L'Oreal Nude Magique CC Cream - Review


H CC cream της L'Oreal, η πρώτη CC cream που εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά, είναι χωρίς αμφιβολία ένα πολυσυζητημένο προϊόν που κάποιοι αγάπησαν και κάποιοι όχι.
Και θα μου πείτε..."σπουδαία διαπίστωση!", κάθε προϊόν είναι αγαπητό σε κάποιους, μισητό σε άλλους. Αυτό όμως που μου είχε κάνει από την πρώτη στιγμή εντύπωση στο προϊόν, ήταν οι εκ διαμέτρου αντίθετες κριτικές που το χαρακτήριζαν. Μέση λύση δεν υπήρχε. Κανείς δεν είπε "εντάξει, καλό ήταν, όχι τίποτα σπουδαίο, αλλά συμπαθητικό". Και μόνο αυτό έφτανε για να μου εξάψει την περιέργεια να το δοκιμάσω.



Βασική ιδιότητα της Nude Magique CC cream είναι η διόρθωση των χρωματικών ατελειών της επιδερμίδας, γεγονός που μαρτυρά και το ίδιο το όνομα του προϊόντος: CC = Color Correction. 
Έρχεται σε δύο εκδοχές, την μοβ και την πράσινη.

Η μοβ (anti-dullness), απευθύνεται στις θαμπές επιδερμίδες και στόχος της είναι να διορθώσει την ωχρότητα που τις διακρίνει. 

Η πράσινη (anti-redness) -γι'αυτήν θα μιλήσουμε σήμερα-, στοχεύει στην διόρθωση των κοκκινίλων της επιδερμίδας του προσώπου. 



Πιο αναλυτικά:

Η υγρή σύσταση του προϊόντος, πράσινου χρώματος, περιέχει μικρο-κάψουλες που "σπάνε" κατά την εφαρμογή, μεταβάλλοντας το αρχικό χρώμα και μετατρέποντας το προϊόν σε foundation.



Το αρχικό χρώμα της κρέμας δεν πρέπει να σε τρομάξει, καθώς η επιλογή του δεν είναι τυχαία. 
Το πράσινο είναι το αντίθετο χρώμα του κόκκινου, συνεπώς το κατάλληλο για την εξουδετέρωση του. 
Εξ'άλλου, και πριν την εμφάνιση της CC cream, πως εξουδετερώναμε τις ερυθρές περιοχές του προσώπου μας (κοκκινίλες, σπυράκια, ουλές, σημάδια ακμής); Με ένα πράσινο κονσίλερ.  
Σε αυτό το πνεύμα επομένως κινείται και το νέο προϊόν της L'Oreal.

Η κρέμα ισχυρίζεται πως παρέχει τα εξής οφέλη:
  • κάλυψη για αψεγάδιαστο τελείωμα
  • εξομάλυνση της υφής της επιδερμίδας
  • φρέσκο, δροσερό αποτέλεσμα
  • εικοσιτετράωρη ενυδάτωση
  • μεσαία αντηλιακή προστασία με SPF12

Η γνώμη μου:

Θετικά:
Θεωρώ ότι το προϊόν προσφέρει πράγματι αυτά που υπόσχεται, τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους.
Παρόλο που η υφή του είναι ανάλαφρη, λεπτόρρευστη, η κάλυψη που εξασφαλίζει είναι πολύ ικανοποιητική. 
Αν και οι κοκκινίλες του προσώπου μου κινούνται σε φυσιολογικό πλαίσιο, μπορώ να πω ότι η Nude Magique CC cream τις εξουδετερώνει με επιτυχία, χαρίζει απόλυτα ομοιόμορφο χρωματικό τόνο και αψεγάδιαστο αποτέλεσμα. 
Σίγουρα η κρέμα αυτή, δεν είναι το προϊόν που θα καλύψει το πιο έντονο σπυράκι ή ένα σημάδι του προσώπου, για ένα πρόσωπο όμως με μέτριες ανάγκες κάλυψης είναι ιδανική. 


Το τελείωμα του προϊόντος είναι υπέροχο. Δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση στην επιδερμίδα, ούτε ξηρή και μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις και χωρίς πούδρα.
Ενυδατώνει σωστά το πρόσωπο ώστε να το αισθάνεσαι άνετο, χωρίς να "βαραίνει" την επιδερμίδα. 


Αρνητικά: 
Δεν έχω να επισημάνω κάποιο αρνητικό στο προϊόν όσον αφορά στις ιδιότητές του. Το μόνο πρόβλημα που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει κάποιος είναι η απόχρωση του στην τελική της μορφή. Είναι αρκετά σκούρα και σίγουρα δεν θα ταιριάξει στις πολύ ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Παράλληλα, κιτρινίζει κάπως. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα να χρησιμοποιήσω το προϊόν αυτήν την περίοδο που η επιδερμίδα μου είναι μαυρισμένη. Και πράγματι η απόχρωση του ταιριάζει απόλυτα στον τωρινό χρωματικό μου τόνο. Το ίδιο δεν θα ίσχυε όμως τον χειμώνα.

Η τιμή της είναι κάτι λιγότερο από 12 ευρώ

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Πως σας φάνηκε;
Θα την δοκιμάζατε;

22 σχόλια:

  1. den exw dokimasei pote CC cream...kai den nomizw na to kanw...giati nomizw den tin xreiazomai!oute kokkiniles exw,oute 8ampada auti tin stigmi!
    pantws an epelega mia,tha itan i mwv!!
    polu wraio to review sou opws panta!! :D
    Filakiaaaaaa!kalo Savvatokuriako!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E ναι αν δεν έχεις πρόβλημα με τον χρωματικό σου τόνο τότε δεν την χρειάζεσαι...Ούτε εγώ έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά ήθελα κάτι ελαφρύ και οικονομικό για τώρα το καλοκαίρι και έτσι σκέφτηκα την CC cream...
      Eυχαριστώ πολύ Βίκυ μου, επίσης! :)

      Υ.Γ. : Τηλεπάθεια έχουμε? Μόλις σου άφησα σχόλιο :Ρ

      Διαγραφή
  2. Όμορφο review! Είναι ενδιαφέρουσα η πράσινη αλλά θα ήταν πολύ σκούρα για το δέρμα μου! Πάντως είναι και οικονομική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου :)
      Άμα έχεις πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα πιστεύω πως ναι, θα είναι σκούρα :(
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Σκεφτόμουν πριν λίγες μέρες να αγοράσω την πράσινη CC..(όχι πως την έχω ιδιαίτερη ανάγκη..και αυτές τις ελάχιστες κοκκινίλες όμως θα ήθελα να την εξαφανίσω με ένα μόνο προϊόν)..αν όμως είναι σκουρόχρωμο το αποτέλεσμα και κιτρινίζει λίγο κιόλας..δεν υπάρχει περίπτωση να μου ταιριάξει..Είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη.! Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω την δοκιμή σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών..
    Πάρα πολύ ωραίο το post σου :D

    Αlexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αλεξάνδρα μου, καλύτερα να την δοκιμάσεις πρώτα γιατί είναι όντως σκούρο το χρώμα της...
      Ευχαριστώ πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Τέλειο review!! Την έχω δοκιμάσει σε δείγμα και δυστυχώς αποδείχθηκε πολύ σκουρόχρωμη τελικά!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου! :)
      Εγώ ευτυχώς έχω μαυρίσει κάπως φέτος και τα βόλεψα :Ρ :D

      Διαγραφή
  5. τις εχω αγορασει και τις δυο!!! η πρασινη στο δερμα μου εκανε θαυματα! χωρις να εχω κι εγω τοσο εντονο προβλημα απο σπυρακια, τα καθημερινα σπυρακια καθως και τα λιγο πιο εντονα και μεγαλα κατα την ''περιοδο'' τα καλυψε αψογα!!! σιγουρα θα την ξανα αγορασω!
    οσο για την μωβ δεν ειμαι τοσο ευχαριστημενη. ειναι οντως λιγο πιο σκουρη για τον τονο της επιδερμιδας μου και δεν ειδα να εκανε κατι διαφορετικο απο αυτο που κανει ενα απλο μεικ απ μου!!!
    αυτα απο μενα! φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε πολύ! Δίνει πολύ ομοιόμορφο αποτέλεσμα και καλύπτει πολύ καλά! :) Βασικά κάνει αυτό που λέει!
      Κι εγώ θα την ξαναπάρω του χρόνου το καλοκαίρι, γιατί τον χειμώνα μάλλον θα μου είναι σκούρα! Την μοβ δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη...
      Φιλάκια πολλά Natty μου :)

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου κοριτσάκι!! Τι ωραία και αναλυτικά που μας τα εξηγείς όλα!!
    Δεν έχω πάρει (ακόμα χι χι, ξέρεις εσύ) κάποια ΒΒ ή CC Cream!!! Τη συγκεκριμένη δεν τη γνωρίζω αλλά έχω δείγματα από περιοδικά και θα τη δοκιμασω!! Βέβαια δεν έχω πρόβλημα με το χρωματικό μου τόνο απλά θέλω τώρα το καλοκαιρακι να φοραω ένα προϊόν ώστε να το έχω και για βάση, να βαζω μασκαρα, γκλος και να ειμαι ετοιμη!!! Ουτε πουδρα, ούτε τίποτα!!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα μου! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Αν σου ταιριάξει σαν χρώμα, πιστεύω πως είναι το ιδανικό προϊόν για τώρα το καλοκαίρι...Ελαφρύ και αποτελεσματικό...και χωρίς πολλά πολλά...
      Φιλάκια πολλά :) :)!

      Διαγραφή
  8. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά τα γράφεις πολύ αναλυτικά! ίσως τη δοκιμάσω!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Εύα μου, είναι πολύ καλή! :)
      Μην την αγοράσεις όμως πριν βεβαιωθείς ότι σου ταιριάζει στο χρώμα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφεις, Ιωάννα μου. Μου φαίνεται κ μένα ότι πραγματικά κάνει όσα υπόσχεται και το μόνο αρνητικό της είναι το χρώμα... Κ γω για κάτι πιο ελαφρύ την πήρα, αλλά μ' αρέσει τόσο που μακάρι να ήταν λίγο πιο ανοιχτόχρωμη ώστε να ήταν κατάλληλη κ για τον χειμώνα...
    Φιλάκια πολλά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ ακριβώς αυτό σκεφτόμουν Φανή μου γιατί μου αρέσει πάρα πολύ κατά τα άλλα! :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα, την έχω την συγκεκριμένη CC και ενώ το χειμώνα όντως ήταν λίιιγο σκούρη τώρα το καλοκαίρι είναι ιδανική! Δεν μου αρέσει το πολύ foundation το καλοκαίρι και έτσι βρίσκω αυτή την κρέμα ιδανική. Το πρωί την αναμειγνύω με την αντηλιακή γιατί έχει χαμηλό SPF ενώ για απόγευμα είναι τέλεια και μόνη της. Είπα να την δοκιμάσω γιατί αντίστοιχα την ΒΒ της L'oreal την έχω λατρέψει και σκέφτηκα ότι και αυτή θα είναι καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Ευδοκία μου! Κι εγώ το καλοκαίρι αποφεύγω όσο μπορώ το foundation και επενδύω σε πιο ελαφριά προϊόντα (ή σε πολύ ελαφριά foundations). Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Εγώ έχω τη μώβ, αν και την πράσινη χρειαζόμουν. Βλέπεις μπέρδεψα τα χρώματα η χαζή :Ρ Να σου πω την αλήθεια δεν με ενθουσίαζε και πάρα πολύ αλλά τη θεωρούσα καλύτερη από τα κανονικά make up, τα οποία όταν άπλωνα στο πρόσωπό μου φαινόταν λες και φορούσα μάσκα! Κατα τ' άλλα δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι κιόλας. Εμένα δεν ταιριάζει απόλυτα στο πρόσωπό μου, καθώς μου βγαίνει ανοιχτόχρωμη ( και εμένα δεν με λες και σκουρόχρωμη επιδερμίδα). :Ρ
    Πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου blog αν θες! Θα χαρώ να τα λέμε και από κει! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως γενικά για την μοβ δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...Ίσως με την πράσινη να είσαι πιο τυχερή :)
      Εννοείται πως θα περάσω Έφη μου :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή