Benefit - Primping with the Stars All-time Greatest "Fake-its" Kit




Η αρχή μιας περιγραφής για κάτι που αγαπάς, για κάτι που θαυμάζεις και λατρεύεις, είναι πάντα δύσκολη. Αυτό αισθάνομαι τώρα που γράφω αυτό το post και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω.

Πράγματι, τι είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο στην Benefit;
Οι μοναδικές συσκευασίες; Τα πρωτοποριακά προϊόντα; Η ποιότητά τους; Η φιλοσοφία τους;
Σίγουρα, κάθε φορά που κρατώ κάποιο προϊόν Benefit στα χέρια μου, χαμογελώ και σκέφτομαι πως είναι φτιαγμένο με φαντασία και...αγάπη!

Πώς ένα όραμα υλοποιείται και από ένα μικρό μαγαζάκι προκύπτει ένα brand αγαπημένο και διεθνώς αναγνωρισμένο;
Οι Jean και Jane, οι ιδρύτριες της εταιρίας, γνωρίζουν καλά τη συνταγή: δημιουργικότητα στο design, καινοτομία στις φόρμουλες, φαντασία στα "καυστικά" ονόματα των προϊόντων και... άμπρα κατάμπρα, κάτι ξεχωριστό γεννιέται!





Η Benefit, με μεγάλη επιτυχία, έχει εισάγει τη δική της μοναδική πρόταση στο στερέωμα της ομορφιάς. Τα προϊόντα της δεν μοιάζουν με κανένα άλλο, δεν μιμούνται κανένα άλλο και δεν μπορούν φυσικά να γίνουν αντικείμενο μίμησης από κανένα άλλο, τουλάχιστον όχι επιτυχώς. Είναι δημιουργίες προσεγμένες στην παραμικρή λεπτομέρεια τους και εκεί ακριβώς βρίσκεται το μυστικό της επιτυχίας τους.

Απ'όλα τα προϊόντα της Benefit, αυτά που αγαπώ περισσότερο, είναι τα beauty kits. Πρόκειται για πανέμορφα, χαριτωμένα κουτάκια, που περιέχουν μέσα διάσημα προϊόντα της εταιρίας σε travel size και σου δίνουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσεις ταυτόχρονα, σε τιμή πολύ πιο συμφέρουσα.



To beauty kit που πρόσφατα είχα την χαρά να δοκιμάσω, είναι το "Primping with the Stars": ένα κουτάκι με όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται για μια εκθαμβωτική εμφάνιση.




Από σκληρό χοντρό χαρτόνι, καλής ποιότητας, ανοίγει σαν μικρό βιβλιαράκι...




Η πρώτη εικόνα σε συναρπάζει, η δεύτερη σε μαγεύει...
Ας δούμε όμως αναλυτικά το περιεχόμενό του:





  • Stay don't Stray - 2.5 ml : primer ματιών που χρησιμοποιείται ως βάση για σκιές και concealer. Χαρίζει μεγαλύτερη διάρκεια στο χρώμα και καλύτερη εφαρμογή.


  • Τhe POREfessional - 7.5 ml : το απόλυτο best-seller της εταιρίας. Ένα balm που εφαρμόζεται πριν το foundation ή και σκέτο. Μειώνει την εμφάνιση των πόρων και απαλύνει την επιδερμίδα.


  • Some kind-a Gorgeous - 2.5 ml : ένα make up σε μορφή κρεμώδους πούδρας, για κάλυψη των ατελειών και ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας.


  • Benetint - 4 ml : Ένα προϊόν που χαρίζει ροδαλό χρώμα σε μάγουλα και χείλη.


  • Girl meets Pearl - 7.5 ml : Ουσιαστικά πρόκειται για ένα highlighter σε υγρή μορφή. Χαρίζει λάμψη στο πρόσωπο.


  • They're Real - 3 g : Μία από τις πλέον συζητημένες μάσκαρες. Άλλοι την λατρεύουν, την θεωρούν αναντικατάστατη, άλλοι δεν ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμά της. Εγώ την αγαπώ!




Αυτό που θα σας εξομολογηθώ είμαι σίγουρη πως θα έχει συμβεί και σε εσάς: όταν βλέπεις κάτι τόσο όμορφο, τόσο προσεγμένο, φοβάσαι να το χρησιμοποιήσεις, μήπως και το αλλοιώσεις, το χαλάσεις. Θες απλά να το κοιτάς. Μία εβδομάδα μου πήρε μέχρι τελικά να το χρησιμοποιήσω...
Ακούγεται αστείο, και είναι εδώ που τα λέμε.



53 σχόλια:

  1. Έχω πολλά που μ'αρέσουν, αλλά η They're Real είναι - για τις δικές μου βλεφαρίδες και το αποτέλεσμα που θέλω - η καλύτερη απ'ό,τι άλλο έχω δοκιμάσει ποτέ. Λατρεύω τα kits τους, είναι απλά τέλεια! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως σε εσένα θα άρεσαν πολύ Μαριάννα μου! :)
      Κι εγώ τα λατρεύω!
      Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρία αλλά πολύ θα το ήθελα γιατί φαίνονται πολύ καλά και μάλιστα έχω διαβάσει υπέροχα reviews! :) Να σαν το δικό σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να δοκιμάσεις Εύα μου, έστω και ένα...Προτείνω μάλιστα κάποιο kit γιατί σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις πολλά σε χαμηλότερο κόστος... :)
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει τη They're real και είναι πραγματικά υπέροχη! Έχω βάλει στο μάτι πολλά προϊόντα τους αλλά η τσέπη μου διαφωνεί :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι λίγο τσιμπημένες οι τιμές τους Ιωάννα μου, αλλά είναι τόσο υπέροχα που δεν το σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια! Ειδικά αν πετύχεις κάποια έκπτωση αξίζει πολύ...
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη και πρακτική συσκευασία! Κι εγώ αγαπώ τα κουτάκια της Too Faced επειδή είναι compact και όλα σου τα προιόντα είναι πάντα καθαρά και τακτοποιημένα! Επειδή αυτό το σετάκι έχει μέσα πολλά που θέλω να δοκιμάσω, μήπως θυμάσαι τιμούλα; Πάντως μπήκε ήδη στην to buy list!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόστιζε 31-33 ευρώ...Το συγκεκριμένο μάλιστα το είχα αγοράσει με έκπτωση γύρω στα 22 ευρώ! :)
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  5. Πολλά από αυτά είναι στην wishlist μου, ίσως πάρω κάποιο kit που να έχει διάφορα προιόντα τους μέσα να τα δοκιμάσω κι εγώ! :) Φιλιά Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αυτό θα σου πρότεινα Κοραλλία μου! Είναι και σε πολύ καλό μέγεθος για να τα χρησιμοποιήσεις πολλές φορές...Ειδικά το highlighter για παράδειγμα, το έχω πόσο καιρό και δεν λέει να τελειώσει!
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3 <3

      Διαγραφή
  6. Πολυ ομορφη αναρτηση, κατι τοσο ομορφο φοβασαι και να το αγγιξεις χαχα σε καταλαβαινω απολυτα. Δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θελω τοσο πολυ, νομιζω θα ειναι η επομενη αγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Κατερίνα μου, μια βδομάδα τα κοιτούσα σαν τη χαζή και δεν τα άγγιζα με τίποτα...Ε τελικά είπα δεν πάει άλλο και τα χρησιμοποίησα :Ρ
      Είναι πολύ ωραία προϊόντα, να τα δοκιμάσεις! :)
      Φιλάκια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  7. Όταν με ρώτησε ο άντρας μου "τι βρίσκω πια σε αυτή την benefit και κάνω σαν τρελή κάθε φορά που αγοράζω κάτι" του απάντησα ακριβώς αυτό: έχει καινοτόμα προϊόντα, εξαιρετικής ποιότητας σε υπέροχες συσκευασίες με ευφάνταστα ονόματα και φοβάμαι να τα χρησιμοποιήσα για να μην τα χαλάσω! Την αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την αγαπώ...Είναι τόσο ξεχωριστή εταιρία...Πραγματικά έχει μία δική της μοναδική "τεχνοτροπία" που λατρεύω! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! :)
      Φιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  8. Πιστεύω ότι είναι το σετάκι με τα bestsellers της εταιρίας και η τέλεια ευκαιρία να τα δοκιμάσεις όλα! Περιμένω έκπτωση για να το αποκτήσω!
    υ.γ. πόσο σε καταλαβαίνω που δεν το χρησιμοποίησες αμέσως, το ίδιο κάνω κι εγώ, για μερικές μέρες απλά τα χαζεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι το σετάκι με τα bestsellers! Και είναι τέλειο που μπορείς να τα δοκιμάσεις όλα μαζί...
      Άσε δεν φαντάζεσαι πόσες φορές το έχω κάνει αυτό...Και καμιά φορά γελάνε οι φίλες μου που τους το λέω :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :) :*

      Διαγραφή
  9. Έχω δοκιμάσει το POREfessional αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη.. :/

