Make summer last forever!


Μέρα με τη μέρα ο καιρός γίνεται όλο και πιο φθινοπωρινός. Τα τελευταία μπανάκια στη θάλασσα σταματούν και τα σορτσάκια σιγά-σιγά καταλήγουν στο πίσω μέρος της ντουλάπας, την ώρα που τα ζακετάκια και οι μακρυμάνικες έρχονται στο μπροστινό. Και εμείς κοιτάζουμε τον εαυτό μας στο καθρέφτη και ευχόμαστε το τροπικό μαύρισμα μας να μπορούσε να κρατήσει λίγο παραπάνω, έτσι για να έχουμε μία ζωντανή ανάμνηση του καλοκαιριού πάντα μαζί μας.
Μα αλήθεια πως θα μπορούσε να γίνει αυτό; Δεν μπορεί, κάποιος τρόπος θα υπάρχει...




Η αλήθεια είναι πως όσο και να προσπαθήσουμε για το αντίθετο, η ηλιοκαμένη όψη θα μας εγκαταλείψει αργά ή γρήγορα. Τίποτα όμως δεν μας εμποδίζει από το να κατασκευάσουμε εμείς μία, ακόμη και το χειμώνα. Απλώς θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το αγαπημένο μας bronzer όλους τους μήνες του χρόνου και όχι μόνο τους θερινούς.
Ποιος είπε πως το bronzer είναι καλοκαιρινό προϊόν και μόνο; Ποιος είπε πως δεν ταιριάζει στο χειμώνα;
Ταιριάζει και πάρα πολύ μάλιστα. Ίσως όχι σε κάθε εμφάνιση, ίσως όχι κάθε στιγμή. Ίσως πρέπει να προσέχεις περισσότερο όταν το εφαρμόζεις γιατί το αποτέλεσμα μπορεί πιο εύκολα να "ξεφύγει" από τις προσδοκίες σου.  Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να το χρησιμοποιείς και το χειμώνα, συνετά και "φειδωλά". .




Επιλέγω το Bronze Goddess Powder Bronzer της Estee Lauder. Πολλοί είναι οι λόγοι που με κάνουν να τo αγαπώ. Λατρεύω τις αποχρώσεις τoυ, τον τρόπο εφαρμογής του και την απόδοσή του στην επιδερμίδα. Το χρώμα του, αν και σκούρο (4), είναι πολύ φυσικό και αναμειγνύεται ιδανικά με το χρώμα του δέρματος. Μπορείς εσύ να ρυθμίσεις την ένταση εύκολα, ανάλογα με την ποσότητα που θα βάλεις. Περιέχει ένα διακριτικό shimmer που χαρίζει μία μοναδική λάμψη στην επιδερμίδα, κάτι που κατά τη γνώμη μου κάνει το αποτέλεσμα ακόμη πιο φυσικό.
Ακόμη, λατρεύω τη διάρκειά του. Είναι ομολογουμένως πολύ μεγαλύτερη από τη διάρκεια των άλλων bronzers που έχω δοκιμάσει έως τώρα.
Και η ποσότητά του είναι τόσο μεγάλη. Πραγματικά πιστεύω πως από το συγκεκριμένο προϊόν δεν θα "ξεμείνεις" ποτέ. Έρχεται με ένα υπέροχο πινελάκι που φέρει το λογότυπο της εταιρίας και διευκολύνει πολύ την εφαρμογή του προϊόντος.






Το εφαρμόζω καθημερινά στα ζυγωματικά και στο περίγραμμα του προσώπου μου. Μερικές φορές τοποθετώ λίγο προϊόν στη μύτη και στο πηγούνι. Προσπαθώ να φανταστώ ποια σημεία του προσώπου μου κοκκινίζουν πιο εύκολα κατά τη διάρκεια της ηλιοθεραπείας και εκεί ακριβώς εφαρμόζω το προϊόν.
Στις βραδινές εμφανίσεις δημιουργώ μεγάλη ένταση, στις πρωινές διατηρώ το αποτέλεσμα πιο απαλό. Mε τον τρόπο αυτό δεν αποχωρίζομαι ούτε το χειμώνα το sexy εφέ ηλιοκαμένης όψης που τόσο λατρεύω.





Εσείς χρησιμοποιείτε bronzer όλο το χρόνο, ή μόνο το καλοκαίρι;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας bronzer;  

16 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ bronzer και το χειμώνα, ίσως όχι τόσο συχνά όσο το καλοκαίρι αλλά μου αρέσει το αποτέλεσμα που έχει και σε πιο ανοιχτό δέρμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κοραλλία μου! Μου αρέσει πολύ το bronzer! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Εγω χρησιμοποιώ μονο το καλοκαιρι! Δυστυχως ασπιζω πολυ το χειμωνα και το αποτελεσμα με το μπρονζερ θα ηταν εντελως παραλογο και ξενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως αν δοκίμαζες με μία πιο ανοιχτή απόχρωση; Κι εγώ Ναταλία μου είμαι πολύ λευκή τον χειμώνα, όμως με προσεχτικές κινήσεις καταφέρνω και το ρυθμίζω... :)
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  3. αα εγώ χειμώνα καλοκαίρι δεν αποχωρίζομαι to seventeen bronzing powder!!!κάνει κάπου στα 20 κάτι ευρώ αλλά αλήθεια ενάμιση με δυο χρόνια μου βγάζει!!!το λατρεύω γιατί εγώ έχω σχετικά σκουρόχρωμο δέρμα αλλά το χειμώνα το πρόσωπό μου είναι υπερβολικά λευκό -χλωμό ίσως με αντιπροσωπεύει περισσότερο :( οπότε με το προιόν αυτό και με μεικ απ από κάτω ισοσταθμίζω τη διαφορά!!!!! :) αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου μπλογκ θα χαρώ πολύ να μου πεις τη γνώμη σου για το δικό μου ποστ!!! :)

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! :)
    xoxo Stefania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δοκιμάσει το bronzer της Seventeen και μου άρεσε κι εμένα πολύ! :)
      Εννοείται πως θα περάσω Στεφανία μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Φέτο χρησιμοποίησα bronzer για 1η φορά. Το arabian glow της Avon. Εντάξει δεν ήταν και το τέλειο, γιατί δεν είχε πολύ διάρκεια. Γενικά χρησιμοποιώ ρουζ ! Ωραία ιδέα να το χρησιμοποιείς και το χειμώνα όμως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά ελάχιστα bronzer έχουν καλή διάρκεια...Δεν ξέρω γιατί...Στην αρχή φαίνεται έντονο και μετά από 2 ώρες τίποτα...Γι'αυτό μ'αρέσει το συγκεκριμένο...Εγώ ναι Εύα μου! Το χρησιμοποιώ και χειμώνα πολλές φορές!
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο χρώμα για bronzer! Και όμορφη συσκευασία. Εγώ πάλι δε χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ bronzer, αν και το καλοκαίρι αν πάρω και λίγο χρώμα μ'αρέσει αρκετά. Βέβαια ποτέ δε κάθομαι για ηλιοθεραπεία, οπότε καταλαβαίνεις, φαύλος κύκλος χαχαχα! Τέλειο post όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελεια αναρτηση, αλλα γενικα δεν ειμαι φαν ουτε του μαυρισματος ουτε τοy bronzer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Κατερίνα μου;
      Ευχαριστώ πολύ πολύ! :)
      Φιλάκιααα! :*

      Διαγραφή
  7. Τα λατρεύωωωωωωωωωωωωω και τα 2 και το ξέρεις!!!!!!!!
    Το bronzer το χρησιμοποιώ τα τελευταία 2 χρόνια και δεν το αλλάζω...(αν είναι το Soft Matte bronzer) και το λαδάκι τα τελευταία 3!Ειναι σούπερ!!Δεν θα πάψω ποτέ να τα αγοράζω!!!!!!!
    Φιλάκιαααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Βίκυ μου...Εσύ με τα posts σου μου έβαλες στο μυαλό την ιδέα να το αγοράσω ;)
      Όταν μου είχες πει και για την διάρκεια έτρεξα να το πάρω! :D
      Βέβαια ως "κλασσική ξανθιά" τα μπέρδεψα και πήρα ένα άλλο :Ρ Αλλά δεν πειράζει, κι αυτό τέλειο είναι! Αααν μου τελειώσει ποτέ θα το ξαναπάρω κι εγώ!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. hahahahahahah ποιο πήρες??Το Shimmer???Κι αυτό ωραίο είναι..απλά προτιμώ το ματ!!Δίκιο δεν είχα??Μα είναι τέλειο..οπως λες εχει διαρκεια,δεν γυαλίζει,δεν πορτοκαλίζει,εχει ωραία συσκευασία,μυρίζει όμορφα! :D

      Διαγραφή
    3. Ναι πήρα ένα που είχε λίγο shimmer, αλλά να σου πω την αλήθεια είναι τόσο διακριτικό που μου αρέσει πολύ! Και όντως δεν πορτοκαλίζει καθόλου...Η συσκευασία έρωτας... :D

      Διαγραφή