Glowbox Σεπτεμβρίου!




Το Glowbox είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο συνδρομητικό κουτί ομορφιάς της εποχής.
Όλες θυμόμαστε το δυναμικό του ξεκίνημα. Εκείνο το πρώτο του κουτάκι, κυριολεκτικά "έκλεψε" της εντυπώσεις και δημιούργησε σε όλες μας ελπίδες για μια ακόμη καλύτερη συνέχεια. Πράγματι, το Glowbox Ιουνίου, ήταν ίσως το καλύτερο beauty box που γνώρισε η Ελλάδα μέχρι σήμερα.
Η πορεία του όμως διέψευσε τις ελπίδες πολλών, καθώς το κουτί του Ιουνίου διαδέχθηκαν ένα λιγότερο καλό και στη συνέχεια ένα μέτριο κουτάκι.

Εκείνο που απογοήτευσε εμένα περισσότερο, ήταν ο παραμερισμός των προϊόντων μακιγιάζ και η έμφαση που δόθηκε στα διάφορα προϊόντα περιποίησης. Επίσης, δεν μου άρεσε το γεγονός ότι ενώ στη σελίδα της εταιρίας βλέπαμε να φιγουράρουν μάρκες τύπου Lancome, Ysl, Helena Rubinstein κ.λ.π, στα κουτάκια μέσα δεν υπήρχε καμία από αυτές. Βέβαια, η αλήθεια είναι πως τρεις μήνες είναι πολύ λίγοι για να σχηματίσεις σωστή άποψη για μια τέτοια υπηρεσία.
Περίμενα λοιπόν δύο μήνες, πιστεύοντας πως η φθίνουσα πορεία δεν ήταν δυνατόν να συνεχιστεί, και έκανα την πρώτη μου συνδρομή τώρα, τον Σεπτέμβριο.




Πράγματι, αυτόν το μήνα οι high-end μάρκες "λύνουν και δένουν". Επομένως, το ένα από τα δύο μου παράπονα "σβήστηκε" (για τώρα τουλάχιστον, δεν ξέρω αν η συνέχεια θα παραμείνει ίδια). Lancome, Yves Saint Laurent, Kiehl's και Biotherm είναι οι εταιρίες που θα βρείτε στο Glowbox Σεπτεμβρίου.
Ελπίζω τα επόμενα κουτάκια να σβήσουν και το δεύτερο παράπονό μου και τα προϊόντα μακιγιάζ να λάβουν τη θέση που τους αρμόζει στο προσεχές διάστημα.


Ας δούμε όμως τώρα αναλυτικά το περιεχόμενο του δικού μου κουτιού:



  • Kiehl's Creme de Corps & Kiehl's Amino Acid Shampoo (30ml το καθένα)





Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ έως τώρα προϊόντα Kiehl's και η αλήθεια είναι πως χάρηκα που το Glowbox μου έδωσε την ευκαιρία.
Τιμές:
Σαμπουάν: 10 ευρώ περίπου τα 75ml
Κρέμα σώματος: 30 ευρώ τα 125ml



  • Lancome Advanced Genifique (7ml)





O ορός best-seller της Lancome, που ενεργοποιεί τη νεότητα της επιδερμίδας και καταπολεμά όλα τα σημάδια της γήρανσης.
Τιμή: 72 ευρώ τα 30 ml.



  • Biotherm Aquasource 48h Deep Hydration (15ml)





Xαρίζει τη μέγιστη ενυδάτωση στην επιδερμίδα χάρη στα πολύτιμα συστατικά της. Έχει ελαφριά, μη λιπαρή σύνθεση, απορροφάται αμέσως και είναι πολύ δροσερή. Προσωπικά τη λατρεύω.
Τιμή: 35 ευρώ τα 50ml



  • Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Babydoll mascara (2ml)





Χαρίζει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες για βλέμμα έντονο και σαγηνευτικό. Οι βλεφαρίδες φαίνονται πυκνές και γεμάτες, με όμορφες, θηλυκές καμπύλες.
Τιμή: 30 ευρώ τα 5ml (Ναι! Καλά διαβάσατε, το κανονικό μέγεθος της mascara είναι μόλις 5ml.)


Γενικές εντυπώσεις από το κουτί:

Όλα τα προϊόντα μου άρεσαν πάρα πολύ και τα βρίσκω πολύ χρήσιμα. Τα μεγέθη τους είναι κατάλληλα για σωστή και πλήρη δοκιμή και αρκούν για τον σχηματισμό οριστικής άποψης. Εξ'άλλου, τα κανονικά μεγέθη των προϊόντων δεν είναι και πολύ μεγαλύτερα.
Η συνολική τιμή τους (αν λάβουμε υπόψη τις κανονικές τιμές των προϊόντων) είναι:
4 + 7.2 + 16.8 + 10.5 + 12 = 50.5 ευρώ.
Η τιμή του κουτιού ήταν 15 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά), επομένως πολύ χαμηλότερη από την αξία του.
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.
Ελπίζω η συνέχεια να είναι εξίσου όμορφη, με μικρές προσθήκες προϊόντων μακιγιάζ.