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει και από άλλες κοπέλες ότι δεν τους ταίριαξε και από πολλές ότι το λατρεύουν...Σε εμένα ευτυχώς ταίριαξε και το θεωρώ ένα από τα καλύτερα primers που έχω δοκιμάσει :) :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Ειναι ολα τοσο ομορφα <3
    Θελω να δοκιμασω αρκετα γιατι μου φαινονται πολυ καλα και εχουν υπεροχη συσκευασια και ονοματα!!
    Με γεια σου :)

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Mariah μου! :)
      Είναι ξεχωριστά και προϊόντα και τόσο χαριτωμένα...Να τα δοκιμάσεις! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω και γω την Benefit και αγοράζω κι εγώ τα Kit της μανιωδώς γιατί είναι πολύ πιο οικονομικά και δοκιμάζεις και πολλά διαφορετικά προϊόντα. ΛΑΤΡΕΥΩ: το boing, το porefessional, το hello flawless,το highbeam, το bella bamba...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό αυτά που είπες έχω δοκιμάσει μόνο το porefessional και το bella bamba και μου αρέσουν πάρα πολύ! Θέλω να δοκιμάσω και το High beam...Όντως τα kits συμφέρουν πάρα πολύ...
      Πολλά φιλάκια! :) <3

      Διαγραφή
  12. Αχχχχ τι υπέροχη η benefit!!!!!Ακριβώς για τους λόγους που ανέφερες μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα!!Θέλω πολύυ να δοκιμάσω προιόντα της..Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει μόνο το benetint που δεν με ενθοθσίασε!
    Φιλάκιααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο περίεργο προϊόν το benetint...Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ είμαι και πολύ fan, χωρίς να το απορρίπτω βέβαια...Πάντως και μόνο αυτές οι τέλειες συσκευασίες, σε προδιαθέτουν τόσο θετικά! :D
      Φιλάκια πολλά Βίκυ μου!!! :) :)

      Διαγραφή
  13. Λείπω τόσο καιρό από την μπλογκόσφαιρα,και με το που γυρνάω βρίσκω αυτό το post!Υπέροχο,όπως πάντα Ιωάννα μου! :)
    Δεν έχω αγοράσει κάποιο προϊόν Benefit μέχρι τώρα,λόγω της υψηλής για την τσέπη μου τιμή τους,αλλά αν πετύχω στις εκπτώσεις καλές τιμές,σίγουρα θα πάρω ένα κιτ!Φαίνονται πανέμορφα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tζένη, Τζένη! Που ήσουν τόσο καιρό...Δεν σου κρύβω ότι ανησύχησα! (Βέβαια θυμόμουν ότι είχες ξαναλείψει καιρό και ανησύχησα λιγότερο από την πρώτη φορά :Ρ ) :)
      Καλώς μας επέστρεψες!
      Αξίζει να πάρεις, θα σου αρέσουν πολύ και είναι τόσο γλυκούλια...
      Ευχαριστώ πολύ Τζένη μου!
      Φιλάκια πολλά! <3 :*

      Διαγραφή
  14. Ομορφο ποστ! Κι εγω τρελη φαν της benefit η they're real ειναι η holy grail μασκαρα μου και το porefessional το δευτερο πιο αγαπημένο μου primer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα προϊόντα και τα δύο Stella μου...Συμφωνώ μαζί σου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  15. To kit αυτό είναι το πρώτο που απέκτησα πριν λίγο καιρό απο την Benefit και θέλω πολύ να πάρω και άλλα! Μου άρεσε πολύ το porefessional αλλά και η they're real!
    http://luckystar21.blogspot.gr/2013/09/review-benefit-kit-primping-with-stars.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτά λάτρεψα περισσότερο (μαζί με το girl meets pearl) Σοφία μου! :) Μακάρι να ξαναβάλει σύντομα έκπτωση για να κάνουμε έφοδο!!! :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  16. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Benefit, έχουν όμως πολύ χαριτωμένες συσκευασίες! Το Porefessional θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή, καταραμένοι πόροι! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό primer Σταυρούλα μου...Οι περισσότερες που το δοκιμάζουν το ονομάζουν "αναντικατάστατο". Υπάρχουν και άλλοι βέβαια που το αντιπαθούν...Πάντως αξίζει να το δοκιμάσεις σε σετάκι μαζί με άλλα προϊόντα, πριν το αγοράσεις κανονικά! :)
      Πολλά πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  17. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ . ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΡΟΥΖ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ . ΓΙΑ ΤΟ DANDELION ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΡΟΥΖ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥΔΡΑ ΛΑΜΨΗΣ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Dandelion Ανδρονίκη μου είναι από τα αγαπημένα μου...Μου αρέσει πολύ αυτό το απαλό ροζ χρωματάκι που αφήνει στα μάγουλά μου...Είμαι και πολύ ανοιχτόχρωμη γενικά, οπότε "γράφει" καλύτερα απ'ότι στις σκούρες επιδερμίδες.
      Επειδή εγώ την έχω "πατήσει" άσχημα με την ποιότητα πολύ πιο ακριβών προϊόντων, από την Benefit δεν έχω κάποιο παράπονο...Πάντως ότι είναι τσιμπημένα ισχύει...
      Ευχαριστώ πολύ! :)
      Φιλάκιαααα! <3

      Διαγραφή
    2. εγω ειμαι φυσικη ξανθια , ανοιχτοχρωμη με γαλανα ματια , αλλα για να φανει το dandelion πανω μου πρεπει να ειναι καταχειμωνο .οποτε το εχω σαν πουδρα λαμψης.

      Διαγραφή
    3. Nαι όντως Ανδρονίκη μου, κι εγώ χειμώνα το χρησιμοποιώ...Όταν μαυρίζω το καλοκαίρι ούτε καν... :)

      Διαγραφή
  18. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Porefessional, αλλά δυστυχώς στο Ηράκλειο δεν μπορώ να το βρω. Έχω ακούσει τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό Γιάννα μου... Εγώ το φοράω ακόμη και σκέτο! Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να το παραγγείλεις online...Κάποια sites δεν έχουν μεταφορικά μάλιστα και συμφέρει...
      http://www.feelunique.com/p/Benefit-The-POREfessional-PRO-Balm-22ml (ενδεικτικά)
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
  19. Αχ, Ιωαννα μου, δεν εχω δοκιμασει τιποτα απ' τη συγκεκριμενη εταιρεια, αλλα τωρα μ' εβαλες σε πειρασμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Απ'ότι είδα σε όλες σας άρεσε πολύ αυτό το kit Φανή μου, οπότε κι εσείς με βάλατε σε πειρασμό...Και σε σκέψεις ;):) ...Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω... ;)
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Αχ, τετοια λεγε μας! ^_^ <3
      Φιλακια, Ιωαννα μου! :*

      Διαγραφή
  20. Εγώ λατρεύω τα προ'ι'όντα της κι ειδικά την αγαπη-μίσος μάσκαρα,που για εμένα είναι λατρεία!Είχα πάρει κι εγώ ένα kit πρίν μήνες,ήταν τόσο όμορφο και δεν ήθελα να το χαλάσω!Τελικά χρησιμοποίησα τα προ'ι'όντα αλλά το κουτί το κρατάω γιατι λυπάμαι να το πετάξω...είναι πανέμορφοοοοοο!οπότε σίγουρα δεν είσαι η μόνη! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε καταλαβαίνω...! :)
      Κι εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να το πετάξω, ακόμη κι όταν τελειώσουν όλα... :D
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  21. Είμαι μεγάλη φαν της Benefit!! Τα kits τους απλά τα αγαπώ!!! Το έχω κι εγώ το primping with the stars!! Η They're Real, το Porefessional και το Benetint τα εχω και σε κανονικό μέγεθος, είναι από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα της Benefit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ τα λατρεύω Γλυκοπαραμυθένια μου! :)
      Είναι τόσο υπέροχα! Τα kits πολύ θα ήθελα να τα έχω όλα, αλλά θα αρκεστώ σε κανά δυο ;)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  22. Πολυαγαπημένη η εταιρεία Benefit!!!!!!Είχα σκεφτεί να αγοράσω αυτό το kit αλλά μου φαινόταν κάπως ακριβό αλλά ξέρω ότι στο τέλος δεν θα αντισταθώ!!!!!!!!!!!Ελπίζω να τα έχεις χαρεί όλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να του αντισταθείς Μάρω μου; Είναι τόσο όμορφο!!! Σε νιώθω... :)
      Καλημέρα! <3

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφο, γεμάτο λάμψη και αστεροσκονη post!!
    Ιωάννα μου το blog έχει γενέθλια σε εμάς χαριζεις λάμψη και ομορφιά!! Ενα θα πω, μου έκλεψαν την καρδιά!! Είναι πανέμορφα, χαριτωμένα, κουκλιστικα, τέλεια συσκευασία! Αχ πόσο συμφωνω, είναι για να τα χαζευεις!! Και τα προϊόντα είναι τέλεια! Όταν μου έκαναν ενα μακιγιάζ, ενθουσιάστηκα!! Nα τα έχεις χαρεί όλα!!
    Γλυκά φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Ιωάννα! Μα δεν είναι κουκλίστικα??? :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  24. poso kostizei to kit priming with the stars?

    ΑπάντησηΔιαγραφή