Think Pink 2013




O Οκτώβρης είναι ένας μήνας αφιερωμένος στην πρόληψη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Εκτιμάται πως 1 στις 8 γυναίκες παγκοσμίως θα νοσήσει από αυτήν την ασθένεια κάποια στιγμή στη ζωή της, ενώ μόνο στην Ελλάδα αναφέρονται 4.500 νέες περιπτώσεις καρκίνου του μαστού κάθε χρόνο.
Όσο απογοητευτικά είναι όμως τα στατιστικά στοιχεία, τόσο ενθαρρυντική είναι η αλήθεια.
Ο καρκίνος του μαστού θεραπεύεται, αρκεί να ανιχνευθεί σε πρώιμο στάδιο!

Στο σημείο αυτό, την σκυτάλη παίρνει η αυτοεξέταση, πρώτα η οπτική, έπειτα η ψηλαφητική. Οποιαδήποτε αλλαγή (στο σχήμα, στο μέγεθος, κάποιο εξόγκωμα κ.ο.κ), ή κάτι ασυνήθιστο (κάποιο έκκριμα) στην περιοχή των μαστών πρέπει να μας ανησυχήσει, όχι όμως να μας πανικοβάλει. Όλα τα παραπάνω, είναι πολύ πιθανό να οφείλονται σε καλοήθεις παθήσεις του μαστού.
Μετά τα 35 και μέχρι τα 40 πρέπει να γίνει η πρώτη μαστογραφία. Έπειτα, η διαδικασία πρέπει να επαναλαμβάνεται μία φορά το χρόνο. Οι περισσότερες περιπτώσεις καρκίνου του μαστού σημειώνονται μετά τα 50, ενώ σπάνια είναι η εμφάνισή του πριν τα 35.




Εδώ, η beauty-κοινότητα δεν μένει αμέτοχη. Πολλές είναι οι εταιρίες ομορφιάς που έχουν αναλάβει σπουδαίο ρόλο στον αγώνα ενημέρωσης του κοινού γι αυτήν την ασθένεια, που έχουν συμβάλλει στην πρόληψη και την καταστολή της.

Κάθε χρόνο, λανσάρουν συμβολικά αντικείμενα (καλλυντικά, αξεσουάρ) και διαθέτουν ένα μέρος ή και ολόκληρα τα κέρδη από την πώλησή τους στον ιερό αυτό στόχο.
Με τον τρόπο αυτό, ενισχύουν οικονομικά εκστρατείες, συνεργάζονται με ερευνητικά κέντρα, προμηθεύουν νοσοκομεία με τον απαραίτητο εξοπλισμό, ή αναλαμβάνουν τη συντήρηση του ήδη υπάρχοντος.
Και σε όσους λένε πως οι ενέργειες αυτές γίνονται για το θεαθήναι, απαντώ: "Ίσως, σε κάθε περίπτωση όμως σώζουν ζωές".

"Από τον Απρίλιο του 2010 έχουν πραγματοποιηθεί 14.500 δωρεάν ψηφιακές μαστογραφίες και συνεχίζουμε!"
Αυτό δηλώνει η Avon με περηφάνια και συνεχίζει το πολύτιμο έργο της χάρη στη δική μας στήριξη (περισσότερα για την εκστρατεία της Avon θα βρείτε εδώ και εδώ).

"Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Η πρόληψη σώζει ζωές..."
Ελένη Μενεγάκη για την Estee Lauder Greece στην καμπάνια του 2012.




Aς δούμε όμως τώρα με ποια προϊόντα μπορούμε φέτος να στηρίξουμε κι εμείς το δύσκολο αλλά σωτήριο αυτό έργο. Ας δούμε πως μπορούμε κι εμείς να βάλουμε το λιθαράκι μας στην πορεία της εξαφάνισης του καρκίνου του μαστού.


  • Avon Cosmetics


10 ευρώ

3 ευρώ

5.90 ευρώ

3.90 ευρώ


Όλα τα καθαρά έσοδα από την πώληση των παραπάνω προϊόντων (αλλά και όλων των υπόλοιπων ροζ προϊόντων) που θα βρείτε στους καταλόγους της Avon, αποδίδονται στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία.



  • Essie Breast Cancer Awarness Collection 2013







  • Estee Lauder και DUKAS








Tα γνωστά μας βραχιολάκια, φέτος πιο όμορφα από ποτέ, θα βρίσκονται ολόκληρο τον Οκτώβριο στα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ.
"Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί!"


Πρόσωπα της καμπάνιας ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο Δούκας Χατζηδούκας, ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Αντώνης Ρέμος και πέντε γυναίκες που νίκησαν την ασθένεια!


  • Tangle Teezer 

Penelope Pink Compact Styler

To 20% των εσόδων από την πώλησή της αποδίδοντα στον οργανισμό "Breast Cancer Care".


Εσείς με ποιον τρόπο θα στηρίξετε την εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού;
Μέσα στον Οκτώβριο, θα ακολουθήσει update αυτής της ανάρτησης, με το πως εγώ στήριξα την εκστρατεία.













28 σχόλια:

  1. Πόσο μπορεί να ταυτιζόμαστε;;; Είναι το θέμα μου στα πρόχειρα με Estee Lauder!!! Υπέροχο ποστ κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Εύη μου;;; :) Τα μεγάλα μυαλά συναντιούνται :Ρ
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ευαισθητοποιημένο post μπράβο! Έκανες πολύ καλά που έθιξες το θέμα Ιωάννα μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου!!! :)
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Ιωάννα,εξαιρετικό ποστ!Όλοι πρέπει να το σκεφτόμαστε και να βοηθάμε όσο μπορούμε!Σίγουρα θα πάρω το βραχιολάκι. :) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Τζένη μου! Χαίρομαι που σ'άρεσε το post! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ανάρτηση, μπράβο! Θα προπαραγγείλω το βραχιολάκι που κάθε χρόνο είναι και πιο όμορφο αλλά μια πίκρα μου έχει μείνει που δεν είναι ποτέ διαθέσιμο-μα είναι δυνατόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ναταλί μου! :)
      Δεν το βρίσκεις; Σε κανένα σημείο διάθεσης Estee Lauder? :O

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφο ποστ!?
    Θα πάρω και φέτος το βραχιολάκι φυσικά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ Εύα μου! Είναι υπέροχο και για καλό σκοπό! Το τερπνόν μετά του ωφελίμου ;)
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Πολυ ομορφο ποστ!!
    Το βραχιολακι εχω την εντυπωση οτι φετος κανει 20 ευρω οχι 10.
    Μπορει να κανω και λαθος απλα μια φιλη μου φανατικη μου το ειπε πριν λιγο!
    Οπως κ να εχει, ολα τα προιοντα ειναι πολυ ομορφα και για καλο σκοπο!
    Ισως να παρω καποια απτις οζες της Essie αφου παντα τσιγκουνευα τα 12 ευρω αλλα τωρα ειναι για καλο σκοπο! :P

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Mariah μου! :)
      Αλήθεια 20 ευρώ;;; Είναι πάρα πολλά όμως εδώ που τα λέμε...Εφόσον είναι και για καλό σκοπό θα έπρεπε να διατηρήσουν τη τιμή όσο το δυνατόν χαμηλότερα, για να το αγοράσει περισσότερος κόσμος...
      Στο internet διάβασα για 10 ευρώ και θέλω να ελπίζω πως αυτή η τιμή θα ισχύσει τελικά ...Αν και κάτι θα ξέρει η φίλη σου αφού είναι φανατική! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο post!! Μπράβο Ιωάννα!!! Τα φετινά βραχιολάκια είναι υπέροχα!!! Επίσης δεν το γνώριζα για το tangle!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου. Κι εμένα τα φετινά μου φαίνονται πιο όμορφα από άλλες χρονιές... :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  8. Τελεια αναρτηση Ιωαννα μου, ολα ειναι πολυ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! :) <3
      Φιλάκιαααα! :)

      Διαγραφή
  9. Ένα υπέροχο κείμενο! Πραγματικά υπέροχο! Μπράβο σου για την επιλογη του θέματος και τον τρόπο προσέγγισης.
    Θα πάρω το ημερολόγιο! Θα ψάξω και για το βραχιολάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ, ειλικρινά! :) Με κάνεις πολύ χαρούμενη!
      Κι εγώ θα τα αγοράσω σίγουρα! <3

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το ποστ σου αυτο! Η πρόληψη σώζει ζωές και πρέπει να το θυμόμαστε πάντα αυτό! ;) Τα βραχιολάκια του Dukas & E.L είναι μαστ! τα αγαπώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι μπορούμε να προλάβουμε σχεδόν τα πάντα, αν το έχουμε στο νου μας Ελένη μου! :)
      Είναι στ'αλήθεια πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο post..Ευαισθητοποιημένο!
    Μου αρέσουν όλα τα αυτά τα pink αξεσουάρ <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου! :)
      Κι εμένα μ'αρέσουν, είναι τόσο γλυκά και προσεγμένα... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο post!! Τέλειο το κείμενό σου!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους οργανισμούς και τους φορείς που συμμετέχουν σε αυτή την εκστρατεία!! Αυτός ο μήνας είναι γυναικεία υπόθεση και αφιερωμένος στην πρόληψη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! :)
      Πραγματικά τους αξίζουν συγχαρητήρια! Σώζουν ζωές!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίο ποστ,αλλά με λύπη μου πρέπει να συμπληρώσω ότι η ηλικία που πρέπει κάποια να εξετάζεται κατεβαίνει στα 30 έτη,ενώ κάποιες λίγες περιπτώσεις καρκίνου έχουν εμφανιστεί κ σε γυναίκες κάτω των 30.Καλοήθεις όγκοι εμφανίζονται ακόμα κ από τα 19!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στέλλα μου δυστυχώς είναι αλήθεια αυτό...
      Αν όμως δεν έχουμε επιβαρυμένο οικογενειακό ιστορικό δεν χρειάζεται να πανικοβαλλόμαστε. Καθ'υπόδειξη των γιατρών τα 35 είναι μια καλή ηλικία για την πρώτη ψηφιακή μαστογραφία...Οι υπόλοιπες εξετάσεις γίνονται από πιο νωρίς.
      Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου! Φιλάκια! <3

      Διαγραφή