Μακιγιάζ με προϊόντα Benefit!




Την προηγούμενη εβδομάδα, η γλυκιά μας "συμφορά" είχε 35% έκπτωση στις αποκλειστικές της μάρκες. Φαντάζομαι πως πολλές από εσάς θα επισκεφτήκατε στο stand της Benefit, εγώ ομολογώ πως ναι!
Με αυτήν την αφορμή, σκέφτηκα σήμερα να σας δείξω ένα απλό, καθημερινό μακιγιάζ ματιών, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο προϊόντα Benefit.

Το μοντέλο μου; Η μικρή μου αδερφή!

Ας δούμε λοιπόν τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσω και έπειτα ας ξεκινήσουμε...




1. Benefit Word Famous Neutrals - Most Easiest Nudes Ever ( περιλαμβάνει έξι σκιές ματιών, τέσσερις σε σκόνη και δύο κρεμώδεις).
2. Primer ματιών Stay Don't Stray
3. Μάσκαρα They're Real
4. Δύο πινέλα





  • Σε πρώτη φάση το μάτι φαίνεται γυμνό. Δεν είναι όμως. Έχω ήδη εφαρμόσει το Stay Don't Stray. Το primer αυτό θα αποτρέψει την εμφάνιση της λιπαρότητας στα βλέφαρα, θα βοηθήσει τις σκιές να διαρκέσουν περισσότερο χωρίς να αλλοιωθούν και να αποδώσουν την μέγιστη ένταση χρώματος.

1


  • Με το δάχτυλό μου, εφαρμόζω την ροζ κρεμώδη σκιά σε όλο το κινητό βλέφαρο.





2


  • Με ένα λεπτό, κοφτό πινελάκι για eyeliner, παίρνω μία γενναιόδωρη ποσότητα από την σκούρα καφέ σκιά σε σκόνη και οριοθετώ την εξωτερική γωνία του ματιού, σχηματίζοντας γραμμές.





3



  • Στη συνέχεια, με ένα οποιοδήποτε πινέλο, "γεμίζω" με το ίδιο χρώμα την εξωτερική γωνία.




4




  • Επιμένω στις κόγχες του ματιού για να δημιουργήσω μία αίσθηση βάθους. "Σβήνω" το αποτέλεσμα με το δάχτυλό μου. Φροντίζω τα χρώματα να αναμειχθούν καλά μεταξύ τους, ώστε το ένα να είναι η συνέχεια του άλλου και όλα μαζί μια ενότητα.



5




  • Τοποθετώ μικρή ποσότητα από την "thanks a latte" στο κέντρο του κινητού βλεφάρου. Εφαρμόζω την "pinky swear" στο κόκαλο του φρυδιού και στην εσωτερική άκρη του ματιού. Προσθέτω μάσκαρα.



6




  • Αν θέλω να δώσω περισσότερη ένταση, εφαρμόζω στο εσωτερικό του ματιού ένα απαλό γκρι ή καφέ μολύβι.


7



Έτοιμη!
Με απλές κινήσεις, έχουμε δημιουργήσει ένα γλυκό, καθημερινό μακιγιάζ. Τα μάτια μας, διακριτικά τονισμένα καθώς είναι, γίνονται πιο όμορφα, πιο θηλυκά.

Αν σας αρέσουν τέτοιου είδους posts και θέλετε να δείτε περισσότερα μακιγιάζ εδώ στο blog, αφήστε μου ένα σχόλιο για να αρχίσω να τα ετοιμάζω.

Σας φιλώ,
Ιωάννα.





29 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο μακιγιαζ μπραβο...μου αρεσουν πολυ οι γηινοι τονοι....

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Thanks a Latte το έχω κι εγώ και είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleio!perimenoume kialla paromoia!deleastikes oi prosfores k t benefit teleia!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Peli μου! Θα ετοιμάσω κι άλλα :D

      Διαγραφή
  4. τα λατρεύω αυτά τα χρώματα!!πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο, υπέροχο αποτέλεσμα!!! Μπράβο ρε Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαριάννα μου, ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :D <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο μακιγιάζ και αγαπώ Benefit! Να σε ρωτήσω κάτι αν δεν υπάρχει πρόβλημα? Πώς έβαλες την διακεκομμένη γραμμή στη φωτογραφία γιατί ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο σε κάποιο post αλλά δεν μου βγήκε και το άφησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου! :)
      Κανένα πρόβλημα! Απλά, αν προσέξεις καλά η γραμμή είναι θεόστραβη!!! Στην ζωγραφική την έκανα, τσούκου τσούκου-τσούκου τσούκου... :Ρ :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Έχεις καλό χέρι θα έλεγα, ολόισια είναι! Κι εγώ εκεί το προσπαθούσα αλλά τίποτα! Φιλιά πολλά και καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  7. Τέλεια προϊόντα...Λατρεύω και τις συσκευασίες τους

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πράγματι μοναδικές συσκευασίες! :D

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!Μπράβο!Αχ να ζητήσω χάρη...μπορείς μήπως να κάνεις κάτι παρόμοιο με τη Naked την παλέτα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)
      Εννοείται πως θα το κάνω! Τέλεια ιδέα! :) <3

      Διαγραφή
  9. Πολυ ομορφο ποστ!
    Περιμενουμε κι αλλα!!!

    xoxo
    bubblegumandlouboutins.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλές οι οδηγίες και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!Ναι, θέλουμε και άλλα posts με μακιγιάζ!! Ποτέ δεν είναι αρκετα!! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ετοιμάσω κι άλλα Βασιλική μου! :)
      Πολλά φιλιά! <3

      Διαγραφή
  11. αχ πάρα πολυ όμορφα!!!εγώ πήγα σμρ και πρέπει να πω οτι άργησα λίγο..τα πινελάκια πόσο σου βγήκαν με την εκπτωση??? θέλω να πάρω αλλά όλα μου φαίνονται ακριβά και από την άλλη δεν θέλω να πάρω κάποιο ''φθηνό'' πινέλο που ομως να μην είναι καλό απλά και μόνο για να πάρω κάποιο :( Αν θέλεις πάντως ρίξε μια ματιά και στο δικό μου ποστ!!θα χαρώ πολύ να μου πείς τη γνώμη σου!!! <3

    χοχο Στεφανία :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Στεφανία μου!
      Τα πινελάκια δεν είναι Benefit, έχεις δίκιο ξέχασα να το διευκρινίσω. Και τα 2 είναι της Avon και μου βγήκαν γύρω στα 10-12 ευρώ μαζί. Είναι πάρα πολύ καλά...Τα έχω πολύ καιρό, δεν έχουν πάθει τίποτα και με βολεύουν πολύ στη δουλειά μου.
      Πολύ ευχαρίστως! :)

      Διαγραφή
  12. Απλό και όμορφο, μπράβο!
    Τι γλυκιά που είναι η συσκευασία από τις σκιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
      Είναι πολύ γλυκούλα, πράγματι ....
      <3 <3

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου! :)
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  14. Τελειο Ιωαννα μου, λατρευω αυτα τα χρωματα....αχ ποτε θα παρω και εγω κατι απο benefit...εχεις να προτενεις κατι για αρχη να αγορασω? δηλαδη καποιο kit απο αυτα τα γλυκουλια που εχει, ποιο σου αρεσει πιο πολυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου!!! :)
      Το αγαπημένο μου είναι το primping with the stars, που σας είχα δείξει παλιότερα Κατερίνα μου, γιατί σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις πολλά από τα best-sellers της εταιρίας (porefessional, benetint, they're real κ.α.)! :)
      Επίσης μου αρέσει πολύ και αυτό: http://www.feelunique.com/p/Benefit-Perk-Me-Up-Lip-Cheek-Kit-Feelin-Dandy
      Έχει μέσα και το dandelion που το αγαπώ, σαν ανοιχτόχρωμη που είμαι :)
      Πάντως, δεν μπορώ να μην στο πω θα σκάσω...στους επόμενους μήνες, σας ετοιμάζω εκπληξούλα Benefit.... ;)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή