Chubby sticks παντού!


Πριν από δύο χρόνια περίπου, η αγαπημένη μας Clinique δημιούργησε ένα προϊόν, που έμελλε να εγκαινιάσει μία νέα εποχή στον χώρο του μακιγιάζ και να γίνει ανάρπαστο από τη μια στιγμή στην άλλη.




Και αν η παραπάνω φράση σου φαίνεται πομπώδης και κάπως υπερβολική, η πράξη απέδειξε πως δεν είναι. Δύο χρόνια αργότερα το Chubby Stick της Clinique έχει γίνει το προϊόν-λατρεία εκατομμυρίων καταναλωτριών ανά τον κόσμο, και η δόξα του δεν σταματάει εκεί!
Αν κοιτάξεις λίγο πιο προσεκτικά, θα παρατηρήσεις, πως ουκ ολίγες εταιρίες έχουν επενδύσει στη δημιουργία αντίστοιχων προϊόντων για τα χείλη, ακολουθώντας τα βήματα της Clinique.
Το Chubby Stick επομένως, όχι μόνο αγαπήθηκε από το κοινό, αλλά και σηματοδότησε την αρχή μίας καινούριας κατηγορίας προϊόντων μακιγιάζ.




Τι είναι λοιπόν το Chubby Stick;

Το Chubby Stick είναι ένα προϊόν για τα χείλη, σε μορφή μολυβιού, με ενισχυμένη ενυδατική σύνθεση που προσομοιάζει σε μπαλμ, εμπλουτισμένη με μάνγκο και shea butters. Χαρίζει στα χείλη άνεση και ενυδάτωση, τα κάνει λεία και απαλά. Παράλληλα διαθέτει ένα διακριτικό χρώμα στη σύστασή του για όμορφη λάμψη και φυσικό αποτέλεσμα.

Η Clinique όμως δεν σταμάτησε εκεί. Βλέποντας την αγάπη των γυναικών γι'αυτό το προϊόν, αποφάσισε να εμπλουτίσει τις αποχρώσεις του και τελικά να δημιουργήσει μία πιο εξελιγμένη μορφή του: το Chubby Stick Ιntense. Η διαφορά του με το παλιότερο, είναι πως χαρίζει πιο πλούσιο χρώμα στα χείλη και μεγαλύτερη ένταση. Διατίθεται σε οκτώ υπέροχες αποχρώσεις, για κάθε γούστο και εμφάνιση.




Αυτά αναφορικά με την Clinique. 
Ας δούμε όμως τώρα, τι αντίστοιχο έχουν οι άλλες εταιρίες να μας παρουσιάσουν... 



  • H πρόταση της Revlon είναι τα Just Bitten Kissable balm stains.




Πρόκειται για ενυδατικά μπαλμ χειλιών με χρώμα, εφάμιλλα των Chubby Sticks. Περιποιούνται τα ξηρά χείλη και τους προσφέρουν απαλό χρώμα με διάρκεια.
Σύμφωνα με τις διεθνείς κριτικές τα balm stains της Revlon μοιάζουν πολύ με τα Chubby Sticks. Οι διαφορές τους εντοπίζονται στα εξής σημεία: τα δεύτερα προσφέρουν μεγαλύτερη ενυδάτωση στα χείλη, τα πρώτα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια στο χρώμα (όχι στην ενυδάτωση!). Η χρωματική ένταση είναι παρόμοια.
Τα Just Bitten Kissable balm stains διατίθενται σε 12 αποχρώσεις και χαρακτηρίζονται από ένα περίεργο άρωμα μέντας, που σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους άλλους όχι. Εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία.

H απόχρωση που έχω είναι η 015 Cherish Devotion.




  • H MUA (Make Up Academy) πρόσφατα παρουσίασε τα δικά της "Chubby Sticks", τα Power Pout lip tints.




Διαθέσιμα σε έξι αποχρώσεις, αποτελούν μία πολύ οικονομική εναλλακτική των αντίστοιχων της Clinique και έχουν καταφέρει σε μικρό χρονικό διάστημα να αποσπάσουν πολύ καλές κριτικές από τις καταναλώτριες. Τα οφέλη τους είναι παρόμοια με αυτά των Chubby Sticks, δυσκολεύομαι ωστόσο να πιστέψω πως είναι ίδια (αν τα έχεις δοκιμάσει θα χαρώ πολύ να μου πεις τη γνώμη σου). Και σε αυτά θα συναντήσεις άρωμα μέντας.



  • Και τα Sephora όμως δεν είπαν όχι στο λανσάρισμα παρόμοιου προϊόντος: τα Glossy lip pencils έκαναν δυναμική είσοδο στα ράφια των καταστημάτων τους.




Οι άκρως καλοκαιρινές αποχρώσεις τους είναι σκέτος πειρασμός. Το τελείωμα που προσφέρουν στα χείλη είναι λαμπερό και η αίσθηση που αφήνουν άνετη και ενυδατική.



  • Τέλος, το φθινοπωρινό μακιγιάζ της Avon μας επιφυλάσσει νέες εκπλήξεις, μεταξύ αυτών το Ultra Colour Lip Crayon




Δεν γνωρίζω ακόμα σε πόσες αποχρώσεις θα κυκλοφορήσει, η εταιρία όμως μου έστειλε μία από αυτές, την reddy for me.
To προϊόν αυτό διαφέρει από τα προηγούμενα ως προς αυτό: αν και η σύνθεση του είναι επίσης ενυδατική, το χρώμα που προσφέρει είναι πολύ έντονο και με διάρκεια. Το στοιχείο του "κραγιόν" υπερτερεί του στοιχείου του "balm". Θα το χαρακτήριζα ως ενυδατικό κραγιόν διαρκείας. 

Και στα χείλη:



Εσύ έχεις δοκιμάσει προϊόντα τέτοιου είδους;
Αν ναι ποια; Τι εντύπωση σου έκαναν;











20 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση, Ιωάννα μου!
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά που αναφέρεις, αλλά πρόσφατα πήρα ένα αντίστοιχο προϊόν της MaxFactor, το Colour Elixir Giant Pen Stick που μου αρέσει πολύ. Το μόνο που δεν μ' αρέσει σ' αυτό είναι ότι χρειάζεται ξύστρα, ενώ θα προτιμούσα να περιστρέφεται κάπως, ώστε να βγαίνει η μύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο Φανή μου, αλλά αγαπώ Μax Factor! Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, δεν είναι καθόλου βολικό...
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. H αρχική τιμή τους είναι στα 21 ευρώ...Αν τα πετύχεις σε έκπτωση όμως μπορείς να τα βρεις και στα 14... :)

      Διαγραφή
  3. Μμμ θελω πολυ να τα δοκιμασω, πολυ ομορφο αποτελεσμα αυτο της avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου... :)
      Ναι είναι πολύ καλό και με διάρκεια :)

      Διαγραφή
  4. εχω τα revlon και ειναι απο τις καλυτερες αγορες μου. εχω το cherish . smitten kai lovesick ολα τελεια . η μυρωδια της μεντασ ευτυχωσ εξαφανιζεται πολυ γρηγορα . καποια στιγμη θα παρω και το sweetheart. filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως φεύγει γρήγορα :)! Είναι πολύ γλυκούλια! Φιλάκια Ανδρονίκη μου...

      Διαγραφή
  5. Ιωάννα μου, ένα θα πω, λατρεύω το Chubby Stick της Clinique!!

    Υ.Γ. Γέμισε λαμπερά χρώματα το post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα Ιωάννα μου! Κι εγώ τα λατρεύω... :)

      Διαγραφή
  6. Έχω ένα της Revlon κι ένα της Avon (το ίδιο με σένα) αλλά τα αγαπημένα μου ήταν κάτι παλιά από τα The Body Shop, τα οποία βασικά ήταν χοντρά μολύβια-κραγιόν, όχι ενυδατικά sticks. Δυστυχώς σταμάτησαν να κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, αλλά ήταν τέλεια πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα ότι είχαν και τα The Body Shop Μαριάννα μου...Κρίμα που σταμάτησαν...
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  7. Egw exw tis Clinique an eksaireseis tin tsouxteri timi tous ta agapw. Se skoura xrwmata gia na fainetai k to xrwma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι λίγο τσιμπημένα, αλλά σε έκπτωση συμφέρουν πάρα πολύ :) :)!!!

      Διαγραφή
  8. υπέροχο ποστ! ηθελα κι εγω να δοκιμάσω αυτή τη νεα κατηγορια προιοντων αλλα δεν ηξερα ολες τις εταιριες που τα ειχαν! βοηθησες πολυ! ευχαριστώ! πρεπει να ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Natty μου για τα καλά σου λόγια :D
      Είναι πολύ όμορφα προϊόντα, αξίζει να δοκιμάσεις κάποιο...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει παρόμοιο προϊόν αλλά στοιχηματίζω ότι θα είναι τέλειο της Clinique και ως ρουζ! :)

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό Εύα μου, αν και σαν ρουζ ίσως να σου φανεί κάπως λιπαρό...Φαντάσου η υφή του είναι σαν lip balm...
      Φιλάκια πολλά :) <3!

      Διαγραφή
  10. δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη,αλλά κάθε φορά που περνάω από τα σταντσ τα χαζεύω,οπότε σα να ήρθε η ώρα,χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο κάνω Χαρά μου...Είχα πάρει ένα μια φορά και το έχασα και κάθε φορά που βάζει έκπτωση λέω πως θα ξαναπάρω, αλλά τελικά καταλήγω με κάτι άλλο... :Ρ Πάντως σίγουρα θέλω να δοκιμάσω ένα από τα intense :D <3!

      Διαγραφή