Αγαπημένα Σεπτεμβρίου!


Έχω την εντύπωση πως στους μήνες που ακολουθούν, δεν θα ξέρω ποια προϊόντα να πρωτοδιαλέξω ως αγαπημένα. Πολλά τα λανσαρίσματα (νέα σεζόν, πρώτα φθινόπωρο, έπειτα χειμώνας και Χριστούγεννα), πολλά τα συνδρομητικά κουτιά...Συνεχώς δοκιμάζω νέα προϊόντα που με ενθουσιάζουν. Γι' αυτόν το μήνα πάντως οι επιλογές μου θα είναι λίγες, για τον επόμενο πολύ φοβάμαι πως όχι...
Πάμε να τις δούμε;




Περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών:





  • Dramatically Different Moisturizing gel
Νομίζω πως βρήκα το νέο μου "holy grail" ενυδατικό προϊόν. Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, αν όχι το πιο καλό. Όπως κατάλαβες δεν θα πω πολλά εδώ, γιατί θέλω να σου μιλήσω αναλυτικά γι'αυτό σε ξεχωριστή ανάρτηση. Το αξίζει άλλωστε...



  • The Body Shop Honeymania Body Butter
Κατά πάσα πιθανότητα θα έχεις ήδη δοκιμάσει κάποιο body butter της The Body Shop. Από μόνα τους αποτελούν μια ξεχωριστή σελίδα στο βιβλίο της περιποίησης του σώματος και θα το θεωρήσεις ίσως περιττό να σου αναλύσω τις μοναδικές τους ιδιότητες.
Το άρωμά του όμως δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο. Η Honeymania είναι το νεότερο μέλος της The Body Shop-οικογένειας και πραγματικά, κατά την άποψή μου, μία από τις καλύτερες αρωματικές σειρές που διαθέτει η εταιρία.
Το άρωμα του μελιού ξεχωρίζει, όμως αυτό που μυρίζεις δεν σταματάει εκεί. Πλούσιο, ευχάριστο, αναζωογονητικό, ξεσηκωτικό, φυσικό, έτσι θα το χαρακτήριζα. Αν σου αρέσουν οι έντονες μυρωδιές είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις.



  • Kerastase Elixir Ultime Masque
Είμαι πλέον πεπεισμένη πως αυτή η μάσκα δεν θα τελειώσει ποτέ. Θυμάσαι όταν σου είχα πρωτομιλήσει γι'αυτήν εδώ; Σχεδόν ένας χρόνος πέρασε από τότε που την χρησιμοποίησα για πρώτη φορά και ακόμη υπάρχει μια μικρή ποσότητα. Εντάξει, δεν τη χρησιμοποιώ συνέχεια γιατί θέλω να δοκιμάζω συνεχώς νέα προϊόντα. Όταν όμως, μετά από διαλείμματα, την εφαρμόζω ξανά στα μαλλιά μου, συνειδητοποιώ πόσο ξεχωριστό προϊόν είναι.



Μακιγιάζ:





  • Bronze Goddess Powder Bronzer της Estee Lauder
Από τότε που το έπιασα στα χέρια μου, νομίζω πως δεν υπήρξε μέρα που να μην το χρησιμοποιήσω. Σου μίλησα πρόσφατα γι'αυτό εδώ.




  • Laura Mercier Lip Glaze στην απόχρωση Bare Beige
Όταν το είχα βρει μέσα στο Cherrybox Αυγούστου, αν και με την πρώτη ματιά το ερωτεύτηκα, δεν το χρησιμοποίησα πολύ, καθώς το χρώμα του μου φάνηκε πιο "φθινοπωρινό". Με το που μπήκε όμως ο Σεπτέμβρης το έπιασα και δεν το άφησα. Είναι ένα υπέροχο lip gloss, σε nude, καφέ-ροζ απόχρωση. Είναι ενυδατικό, δεν κολλάει και η υφή του είναι πολύ πλούσια. Το χρώμα του είναι διακριτικό αλλά όχι διάφανο. Σε αντίθεση με πολλά lip glosses κάνει τη διαφορά στα χείλη.



  • Seventeen Proliner
Δεν θα πω πως είναι το αγαπημένο μου eye-liner, σίγουρα όμως συγκαταλέγεται μεταξύ των αγαπημένων μου. Είναι έντονο, έχει μεγάλη διάρκεια, στεγνώνει αρκετά γρήγορα και με βολεύει στην εφαρμογή. Αν και προτιμώ τα gel eye-liners (τα εφαρμόζω πιο εύκολα), αυτό θα σου το συνιστούσα ανεπιφύλακτα.



  • Lancome Hypnose Drama mascara
Τελικά μέσα στα αγαπημένα μου, θα υπάρχει πάντα κάποιο δώρο περιοδικού. Αυτή τη μάσκαρα τη βρήκα στο Elle Σεπτεμβρίου και πραγματικά με εντυπωσίασε. Έντονο μαύρο χρώμα, καταπληκτικό μήκος, όγκος, διαχωρισμός και καμπύλη. Τι άλλο να ζητήσω;
Μόλις την τελειώσω σίγουρα θα την αγοράσω στο κανονικό της μέγεθος.



  • Ciate Nail Polish στην απόχρωση Sugar Plum
To αγαπημένο μου βερνίκι όλων των εποχών. Είναι ένα απαλό, λιλά-κουφετί, κρεμώδες χρώμα, κομψό και...αριστοκρατικό θα έλεγα. Φαντάζομαι μία νύφη να το φοράει, θα έδειχνε υπέροχο. Το χρησιμοποιώ σπάνια γιατί δεν θέλω να το τελειώσω. Το παρήγγειλα από το beautybay και έκανα δύο μήνες να το παραλάβω, επομένως δεν νομίζω να το επιχειρήσω ξανά.
Πάντως σκέφτομαι να ανεβάσω ξεχωριστό post με swatches γιατί σε αυτές τις φωτογραφίες δεν φαίνεται καλά και είναι κρίμα.


Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου. Έχεις δοκιμάσει κάποιο;
Ποια ήταν τα δικά σου;

Σε φιλώ,
Ιωάννα.

ΥΓ: Κάπου μέσα στα αγαπημένα μου έπρεπε να υπάρχει και το Expert Face Brush της Real Techniques.
Εξαφανίστηκε όμως από της φωτογραφίες, συνεπώς και από την περιγραφή, ευτυχώς επανήλθε όμως στη μνήμη μου.
To μυαλό της ξανθιάς....
Είναι υπέροχο, με έχει βολέψει πάρα πολύ, θα σου πω όμως σε ξεχωριστό post περισσότερα γι'αυτό.


22 σχόλια:

  1. να ηξερες ποσες φορες χρειαστηκε να διορθωσω τα ποστ η να ξαναβγαλω φωτογραφιες , δεν εισαι η μονη , φιλια ωραιο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ανδρονίκη μου...Κι είχα μπει στην διαδικασία να μετακινήσω έπιπλα για να βρω καθαρή επιφάνεια να βγάλω φωτογραφίες...Όταν το κατάλαβα, δεν μπορούσα ούτε καν να σκεφτώ το "φτου κι απ την αρχή!" :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. χαχα τέλειο ποστ!
    Η μάσκα Κerastase πολύ πολύ καλή αλλά προτιμώ την πορτοκαλί από την χρυσαφί, τέλειο βερνίκι αλλά και το bronze goddess! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου! Η πορτοκαλί είναι καταπληκτική! Την λατρεύω! :) <3

      Διαγραφή
  3. Τέλειο post Ιωάννα! Πραγματικά δεν ξέρω ποιο μ'άρεσε περισσότερο, θα περιμένω το review σου για την πολυσυζητημένη Dramatically Different!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου! :)
      Θα το ετοιμάσω...Μου αρέσει τόσο πολύ που θέλω να βάλω όλη μου τη τέχνη και να μην ξεχάσω τίποτα! :) :*

      Διαγραφή
  4. Περιμένω να μάθω περισσότερα για την ενυδατική!
    Εντάξει για το bronzer τα έχουμε ξαναπει...σουπερ!!!!!!
    Φιλάκιαααααααα Ιωάννα! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ενημερώσω σύντομα!!! :)
      Πολλά φιλάκια Βίκυ μου! ♥♥

      Διαγραφή
  5. Το μανω απίστευτο!!!! Είναι και από τις αγαπημένες μου αποχρώσεις το λιλά!!! Νιε να μας βάλεις φωτογραφίες!!!!

    Όσο για το μελένιο body butter πρέπει να είμαι η μόνη που δεν τρελαίνεται με τη μυρωδιά του μελιού και μάλλον γι'αυτό δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη χιχι κατά τ'άλλα η Body Shop την αγαπώ για τις μυρωδιές της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να βγάλω Μάχη μου, αλλά η κάμερα μου τα χαλάει κάθε φορά...Με το φλας φαίνεται άσπρο, χωρίς το φλας θολό...Έχω πεισμώσει όμως και θα τα καταφέρω :Ρ
      Το συγκεκριμένο δεν μυρίζει μόνο μέλι, αλλά μυρίζει και μέλι οπότε ίσως όντως να μην σου αρέσει...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Τέλεια όλα Ιωάννα μου!!! Όντως, τώρα που βγαίνουν τόσες νέες σειρές-κολεξιόν από όλες τις εταιρείες δύσκολο να κρατηθείς!! Κι εγώ περιμένω review για την ενυδατική προσώπου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαινόμαστε Ντίνα μου... ;)
      Θα το ετοιμάσω σύντομα!
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  7. Μόλις αγόρασα την Dramatically και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και λεω καπου το ειδα το Expert face brush!!!χαχαχα μπηκε στη λιστα μου!Το χρειαζομαι !! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Είναι πολύ καλό Ειρήνη μου! :)
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  9. Το μανό είναι πραγματικά ένα χρώμα που φοριέται σε οποιαδήποτε εποχή, Είναι κλασσικό και chic! Πολύ ωραία και τα υπόλοιπα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου!
      Πολλά φιλάκια!!! :* :)

      Διαγραφή
  10. Τελεια αγαπημενα Ιωαννα μου δεν ξερω για πιο να πρωτο πω αλλα τρελαθηκα για το βερνικι νυχιων εεε ενταξει το χρωμα απλα δεν υπαρχει ειναι απο τα αγαπημενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Κατερίνα μου! Το αγαπώ αυτό το χρώμα! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή