Αγαπημένα Αυγούστου!

Πέρασε κι ο Αύγουστος κορίτσια μου, οι ζέστες όμως καλά κρατούν. Μπορεί τυπικά να βρισκόμαστε στο φθινόπωρο, ο καιρός όμως μας κρατάει στο καλοκαίρι.
Προσωπικά λέω να απολαύσω την θάλασσα λίγο καιρό ακόμη...

Ας δούμε όμως τώρα τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Αύγουστο.
Τα προϊόντα που είδατε στα posts των προηγούμενων μηνών εξακολουθούν να ισχύουν, όμως δεν θα σας τα δείξω πάλι για να μην σας κουράσω.




Ας αρχίσουμε λοιπόν:

  • Kerastse Spray a Porter για επιμελώς ατημέλητο look παραλίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ.


  • Ηawaiian Tropic, Tropical Tanning Oil. Το αγαπημένο μου λάδι ενίσχυσης του μαυρίσματος. Δεν το αποχωρίζομαι ποτέ στην παραλία.


  • The Rocket Volum Express mascara της Maybelline New York. To συγκεκριμένο προϊόν το λάτρεψα μέσα στον Αύγουστο. Μάθετε όμως περισσότερα γι'αυτό εδώ.


  • Biotherm Aquasource, ενυδατικό τζελ προσώπου. Αν και το απέκτησα πολύ πρόσφατα, (ήταν δώρο με το Madame Figaro Σεπτεμβρίου) μου άρεσε τόσο πολύ, που ήθελα οπωσδήποτε να το συμπεριλάβω στα αγαπημένα του μήνα. Είναι δροσερό, αναζωογονητικό, ενυδατώνει σωστά την επιδερμίδα και δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. 


  • L'Oreal Ideal Soft νερό καθαρισμού. Πραγματικά είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα ντεμακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει. Μάθετε τα πάντα εδώ


  • Rouge Allure lipstick της Chanel στην απόχρωση 93: το κραγιόν που χρησιμοποίησα περισσότερο τα αυγουστιάτικα βράδια. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο για το προϊόν εδώ.


  • L'Oreal Nude Magique CC cream. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.


  • Εssie βερνίκι νυχιών, στην απόχρωση Bikini So Teeny. Ένα καταπληκτικό γαλάζιο, δώρο με το Marie Claire Αυγούστου.


  • Naked Basics pallete της Urban Decay. Μάθετε τα πάντα εδώ.


  • Miss Dior Eau de Parfum, το αγαπημένο μου άρωμα της περιόδου. Γλυκό, παραδεισένιο και πολύ θηλυκό.


Αυτά ήταν τα προϊόντα που αγάπησα μέσα στον Αύγουστο.
Ποια ήταν τα δικά σας;

33 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα :) Αχ το μετάνιωσα που δεν πήρα τη Naked Basics :/ Βέβαια έχω τη Naked 2 αλλά και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Naked2 είναι τέλεια Ιωάννα μου! Και έχεις πολύ περισσότερες επιλογές σε σχέση με την basics...Απλά είναι πιο "τσιμπημένη" η τιμή της...Είχα δει και το βιντεάκι σου...!
      Ευχαριστώ πολύ! :) <3

      Διαγραφή
  2. Μου αρεσαν ολα, της loreal ακομα να το παρω αλλα θα ειναι το επομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω παραγγείλει και εγώ την δικιά μου παλέτα της Urban Decay!!Είναι υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματι...Υπέροχη απόδοση και καταπληκτικοί συνδυασμοί... :)
      Την έχω λατρέψει...

      Διαγραφή
  4. ολα ειναι υπεροχα! Η ροκετ ειναι πολυ καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! Είναι όντως τέλεια! :)

      Διαγραφή
  5. Θέλω πολύ μία από τις Naked παλέτες αλλά δεν είχα την ευκαιρία ακόμα να πάρω κάποια! Ωραίο post και αγαπημένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου! :)
      Εγώ ευτυχώς την είχα προλάβει όταν υπήρχε στα Sephora, αλλά μετά δεν την ξαναέφεραν :(
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα, έχουμε αρκετά κοινά! Λατρεύω Naked Basics, The Rocket, την ενυδατική και το νερό ντεμακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαριάννα μου! Πολλά κοινά! :Ο
      Είναι όμως τόσο καλά προϊόντα, οπότε θα μου πεις λογικό είναι...
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή
  7. To miss dior einai to agaphmeno mou arwma....
    polu sexy xwris na nai prostuxo...
    polu gluko xwris na nai paidiko...
    apla uperoxo...!
    polu wraio post periektiko!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To miss dior einai to agaphmeno mou arwma....
    polu sexy xwris na nai prostuxo...
    polu gluko xwris na nai paidiko...
    apla uperoxo...!
    polu wraio post periektiko!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερους χαρακτηρισμούς από αυτούς που είπες για να περιγράψω αυτό το άρωμα! :) Είναι υπέροχο!
      Ευχαριστώ πολύ Δώρα μου!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  9. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ . ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Ανδρονίκη μου! Είναι τέλειο! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία προϊόντα! Ευχαριστούμε γι αυτό το ποστ!
    Η αλήθεια είανι ότι δεν φοράω αρώματα, έχω μόνο ένα.
    Το Cherie eau de parfum του Dior! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ πολύ ωραίο και το cherie! :)
      Εγώ ευχαριστώ Εύα μου για τα καλά σου λόγια...
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα τα αγαπημένα σου και μάλιστα cc, ideal soft και hawaiian tropic συμπεριλαμβάνονται και στα δικά μου αγαπημένα!
    Πολύ, βέβαια, "φορέθηκαν" και τα essie που είχα πάρει κ 'γω απ' το marie claire! ^_^
    Όσο για αρώματα, δύο λάτρεψα: Cherry in the air της Escada και Hello Darling body mist από Victoria's Secret :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο νομίζω, αλλά για τα αρώματα της Escada έχω ακούσει τα καλύτερα και θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποιο κάποτε Φανή μου... :)
      Το marie claire το τιμήσαμε όλες! Μακάρι να έβαζαν πιο συχνά τέτοια δώρα... <3

      Διαγραφή
  12. Αγαπώ αγαπώ την κρεμούλα της Biotherm!Η αγαπημένη μου ενυδατική ever!!θα είναι και στα δικά μου αγαπημένα!!
    Επίσης το λαδάκι Hawaiian tropic!Δεν υπάρχει για εμενα καλοκαιρι,χωρίς αυτό!! :D :D
    To miss dior cherie μάρέσει πάρααααααα πολύ για χειμώνα και ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική κρέμα, την έχω λατρέψει! Σίγουρα θα την αγοράσω και σε κανονικό μέγεθος! :)
      Ανυπομονώ να δω και τα δικά σου Βίκυ μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  13. πολύ ωραία όλα!!!!!έχω δοκιμάσει τα περισσότερα από αυτά,και μου έχουν αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου! <3
      Πολλά φιλάκια... :)

      Διαγραφή
  14. Πολυ ωραία όλα τα αγαπημένα σου!
    Την rocket απλα την αγαπω! Την φοραω όλη την ωρα!
    Επίσης θέλω παρα πολυ να αγοράσω την naked basics! Που θα μου παει!

    Φιλιά

    Ρίξε μια ματια και στο blog μου αν θες!
    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Να την αγοράσεις, είναι φοβερή παλέτα! <3
      Αμέ, πολύ ευχαρίστως!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αγαπώ τα Hawaiian Tropic, μυρίζουν θεϊκά!! Η μασκαρίτσα της Maybelline πολύ ωραία! Αχ θέλω και εγώ να δοκιμάσω επιτέλους αυτό το νεράκι της L'Oreal, το βλέπω παντού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το άρωμά τους είναι υπέροχο! :)
      Να το δοκιμάσεις Σταυρούλα μου, εγώ το έχω αγαπήσει!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  16. τι υπεροχο ποστ..ολα τα προϊοντα ζηλευτα...χαιρομαι πολυ που σας ανακλακυψα...

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφώνώ απόλυτα με το λαδάκι μαυρισματος Ηawaiian Tropic. Το χρησιμοποιώ εδω και 3 χρόνια και είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Μου αρέσει επίσης πολύ επειδή δεν αφήνει έντονη λιπαροτητα στα χερια. Εχει και υπερχοχο αρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σ'αυτό που λες Αναστασία μου! :)
      Πραγματικά είναι το καλύτερο λαδάκι που έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ... :)

      Διαγραφή