Πως σας φάνηκε κορίτσια;
Ποια είναι η δική σας γνώμη για το Glowbox;



27 σχόλια:

  1. Ααααααααααα....το σαμπουάν εχει 10€ τα 75ml???σοβαρά???????
    Ουτε εγώ εχω δοκιμάσει kiehl's!!Αντε να ερθει το κουτάκι μου γτ εχει αργήσει!!Οσο για την ενυδατική το έχω πει πολλές φορές!!Την λατρεύωωωωωωωωωω!!!!!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο περίπου, γιατί ειδικά για το σαμπουάν έκανα την αντιστοιχία με τιμές Αγγλίας επειδή δεν έβρισκα την ελληνική. Η τιμή της κρέμας είναι σίγουρα αυτή πάντως...Πολύ ακριβά γενικά...
      Κι εγώ Βίκυ μου την λατρεύω! :D
      Αν και δεν την χρησιμοποιώ πολύ καιρό, έχω ενθουσιαστεί! ♥
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά στο κουτί αυτού του μήνα παίζουν δυνατές μάρκες! Δεν έχω πάρει ακόμα κάποιο αλλά κι εγώ θα ήθελα περισσότερα προιόντα μακιγιάζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Κοραλλία μου! Μακάρι να εισακουστούν οι επιθυμίες μας :Ρ :)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  3. Δεν το πήρα αυτο το μήνα, αλλα δεν στεναχωρεθηκα κιολας!! Ωραία ανάρτηση όμως...Να τα χαρεις όλα!
    φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη μου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Νομίζω το Glowbox συνεργάζεται με πολύ καλές εταιρίες!
    Θα έπρεπε όμως να έχει και κανένα προϊόν σε μαγάλο μέγεθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως με πάρα πολύ καλές! :)
      Η αλήθεια είναι πως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο "πλούσιο", αλλά και πάλι είμαι ευχαριστημένη! Σε σχέση με το προηγούμενο ειδικά... :)
      Φιλάκια πολλά Εύα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Ναι και μενα αυτον τον μηνα μου αρεσει περισσοτερο απ οτι βλεπω στα κουτια σας δηλαδη γιατι εγω δεν εχω παρει ποτε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου...κι εγώ αυτό πιστεύω...Είναι κλάσεις ανώτερο... ♥ :)

      Διαγραφή
  6. εμένα ήταν το πρώτο μου κουτάκι και μου άρεσε πολυ. Εκανε αυτό ακριβώς για το οποίο φτιάχτηκε.... Σου δίνει να δοκιμάσεις προϊόντα που είναι πολύ ακριβά για να δεις αν σου αρέσει και να πάρεις το full size. τα brands πολύ δυνατά και τα προϊόντα υπέροχα! ελπίζω να συνεχίσουν έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα ήταν το πρώτο μου κουτάκι (αυτής της εταιρίας)! :D
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Μακάρι να συνεχίσουν έτσι (ε και με κανα-δυο προϊόντα μακιγιάζ παραπάνω :Ρ )
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Και μάλλον είμαι η μόνη που ενώ παρήγγειλα τα δύο προηγούμενα, του Σεπτεμβρίου δεν το πήρα.... τες πα!!
    Έχεις tag! http://glykoparamithenia.blogspot.gr/2013/09/tag-5-products-face.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκοπαραμυθένια μου! :)
      Ήθελα πολύ να το κάνω αυτό το tag!
      Αλήθεια εσένα πως σου φάνηκε το προηγούμενο glowbox;
      Πολλά φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  8. Εγώ δεν έχω πάρει ακόμα κάποιο κουτάκι αλλά μόνο για το προηγούμενο το μετάνιωσα!! Ίσως το επόμενο το αγοράσω γιατί με έφαγε η περιέργεια τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ θα το αγοράσω το επόμενο...Κάτι μου λέει πως θα είναι ακόμη καλύτερο! ;)
      Ελπίζω να μην με ξεγελά το ένστικτό μου! :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. To Glowbox το λατρεύω! Χάρηκα που το κουτάκι Σεπτεμβρίου περιείχε τόσο γνωστές εταιρείες <3 Σίγουρα θα ήθελα να έχει έστω 2 ακόμα προϊόντα σε travel size..όπως και να έχει όμως έμεινα ευχαριστημένη!
    Σίγουρα θα το ξαναπάρω <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Αλεξάνδρα μου, κι εγώ πάνω κάτω τα ίδια σκέφτομαι! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Oh! Glossybox really looks awesome :-D Here in Denmark we've got something called Goodiebox. But I would really love for Glossybox to come to Denmark ;-)

    Check out Goodiebox here if you'd like:
    http://www.blogaboutmia.com/2013/08/goodiebox-11-august.html?m=1

    Best Regards,
    Mia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Goodiebox looks great too...Really intresting brands and products! Wish we had it too here in Greece! :)
      Kisses! ♥

      Διαγραφή
  11. Αχ!!! Ζηλεύω!!!! Δεν κατάφερα να το πάρω αυτό το μήνα.... σνιφ...!!! Εμένα πάντως μ' άρεσε και το κουτί του Αυγούστου. Αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου θέλω κι εγώ πιο πολλά προιόντα μακιγιάζ!!!!! Πάντως την συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω δοκιμάσει και μ' άρεσε πολύ!!!! Καλοφόρετα!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! :) Αχ ναι, άμα βάλουν περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ θα είναι το τέλειο κουτάκι!
      Φιλάκια πολλά! ♥ ♥

      Διαγραφή
  12. τι ωραια κουτι αλλα οντως του λειπουν προιοντα μακιγιαζ! η μασκαρα ειναι καλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη Παναγιώτα μου, γιατί δεν θέλω να την ανοίξω πριν τελειώσω κάποιες άλλες...Πάντως γενικά από κάθε ysl που έχω δοκιμάσει, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη...Ελπίζω το ίδιο να ισχύει και γι'αυτήν.
      Φιλάκια πολλά! :) ♥

      Διαγραφή
  13. γειααα!
    είχαμε ακριβώς το ίδιο κουτάκι και ξετρελάθηκα με την φοβερή μάσκαρα του YSL! αλλά μόνο μ'αυτη μπορώ να πω..
    το δικό μου review είναι εδώ
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/glowbox-simply-falling.html
    φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ ωραία; έρχομαι να το δω Αλεξάνδρα μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή