Avon's new makeup collection



Φέτος το φθινόπωρο η AVON ανανεώνεται, αλλάζει στυλ και φέρνει την επανάσταση στο νεσεσέρ μας. Ήδη πήραμε μια γεύση, όταν γεμάτες έκπληξη πρωτοαντικρίσαμε την Mega Effects, τη μάσκαρα με τo επαναστατικό βουρτσάκι που έκλεψε όλες τις εντυπώσεις. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή!

Η AVON με "άποψη" και περίσσια φαντασία αναδιαμορφώνει ολόκληρη τη σειρά μακιγιάζ της. Όλα τα παλιά αγαπημένα προϊόντα, αλλά και πολλά καινούρια, είναι πλέον στη διάθεσή μας με νέες συσκευασίες και μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων, συνοδευόμενα πάντα από τη γνωστή ποιότητα που τα χαρακτηρίζει.
Πρόσωπο της καμπάνιας, η Irina Shank, το πανέμορφο top model που κόβει την ανάσα, η sexy καλλονή με την εξωτική ομορφιά.


Πραγματικά δεν ξέρω τι είναι αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η ποικιλία; Τα χρώματα; Οι συσκευασίες; Η ποιότητα;
Ας τα εξετάσουμε ένα προς ένα.


  • Η ποικιλία

Η νέα συλλογή μακιγιάζ της AVON μπορεί να ικανοποιήσει ακόμη και την πιο απαιτητική καταναλώτρια.
Είναι ένας μικρός γυναικείος παράδεισος: παλέτες σκιών τεσσάρων ή δύο αποχρώσεων, κραγιόν στην κλασσική τους μορφή, κραγιόν σε μορφή μολυβιού, lip glosses, μολύβια ματιών, χειλιών και φρυδιών, foundations, πούδρες και concealers. Tα φαντάζεσαι όλα μαζί; Θες να τα αγγίξεις, να τα δοκιμάσεις, να "παίξεις" μαζί τους, να αυτοσχεδιάσεις. Το πρόσωπο σου είναι ο "καμβάς", η φαντασία σου το "πινέλο" και τα προϊόντα τα "χρώματά" σου!


  • Τα χρώματα

Η ποικιλία των αποχρώσεων είναι εξαιρετικά μεγάλη. Κάθε γυναίκα μπορεί να βρει αυτό ακριβώς που της ταιριάζει. Σε όλα τα είδη θα βρεις χρώματα σκούρα και ανοιχτά, φθινοπωρινά και καλοκαιρινά, από το "βαθύ" μπορντό, μέχρι και το πιο φωτεινό ροζ. Ξεφυλλίζοντας έναν κατάλογο, θα αντικρίσεις τους πιο εύστοχους συνδυασμούς χρωμάτων για μοναδικές εμφανίσεις γεμάτες στυλ.
Οι υφές ποικίλουν επίσης. Ματ, σατινέ, με ιριδισμούς ή και περλέ, σου επιτρέπουν να δημιουργήσεις το look των ονείρων σου.



  • Οι συσκευασίες

Τι να πρωτοπώ για τις συσκευασίες των προϊόντων; Είναι minimal, κομψές, μοντέρνες και κλασσικές ταυτόχρονα. Παράλληλα είναι εύχρηστες, γιατί το ωραίο από μόνο του τι να το κάνεις. Όσο όμορφα κι αν είναι τα προϊόντα, δεν παύουν να είναι εργαλεία. Και τα εργαλεία για να δουλεύουν σωστά πρέπει να είναι εύκολα στη χρήση.



  • Η ποιότητα

H Avon για μένα είναι μία από τις λίγες εταιρίες που καταφέρνουν να συνδυάζουν την ποιότητα με την καλή τιμή. Η απόδοση των χρωμάτων στην επιδερμίδα είναι πολύ ικανοποιητική, η διάρκεια των περισσότερων επίσης. H ποιότητα του foundation με έχει εντυπωσιάσει και τα μολύβια-κραγιόν τα έχω αγαπήσει. Αγοράζοντας ένα προϊόν AVON γνωρίζεις πως δεν θα καταλήξει στο πίσω μέρος του συρταριού σου, αλλά μέσα στη τσάντα σου.





Ολόκληρο το νέο μακιγιάζ βρίσκεται ήδη στους καταλόγους της AVON.
Η συμβουλή μου;
Μη χάσεις ούτε στιγμή! Μπες κατευθείαν στο  http://www.avoncosmetics.gr και ταξίδεψε στο μοναδικό κόσμο χρωμάτων που έχει ετοιμάσει η AVON για σένα.

Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη νέα συλλογή μακιγιάζ της AVON;
Ποιο σε κέρδισε;



  

16 σχόλια:

  1. Νομίζω έπειτα από το review σου πρέπει να ρίξω μια ματιά στο νέο κατάλογο! φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα βρεις κάτι να σου αρέσει!
      Φιλάκια πολλά Εύα μου! :)

      Διαγραφή
  2. Θα κοιτάξω κι εγώ τον κατάλογο! Τα κραγιόν και τα κραγιόν-μολύβια είναι φοβερά όσον αφορά τις αποχρώσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχουν πραγματικά τέλεια πράγματα σ'αυτή τη συλλογή! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O κατάλογος έχει υπέροχα προϊόντα. Δεν σου είπα πως πήρα ήδη τα χριστουγεννιάτικα. Μόνο το λιπ μπαλμ είχε εξαντληθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα Χριστουγεννιάτικα είναι τόσο γλυκά! Τα λατρεύω! :)

      Διαγραφή
  5. Εχω τα περισσότερα από τα παραπάνω!!Εχω ήδη ποστάρει review με τα κραγιόν,τα οποία δεν με ξετρέλαναν και σήμερα θα ποστάρω με σκιές/πουδρα!!Γενικά δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη :(
    Θέλω να δω όμως τα Χριστουγεννιάτικα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Βίκυ μου; Εγώ εντυπωσιάστηκα! Ίσως το κραγιόν να μην μου ταίριαξε πολύ σαν απόχρωση, κατά τ'άλλα όμως super!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια αναρτηση Ιωαννα μου, ηδη εχω βαλει παραγγελια και σε λιγο θα μου ερθει το κραγιον και η παλετα με τις 4 σκιες φαινονται υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου! :)
      Τέλεια, είμαι σίγουρη πως θα τα απολαύσεις! <3

      Διαγραφή