Maybelline mascaras - Review!


Υπάρχει κάποια που δεν λατρεύει τις Maybelline mascaras; Πιστεύω πως όχι.
Όλες όσες τις δοκίμασαν, έχουν να λένε τα καλύτερα και η Maybelline το γνωρίζει καλά αυτό. Το γνωρίζει, και φροντίζει να εφοδιάζει συχνά το νεσεσέρ μας με νέες φόρμουλες, εξελιγμένες συνθέσεις, επαναστατικά βουρτσάκια, για τα μάτια μας και μόνο.
Και η αλήθεια είναι πως κάθε μία Maybelline mascara είναι ξεχωριστή. Όχι μόνο μπορεί να συγκριθεί με άλλες πανάκριβες, αλλά στην πράξη συχνά τις ξεπερνά.




Η mascara είναι το σήμα κατατεθέν της Maybelline. Η ιστορία της εταιρίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτό το προϊόν, ήδη από τα πρώτα της βήματα.
Το 1917 κυκλοφόρησε η Cake mascara, το πρώτο δημιούργημα της Maybelline. Στην ουσία ήταν μία πρώιμη μορφή μάσκαρας, πολύ διαφορετική από τις σύγχρονες.




Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Σήμερα η εταιρία, έχει να παρουσιάσει μία εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία από mascaras. Κάθε μία από αυτές στοχεύει σε διαφορετική ανάγκη και μπορεί να ικανοποιήσει ακόμη και την πιο απαιτητική γυναίκα.
Tώρα που το βλέπω και οι δύο λέξεις ( Maybelline, Mascara ) αρχίζουν από M...Έτυχε ή πέτυχε;

Μετά από αυτήν τη "σύντομη" εισαγωγή, ήρθε η ώρα να μπούμε στο κυρίως θέμα του post, στο review.
Συγκεκριμένα, θα σας μιλήσω σήμερα για τα δύο νεότερα μέλη της οικογένειας των Maybelline mascaras, για την Rocket και την Falsies Feather-look.


  • The Rocket Volum' Express




Το επαναστατικό βουρτσάκι της, είναι σχεδιασμένο να χαρίζει εκρηκτικό όγκο στις βλεφαρίδες και ένταση στο βλέμμα σε χρόνο "rocket".
Εγώ την δοκίμασα και έχω να πω πως την αγάπησα.

Κατ'αρχάς λάτρεψα το βουρτσάκι της: είναι χονδρό και το σχήμα του βοηθάει στο να αποκτήσουν οι βλεφαρίδες τον επιθυμητό όγκο. Πράγματι, μετά την εφαρμογή της mascara, φαίνονται πολύ πυκνές, πλούσιες αλλά και καλά διαχωρισμένες.




Το πλούσιο μαύρο χρώμα του προϊόντος χαρίζει υπέροχη ένταση στο βλέμμα. Οι βλεφαρίδες γίνονται πάρα πολύ έντονες, γεγονός που αναδεικνύει τα μάτια και κάνει το βλέμμα πιο εντυπωσιακό, αυτό που λέμε "βλέμμα που μαγνητίζει"!  
Η συγκεκριμένη mascara δεν χαρίζει φυσικό, καθημερινό αποτέλεσμα. Θα έλεγα πως είναι κατάλληλη για πιο βραδινές εμφανίσεις. Συνδυάζεται υπέροχα με έντονα μακιγιάζ, αλλά και με neutral και έχει καταπληκτική διάρκεια στο αποτέλεσμα.

Αν δεν σας αρέσουν οι κοκαλωμένες βλεφαρίδες ίσως το προϊόν αυτό να μην σας εντυπωσιάσει. Ρίξτε όμως μια ματιά παρακάτω....


  • Τhe Falsies Feather-look Volum' Express





Πρόκειται για την πρώτη Maybelline mascara με gel-mousse σύνθεση. Το ευέλικτο βουρτσάκι της, χαϊδεύει απαλά τις βλεφαρίδες κατά την εφαρμογή και τις περιποιείται. Χαρίζει εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων και τις κάνει να φαίνονται πιο "γεμάτες".





Η γνώμη μου;
Το προϊόν δουλεύει καταπληκτικά!
Οι βλεφαρίδες αποκτούν πλούσιο όγκο και παραμένουν τέλεια διαχωρισμένες με εντυπωσιακές καμπύλες. Παράλληλα, η μάσκαρα τους χαρίζει απίστευτο μήκος, χωρίς όμως να τις κοκαλώνει. Οι βλεφαρίδες παραμένουν ανάλαφρες και ευέλικτες.
Πιστεύω ότι με αυτήν την μάσκαρα έχεις όλα τα οφέλη που χρειάζεσαι σε ένα μόνο προϊόν: βλεφαρίδες πυκνές, μακριές, διαχωρισμένες και φυσικές.




Προσωπικά, επειδή έχω αρκετά μακριές βλεφαρίδες, προτιμώ την πρώτη μάσκαρα. Αναζητώ κυρίως όγκο και ένταση στα προϊόντα που χρησιμοποιώ. Όγκο χαρίζουν και οι δύο σε πολύ μεγάλο βαθμό, μεγαλύτερη ένταση όμως προσφέρει η Rocket.

