H Essie στο Marie Claire Αυγούστου!


Αν και πιστεύω πως οι περισσότερες ήδη το γνωρίζετε, σκέφτηκα να σας ενημερώσω για την υπέροχη προσφορά του Marie Claire Αυγούστου.
Το αγαπημένο μας περιοδικό αυτόν το μήνα, σκέφτηκε να μας χαρίσει την εξής ευκαιρία: με την αγορά του περιοδικού, μπορούμε να αποκτήσουμε τα αγαπημένα μας βερνίκια νυχιών Essie, στην καταπληκτική τιμή των 5.70 ευρώ. Μάλιστα υπάρχει μεγάλη ποικιλία στην επιλογή, καθώς διατίθενται 27 διαφορετικές αποχρώσεις βερνικιών, οι περισσότερες από τις οποίες είναι άκρως καλοκαιρινές.



Προσωπικά δεν έχασα την ευκαιρία...Όχι ένα, αλλά τρία περιοδικά αγόρασα (το ένα βασικά μου το χάρισε η μαμά μου - εξ ου και η ομοιότητα στις δύο αποχρώσεις). Αν λάβει κανείς υπόψη πως ένα βερνίκι Essie κοστίζει 12,50 ευρώ, τα 5,70 (μαζί με το περιοδικό που ούτως ή άλλως θα αγόραζα) είναι μεγάλη ευκαιρία!


Ας δούμε όμως αναλυτικά, ποιες αποχρώσεις βρήκα εγώ:


  • 833 - Using My Maiden Name




Μία καταπληκτική, ιριδίζουσα μοβ απόχρωση από την Essie Bridal Collection 2013.


  • 800 - Bikini So Teeny







Ένα φανταστικό γαλάζιο που αγαπώ, από την περσινή καλοκαιρινή συλλογή.


  • 794 - She's Picture Perfect



Ένα υπέροχο, απαλό, περλέ μοβάκι, ιδανικό για ρομαντικές εμφανίσεις.

Και τώρα τα κακά νέα:

Όπως ήταν αναμενόμενο, από την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας του περιοδικού, αυτό εξαντλήθηκε σε πολλά περίπτερα. Έγινε πανικός!
Πλέον, στα περισσότερα σημεία διάθεσής του, φιγουράρουν συγκεκριμένες αποχρώσεις (π.χ. πορτοκαλί) που δεν προτιμήθηκαν.
Πραγματικά, η αναζήτηση της ιδανικής απόχρωσης για μένα ήταν ένας μικρός μαραθώνιος. Περιττό να σας πω, πως και οι δύο αποχρώσεις που διάλεξα (την τρίτη δεν την διάλεξα εγώ) ήταν οι τελευταίες που βρήκα και μόνο σε ένα περίπτερο η κάθε μία.

Γι'αυτό, αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε το δικό σας Marie Claire και δεν έχετε πάει ακόμη να το βρείτε, καλύτερα να βιαστείτε.


Εσείς κορίτσια το αγοράσατε;
Ποια απόχρωση επιλέξατε;


32 σχόλια:

  1. Χιχι και εγω εκανα πολυ κοπο για να βρω εστω και ενα, τελικα βρηκα αλλα οπως ειπες ειχε μονο πορτοκαλι και φουξια που δεν ηθελα με τιποτα. Τελικα βρηκα ενα τελειο χρωμα, θα το δειξω σε ενα ποστ μου. Ηθελα πολυ να βρω τα παστελ χρωματα, τελειο αυτο το μωβακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μόνο αυτά τα δύο έχουν τα περισσότερα περίπτερα και ούτε σ'εμένα άρεσαν πάρα πολύ...
      Ποιο χρωματάκι βρήκες εσύ Kate μου???
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Τέλειες αποχρώσεις!! Με έψησες να πάρω και γω να το αγοράσω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Noula μου να βρεις κάποιο ωραίο, γιατί εχτές έψαχνα ένα για την αδερφή μου και δεν βρήκα πολλά... :)
      Ευχαριστώ!!! <3

      Διαγραφή
  3. to She's picture perfect to exw kai to latreuw!!:D
    den to pira to periodiko gt den vrika to mojito madness pou i8ela!an to vrw tha to parw!! :D :D
    episis...gt kale 12,5???egw ta vriskw 10e!!!kai ennoeitai apo internet polu polu pio oikonomika! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βίκυ μου στο internet είναι πολύ πιο φθηνά...Εδώ στην Ελλάδα έχουν ενδ.τιμή λιανικής 12 και στα περισσότερα κέντρα τα βρίσκω 12,50. Μη μιλήσω για ένα εδώ στη γειτονιά μου που τα έχει 13 >:( ! 13 τα Essie και τα Kerastase 3 ευρώ πάνω...
      Είναι τέλειο χρωματάκι αυτό το μοβ! Το φόρεσα αμέσως στα νύχια μου!!! Αν και πιο πολύ απ'όλα λάτρεψα το γαλάζιο!
      Μακάρι να βρεις αυτό που θες, αν και χλωμό το βλέπω... :(
      Φιλάκια πολλά :) <3

      Διαγραφή
    2. Εγω βρηκα το Mojito madness! Τελειο πρασινακι! Πολυ ωραια αυτα που πηρες! Ειδικα το πρωτο! Φιλια!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Kαι το Mojito madness είναι υπέροχο, αλλά είχα παρόμοιο χρωματάκι και είπα να μην το παρακάνω :Ρ! Με γεια σου...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
    4. ΑΑΑ Βίκυ μου, πάντως ξέχασα να σου πω πως εχθές που κατέβηκα στην πανεπιστημίου, το mojito madness υπήρχε σε αρκετά περίπτερα...Αν σε βγάλει ο δρόμος ρίξε μια ματιά μπας και έχει μείνει κανένα... :)

      Διαγραφή
    5. Ioannaaaaa mou to vrika!!!!!!!!!!!exw vgei apo tis 5misi...gurisa stis 7!episkef8ika 10 periptera/psilikatzidika...alla sto telos to vrika!!!megali i xari tou!!hahahha!! :D :D
      13?eleos!!egw apo fairynails pantws kai alla manikiouradika to pairnw 10e!!parapanw den dinw!!vgazoun 100% oi alites...xondriki to pairnoun 6e!

      Διαγραφή
    6. Χαχα!!! Με γεια Βίκυ μου :)Αξίζει τον κόπο πάντως, είναι τέλειο :D! Εγώ να δεις πόσα περίπτερα έχω γυρίσει...το έχω χάσει το μέτρημα...τελικά είμαστε πολύ τρελές εμείς τα κορίτσια! :Ρ
      Ναι 13...καλά σ'αυτό το κομμωτήριο που σου λέω όντως είναι αλήτες...Μία φορά μου πούλησαν 8 ευρώ ένα mini σαμπουάν και σε ένα άλλο κομμωτήριο μου είπαν πως τους τα έστελνε δωρεάν η εταιρία για να τα δίνουν δώρο με άλλα προϊόντα...Εννοείται δεν ξαναπήγα... :Ο

      Διαγραφή
    7. aaaaaaaaaaaaaa...plaka kaneis!!!den peirazei autoi xanoun!alla den exoun mualo gia na to katalavoun!! :D
      pantws nai eimaste treles!an den evriska kai twra tha aggareua to agori mou na dei stin perioxi tou!eutuxws tin glitwse!!!hahahah!!

      Διαγραφή
    8. Χαχαχα!!! Σε νιώθω, σε νιώθω απόλυτα...Ένα θα σου πω... εγώ το αγγάρεψα το αγόρι μου...μιάμιση ώρα με γύριζε με το αμάξι σε όλα τα περίπτερα του Χαλανδρίου και των Βριλησσίων μέχρι να βρω μανό να μ'αρέσει και τελικά βρήκα την επόμενη μέρα στο κέντρο...Είμαι άρρωστη! Πιστεύω απο εδώ και πέρα θα βλέπει μανό και θα βάζει τις φωνές :Ρ :Ρ :D Χαχαχα!!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι αποχρώσεις, ειδικά το μωβ!! :) Ελπίζω να προλάβω να βρω καποιο περιοδικό, αν και το βρίσκω δύσκολο πλέον..χαχαχα
    Στο metro mall πάντως, στα fairynails τα βερνίκια Essie τα έχουν στα 11 euro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Βασιλική μου; Θα το κοιτάξω σίγουρα τότε...Επειδή το metro mall μου πέφτει λίγο μακριά, ελπίζω και στα υπόλοιπα fairynails να ισχύει η ίδια τιμή! :) Ευχαριστώ για την πληροφορία! :)

      Διαγραφή
    2. Ναί, πάντα απο κει παίρνω, διαφορετικά απο sites του εξωτερικού - αν θέλω να αγοράσω περισσότερα απο δύο βερνίκια. Λογικά, όλα τα καταστήματά τους ίδιες τιμές θα έχουν :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο, όταν το βρήκα έκανα σαν παιδί από τη χαρά μου :) Μακάρι να το βρεις... :)

      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια το περίμενα...κι εγώ φαντάσου όλα τα περίπτερα της Πανεπιστημίου, της Βουκουρεστίου και του Συντάγματος έψαξα και μόνο ένα βρήκα κατά τύχη... :( :(

      Διαγραφή
  6. Έψαξα σε όλα τα περίπτερα και ψιλικατζίδικα της γειτονιάς μου..αλλά είχε παντού το ίδιο χρώμα.! Πορτοκαλί..πορτοκαλί..πορτοκαλί..
    Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο..κατάφερα να βρώ το Using my maiden name..το οποίο και λάτρεψα <3
    Θέλω πολύ να βρώ και άλλες αποχρώσεις..

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τελικά το πορτοκαλί είναι αυτό που ξέμεινε στα πιο πολλά περίπτερα...Αφού όμως βρήκες αυτό το υπέροχο μοβάκι άξιζε η αναζήτηση... :)
      Φιλάκια Αλεξάνδρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Ωραίες αποχρώσεις! Θα το ψάξω μάλλον σήμερα κιόλας!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βρεις κάποιο ωραίο χρωματάκι :)

      Διαγραφή
  8. εγώ ένα φούξια βρήκα,αλλά μου άρεσε,βέβαια αυτά που βρήκες εσύ είναι ακόμη καλύτερα!χιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το φούξια δεν ήταν άσχημο, είναι πολύ καλοκαιρινό, απλά εγώ έχω πολλές φούξια αποχρώσεις (από άλλες μάρκες), οπότε δεν ήθελα να το αγοράσω...Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. ολα τα χρώματα είναι τέλεια
    αλλά το απαλό μόβ είναι το
    αγαπημένο μου!πολύ καλές
    επιλογές!
    φιλάκιαα

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Και να δεις που πέτυχα το bikini so teeny και δεν το αγόρασα γιατί δεν ήμουν σίγουρη ότι ήταν αυτό. To Mojitomadness πήρα αλλά ελπίζω να πετύχω ξανά το bikini ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως πλέον απ'ότι ακούω μόνο πορτοκαλί έχει μείνει...εγώ τόσα περίπτερα γύρισα μόνο ένα bikini πέτυχα...Αυτό που έπαθες εσύ με το bikini το έπαθα εγώ με ένα τέλειο μοβ-ροζ...και δεν το πήρα... κρίμα... :(
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα και καταπληκτική ποιότητα.
    Εγώς πάντως από την αισθητικό μου στην επαρχία τα αγοράζω 8ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή :)
      Μακάρι να είχα κι εγώ μια τέτοια αισθητικό :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή