Tangle Teezer




Έχω παρατηρήσει πως στις μέρες μας η μία τρέλα διαδέχεται την άλλη και το φαινόμενο σταματημό δεν έχει. Καινοτομίες ομορφιάς κάνουν την "έφοδο" τους από παντού και μέχρι να εξοικειωθείς με την μία, έχει ήδη εμφανιστεί στο προσκήνιο η επόμενη. Πολλές εταιρίες σήμερα, επενδύουν στην δημιουργία επαναστατικών προϊόντων, πολυχρηστικών και εξελιγμένων. Το ζητούμενο είναι πλέον η ευκολία χρήσης και τα πολλαπλά οφέλη, οι επαναστατικές φόρμουλες και η καινοτομική εμφάνιση. Παρατηρώ μια τάση περισσότερο "συγκεντρωτική" και λιγότερο εξειδικευμένη. Όσο περισσότερα κάνει ένα προϊόν, τόσο πιο δημοφιλές γίνεται. 
Η ομορφιά τώρα εκσυγχρονίζεται και ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της σημερινής γυναίκας, της γυναίκας που "τρέχει" όλη μέρα, προσπαθώντας να διαχειριστεί το επιβαρυμένο πρόγραμμά της. Οικονομία χρόνου, χώρου και χρήματος είναι τα θεμέλια παραγωγής των σύγχρονων προϊόντων, κάποιες φορές μάλιστα σε βάρος της ποιότητας, της έμφασης στην λεπτομέρεια και της πολυτέλειας.

Μία τέτοια καταναλωτική "τρέλα" είναι και οι γνωστές μας Tangle Teezers.

Πρόκειται για βούρτσες νέας γενιάς με πολλαπλά οφέλη.

Μία Tangle Teezer:
  • διευκολύνει τη διαδικασία χτενίσματος των μαλλιών, ξεμπερδεύοντας τα εύκολα, γρηγορα και ανώδυνα
  • προστατεύει την τρίχα από το σπάσιμο και τη φθορά
  • περιποιείται τη τρίχα
  • περιποιείται το δέρμα της κεφαλής αποτρέποντας τον τραυματισμό του.

Eπιπλέον, ανάλογα με την ιδιαίτερη σειρά στην οποία ανήκει (Styler, Original, Splash, Flowerpot κ.λ.π.), μία Tangle Teezer μπορεί να:

  • αποτελεί στολίδι για τον χώρο σου, χάρη στο μοντέρνο, χαριτωμένο design της (Styler, Flowerpot)
  • είναι μικρή και εύχρηστη, κατάλληλη για να την έχεις πάντα μαζί σου (Styler)
  • είναι προσαρμοσμένη στο σχήμα της παλάμης σου για πιο εύκολη χρήση (Elite)
  • είναι αντιολισθητική, ειδικά σχεδιασμένη για τα βρεγμένα μαλλιά (Splash) 
  • έχει ειδικό, προστατευτικό καπάκι, προκειμένου να αποτρέπεται η συσσώρευση σκόνης και ρύπων (Styler).



Προσωπικά, διαθέτω την Feline Groovy από την σειρά Compact Styler Collectables.

Είναι μικρή και εύχρηστη, ελαφριά και ιδανική για την τσάντα. Χάρη στο κομψό, λεοπάρ σχέδιό της και στο πρωτοποριακό, καμπυλωτό design της είναι αρκετά ευπαρουσίαστη και πολύ ιδιαίτερη. Διαθέτει το προαναφερόμενο προστατευτικό καπάκι, κάτι που κατά τη γνώμη μου συνιστά μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα προϊόντα. Ούτε βρωμίζεται, ούτε χρειάζεται συχνό καθαρισμό. 




Τα δοντάκια της είναι ευέλικτα, αρκετά μαλακά και δεν τραυματίζουν το κεφάλι, ακόμη και αν κάνεις κάποια απότομη κίνηση. Παράλληλα, δεν "λυγίζουν" τόσο εύκολα και το βούρτσισμα των μαλλιών είναι πιο αποτελεσματικό. Αν και τη χρησιμοποιώ αρκετό καιρό, δεν έχουν στραβώσει τα δοντάκια της, ούτε έχει αλλοιωθεί το σχέδιό της.
Πράγματι, σε σύγκριση με μία κοινή βούρτσα, ξεμπερδεύει πιο εύκολα τα μαλλιά και δεν σπάει την τρίχα. Δεν κάνει θαύματα, αλλά είναι πολύ καλή στη δουλειά της. Μετά το χτένισμα, οι τρίχες στη βούρτσα είναι πολύ περιορισμένες. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένη από την απόδοσή της και την θεωρώ πολύ επιτυχημένη αγορά.

Μου κόστισε 13 ευρώ από το feelunique.com.  Η τιμή της είναι πολύ λογική αν λάβει κανείς υπόψη τα οφέλη που χαρίζει στα μαλλιά. Μία βούρτσα αντίστοιχης απόδοσης, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 40 ευρώ, οπότε τα 13 είναι ένα καλό ποσό. Διατίθεται και σε εγχώρια κομμωτήρια και καταστήματα, δυστυχώς όμως σε πολύ υψηλότερη τιμή (17-20 ευρώ). 

Επόμενη αγορά μου θα είναι η Penelope Pink Styler Brush. To 20% των εσόδων από την πώληση του συγκεκριμένου μοντέλου, διατίθενται από την εταιρία στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού. 




Εσείς κορίτσια γνωρίζετε τις Tangle Teezers; 
Τις έχετε δοκιμάσει; Ποια είναι η γνώμη σας;



23 σχόλια:

  1. Την λατρεύω αν και επειδή έχω πολλά μαλλιά δε με βολεύει που είναι μικρή!

    Παρήγγειλα προχθες την macadamia αλλά δεν ήξερα ότι τα δοντάκια της δεν είναι τόσο καλά, απλώς πιστεύω θα με βόλευει καλύτερα επειδή έχει λαβή.

    Ωραιότατο το review σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάχη μου! :)
      Από αυτήν την άποψη είναι πιο βολική η Macadamia πράγματι...Αλλά εμένα μου την έσπασε που την πήρα 17 ευρώ (από Ελλάδα) και μετά από ένα μηνα άρχισε να χαλάει. Πάντως ακόμα κάνει δουλειά και καλή δουλειά. Προτιμώ όμως την Tangle Teezer.
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Η Penelope Pink Styler Brush είναι πανέμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Ναταλί μου, είναι τόσο γλυκιά και πάει και για καλό σκοπό :) <3!

      Διαγραφή
  3. Εχω ακουσει τοσο καλα σχολια γι αυτες τις χτενουλες θελω πολυ να τις δοκιμασω + οτι ειναι πολυ ομορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ γλυκιές πράγματι και κάνουν καλή δουλειά. Για την τιμή τους είναι μια χαρά, αν κοστιζαν παραπάνω δεν ξέρω αν θα έλεγα το ίδιο...
      Φιλάκια πολλά Kate μου! :)

      Διαγραφή
  4. Η ροζ είναι πανέμορφη <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η αγαπημένη μου, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε όταν πήρα την λεοπάρ και τώρα θα έχω 2 tangle teezers... :) <3

      Διαγραφή
  5. Ti teleia i leopar!!!Εγώ έχω την φούξια!
    Μ'αρέσει πολύ,ειδικά σε βρεγμένα μαλλιά,αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E ναι, δεν κάνουν και θαύματα...Πιστεύω πως για 13 ευρώ είναι πολύ καλές...Αν κόστιζαν παραπάνω θα είχαν αλλιώς τα πράγματα...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά επειδή έχω σπαστό μαλλί & τα ξεμπερδεύω μόνο κάθε φορά που λούζομαι νωπά με τη μάσκα, δεν ξέρω αν θα μου φανεί χρήσιμη! Ενημερωτικό πολύ το ποστ μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύα μου! :)
      Ε ναι, αν δεν ξεμπερδεύεις συχνά τα μαλλιά σου, τότε δεν την έχεις και μεγάλη ανάγκη...
      Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  7. Όμορφη είναι όμως κι εγώ πιστεύω πως δεν την έχω πολύ ανάγκη γιατί με μία μαλακτική κρέμα ξεμπερδεύονται αρκετά εύκολα τα μαλλιά μου! Άλλο ένα πολύ καλό review Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή Κοραλλία μου...Εμένα τα μαλλιά μου μπερδεύονται όσο δεν φαντάζεσαι συνέχεια! Ταλαιπωρούμε πολύ κάθε φορά στο ξεμπέρδεμα.
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

      Διαγραφή
    2. Η βούρτσα αυτή είναι πολύ καλή.
      Μην εστιάζεις μόνο στο ξεμπέρδεμα.
      Το θέμα είναι να χτενίζεσε και να μην σπάνε οι τρίχες σου.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία επιλογή. Κι εγώ ή αυτή η την απλή φούξια θα πάρω αν πάρω. Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ωραιο ποστ! :)
    Εχει γινει χαμός με αυτές τις βουρτες τελευταία..σκέφτομαι να την δοκιμάσω και εγω γτ εχω μεγάλο πρόβλημα με τα μαλλια μου τελευταία, μπλέκονται παρα πολυ! Μάλλον απο την θάλασσα, τον ήλιο! Εχουν ταλαιπωρηθεί πολυ και πιστεύω θα βοηθήσει αυτή η βουρτσα.

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) :)
      Πιστεύω πως θα σε βοηθήσει, εμένα πάντως με βοηθάει αρκετά μπορώ να πω...Αξίζει να την δοκιμάσεις.
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Εγώ αγόρασα πρόσφατα την Compact Styler με τη σημαία της Αγγλίας. έχω ενθουσιαστεί! ξεμπλεκει τα μαλλιά μου πολύ εύκολα και τη χρησιμοποιω συνεχεια γιατί την κουβαλάω μαζί μου στην τσάντα. Την αγορασα από το eshop ariane και μου ηρθε την επόμενη μερα μαζι με δειγματακια προιοντων. Το link ειναι αυτό http://www.ariane.gr/pd/tangle-teezer-compact-styler-cool-britannia-1801.htm?lang=el&path=-106695761

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A ναι Αναστασία μου! Παραγγέλνω κι εγώ από εκεί! Δεν το ήξερα ότι έχει Tangle Teezers! Τέλεια! :)
      Με γεια σου, είναι υπέροχη! <3

      Διαγραφή
  11. einai uperoxes ioanna!!!!!!den hksera kan oti uparxei kati tetoio!!!!thelw kai egw!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή