Ideal Soft γιατί μας αξίζει!


Νομίζω κορίτσια πως έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε για περιποίηση προσώπου εδώ στο blog. Να λοιπόν που ήρθε η ώρα!

Η L'Oreal πριν μερικές εβδομάδες λανσάρισε μία νέα σειρά καθαριστικών προσώπου αποτελούμενη από τρία προϊόντα. Κάθε ένα από αυτά απευθύνεται σε διαφορετικό τύπο επιδερμίδας:




  • το Ideal Glow (σε μορφή λαδιού) στις θαμπές και άτονες
  • το Ideal Fresh (σε μορφή αφρού) στις κανονικές-μικτές
  • το Ideal Soft (σε μορφή νερού) στις ξηρές και ευαίσθητες


Εμείς σήμερα θα μιλήσουμε για το τρίτο από αυτά, το Ideal Soft νερό καθαρισμού Micellaire.




Κατ'αρχάς θέλω να σας πω πως η επιδερμίδα μου δεν είναι ούτε ξηρή, ούτε ευαίσθητη. Είναι κανονική-μικτή, τον χειμώνα ελαφρώς ξηρή, το καλοκαίρι λιπαρή σε ορισμένα σημεία. Παρόλα αυτά το προϊόν δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Και κάνει άριστα τη δουλειά του και η αίσθηση που αφήνει στην επιδερμίδα μου είναι υπέροχη.

Το Ideal Soft αφαιρεί εξαιρετικά το μακιγιάζ από την επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα την περιποιείται. Είναι κατάλληλο και για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών και των χειλιών και δεν χρειάζεται ούτε τρίψιμο, ούτε ξέβγαλμα με νερό. Είναι εντελώς άοσμο και υποαλλεργικό.

Χρήση:
Εμποτίζουμε ένα βαμβάκι με το προϊόν και το εφαρμόζουμε σε πρόσωπο, μάτια και χείλη. Το μακιγιάζ εξαφανίζεται εύκολα και ανώδυνα, χωρίς να καταπονείται η επιδερμίδα. Αφαιρείται με επιτυχία ακόμα και η μάσκαρα και τα μάτια δεν ερεθίζονται -ούτε τσούζουν- καθόλου. 

Το αποτέλεσμα:
Αφού αφαιρέσω το μακιγιάζ με το προϊόν, στη συνέχεια εμποτίζω ένα καθαρό βαμβάκι με τονωτική λοσιόν και κάνω ένα πέρασμα σε όλο μου το πρόσωπο. Εκεί συνειδητοποιώ πόσο καλά δουλεύει το εκάστοτε προϊόν ντεμακιγιάζ.
Ενώ με τα περισσότερα καθαριστικά τα υπολείμματα μακιγιάζ στο βαμβάκι είναι εμφανή, με το συγκεκριμένο είναι ελάχιστα, κάποιες φορές μάλιστα δεν υπάρχουν.


Εφάρμοσα και στα δύο μου χέρια το ίδιο foundation. Από το ένα το αφαίρεσα με ένα γαλάκτωμα της Olay, από το άλλο με το Ideal Soft. Στη συνέχεια εμπότισα δύο βαμβάκια με λοσιόν και έκανα ένα πέρασμα. Με το αριστερό βαμβάκι πέρασα το χέρι που είχε καθαριστεί με το γαλάκτωμα της Olay, με το δεξί το χέρι που είχε καθαριστεί με το Ideal Soft.
Νομίζω πως η διαφορά είναι αξιοσημείωτη.
Υ.Γ.: Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα που χρησιμοποίησα δεν είναι πολύ καλό, μην νομίζετε πως η διαφορά είναι τόσο έντονη με όλα τα προϊόντα.


Αίσθηση:
Το Ideal Soft δεν ξηραίνει το δέρμα και δεν δημιουργεί αίσθηση τραβήγματος. Η επιδερμίδα παραμένει άνετη, φρέσκια και πάρα πολύ απαλή.
Παράλληλα όμως δεν είναι λιπαρό. Πιστεύω πως θα ταιριάξει και στις πιο λιπαρές επιδερμίδες. Σε αντίθεση με άλλα προϊόντα που δεν χρειάζονται ξέβγαλμα, το Ideal Soft δεν αφήνει αυτήν την αντιαισθητική, κολλώδη αίσθηση. Αντίθετα νιώθω σαν να έχω ξεπλύνει το πρόσωπό μου με άφθονο νερό, το αισθάνομαι καθαρό.

Τιμή:
Το προϊόν κοστίζει 5,60 ευρώ. Θεωρώ πως σε σχέση με αυτά που προσφέρει, η τιμή του είναι πάρα πολύ χαμηλή.




Κουβέντα να γίνεται...
Είμαι της άποψης πως δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε πολλά χρήματα σε καθαριστικά προσώπου. Αυτό άλλωστε μου προτείνει και ο δερματολόγος μου. Αυτά που πρέπει να μας ενδιαφέρουν σε ένα καθαριστικό είναι τα εξής:

  • να καθαρίζει καλά την επιδερμίδα
  • να μην την ερεθίζει
  • να μην την ξηραίνει σημαντικά

Αυτά μπορούμε να τα βρούμε και σε ένα καθαριστικό των πέντε ευρώ.

Τα συστατικά ενός καθαριστικού, όσο ισχυρά και αν είναι, δεν προλαβαίνουν να εισχωρήσουν στην επιδερμίδα, καθώς  η χρήση του είναι πολύ σύντομη.
Καλύτερα λοιπόν να κρατάμε τα χρήματά μας για μία πιο ακριβή κρέμα, ή για έναν πιο ακριβό ορό, τα δραστικά συστατικά των οποίων θα έχουν τον χρόνο να εισχωρήσουν στην επιδερμίδα μας και θα την ωφελήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό.

Έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο καθαριστικό ή κάποιο άλλο αυτής της σειράς;
Θα το δοκιμάζατε;
Ποιο καθαριστικό χρησιμοποιείτε;




20 σχόλια:

  1. ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΝΟΥΣΟΥΖΗ10 Αυγούστου 2013 - 3:02 μ.μ.

    Πολύ ωραίο το άρθρο σου!!! Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προιόν ή κάποιο άλλο της σειράς αυτής. Θα κοιτάξω να το δοκιμάσω μόλις τελειώσει αυτό που έχω. Με ενδιαφέρει πολύ το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ να αφήνει ακριβώς αυτή την αίσθηση που περιγράφεις συν να μην ερεθίζει, να καθαρίζει καλά και να έχει και μια καλή τιμή. Εγώ χρησιμοποιώ το Purete Thermale 3 in 1(γαλάκτωμα καθαρισμού-τονωτική λοσιόν-ντεμακιγιαζ ματιών) της VICHY. Είναι πολύ καλό και παρόλο που είναι γαλάκτωμα αφήνει ακριβώς αυτή την αίσθηση σαν να έχεις πλυθεί με νερό. Απλά η τιμή του δεν είναι τόσο χαμηλή. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου :)
      Το χρησιμοποιούσα κι εγώ το καθαριστικό που αναφέρεις και είναι όντως πολύ καλό! Το Ideal Soft όμως πιστεύω πως θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο, αφού ταιριάζουν οι επιλογές μας!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΝΟΥΣΟΥΖΗ10 Αυγούστου 2013 - 3:22 μ.μ.

      Το θεωρώ πολύ πιθανό να με βολέψει το προιόν της L' oreal. Εξάλλου σαν εταιρεία μέχρι στιγμής είναι από τις αγαπημένες μου. Θα σου πω εντυπώσεις όταν το δοκιμάσω. Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Τι ωραιο review!!! Μου αρεσε πολυ και το πειραμα σου χεχε, θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω πιστευω θα μ αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου :)
      Ήθελα οπωσδήποτε να σας το δείξω γιατί με εντυπωσίασε κι εμένα η διαφορά...Να το δοκιμάσεις, αξίζει!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Το έχω δοκιμάσει κι εγώ και μ'αρέσει πάρα πολύ! Θα το ξαναπάρω σίγουρα, το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πάρα πολύ καλό Μαριάννα μου, από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει...:)

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται ότι κάνει πολύ καλή δουλειά! Και βλέπω καλά λόγια από όλους! Για μια ακόμα φορά πολύ καλό review Ιωάννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου :) :)
      Κι εγώ μόνο καλά λόγια έχω ακούσει...:)!!!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ, είμαι ήδη στο δεύτερο μπουκάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο το άρθρο σου, Ιωάννα μου!
    Το νεράκι αυτό το είχα πάρει κ γω από το zampple και προέκυψε καλύτερο απ' ότι το περίμενα κ έτσι είναι κ οι δικές μου εντυπώσεις θετικότατες, όπως κ οι δικές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Φανή μου! Αλήθεια; Το είχε στο Zampple? Το σκέφτομαι να γραφτώ κι εγώ...Έχει καλά προϊόντα...:)

      Διαγραφή
    2. Ναι, είχε και τα 3 προϊόντα της σειράς, αλλά διάλεξα κ γω το soft :)
      Πάντως αν το σκέφτεσαι, νομίζω πως ναι, θα σου αρέσει το zampple.
      Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη μ' αυτά που βρίσκω και που μπορώ να δοκιμάσω πριν χρειαστεί να τα αγοράσω.
      (σκέψου, και το colour elixir pen της max factor που σου είχα γράψει σε παλαιότερο post, από εκεί το είχα πάρει)
      :)

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια; Α έχει καλά προϊόντα...είχα δει και από άλλες κοπέλες την CC της L'Oreal...Θα το κοιτάξω σίγουρα Φανή μου! Ευχαριστώ!!! :) <3

      Διαγραφή
  7. Πολύ προσεγμένο και ωραίο review!<3 Φαίνεται πολύ καλό προϊόν και σίγουρα η τιμή του είναι πολύ προσιτή. Νομίζω, λοιπόν, πως θα είναι η επόμενη αγορά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου! :)
      Να το δοκιμάσεις και θα με θυμηθείς! Είναι εξαιρετικό :)

      Διαγραφή
  8. Eγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο! Το είχε στα Hondos πριν 2 εβδομάδες περίπου με 50% έκπτωση και είπα να το δοκιμάσω και τώρα σκέφτομαι ότι έπρεπε να είχα πάρει δύο μπουκάλια τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είχε τόσο μεγάλη έκπτωση; Ελπίζω να ξαναβάλει γιατί είναι μεγάλη ευκαιρία :)

      Διαγραφή