2003 - 2013: πόσο άλλαξαν τα πράγματα; (beauty edition)




Τις προάλλες έπεσαν στα χέρια μου κάποια παλιά περιοδικά. Όχι τόσο παλιά σαν αυτά που βλέπετε στη φωτογραφία παραπάνω, αλλά πάντως αρκετά παλιά.
Φαντάζεστε λοιπόν τη χαρά μου όταν τα είδα;
Τα έπιασα στα χέρια μου, τα άνοιξα, για ώρα τα ξεζούμιζα και η αλήθεια είναι πως στις σελίδες τους εντόπισα πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα ήταν ωραία ιδέα να σας γράψω για όσες αξιοσημείωτες διαφορές (σε σχέση με τα δεδομένα του σήμερα) εντόπισα, αλλά και γενικότερα, με αφορμή αυτό το post να κάνουμε κουβεντούλα για το τότε και τώρα, όσον αφορά στην ομορφιά.


  • Παρατήρηση Νο1






Θα ξεκινήσω από αυτό που με έκανε να σκάσω στα γέλια: μία διαφήμιση του "Magic locks"!

Θυμάται καμία τι ήταν αυτό; Ήταν ένα μηχάνημα της BaByliss, στο οποίο τοποθετούσες χρωματιστές κλωστές, κι εκείνο με τη σειρά του έκανε τα μαλλιά σου χρωματιστά κοτσιδάκια.
Αυτό το μηχάνημα το έχω κορίτσια! Τώρα πια δεν δουλεύει βέβαια. Καθόμασταν μαζί με τις φίλες μου με τις ώρες, μπλέκαμε και ξεμπλέκαμε τα μαλλιά μας και μετά προσπαθούσαμε με τα ψαλίδια να βγάλουμε τις κλωστές από πάνω τους. Καταστάσεις για γέλια και για κλάματα...






  • Παρατήρηση Νο2


Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη (στο επίσημο site πάντως όχι), παλιότερα όμως υπήρχε ολόκληρη σειρά μακιγιάζ NIVEA.



Από τα λίγα προϊόντα που είδα, δεν υπήρξε κάποιο που να μου κάνει "κλικ", όμως δεν τα είχα δοκιμάσει ποτέ και δεν μπορώ να γνωρίζω αν ήταν καλά ή όχι. Αν υπάρχει κάποια κοπέλα που ξέρει, ας "ρίξει φως" στην υπόθεση.


  • Παρατήρηση Νο3


Στις σελίδες των περιοδικών είδα διαφημίσεις από μάρκες που τώρα πια δεν διαφημίζονται, κάποιες μάλιστα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα πλέον. Μερικές που μου έρχονται στο μυαλό είναι η Stila, η Collection 2000, η Revlon και η China Glaze.

H Stila μάλιστα ήταν διαθέσιμη στα Beauty shop. Δεν ξέρω αν θυμάστε τα συγκεκριμένα καταστήματα (τώρα πια δεν υπάρχουν), όμως είχαν καλά καλλυντικά και έμοιαζαν πολύ με τα Sephora. Αν δεν κάνω λάθος, ήταν και παραφυάδα τους.



  • Παρατήρηση Νο4


Σε πολλά high-end προϊόντα, οι τιμές ήταν πολύ χαμηλότερες από τις σημερινές. Για παράδειγμα, ένα κραγιόν Estee Lauder που σήμερα κοστίζει 28 ευρώ περίπου, τότε είχε 23. Ένα foundation Yves Saint Laurent (το οποίο δεν κυκλοφορεί πλέον) κόστιζε 28 ευρώ. Σήμερα τα foundation του Yves Saint Laurent κοστίζουν περισσότερα από 40 ευρώ.


  • Παρατήρηση Νο5

Υπάρχουν όμως και τιμές που μεταβλήθηκαν προς το καλύτερο και μάλιστα κατά πολύ: οι τιμές των διάφορων υπηρεσιών ομορφιάς.
Σε ένα θέμα σχετικό με το manicure, γινόταν αναφορά στις υπηρεσίες και στις τιμές τους.

Πάρτε μία γεύση:

  • Manicure από 20 ευρώ
  • Γαλλικό από 25 ευρώ
  • Τεχνητά νύχια από 80 ευρώ  

Σήμερα, οι τιμές αυτές έχουν μεταβληθεί ως εξής:

  • Manicure από 6 ευρώ (ολοκληρωμένο από 10 ευρώ)
  • Γαλλικό από 10 ευρώ
  • Τεχνητά νύχια από 40 ευρώ
Μείωση μεγαλύτερη από 50%.

Αυτά από εμένα.

Εσείς τι διαφορετικό σε σχέση με το τώρα, θυμάστε από τότε;



38 σχόλια:

  1. είχα και έχω ακόμη ένα μανώ της nivea calcium. Δεν λέει τίποτα. Είναι υπερβολικά γαλακτερό και δεν στεγνώνει ποτέ! :Ρ
    Τέλειο ποστ πάντως! θυμηθήκαμε τα παλιά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ίσως είχα ένα μανό παλιά τώρα που το λες...Αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη... :Ρ
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Ναταλία μου! Να'σαι καλά! :) <3

      Διαγραφή
  2. TA MAKE UP THS NIVEA KAI OI POYDRES HTAN POLY ORAIA , TVRA STHN ELLADA DEN KYKLOFOROYN . TA STILA OMOS HTAN TELIA EIDIKA TA ROYZ SE BAZAKIA KAI OI SKIES. ORAIO POST , POLLA FILIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Stila απ'όσο θυμάμαι.
      Ευχαριστώ Ανδρονίκη μου, πολλά φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  3. Τα θυμάμαι κάποια από αυτά! Ίσως κάποια μεγαλύτερη να τα ξέρει και όλα! Ήταν τόσο ακριβά τα μανικιούρ ε? Και δεν είχα ιδέα για τα καλλυντικά από Nivea! Φιλιά Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι ότι ήταν πολύ ακριβότερα, αλλά τόσο πολύ δεν το θυμόμουν...
      Φιλάκια πολλά Κοραλλία μου :) <3!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο ποστ,πάρα πολύ ενδιαφέρον!!!
    Δυστυχώς δεν θυμάμαι τίποτα απ'αυτά,ίσως αμυδρά κ από διαφημίσεις αυτό το μαραφέτι που έκανε κοτσιδάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, πολύ αστείο μηχάνημα...Συλλεκτικό :Ρ
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Στέλλα μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια! <3 :)

      Διαγραφή
  5. Τι μας θύμησες τώρα!
    Είχα παλιά μια σκιά Nivea & ένα κονσίλερ από τη Stila το οποίο ήταν απ' όσο θυμάμαι εκπληκτικό!!
    Από τα πιο ωραία ποστ σου ! Μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Εύα μου...Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! :)
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ! <3

      Διαγραφή
  6. Εγω θυμαμαι παρα πολυ καλα αυτο με τα κοτσιδακια!!!
    Οταν ειχε βγει καναμε σαν τρελες αφου μεχρι τοτε πληρωναμε τς πλανοδιους στους δρομους της Χαλκιδικης που κανανε τα μαλλια μας ετσι!!
    Εγω αυτο που προσεχω και γελαω στα παλια περιοδικα ειναι η μοδα. Ρουχα που τωρα μας φαινονται γελοια καποτε ηταν στα εξωφυλλα και σε ολα τα θεματα :P

    Πολυ ενδιαφερον το ποστ σου!!

    xoxo
    http://thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ :) :)
      Ναι είχε πολύ πλάκα αυτό το μηχάνημα...!
      Έλα ντε, άλλη μόδα τότε...Να ου πω όμως την αλήθεια σε κάποια στοιχεία ήταν πιο καλή από την τωρινή...Στα υφάσματα κυρίως...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Χαχαχ πανέμορφο post..
    Το μηχάνημα αυτό το θυμάμαι!
    Είχα φαγωθεί να το πάρω..
    Τελικά το παιδικό μου όνειρο δεν πραγματοποιήθηκε!
    Καλύτερα :P

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου!
      Κι εγώ που το πήρα όλο χαζομάρες έκανα...Μπέρδευα τα μαλλιά μου... :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. χαχα τι τελειο ποστ πεθανα μολις ειδα το πρωτο, το θυμαμε πολυ καλα αν και εγω αυτο που ηξερα δεν ηταν με κλωστη αλλα σκετο εκανε πλεξουδακια, μουφα δηλαδη τιποτα δεν εκανε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι Κατερίνα μου, το θυμάμαι κι αυτό που λες! Το είχα και αυτό, αλλά όντως τίποτα δεν έκανε... :Ρ
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :* <3 !!!
      Πολλά φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  9. Xaxa...γελάσαμε μ'αυτό το post και θυμηθήκαμε τα παλιά...

    Να σαι καλά...γιατί κάποιες καταστάσεις ήταν πραγματικά για γέλια και για κλάματα...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    https://www.facebook.com/chezmoichadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύύύ!!!! :D
      Χαίρομαι που σου άρεσε το post...Φιλάκια! <3 :*

      Διαγραφή
  10. πολυ ωραιο το post!εγω θυμαμαι οταν ημουν μικρη οτι η μαμα μου αγοραζε καλλυντικα απο τον Μπεζα και τον Κοντραφουρη,οι οποιοι στη Θεσσαλονικη τουλαχιστον δεν υπαρχουν πλεον! και οταν ανοιξαν τα Hondos Center μας κακοφανηκε!οπως επισης ειχα στεναχωρηθει οταν ειδα οτι κλεινει και ο τελευταιος Μπεζας στο κεντρο της Θεσσαλονικης!ηταν κομματι της παιδικης βολτας στο κεντρο!μπουγατσα και Μπεζας!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Αλήθεια; Δεν τα γνώριζα αυτά τα μαγαζιά...Είναι κρίμα να κλείνουν μαγαζιά που αγαπούσες όταν ήσουν μικρός...Εγώ το είχα πάθει αυτό με ένα παιχνιδάδικο όταν έκλεισε... :(
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Τα Beauty shop (θυμάμαι ακόμα τη ρ/φωνικη τους διαφήμιση στο SFERA) δεν έκλεισαν απλά έγιναν Sephora. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Χαλάνδρι έκλεισαν εντελώς δυστυχώς...Σε κάθε περίπτωση όμως άλλαξε η επωνυμία, εφόσον απορροφήθηκαν, για κάποιο διάστημα μάλιστα συνυπήρχαν. Δεν ήταν το ίδιο κατάστημα με τα Sephora, απλώς παραφυάδα τους...
      Φιλάκια πολλά Marie μου! :)

      Διαγραφή
  12. φοβερό ποστ το μηχάνημα το θυμάμαι μάλιστα το ει χε μια κοπέλα πίκρα το μαλλί μετά. αχαχαχα και την nivea,είχε η μαμά μου κάποια μανό & σκιές και τα είχα δοκιμάσει άλλα δν θυμάμαι κάποια λεπτομέρεια :)

    xxxxx
    Athin by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου! :)
      Ναι καλέ, μπερδεμένο όσο δεν πάει...Τρίχες και κλωστές κουβάρι... :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :D

      Διαγραφή
  13. Καλλυντικά Nivea πωλούνταν και στα Sephora νομίζω, είχε πάρει η μαμά μου ένα περλέ λιλά κραγιόν, ακόμα το έχει και το φοράω πού και πού, πολύ ωραίο είναι! Και στα Beauty Shop ήμουν συχνή πελάτισσα χαχαχα (ακόμα υπάρχει ένα, πάνω απ'τα Starbucks στο Μοναστηράκι και λειτουργεί ως bazaar). Εμένα τα αγαπημένα μου ήταν κάτι μολύβια-κραγιόν από TBS, στο είχα ξαναπεί, δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμα. ΕΙΧΑΜΕ COLLECTION 2000 ΕΛΛΑΔΑ; (ΣΟΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι είχαμε Μαριάννα μου! Πριν λίγο καιρό είδα και σε ένα φαρμακείο που είχε! :)
      Το ξέρω αυτό το bazaar, είχα πάει κάνα δυο φορές, αλλά πριν λίγο καιρό που είχα πάει είχε κλείσει κι αυτό! :(
      Λες να άνοιξε πάλι;
      Μου άρεσαν πολύ τα Beauty shop... :)

      Διαγραφή
  14. xaxaxaxaxax Magic locks!!!!panagia mou,ti vazane sta mallia mas???gt ta xrwmatista toufakia kai oi mascara gia mallia??axaxxxa eleos!!!!!!!
    nomizw oti akoma uparxoun kapoia nivea...alla exeis dikio,eixe megali oloklirwmeni seira!eixa mano kai rouz!
    Ta stila uparxoun akoma..sta sephora!i oxi???? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου να σου πω την αλήθεια δεν έχει πάρει το μάτι μου Stlia σε Sephora...Δεν νομίζω να υπάρχουν...
      Έλα ντε, άλλη μόδα κι αυτή με τα χρωματιστά τουφάκια...Ή με κάτι άλλες τούφες με μικρά διαμαντάκια...Χαχαχα!!! :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :Ρ

      Διαγραφή
    2. :( Μάλλον δεν υπάρχουν πλέον..σίγουρα είχαν πριν λίγα χρόνια γιατί έχω αγοράσει gloss!! :D :D

      Διαγραφή
  15. Είναι ωραίο να διαβάζεις παλιά περιοδικά! Μου αρέσει να χαζευω και τα εξώφυλλα!
    Κοτσιδακια για κοριτσακια!! Χι χι!!
    Όμορφο post!!
    Εγω παντως λατρευω τα πολυκαταστηματα, μπαινεις μέσα και είναι σαν να βρισκεσαι σε ενα μερος μαγικο, γεματο με καλουδια!! Αχ υπέροχα προϊόντα που θέλω να τα αγορασω όλα!!
    Δολάρια Ιωάννα μου!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Δολάρια"...... Χα χα!!! Πεθανα!!! Αχ αυτό το κινητό!
    Φιλακια Ιωάννα μου!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!
      Αχ κι εγώ λατρεύω τα πολυκαταστήματα, αλλά εδώ που τα λέμε όλα τα μαγαζιά τα λατρεύω...Δεν ξέρεις ποτέ τι θα βρεις και που...
      Δολάρια πολλά Ιωάννα μου!!! Χαχαχαχα! :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
    2. Ποσο δικιο εχεις!! Είναι τέλειο όταν ανακαλυπτεις μικρούς θησαυρούς!!

      Γλυκά "Δολάρια"!

      Πάει έμεινε τώρα!! Χα χα!!

      Διαγραφή
  17. Εγώ έφαγα μεγάλη ήττα που τα Sephora σταμάτησαν να φέρνουν Stila. Έχει τις καλύτερες σκιές που έχω δοκιμάσει, από άποψη χρώματος και υφής. Όσο για την αντοχή, δεν το συζητώ: τις περισσότερες τις χρησιμοποιώ ακόμα!! Οι πιο αγαπημένες έχουν τελειώσει και δυστυχώς ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρω replacements!!

    Για τις υπηρεσίες, θυμήθηκα ότι για pedicure το 2003 έδινα 28 ευρώ (!) το οποίο και τότε μου φαινόταν υπερβολή, αλλά ήταν το πιο οικονομικό και αξιοπρεπές που είχα βρει. Τώρα δίνω 25 mani-pedi πακέτο =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ Stila απ'όσο θυμάμαι, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα... :)
      Παλιά ήταν όντως πανάκριβα! Θυμάμαι η μαμά μου έδινε 25 ευρώ για πεντικιούρ (και ήταν και από τα οικονομικά), ε κι εδώ που τα λέμε δεν αξίζει να δίνεις τόσα χρήματα κάθε τρεις και λίγο...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  18. Αχ πόσο ωραίο ποστ?? :) Είχα καλλυντικά nivea!! Τα είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό του περιοδικού Σούπερ Κατερίνα να φανταστείς (άλλη μόδα της εποχής)!!! Δύο σκιές, πάρα πολύ καλές, ακόμη τις έχω! Ένα lipgloss επίσης πολύ καλό, μια μάσκαρα που δεν μου άρεσε και ένα μανό έτσι κι έτσι!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Ντίνα μου, είχες καλλυντικά NIVEA? Άσε θυμάμαι που δήλωνα κι εγώ συμμετοχή σ'αυτούς τους διαγωνισμούς και δεν είχα κερδίσει ούτε μία φορά... :(
      Φιλάκια πολλά!!!! <3

      Διαγραφή