάρω μου! :)
      Εγώ δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ... <3
      Φιλάκιααα!:)

      Διαγραφή
  3. Δεν το αγόρασα αυτό τον μήνα Ιωάννα μου..είπα να κάνω ένα διάλειμμα!!ιχιχι
    Μεγειάαααααα σου!!Πολύ όμορφα όλα και ειδικά το βούτυρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Βίκυ μου! Χρειάζεται και το διάλειμμα...:)
      Ευχαριστώ πολύ!!! :))) <3

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Είχαμε ακριβώς τα ίδια, απλά εμένα λόγω ηλικίας ίσως ήταν πιο κοντά μου το περιεχόμενο. Το Cherrybox δείχνει να βρίσκει το δρόμο του όπως είπες, τυπικοί στις ημερομηνίες με ποιοτικά προϊόντα. Προσωπικά, το εκτίμησα πολύ που είχε αρκετά φυτικά (τα οποία και προτιμώ) + ότι έμαθα την Charme d'Orient και την Βιοάρωμα που δεν ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα μαζί σου! :)
      Πολύ προσεγμένο κουτί...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ . ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ , ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. νομίζω απο τα πολύ καλά κουτιά...είχε την έννοια ενός home spa ...προσωπικά πολύ ικανοποιημένη με 3 full size και ένα travel αλλά και με τα πολύ ωραία δείγματα...ξετρελάθηκα με το βούτυρο...θα το πάρω σίγουρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλό και πολύ ενυδατικό! :) Όντως σαν home spa...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Ιωάννα μου! Με γεια σου!! Να τα χαρείς όλα!!

    Δεν το έχω πάρει ακόμα απόφαση να αγοράσω κάποιο από αυτά τα κουτάκια!! Full size ε; Το βρίσκω τέλειο! Όμως δεν γνωρίζω κανένα από αυτά, δεν τα έχω δει ή ακούσει άλλη φορά!
    Επειδή δεν το γνωρίζω, δεν θα έπρεπε να έχουν μέσα και κάποια "γνωστά" προϊόντα;

    Πολύ ωραίο και το νέο φόντο του blog!
    Φιλιά! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! Χαίρομαι που σ'αρέσει το φόντο! :)

      Ναι δίκιο έχεις...Για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ γνώριζα τις εταιρίες και θα προτιμούσα κανά δυο πιο γνωστά προϊόντα. Όμως και πάλι είμαι ικανοποιημένη! :)

      Καλή βδομάδα και σ'εσένα! Πολλά φιλάκια! :))) <3

      Διαγραφή
  8. και εγω το πηρα μονο που εμενα δεν ειχε σερουμ ειχε ενα βερνικι της babor πολυ προσεγμενο το κουτακι αυτο το μηνα το λατρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δέσποινα μου, κι εγώ! :) :)
      Όντως πολύ προσεγμένο...Ωραίο θα ήταν και το βερνίκι!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. και εκτός από βερνίκι που είχε και εμένα δεν είχε και το πρώτο προιόν και αντί για αυτό είχε ένα (!) ορό υαλουρονικού οξέως...

      Διαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα πραγματάκια σου!Ειδικά η σκιά όμως...επαγγελματική και σε τόσο καλή τιμή...Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)
      Να'σαι καλά! <3

      Διαγραφή
  10. Ωραίο το cherrybox Οκτωβρίου αλλά έκανες και ωραία παρουσίαση!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου! :D
      Πολλά φιλάκιααα! <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το περιεχόμενο του κουτιού σου Ιωάννα μου! Με γειά σου! :)
    Απο το Cherrybox δεν έχω πάραγγείλει ακόμα, αλλά φαίνεται πως αξίζει!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου! :D
      Αν σου αρέσουν οι "πειραματισμοί" αξίζει πάρα πολύ να το παραγγείλεις!
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο και το δικό σου κουτάκι με αρκετές ομοιότητες
    http://desertrose2012.blogspot.gr/2013/10/october-cherrybox.html
    και σε σένα το περιεχόμενο ήταν αξίας 36+ ευρώ.πολύ συμφέρουσα αγορά!!!Να τα χαρείς όλα,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θεοδότα μου! :)
      Έρχομαι να δω και το δικό σου! <3

      Διαγραφή