Cherrybox Σεπτεμβρίου!


Η έκπληξη του μήνα κατέφτασε ακόμη μία φορά στην πόρτα μου!
Ο λόγος για το Cherrybox, το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς που "φτιάχνει" κάθε μήνα τη διάθεσή μας, με το όμορφο περιεχόμενό του.




Όσες από εσάς δεν γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το Cherrybox, σας παραπέμπω εδώ ή και κατευθείαν στο site της υπηρεσίας.

Ας δούμε τώρα αναλυτικά, τί περιείχε το δικό μου "Back to the city" Cherrybox!


1. Kyana - Σαμπουάν με Argan Oil (κανονικό μέγεθος-250ml)




Ένα ενυδατικό, αναζωογονητικό σαμπουάν, εμπλουτισμένο με έλαιο αργανίας, που προστατεύει τα μαλλιά και αποκαθιστά τη λάμψη και τη δύναμή τους.
Τιμή: 10 ευρώ


2. Arcaya - Aμπούλα Υαλουρονικού Οξέως (2ml)




Επαγγελματική αμπούλα θεραπείας καθαρού υαλουρονικού οξέως σε υψηλή συγκέντρωση. Προσφέρει εντατική ενυδάτωση και λείανση στην επιδερμίδα του προσώπου, ενώ παράλληλα "γεμίζει" τις γραμμές και χαρίζει ξεκούραστη όψη. Η κάθε αμπούλα διαρκεί για 4 χρήσεις.
Τιμή: 34 ευρώ οι δέκα αμπούλες


3. Cosart cosmetics μηχανικό μολύβι (κανονικό μέγεθος)




Αδιάβροχο μολύβι ματιών με κατοχυρωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Δεν χρειάζεται ξύσιμο και είναι κατάλληλο και για τα ευαίσθητα μάτια. Με μία πρώτη δοκιμή έχω να πω πως η απόδοσή του είναι πολύ καλή.
Τιμή: 9,80 ευρώ


4. Elixir London βερνίκι νυχιών στην απόχρωση 34 (κανονικό μέγεθος)




Βερνίκι της ίδιας εταιρίας περιείχε και το προηγούμενο κουτί. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το χρώμα, την απόδοση και τη διάρκεια. Η τωρινή απόχρωση είναι φανταστική (λίγο πιο φούξια από της φωτογραφίας).
Τιμή: 4 ευρώ


5.  Japonesque - Looking Glass Mirror




Μεγεθυντικό καθρεφτάκι που σου επιτρέπει να βλέπεις με ακρίβεια κάθε λεπτομέρεια του προσώπου σου. Ιδανικό για τον σχηματισμό των φρυδιών. Έρχεται σε ένα πρακτικό τσαντάκι, ενώ στο πίσω μέρος του υπάρχουν βεντούζες για να μπορείς να το στερεώσεις όπου θέλεις.
Τιμή: 16,49 ευρώ


6. Black African Soap (ειδικό μέγεθος)




Χειροποίητο σαπούνι, παγκοσμίως γνωστό για τις θαυματουργές του ιδιότητες, με βούτυρο καριτέ, λάδι καρύδας και βούτυρο κακάο. Κατάλληλο για κάθε τύπο δέρματος, για πρόσωπο και σώμα, εξαφανίζει τους ερεθισμούς, καταπολεμά και προλαμβάνει την ακμή, αφαιρεί το μακιγιάζ και προσφέρει αντιγηραντικά οφέλη.
Θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα. Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, έτσι όπως το βλέπω κάτι άλλο μου θυμίζει, αλλά δεν το λέω γιατί είμαστε και κορίτσια! Αστειεύομαι. Θα το δοκιμάσω άμεσα!
Τιμή: 6,80 ευρώ τα 200gr


Γενικές εντυπώσεις από το κουτί:

Σίγουρα είναι πολύ θετικές.
Περιείχε 6 προϊόντα, εκ των οποίων τα 4 ήταν κανονικού μεγέθους.
Η αξία τους υπερκαλύπτει την αξία της συνδρομής: 10 + 3,4 + 9,80 + 4 + 16,90 + 2 (περίπου) = 46, 1 ευρώ. Τριάντα τρία ευρώ περισσότερα απ'όσα πλήρωσα για να αγοράσω το κουτί.

Πάντως, η αλήθεια είναι πως το προηγούμενο κουτί μου άρεσε περισσότερο. Ίσως επειδή οι μάρκες που περιείχε ήταν πιο γνωστές από τις τωρινές.
Βέβαια, θα μου πείτε, αυτός δεν είναι ο σκοπός; Να δοκιμάζουμε νέα προϊόντα και να γνωρίζουμε (μεταξύ άλλων) νέες εταιρίες; Δίκιο έχετε.
Όλα τα προϊόντα ήταν πολύ χρήσιμα, χωρίς κάποιο από αυτά (με εξαίρεση το βερνίκι) να προκαλέσει τον ενθουσιασμό μου. Αν κάποιο με ενθουσιάσει στην πορεία, θα σας ετοιμάσω review. Αν πάλι θέλετε εσείς κάποιο review, αφήστε μου ένα σχόλιο.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν μετάνιωσα την αγορά μου. Θα την επαναλάβω μάλιστα και για έναν ακόμη μήνα και βλέπουμε.

Πως σας φάνηκε εσάς κορίτσια το περιεχόμενο του κουτιού;
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;
Αν το παραγγείλατε κι εσείς, τί περιείχε το δικό σας;

Σύντομα θα σας ετοιμάσω αντίστοιχο post και για το Glowbox Σεπτεμβρίου.

30 σχόλια:

  1. Πάντως εγώ νομίζω ότι το κουτί Σεπτεμβρίου είναι πολύ καλό!
    Και έχεις δίκιο αυτό είναι το νόημα. Να γνωρίζουμε νέες εταιρίες & κυρίως προϊόντα!
    Να τα χαρείς!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλό! Γενικά κάνουν καλή προσπάθεια! :)
      Ευχαριστώ πολύ Εύα μου...
      Πολλά πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Μεγειάαααα σου Ιωάννα μου!Εγώ παρήγγειλα μόνο το glowbox!!
    Ομορφα πραγματάκια..αλλά η αλήθεια έιναι ότι δεν εντυπωσιάστηκα!
    Να τα χαρείς όλα και να μας πεις εντυπώσεις για το σαπούνι και το υαλουρονικό!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ χρήσιμα Βίκυ μου και γενικά πολύ ικανοποιητικό το περιεχόμενο...Ούτε εγώ ενθουσιάστηκα, δεν απογοητεύτηκα όμως...
      Έγινε ;)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Ειχα ξεχασει λιγο τα κουτακια ενω στην αρχη μου αρεσαν πολυ!
    Μου αρεσαν αρκετα αυτα που μας εδειξες και περιμενω να ακουσω τις εντυπωσεις σου απτη χρηση τους!
    Με γεια σου :)

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ στην αρχή δεν τα είχα δοκιμάσει...Περίμενα πρώτα να φύγουν δύο κουτιά και έπειτα τα παρήγγειλα...Είναι όμως πολύ όμορφη υπηρεσία, την έχω λατρέψει!
      Ευχαριστώ πολύ Μαράια μου!
      Φιλάκια!!! :* <3

      Διαγραφή
  4. Γι αυτο ειναι τα κουτακια για να τα δοκιμαζεις απ ολα, πολυ καλο κι αυτο αν και δεν τρελαθηκα πολυ χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ούτε εγώ τρελάθηκα, αλλά μου άρεσε αρκετά...Χαμένα πάντως δεν θα πάνε σε καμία περίπτωση! :Ρ
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου! :)

      Διαγραφή
  5. Πράγματι η απόχρωση του βερνικιού είναι φανταστική! Είμαι και πολύ περίεργη για το Black African Soap! Αν θες κάνε ένα review γι' αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαρίστως Κοραλλία μου! Θα το δοκιμάσω κάποιες μέρες και θα ετοιμάσω review! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα τα προϊόντα που περιέχει το κουτάκι σου!
    Θα ήθελα πολύ να δω review από το Black African Soap :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Αλεξάνδρα μου! Μόλις σχηματίσω άποψη θα ετοιμάσω το review !
      Πολλά φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  7. Ωραίο ήταν και αυτού του μήνα τελικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραια πραγματακια περιειχε το κουτακι αυτου του μηνα!
    Να τα χαρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Να'σαι καλά! :) <3

      Διαγραφή
  9. Εμένα δεν είχε το σαπούνι και το καθρεφτάκι, κλαψ, λύγμ.
    Είχε ένα αντισηπτικό για τα χέρια της forever, το μολύβι, το μανώ σε ένα τέλειο κόκκινο, το σαμπουάν, το υαλουρανικό ..και αυτά.
    Γιατί άραγε να είχε λιγότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπ'ότι έχω καταλάβει Μαίρη μου δεν έχουν όλα τα κουτάκια των ίδιο αριθμό προϊόντων...Για παράδειγμα, ένα full size προϊόν αντικαθιστά δύο mini size κ.ο.κ...
      Πάντως και το δικό σου πολύ ωραίο πρέπει να ήταν! :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  10. Να τα χαρείς Ιωάννα μου.Και εγώ δεν εμεινα και πολύ ευχαριστημένη.Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το σαπούνι , το μολυβάκι και το καθρεπτάκι επίσης πολύ χρήσιμα.Αν θες να δεις το δικο μου κουτάκι ελα απο εδώ.http://sofiasbeautyworld.blogspot.gr/2013/09/cherrybox-of-september.html
    Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου...Κι εσύ τα δικά σου...Έρχομαι να τα δω! :D
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. και το δικο μου τα ιδια προιοντα ειχε...
    οκ απο αλλες φορες ειναι λιγο καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα και το προηγούμενο με είχε ενθουσιάσει! :)
      Και αυτό όμως ήταν πολύ καλό... :)
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή
  12. Χμμ... Ιωάννα μου, εγώ μπορώ να πω ότι δεν ενθουσιάστηκα...
    Μια φορά έχω πάρει μόνο (το περιβόητο κουτί του Ιουνίου) και απ' όσα άλλα μέχρι τώρα κουτιά Cherrybox έχω δει συνολικά 3-4 προϊόντα είναι αυτά που μου είχαν κινήσει το ενδιαφέρον... Δε λέω, τα χρήματα που αξίζουν καλύπτουν το κόστος του κουτιού και μάλιστα γενικότερα με 10 ευρώ να πάρεις τόσα πράγματα είναι οκ, αλλά έτσι κι αλλιώς θεωρώ ότι κάποια απ' τα προϊόντα των κουτιών είναι υπερτιμημένα... Θέλω να πω, δεν θα έδινα ποτέ 16,5 ευρώ για καθρεφτάκι ούτε 15 ευρώ για gel styling μαλλιών...
    Παρόλα αυτά όμως ελπίζω στις δικές σου ανάγκες να ταιριάζουν καλύτερα απ' ότι θα ταίριαζαν σε μένα και να τα ευχαριστηθείς!
    Φιλάκια πολλά! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'αυτό που λες Φανή μου έχεις πολύ δίκιο...Ούτε εγώ θα τα αγόραζα αυτά τα προϊόντα από μόνη μου...Όμως λόγω και του blogging με συμφέρει πολύ να δοκιμάζω πολλά και νέα προϊόντα με τόσο μικρό κόστος, ώστε να ενημερώνω για κάτι που αξίζει και γι αυτό επιμένω σ'αυτές τις αγορές. Αλλιώς το πολύ να αγόραζα ένα κουτάκι κάθε δύο μήνες...
      Πάντως με τη πρώτη ματιά ούτε εγώ ενθουσιάστηκα τόσο, όσο με το προηγούμενο κουτί, αν και γενικά έμεινα ικανοποιημένη.
      Πιστεύω πως αυτά τα κουτιά είναι ιδανικά για όσες κοπέλες θέλουν να πειραματίζονται πολύ με τα καλλυντικά...
      Πολλά φιλάκια Φανή μου! :) <3

      Διαγραφή
    2. Από την άποψη του blogging ναι, συμφωνώ πως συμφέρουν αυτά τα κουτιά όταν πειραματίζεσαι κ έχεις να ενημερώσεις τις αναγνώστριες σου...
      (btw πάντως, το αντίστοιχο glowbox μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον)
      <3 :*

      Διαγραφή
    3. Κι εμένα Φανή μου...Είχε και πιο γνωστές μάρκες και προϊόντα που ήθελα πολύ να δοκιμάσω... :)

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
    Αυτό το αφρικάνικο σαπούνι πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα από ξένες blogger. Το δικό μου κουτί μου άρεσε, αν κάποια πράγματα τα βρήκα "χαζά" (π.χ. την ελαφρόπετρα που δεν θεωρώ ότι είναι είδος προς αξιολόγηση + το κόστος της είναι ιδιαίτερα χαμηλό και μπορείς να το αγοράσεις και από ένα supermarket!) Το μολύβι όμως ήταν τέλειο, το μανώ καλής ποιότητας και το σαπουνάκι Lothantique μύριζε υπέροχα. Συστάτικά για το καθένα θα βρείτε εδω μαζί με συγκριτικό για το glowbox
    Έκανα πάντως μια τρίμηνη συνδρομή στο cherrybox :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκαμε κι εμείς! :)
      Συμφωνώ μαζί σου για το μολύβι και το μανό...Πολύ καλά και τα δύο! <3
      Για την ελαφρόπετρα έχεις δίκιο, αλλά οκ χρήσιμη είναι κι αυτή...
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  14. Το δικό μου cherrybox Σεπτεμβρίου ήταν λιγότερο ομορφούλι αλλά το αγαπώ γιατί ήταν το πρώτο μου post ως blogger! χα χα! θα το βρείτε εδώ
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/cherrybox-its-back-to-city.html
    και θα χαρώ πολύ να σας δω στο blog μου!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Εύα μου! :)
      Εννοείται πως θα μας δεις!
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή