TAG: 10 Things About Me!


Γεια σας κορίτσια μου,

Τι κάνετε;

Το σημερινό post είναι αρκετά διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Είναι ένα πιο προσωπικό post, ένα post για να γνωριστούμε καλύτερα. Θα σας μιλήσω για 10 πράγματα που με αφορούν, θα σας δώσω 10 στοιχεία για μένα.
Με έκανε tag η γλυκιά μου Ντίνα από το υπέροχο The Beauty Fairy blogΕδώ μπορείτε να διαβάσετε και το δικό της post.



Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:


  • Ζω και σπουδάζω στην Αθήνα. Βρίσκομαι μάλιστα στο τελευταίο έτος των σπουδών μου, πιστεύω όμως πως θα το "τραβήξω" ένα χρόνο παραπάνω. 



  • Ανήκω στους Ιχθείς και φέρω τα περισσότερα χαρακτηριστικά του ζωδίου μου: ονειροπόλα, ευαίσθητη, ερωτευμένη με τον έρωτα και λίγο...κυκλοθυμική.



  • Μισώ την αδικία, το πόσο πολύ δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Όταν τελειώσαμε το σχολείο, μία αγαπημένη καθηγήτρια ετοίμασε από ένα προσωπικό σημείωμα για κάθε μαθητή και του το έδωσε. Το δικό μου έγραφε "Ιωάννα συνέχισε δυνατά, όμως μην ξεχνάς πως η άκρα δικαιοσύνη καταντάει αδικία". Αν και δεν μπορώ να αποδώσω τέλεια την σημασία της φράσης, καταλαβαίνω το νόημά της και πιστεύω πως θα με ακολουθεί πάντα. 



  • Είμαι αρκετά αδύνατη. Αν και οι περισσότεροι λένε καλά σχόλια για το σώμα μου, εγώ θα ήθελα να είχα 3 κιλά παραπάνω.  



  • Όταν ήμουν μικρή ήμουν αγοροκόριτσο. 



  • Έκανα δύο χρόνια μπαλέτο (σε μικρή ηλικία) και αντικειμενικά...ήμουν η χειρότερη απ'όλες. Επίσης έκανα κολύμβηση έξι χρόνια, εκεί όμως ήμουν πολύ καλή.  



  • Λατρεύω το φαγητό, τα γλυκά και τα παγωτά. Λατρεύω το σιρόπι καραμέλας στα πάντα. Στον καφέ, στη σοκολάτα, στις τούρτες, παντού. Μπορώ να φάω ένα κιλό παγωτό καραμέλα στο "άψε σβήσε". 



  • Είμαι καταπληκτική στα...μακροβούτια! 



  • Οι φίλοι μου πολλές φορές με κοροϊδεύουν επειδή συχνά μιλώ με παροιμίες (τις οποίες παρεμπιπτόντως λατρεύω κι ας μην τις γνωρίζουν οι περισσότεροι).



  • Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι τα "Ματωμένα χώματα" της Διδώς Σωτηρίου. Είναι το μοναδικό βιβλίο που έχω διαβάσει περισσότερες από μία φορές και κάθε φορά που το διαβάζω συγκινούμαι το ίδιο. 

Και μια φωτογραφία μου!

Κορίτσια, το συγκεκριμένο tag είναι από τα αγαπημένα μου, γι'αυτό θα ήθελα να το δω απ'όλες σας. Κάνω tag κάθε κοπέλα που έχει blog και της ζητώ να μου αφήσει το link από κάτω για να το διαβάσω. Είναι ένας ωραίος τρόπος για να γνωριστούμε καλύτερα.

Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε κάτι περισσότερο, μη διστάσετε να με ρωτήσετε.
Περιμένω τα σχόλια όλων σας!
Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα. 

36 σχόλια:

  1. http://idiateram.blogspot.gr/2013/07/welcome-willkommen.html
    καλησπέρα & από εμένα είμαι η Πέννυ κάνεις φοβερή δουλειά!!σου βάζω ένα από τα ιστολογία μου γιατί πλέον ως καθηγήτρια δουλεύω ( τα άλλα τα έχω για χόμπι αλλά δεν έχω χρόνο να γράφω μόλις αρχίσω πάλι θα στα ανεβάσω )
    Φιλάκια,
    Πέννυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε αρκετά κοινά! Ιχθύς κι εγώ και λατρεύω τα γλυκά ΕΠΙΣΗΣ αγοροκόριτσο όταν ήμουν μικρή και μπαίνω τέταρτο έτος!! Woop woop! Έχω να πω ότι είσαι πολύ όμορφη, δεν πρέπει να έχω δει πάλι φωτογραφία σου στο blog!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έχουμε πολλά κοινά Κοραλλία μου, πάρα πολλά! :D Και Ιχθύς και 4ο έτος και πρώην αγοροκόριτσο...
      Ευχαριστώ γλυκιά μου, να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο tag κορίτσι όμορφο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρον! Κι εγώ έχω ένα σοβαρό θέμα με την αδικία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όσα γράφεις και αληθινά! Έπειτα από παρότρυνσή σου, έφτιαξα κι εγώ ένα ποστ, αν θες διάβασε το και περιμένω το σχόλιο σου!
    http://elinassecretworld.blogspot.gr/2013/08/10-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ελίνα μου! Το είδα ήδη και το δικό σου, υπέροχο! :)

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη που είσαι! Να σε βλέπουμε πιο συχνά <3 Λατρεύω και εγώ τα γλυκά ειδικά με το παγωτό καραμέλα έχω εμμονή :p Τα Ματωμένα Χώματα είναι πάρα πολύ καλό βιβλίο αν και τότε ήμουν μικρή το είχα διαβάσει όταν είχε γίνει σειρά και μπορώ να πω ότι σαν σειρά αδικήθηκε πάρα πολύ! Ανυπομονώ για το επόμενο post σου! Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!
      Το παγωτό καραμέλα είναι η μεγαλύτερη αδυναμία μου...και δυστυχώς δεν το έχουν όλοι...:(
      Την πρώτη φορά που το διάβασα αυτό το βιβλίο (σχετικά μεγάλη) η μάνα μου νόμιζε πως θα πάθω τίποτα από το κλάμα :Ρ
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ιωάννα μου!! Κι εγώ μπαίνω 4 έτος και σίγουρα θα το "τραβήξω" κι εγώ ένα χρόνο ακόμη!! :P Λατρεία το παγωτό καραμέλα!! Φιλάκια!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το tag Ντίνα μου! Αν δεν με έκανες εσύ, θα αναγκαζόμουν να αυτοtagαριστώ! :Ρ
      Καλύτερα να τις τραβήξουμε παραπάνω τις σπουδές...που να βγούμε έξω σ'αυτό το τρελάδικο... :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. είσαι μια γλυ΄κα!!!!και οι απαντήσεις σου πολύ όμορφες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου! Να'σαι καλά! :) :)

      Διαγραφή
  9. Tι ωραίες απαντήσεις! :) Mόλις έκανα και εγώ το αντίστοιχο ποστ: http://luckystar21.blogspot.gr/2013/08/ag10-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου :)
      Πάω να το διαβάσω!!! <3

      Διαγραφή
  10. το καλύτερο πόστ έβερ !!! <3 θέλω και γω κιλά !!!Θα σου κρατήσω και σενα άμα πάρω αρκετά :) Σε νιώθω και για την καραμέλα και για την αδικία και για το αγοροκόριτσο μέχρι και για τα Ματωμένα Χώματα !! η φωτογραφία υπέροχη !!Σα να σε 3έρω χρόνια αισθάνομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Ιωάννα μου, αν πάρεις δώσε μου γιατί μόνη μου δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου! :) :)
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Κάτσε να τα καταφέρω κ γω !!!

      Διαγραφή
    3. Κάτσε να τα καταφέρω κ γω !!!

      Διαγραφή
    4. Χαχ...σε νιώθω Ιωάννα μου... :/

      Διαγραφή
  11. Χα,κι εγώ εντόπισα πολλά κοινά!Είμαι κι εγώ πολύ αδύνατη,λατρεύω γλυκά+παγωτά,η δικαιοσύνη είναι για μένα η σημαντικότερη αξία,ήμουν αγοροκόριτσο κ θα ήμουν κι εγώ ιχθείς αλλά τελικά γεννήθηκα αμέσως μόλις μπήκε η μαμά μου στο μήνα της κι έτσι έμεινα στους υδροχόους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Στέλλα μου; :)
      Ταιριάζω με πολλές από εδώ μου φαίνεται...χιχιχι...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  12. Μακάρι να ήμουν και γω τόσο αδύνατη όσο εσυ και να έτρωγα ότι ήθελα χωρίς τύψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, στο λέω από προσωπική μου πείρα, είναι πολύ κουραστικό να πασχίζεις να διατηρήσεις τα κιλά σου στο φυσιολογικό επίπεδο σε κάθε περίπτωση. Και όταν φοβάσαι ότι έχεις προσπεράσει το όριο και όταν φοβάσαι ότι βρίσκεσαι κάτω από αυτό. Όταν βρισκόμουν κάτω από τα φυσιολογικά κιλά μου (και δεν μπορούσα να επανέλθω όσο κι αν έτρωγα) πίστεψέ με δεν ένιωθα καθόλου καλά με τον εαυτό μου...

      Διαγραφή
  13. Πολυ ωραιες πληροφοριες, τωρα τελευταια και εγω εχω εθιστει στο σιροπι καραμελας :P Εισαι πολυ γλυκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Kate μου! Είναι μεγάλος πειρασμός το άτιμο :) :Ρ
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Ιωάννα μου!! Καλά το έχω πει εγώ ότι είσαι μια όμορφη ξανθούλα!! Τελικά έχουμε πολλά κοινά εμείς οι δύο!
    Μου αρέσει πάρα πολύ που μάθαμε τόσα πράγματα για εσένα!! Ένα κιλό παγωτό ε; χιχι!! Και μακροβούτια, αχ θα φύγει το καλοκαιράκι και δεν μου αρέσει καθόλου!!
    Πόσο δίκιο έχεις για την αδικία, την μισώ και εγώ!!
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω πως πήρε την απόφαση να ανοίξεις blog;
    Πολλά γλυκά, σοκολατένια φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα μου! Καλώς μας επέστρεψες! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Μεταξύ μας ήμουν σίγουρη πως θα είχαμε πολλά κοινά...! :)

      Στριφογύριζε καιρό μες το κεφάλι μου η ιδέα...Ήθελα πολύ να μπορώ να έχω το δικό μου blog, αλλά δείλιαζα, αγχωνόμουν κ.λ.π. Την απόφαση τελικά μέσα σε ένα λεπτό την πήρα και τσουπ...Έτοιμο! Είχα γράψει και σε ένα άλλο blog 1,2 φορές (βοήθησε κι αυτό στο να πάρω θάρρος). Η καλύτερη απόφαση που πήρα ποτέ μου!

      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  15. Έλειπα και 'γω τόσο καιρό σε διακοπές και γύρισα και δεν ξέρω ποια ανάρτησή σου να πρωτοσχολιάσω! :P
    Τι όμορφο που γνωρίζουμε έτσι λίγα πράγματα για 'σένα!
    Εγώ απ' την άλλη ιχθύς δεν είμαι, αλλά στα ζώδια του νερού ανήκω και 'γω ως καρκινάκι!
    Όσο για μπαλέτο, ένα και μοναδικό μάθημα έχω κάνει στη ζωή μου και ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι δεν μου πάει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Φανή μου! :)
      Α ταιριάζω πολύ με τα καρκινάκια...
      Σε νιώθω, ούτε εμένα μου πήγαινε...σαν απροσάρμοστο έκανα :Ρ
      Καμία χάρη, κανένα ταλέντο... :Ο

      Διαγραφή
    2. Καλώς σε ξαναβρήκα, Ιωάννα μου!
      Ασε ναι... Εγώ είμαι πιο πολύ των χειροτεχνιών... Ασε που μπαλέτο και αγοροκόριτσο δεν πάνε μαζί, πώς να το κάνουμε!
      Φιλάκια Ιωάννα μου!

      Διαγραφή