Bobbi Brown's Rich Chocolate collection


Η νέα φθινοπωρινή συλλογή μακιγιάζ του Bobbi Brown είναι εμπνευσμένη από την...σοκολάτα!
Αποχρώσεις του μαύρου και του καφέ δημιουργούν ένα απαλό, θελκτικό αποτέλεσμα στα μάτια, κλασσικό και εκλεπτυσμένο. Μία ροδαλή νότα στα μάγουλα και στα χείλη, συμπληρώνει την εμφάνιση και της χαρίζει θέρμη και γοητεία.



Η πιο γλυκιά μας "αμαρτία", η σοκολάτα, στέκεται πηγή έμπνευσης του απόλυτου φθινοπωρινού look και φροντίζει για την καλή μας εμφάνιση. Οξύμωρο ε; Έως τώρα την είχαμε συνηθίσει στον αντίθετο ρόλο.

Πάντως, αν θέλετε την γνώμη μου, βρίσκω ιδιαιτέρως "έξυπνο" το concept της συλλογής, καθώς τα χρώματα τις σοκολάτας (από το πιο ανοιχτό, μέχρι το πιο βαθύ σκούρο καφέ) εναρμονίζονται υπέροχα με το "ύφος" του φθινοπώρου.

Ας δούμε όμως τα προϊόντα που συνθέτουν την Rich Chocolate collection:


  • Rich Chocolate Eye Pallete















H παλέτα αυτή θυμίζει μπάρα σοκολάτας, κυριολεκτικά μου ανοίγει την όρεξη!
Εφτά υπέροχες, καφέ αποχρώσεις, με ποικιλία υφών και τελειωμάτων (από ματ έως απαλό shimmer), έρχονται μαζί με το διπλό βουρτσάκι, για να μεταμορφώσουν την εμφάνισή μας.



  • Rich Chocolate lip color & lip gloss





Οι απαλές nude ροζ αποχρώσεις, οι καφετί και οι πιο ρόδινες, αποτελούν το απόλυτο  must του φθινοπώρου και ταιριάζουν σε κάθε γυναίκα.



  • Rich Chocolate Blush




















Οι επιλογές του Bobbi Brown, όσον αφορά στο ρουζ, κινούνται γύρω από τις ψυχρές ροζ αποχρώσεις και τις αποχρώσεις των μούρων. Σύμφωνα με τον οίκο, αυτές οι αποχρώσεις, βοηθούν το βλέμμα να δείξει πιο φωτεινό και καθορίζουν το πρόσωπο, χωρίς να "σκληραίνουν" την εμφάνιση.



  • Rich Chocolate Long-Wear Gel Eyeliner & Long-Wear Eye Pencil





































Tα δύο αγαπημένα προϊόντα του Bobbi Brown διατίθενται τώρα και σε βαθιές, σκούρες καφέ αποχρώσεις.




  • Extreme Party mascara




































To πλούσιο αλλά συνάμα απαλό χρώμα της, κάτι ανάμεσα σε μαύρο και καφέ, τονίζει όμορφα το βλέμμα και "ανοίγει" τα μάτια στη στιγμή.


Αυτή ήταν η Rich Chocolate collection.
Πως σας φαίνεται;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας Bobbi Brown προϊόν;



22 σχόλια:

  1. Πωπω η παλετα φαινεται υπεροχη, αυτα τα χρωματα ειναι τα αγαπημενα μου σχεδον μονο αυτα χρησιμοποιω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχη! :)
      Κι εγώ κυρίως τέτοια χρώματα χρησιμοποιώ :D

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ηλιάνα μου δεν είμαι σίγουρη, αλλά μόλις μάθω θα στο γράψω εδώ! Έχε το νου σου ;) :)

      Διαγραφή
    2. Η τιμή της είναι στα 45 ευρώ Hλιάνα μου και θα βρίσκεται στα καταστήματα από τα μέσα της επόμενης εβδομάδας! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη φαίνεται η παλέτα...αλλά και πολύ συνηθισμένη!!εχουμε πήξει στις φυσικές/nude/taupe/kafe σκιές!!!!!!!Αρα,δεν προβλέπεται αγορά από εμένα!
    και το ρουζάκι όμως εξαιρετικό!!
    Φιλάκιαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κλασσικές αποχρώσεις, πάντα ανακυκλώνονται...Και ταιριάζουν σε όλες τις εποχές, στο φθινόπωρο δε τρελά! :)
      Αγαπώ τα ρουζ bobbi brown! :)
      Φιλάκια πολλά Βίκυ μου! :)

      Διαγραφή
  4. Όλα υπέροχα! Τέλεια χρώματα πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευκολοφόρετη συλλογή! Θέλω να δοκιμάσω το gel eyeliner, ειδικά στο χρώμα αυτό, το σκούρο καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να δοκιμάσω gel eyeliner Bobbi Brown Natalie μου! Έχω ακούσει τα καλύτερα! :) <3

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια φαινεται η συλλογη!!

    Είμαι η Μαράια απο το My Juicy Secrets, έχω αλλάξει διεύθυνση στο μπλογκ μου και πλέον όλα θα αναρτώνται εδω http://thefashionsweetheart.blogspot.gr/ !! Αν θέλεις ακολούθησε με εκεί για να μη χαθούμε! Εγω σε ακολουθώ ήδη και απο εδώ!!


    xoxo
    The Fashion Sweetheart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λοιπόν η φωτογραφία της παλέτας με την θρυμματισμένη σοκολάτα είναι δελεαστική τόσο για την παλέτα όσο και για την σοκολάτα. Και όταν πηγή έμπνευσης είναι η σοκολάτα το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι μοναδικό! Εγώ τελευταία έχω κόλλημα με τα nude-ροζ κραγιόν και έτσι αυτά μου τράβηξαν την προσοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πολύ δελεαστική φωτογραφία! Πολύ επιτυχημένη! Κι εγώ για το φθινόπωρο τα προτιμώ...Είναι ευκολοφόρετα και κομψά! :)
      Φιλάκια πολλά Ευδοκία μου! <3

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται καταπληκτική συλλογή!
    Η φωτογραφία της Kate είναι από την καμπάνια? Πανέμορφη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Εύα μου από την καμπάνια είναι! Πολύ γλυκιά! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. Είναι τα αγαπημένα μου χρώματα αυτά! Πάντα προτιμούσα το καφέ από το μαύρο και χαίρομαι που το φέρνει σαν τάση η Bobbi Brown!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικά Κοραλλία μου! Κι εγώ με το καφέ κάνω τους καλύτερους συνδυασμούς και το λατρεύω! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Αχχχ η παλέτα είναι στα χρώματα μου και την γλυκοκοιτάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή