Επιχείρηση..."Ολική Επαναφορά"!


Mπορεί το καλοκαιράκι σιγά-σιγά να μας εγκαταλείπει (που λέει ο λόγος, γιατί στην Ελλάδα το καλοκαίρι κρατάει πάντα πιο πολύ), τα σημάδια του όμως πάνω μας μένουν.
Μένει το όμορφο μαύρισμα, μένει η ηλιοκαμένη όψη, μένουν οι γλυκιές αναμνήσεις, μένουν όμως και οι "ζημιές" του στον οργανισμό και την επιδερμίδα μας...




Ευτυχώς αυτές μπορούμε εύκολα να τις ξεφορτωθούμε χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα προϊόντα και ακολουθώντας τα σωστά βήματα. Γι'αυτά ακριβώς θα μιλήσουμε σήμερα.


1. Clinique Moisture Surge Overnight Mask
   2. Apivita Face Mask with green clay           


Σίγουρα το πρόσωπό μας είναι από τα πρώτα που πρέπει να φροντίσουμε. Λίγο ο ήλιος, λίγο η θάλασσα και το αλάτι, λίγο η ζέστη και η έντονη εφίδρωση, έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά. Όλες θα έχετε προσέξει κάποια αλλαγή στον τύπο της επιδερμίδας σας, έντονη ή και μη. 
Ακόμη και αν δεν της φαίνεται, η επιδερμίδα του προσώπου ενδέχεται να έχει αφυδατωθεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Η φαινομενικά πιο λιπαρή όψη της δεν υποκρύπτει ενυδάτωση, το αντίθετο μάλιστα.  Ένας ενυδατικός ορός ή μία ενυδατική μάσκα (1), θα χαρίσουν πιο εντατικά αποτελέσματα ενυδάτωσης στην επιδερμίδα και θα μας βγάλουν από τη δύσκολη θέση.
Επίσης, σημαντικός είναι ο σωστός και βαθύς καθαρισμός της επιδερμίδας. Οι δραστηριότητες του καλοκαιριού έχουν συσσωρεύσει ρύπους και νεκρά κύτταρα στο πρόσωπό μας και εμείς πρέπει να τα αποβάλουμε. Προτείνω μία μάσκα για βαθύ καθαρισμό (2), αλλά και μία επίσκεψη στην αισθητικό μας για πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα. 


1. Dove Purely Pampering nourishing lotion
2. The Body Shop Cocoa Mania body scrub


Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για το σώμα μας. Ενυδάτωση και απολέπιση είναι τα βασικά βήματα φροντίδας για μετά το καλοκαίρι. Μία ενυδατική λοσιόν (1) και ένα scrub (2), θα αποκαταστήσουν την ενυδάτωση της επιδερμίδας, θα την απαλύνουν, θα αποτρέψουν το ξεφλούδισμα της και θα συμβάλλουν στην διατήρηση του μαυρίσματος για περισσότερο καιρό.


1. ΑVON Footworks heel softening cram
          2. Ελαφρόπετρα                                           


Και τα πόδια μας δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση. Τα σκασμένα πέλματα, οι σκληρύνσεις και τα σχετικά, είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο μετά το τέλος του καλοκαιριού. Για όσες θέλουν να αποφύγουν τις αλλεπάλληλες επισκέψεις για πεντικιούρ, μία απαλυντική κρέμα (1) και μία ελαφρόπετρα (2) είναι άκρως απαραίτητες.
Tip: για extra περιποίηση και μεγαλύτερη ενυδάτωση, εφαρμόστε την κρέμα πριν κοιμηθείτε και φορέστε κάλτσες κατά τη διάρκεια του ύπνου. Αν και η αίσθηση δεν είναι η καλύτερη, όταν ξυπνήσετε, τα πόδια σας θα είναι απίστευτα απαλά.


Kerastase Resistane Masque Force Architecte 


Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε τα μαλλιά μας. Λόγω του καλοκαιριού (ήλιος, αλάτι, χλώριο) έχουν αποδυναμωθεί, είναι πιο ξηρά και σπάνε πιο εύκολα απ'ότι συνήθως. Δείχνουν πιο θαμπά και άτονα. Μία κατάλληλη μάσκα μαλλιών μπορεί να τα αναζωογονήσει σε μεγάλο βαθμό και να επαναφέρει τη δύναμη και τη λάμψη τους. Η Force Architecte της Kerastase είναι ειδικά σχεδιασμένη για την επανόρθωση και την αποκατάσταση των ταλαιπωρημένων μαλλιών, με τις σπασμένες άκρες και τη ψαλίδα. Φυσικά υπάρχουν και πιο οικονομικές εναλλακτικές λύσεις.


Αυτές κορίτσια ήταν οι δικές μου προτάσεις.
Εσείς πως φροντίζετε τον εαυτό σας μετά το καλοκαίρι;


22 σχόλια:

  1. όπως είπες και εσύ φοντίζουμε πρόσωπο και σώμα με σωστό καθαρισμό και ενυδάτωση!εγώ πρόσφατα αγόρασα αυτή τη μάσκα με πράσινη άργιλο, μου φάνηκε πάρα πολύ ωραία έδωσε λάμψη στην επιδερμίδα μου και δεν προκάλεσε ξηρότητα!επίσης έχω δοκιμάσει αυτή τη body lotion της dove,ήταν εξαιρετική,ωστόσο αυτό το καιρό χρησιμοποιώ το vaseline body butter με cocoa butter και γάλα καριτέ ενυδατώνει πού και κάνει το δέρμα να γυαλίζει!για όσες έχουν μαυρίσει πολύ το συνιστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ετοίμαζα το άρθρο Χριστίνα μου ήμουν ανάμεσα στην Dove και στην Vaseline Cocoa butter που αναφέρεις! Φοβερή σύμπτωση! :) Επειδή όμως την Dove, την χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο και την έχω πιο πρόσφατη, είπα να βάλω αυτήν...Είναι πράγματι πολύ καλή και της Vaseline! :)

      Διαγραφή
  2. Έχεις δίκιο το πρόσωπο είναι το πρώτο που πρέπει να φροντίσουμε!
    Έδωσες καίρια tips πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου! Να'σαι καλά :D
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Τα ίδια προϊόντα χρησιμοποιούμε! Όχι της ίδιας εταιρείας, αλλά τα ίδια! Πολύ ωραίο post και μ'αρέσει που είδα φώτο της Idda Van Munster - είμαι fan :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! :)
      Είναι χρήσιμα προϊόντα και ειδικά αυτήν την εποχή! :*

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post! Η μάσκα της Apivita είναι πάρα πολύ καλή την χρησιμοποιώ χρόνια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο αρθρο, ετσι ακριβως εκανα και εγω οταν επεστρεψα απο τις διακοπες σπα ολη μερα καθε μερα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου :)
      Ε νομίζω επιβάλλεται λίγη extra περιποίηση μετά το καλοκαιράκι ;) <3!

      Διαγραφή
  6. Ax πόσο δίκιο έχεις.! Πρέπει να μπούμε στο κλίμα της ολικής επαναφοράς..
    Πολύ όμορφο post!


    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκτός από τα μαλλιά που τα έχω παραμελήσει κάπως όλα τα άλλα τα κάνω κι εγώ! Ίσως πρέπει να βάλω μπροστά την αγορά μιας μάσκας! :) Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου! Εμένα τα μαλλιά μου την χρειάζονται πάρα πολύ...Είναι πολύ ξηρά μετά το καλοκαίρι :) :)

      Διαγραφή
  8. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ , ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΤ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ , ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΤΕΡΝΕΣ . ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ . ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A θα το έχω υπόψη Ανδρονίκη μου! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, Ιωάννα μου!
    Το tip για τα ταλαιπωρημένα ποδαράκια θα το εφαρμόσω σήμερα κιόλας!
    Στα δε μαλλιά εννοείται μάσκες, λαδάκια κλπ...
    Όσο για το σώμα, scrub φτιάχνω μόνη μου, αλλά από body lotions της vaseline το cocoa radiant gel μ' αρέσει πολύ, αν κ πλέον αγαπημένο μου είναι το θεϊκό γαλάκτωμα της bioten με βούτυρο κακάο και macadamia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει το γαλάκτωμα που λες αλλά θα το έχω στα υπ'όψη μου!
      Είναι πολύ καλό tip Φανή μου...Να το εφαρμόσεις και θα με θυμηθείς...! Θα δεις μεγάλη διαφορά! :)

      Διαγραφή
    2. Έγινε!! Κι εσύ να δοκιμάσεις το γαλάκτωμα με το πιο υπέροχο άρωμα! Θα θες να σε φας!! :P
      :*

      Διαγραφή
    3. Xαχα φαντάζεσαι Φανή μου; Σαν τα χταπόδια που τρώνε τα πόδια τους :Ρ

      Διαγραφή