Και τώρα η βαθμολογία:

The Rocket:
Όγκος: 10/10
Μήκος: 8/10
Ένταση: 10/10
Καμπύλη: 9/10
Διαχωρισμός: 9/10
Φυσικό αποτέλεσμα: 6/10 (προσωπικά προτιμώ το μη φυσικό αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες)

Τhe Falsies:
Όγκος: 9.5/10
Μήκος: 10/10
Ένταση: 8/10
Καμπύλη: 10/10
Διαχωρισμός: 10/10
Φυσικό αποτέλεσμα: 9/10


Σας άρεσε το post κορίτσια;
Θέλετε να δείτε κάτι αντίστοιχο και για τις υπόλοιπες Maybelline mascaras που έχω δοκιμάσει; 
Εσείς ποια Maybelline mascara αγαπάτε και ποια είναι η γνώμη σας γενικότερα;

24 σχόλια:

  1. Tη Rocket τη λατρεύω!!! Από drugstore mascaaras είναι από τις καλύτερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική! Πραγματικά για τα λεφτά της κάνει θαύματα! :)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Ιωάννα μου!! Θα στο πω για αλλη μια φορα, ωραίο post!!!
    Δυστυχώς δεν χρησιμοποιώ τα Maybelline προϊόντα, και δεν έχω άποψη! Μου έχει κάνει όμως δώρο μια αγαπημένη φίλη τη Volum Express και ένα matte mousse αλλά δεν τα έχω ανοίξει ακόμα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου <3
      Χάνεις πάντως που δεν έχεις δοκιμάσει! Ειδικά οι μάσκαρες αξίζουν και με το παραπάνω...Τις λατρεύω! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Έχω και τις δύο και τις αγαπώ! Βεβαια μιας και προτιμώ το πιο φυσικό αποτέλεσμα η δεύτερη έγινε η αδυναμία μου και δεν την αλλάζω με τίποτα! Στο μυαλό μου είσαι πάντως βρε κοπέλα μου? Σκεφτόμουν όταν γυρισω από τις διακοπές να κάνω σύγκριση των δύο σε post και demo video! Πολύ ωραίο το post σου! Αγαπώ το blog σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ ωραία Ιωάννα μου! Να το κάνεις κι εσύ!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου, χαίρομαι τόσο πολύ που σ'αρέσει :) :)
      Να περνάς τέλεια στις διακοπές σου! <3

      Διαγραφή
  4. Τέλειο post και με κατεύθυνες πολύ σωστά στο ποιά να διαλέξω τελικά. Γιατί να πω την αλήθεια, ήμουν σε δίλημμα για αυτές τις δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kathy μου! Χαίρομαι πάρα πολύ αν βοήθησα! :) :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποστ! Μέχρι στιγμής όλες οι μάσκαρες της Maybelline που έχω χρησιμοποιήσει μου φάνηκαν πολύ καλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :)))!!! Είναι καταπληκτικές μάσκαρες! Πάντα θα υπάρχει μία στο νεσεσέρ μου! <3

      Διαγραφή
  6. Τις αγαπώ κι εγώ τις μάσκαρες της Maybelline και θέλω πολύ να δοκιμάσω τη Rocket! Πολύ ωραίο review και ναι, κάνε κι άλλα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Κοραλλία μου! Θα σου αρέσει πολύ πιστεύω! Θα κάνω με την πρώτη ευκαιρία!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω Maybelline, χρόνια τώρα! Πολύ ωραίο review, έχω τη Rocket και μ'αρέσει πάρα πάρα πολύ, η Feather δεν είναι καθόλου του γούστου μου αλλά σίγουρα θα είναι καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικό brand ειδικά σε σχέση με τις μάσκαρες...Κι εγώ την Rocket προτιμώ πάντως :) :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο post!
    Τις λατρευω και τις δυο. Γενικά οι μασκαρες από Maybelline είναι οι αγαπημένες μου.

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα! Σπάνια βρίσκω καλύτερες! :)
      Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιο ποστ...θα ηταν πολυ χρησιμο να εκανες και ενα αλλο review για τις υπολοιπες μασκαρες..δεν εχω δοκιμασει καμια μεχρι τωρα και θα ηθελα καποια..η δευτερη με κερδισε περισσοτερο..φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Παναγιώτα μου :)
      Είναι πολύ καλές, να δοκιμάσει μία! Εγώ πιστεύω (έχοντας δει τις βλεφαρίδες σου)πως η Rocket θα σου ταιριάξει γάντι!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Θέλω να τις δοκιμάσω όλες.!
    Πρώτη όμως στη λίστα..μπαίνει η the Falsies :)
    Πολύ ωραίο review..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου! :)
      Να την δοκιμάσεις και να μας πεις την γνώμη σου! <3

      Διαγραφή
  11. Εγω εχω την Rocket και την ΛΑΤΡΕΥΩ!Πολυ τελειο ποστ!

    Alessa by crazyme130.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ :) :)
      Είναι καταπληκτική!!! Όλες την αγαπήσαμε τελικά! <3

      Διαγραφή
  12. Πωπω....τι περίεργη η πρώτη μάσκαρα!ουτε καν είχα σκεφτεί οτι μπορεί να είναι έτσι!!!!!!!!!
    Την Rocket πρέπει να την αγοράσω..μάλλον θα είναι η επόμενή μου!!
    Τωρα εχω την κλασσική Falsies!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία! Θα σου αρέσει Βίκυ μου :)!!!

      Διαγραφή