Αυτό, εκείνο, ή το άλλο;




Tag έχει το μενού σήμερα και όχι κάποιο τυχαίο tag, αλλά το αγαπημένο μου (τουλάχιστον γι'αυτήν την περίοδο)!

Το δημιούργησε η Θεοδότα από το Desert Rose και κατόπιν αυστηρής διαταγής της γλυκιάς μας Vintage holic, της Μαριάννας, αποφάσισα να το κάνω κι εγώ.

Ας δούμε τώρα τις ερωτήσεις και κυρίως...τις απαντήσεις!



1. Sephora ή Hondos Center;
Sephora για τις αποκλειστικές μάρκες, Sephora για την πιο "γενναιόδωρη" στα δείγματα πολιτική, Sephora γιατί είναι ο "πρωτεργάτης" των εκπτώσεων, Sephora γιατί μπορώ να ψωνίζω με την ησυχία μου drugstore χωρίς τον καταιγισμό ερωτήσεων, προτάσεων και παρατηρήσεων που συναντώ αλλού.
Hondos για όλες τις πωλήτριες που γνωρίζουν τα πάντα και σου προσφέρουν ουσιαστική και ευγενική βοήθεια σε ό,τι χρειαστείς, Hondos για την μεγάλη ποικιλία drugstore, Hondos για ορισμένες high-end μάρκες που δεν βρίσκεις στα Sephora.
Επομένως το κάθε κατάστημα έχει τη δική του "χάρη".

2. Too Faced ή Benefit;
Νομίζω ξέρετε ήδη την απάντηση...Benefit!


3. Radiant, Erre Due ή Seventeen;
Μάλλον Seventeen.

4. Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Αφροντούζ και πάλι αφροντούζ. Έχω μια μεγάλη ιδιοτροπία: σιχαίνομαι το αφρόλουτρο. Δεν μπορώ να αισθάνομαι πως το νερό που ακούμπησε συγκεκριμένες περιοχές του σώματός μου θα ακουμπήσει κι άλλες, δεν μπορώ να αισθάνομαι πως το νερό δεν ανανεώνεται έστω και για 1 λεπτό.

5. Body Butter ή Body Lotion;
Ανάλογα το προϊόν, αλλά μάλλον θα πω body lotion.

6. Κρεμοσάπουνο ή κανονικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο.

7. Νύχια μακριά ή κοντά;
Μεσαία, ούτε πολύ μακριά, ούτε πολύ κοντά.

8. Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Τι συγκρίνεται με μια βόλτα στα μαγαζιά; Ειδικά όταν ο ουρανός είναι καθαρός και ο ήλιος λάμπει;
Πάντως και το online shopping έχει πολλά πλεονεκτήματα.

9. Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες.

10. Κοντά ή μακριά μαλλιά;
Μακριά.

11. Ysl, Dior ή Estee Lauder;
Ysl, μετά Εstee, μετά Dior.

12. Glowbox, Cherrybox ή Beautytestbox;
Glowbox.

13. Υγρό ή gel eyeliner;
Gel.

14. Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Μόνο κλασσική έχω χρησιμοποιήσει.

15. Σφουγγάρι ή λούφα;
Λούφα.

16. Χωρίστρα στη μέση ή στην άκρη;
Σε εμένα στην άκρη.

17. Σκουλαρίκια, βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Δαχτυλίδι. Ένα κάθε φορά, άντε δύο. Ή ένα βραχιόλι.

18. Ματ ή shimmer σκιές;
Και τα δύο είναι απαραίτητα.

19. Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Ναι! Με αντηλιακό όμως...

20. Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Κυρίως στο σπίτι.

21. Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Όχι. Δεν αντέχω την ιδέα μιας μόνιμης "ζωγραφιάς" επάνω μου.

22. Εκτός από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε piercing κάπου αλλού;
Όχι. Δεν μου αρέσουν τα "σημάδια" στο σώμα μου. Και τις τρύπες των αυτιών τις έχω κλείσει.

23. Ρούχα ή καλλυντικά;
Καλλυντικά κυρίως...Και ρούχα όμως! Περνάω "φάσεις"...

24. Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Μόνος του. Εκτός αν αυτός ο "κάποιος" είναι μέλος της οικογένειάς μου...Τότε, εντελώς τυχαία κάθε φορά, μαθαίνει τι θέλω...

25. Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Πηγαίνω σε κέντρα αισθητικής σχεδόν για τα πάντα, όχι όμως για πεντικιούρ που κάνω μόνη μου. Γαργαλιέμαι πολύ!

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου. Ελπίζω να σου άρεσαν.
Ταιριάζουμε στις επιλογές μας;
Αν είσαι blogger και έχεις κάνει το tag άσε μου το link να το διαβάσω, αν όχι να το κάνεις οπωσδήποτε!


Σε φιλώ,
Ιωάννα.



18 σχόλια:

  1. To συγκεκριμένο tag είναι πολύ ωραίο.
    Το έχω κάνει κι εγώ :)
    Αν θες να το δεις,σου αφήνω το link...
    http://journeytofantasy.blogspot.gr/2013/10/thisthat-or-else-tag.html

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχαν πλάκα οι απαντήσεις σου! Και οι εξηγήσεις που έδωσες σε μερικές!
    Το έκανα κι εγώ το tag αυτό! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το δικό σου Κοραλλία μου πρέπει να ήταν το πρώτο που διάβασα κι ενθουσιάστηκα! :)
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  3. Αυτό με το αφρόλουτρο, ακριβώς έτσι!
    Το είχα κάνει και εγώ, και έφτιαξα και banner, να δες!
    http://toolbox-crafts.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-beauty-tag-id-rather.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ...Δεν μπορώ ούτε να το σκέφτομαι...Όχι να το κάνω κιόλας :Ρ
      Τέλεια! :) Πάω να το δω!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια η νέα εμφάνιση του blog και συμφωνούμε σε πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!!! :)
      Χαίρομαι πολύ που σ'αρέσει! <3 <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!!!!!!!!!Πολύ ωραίο το blog σου!!!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες οι απαντήσεις σου, ειδικά η επεξήγηση για Sephora Hondos Center!
    Το έχω κάνει κι εγώ αυτό το ταγκ!
    Εδώ http://beautyeverymoment.blogspot.gr/2013/10/thisthat-or-else-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω κάνει κ εγώ (http://laurasbeautystuff.blogspot.gr/2013/10/tag-this-that-or-else.html) κ μπορώ να πω πως η απάντηση στη πρώτη ερώτηση είναι η πιο σωστή που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο tag! Μαθαίνεις πολλά για τα κορίτσια που διαβάζεις τα blogs τους! Χάρηκα που το έκανες! φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου! Πλάκα δεν έχει; Εγώ όταν το διάβασα στα άλλα blogs ξετρελάθηκα! :D
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  9. ωραίες οι απαντήσεις σου!νομίζω πως θα το κάνω κι εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Μαρία μου! Είναι τέλειο! :)))
      Ευχαριστώ!!! :*

      Διαγραφή