Fall - Winter 2013 Make up : τι θα δούμε φέτος;


Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, έφτασε η περίοδος που ρίχνουμε κλεφτές ματιές στα προϊόντα που σύντομα θα πλημμυρίσουν τα ράφια των καταστημάτων. Οι εικόνες πολλές, οι εντυπώσεις ακόμη περισσότερες, βαδίζουν πλάι στις επιθυμίες, στις επιθυμίες να δούμε, να δοκιμάσουμε, να αποκτήσουμε όσα όμορφα πράγματα ετοίμασαν οι αγαπημένοι μας οίκοι για την επόμενη σεζόν.



Τα γλυκά παστέλ και τα φωτεινά neon αρχίζουν σιγά-σιγά να σκουραίνουν. Τώρα ήρθε η εποχή για τα πιο ζεστά, nude ή σκούρα χρώματα, γι'αυτά που αποκαλύπτουν μια διαφορετική πλευρά της θηλυκότητας μας. Μια πλευρά λιγότερο κοριτσίστικη αν θέλετε, περισσότερο γυναικεία. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι οι χρωματιστές "παρασπονδίες" δεν θα κάνουν την διαφορά στα "ειθισμένα".

Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί τις προτάσεις μακιγιάζ των διάσημων οίκων για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2013. Εδώ θέλω να σας ενημερώσω πως η πολυτέλεια και η καλαισθησία για ακόμη μία φορά περισσεύουν...


  • Dior Mystic Metallics collection:


Θα ξεκινήσω πάλι με τον Dior. Όχι γιατί μου αρέσει περισσότερο, απλώς λατρεύω τις φωτογραφίες του.
Mystic Metallics το όνομα της συλλογής και πηγή έμπνευσής της το αστέρι, το γούρι του οίκου.








  • Chanel Collection Superstision:


Τα σύμβολα της καλής τύχης, που τόσο πολύ αγαπήθηκαν από την Gabrielle Chanel,  εμπνέουν τους δημιουργούς της συλλογής. Το αποτέλεσμα; Χρώματα γοητευτικά, ζωηρά και εκλεπτυσμένα.








  • Lancome L'Absolu Desir collection:


Αυτή είναι η συλλογή που έκλεψε τις εντυπώσεις μου. Υπέροχα χρώματα, καταπληκτικό packaging, μοναδικά προϊόντα. Μία από τις πιο σικ συλλογές του φθινοπώρου. Πρόσωπο της καμπάνιας είναι η γοητευτική Kate Winslet.









  • Yves Saint Laurent Fall-Winter 2013


Κινούμενος στο γνώριμο ύφος του, ο αγαπημένος οίκος εμπλουτίζει την παλέτα του με νέες αποχρώσεις για μοναδικές εμφανίσεις.








  • Marc Jacobs Beauty collection:


Τέλος δεν θα μπορούσα να μην συμπεριλάβω στο post φωτογραφίες της νέας συλλογής μακιγιάζ του Marc Jacobs σε συνεργασία με τα Sephora. Πρόκειται για ένα νέο εγχείρημα του διάσημου σχεδιαστή που θα βρίσκεται στη διάθεσή μας μέσα στους επόμενους μήνες. Επειδή είμαι σίγουρη πως όταν κυκλοφορήσει θα την τιμήσω και με το παραπάνω, θα σας ενημερώσω αναλυτικότερα για τα προϊόντα της όταν θα έχω προσωπική άποψη. Μέχρι τότε, ας χαζέψουμε μερικές φωτογραφίες...







Αυτά προς το παρόν κορίτσια από τα νέα του μακιγιάζ. Για ορισμένα από τα προϊόντα που είδαμε θα ακολουθήσουν διεξοδικότερες περιγραφές και πληροφορίες όταν θα είναι διαθέσιμα.

Θέλω όμως να μου πείτε ποια συλλογή μακιγιάζ από τις παραπάνω σας άρεσε περισσότερο.

24 σχόλια:

  1. axxxxxxxxxxxx....Τι τελεια τα Dior!!!!!!!!Φανταστικα!!
    Θάλω να δοκιμάσω τα κρεμώδη ρουζ που θα βγάλει η Chanel!
    Εχω ξεκινησει κι εγω ενα τετοιο θεμα και θα το ποσταρα μετα τις διακοπές αλλά τώρα δεν το κάνω!!!αχαχχαχα!!!Ξέρεις τι θα λένε!!:D
    Και το δικό σου βγήκε τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!Τα λέμε σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες Βίκυ μου εννοείται πως θα το ποστάρεις! Εγώ πάντως δεν πρόκειται να πω τίποτα. Λογικό είναι αυτήν την περίοδο να δούμε σε πολλά blogs τέτοια θέματα. Άσε που κάποιες κοπέλες που διαβάζουν εσένα δεν διαβάζουν εμένα και το ανάποδο. Γιατί να μην ενημερωθούν; :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Εγώ θέλω να δοκιμάσω κάτι από Lancome... <3
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. πωπω ανυπομονω!!Ειναι χρωματα που λατρευω και πολυ ενημερωτικο το ποστ σου dear!! Bisous doll!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου :)
      Άσε κι εγώ ανυπομονώ!!! <3

      Διαγραφή
  3. ολες οι σειρες θα ειναι τελειες! της dior και της mac τις λατρεψα ηδη!!

    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. t agapisa ola...t thelw ola!!teleia!!i paleta ap ysl m afise afwni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ εντυπωσιακά χρώματα και τέλειο κουτάκι! :)

      Διαγραφή
  5. Ανυπομονώ να τα δω και στα ράφια! Πολύ ωραία τα χρώματα, οι παλέτες φανταστικές!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Κοραλλία μου! Ανυπομονώ όσο δεν γίνεται! :)

      Διαγραφή
  6. αυτο το ρουζ της lancome θα το αθελαααααα!!!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο! Αν το είχα δεν θα ήθελα να το χρησιμοποιώ για να μην του χαλάσω το σχέδιο :Ρ
      Φιλάκια Ανδρονίκη μου! :)

      Διαγραφή
  7. Αν και είμαι ακόμα σε καλοκαιρινό mood μου αρέσουν και τα σκούρα χρώματα και ανυπομονώ! Μου άρεσε πολύ η συλλογή της Lancome με τα υπέροχα κραγιόν και τα σκούρα βερνίκια νυχιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτή μου άρεσε περισσότερο! Τα βερνίκια είναι τόσο σικ... Και τα κραγιόν τόσο όμορφα :)
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Αχ!!! Είναι όλαααα!!! Κόλαση και έρωτας!! Ειδικά η νέα συλλογή Lancome μου έχει κλέψει την καρδιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Ντίνα μου...Έρωτας με την πρώτη ματιά! :) <3 Τα θέλω όλα (και ειδικά το κραγιόν και τα βερνίκια). Το ρουζ όχι και τόσο, γιατί ξέρω πως αν το πάρω θα το έχω στο ράφι να κάθεται :Ρ :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Όλες είναι πολύ ωραίες συλλογές, διάλεξες τις αγαπημένες μου! Αγαπώ chanel!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την λατρεύω! Είναι ένα κι ένα όλα τα κομμάτια της... :)

      Διαγραφή
  10. ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΝΟΥΣΟΥΖΗ8 Αυγούστου 2013 - 10:36 μ.μ.

    Dior!!!!!!!!!!!!!!!!! Σταθερή αξία!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά...το ένα πιο καλό από το άλλο... :)

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραιο το post σου και τα πραγματακια ολα ειναι ενα κι ενα!ομως βρε παιδι μου...μελαγχολω να μιλαω για το χειμωνα... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία μου, είναι νωρίς να σκεφτόμαστε τον χειμώνα, αλλά ήταν τόσο όμορφα που δεν κρατήθηκα! :)
      Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή