Cherrybox Ιουλίου - Αυγούστου!


Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για το Cherrybox, το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς που έχει κινήσει έντονα το ενδιαφέρον μας τώρα τελευταία, και όχι άδικα εδώ που τα λέμε.

Εχθές λοιπόν παρέλαβα το πρώτο μου κουτάκι και ο ενθουσιασμός μου ήταν απερίγραπτος.



Τι είναι όμως το Cherrybox;

Το Cherrybox είναι ένα συνδρομητικό κουτί ομορφιάς.
Εσύ επιλέγεις την συνδρομή σου (ενός μήνα, τρίμηνη, ετήσια κ.ο.κ) και κάθε μήνα φτάνει στην πόρτα σου ένα κουτάκι με 5-7 προϊόντα ομορφιάς, άλλα σε ειδικό και άλλα σε κανονικό μέγεθος. Τα προϊόντα αυτά δεν τα γνωρίζεις εκ των προτέρων, είναι έκπληξη.
Το κουτί του κάθε μήνα κοστίζει 10 ευρώ, επομένως η μηνιαία συνδρομή 10 ευρώ, η τρίμηνη 30, η εξάμηνη 60 και πάει λέγοντας.
Στόχος της υπηρεσίας είναι να δίνει στον καταναλωτή την δυνατότητα να δοκιμάζει πολλά και νέα προϊόντα ομορφιάς (μακιγιάζ, περιποίησης, μαλλιών κ.α.) με μικρό κόστος (τα προϊόντα που περιέχονται στο κουτί υπερκαλύπτουν την αξία της συνδρομής).
Με την εγγραφή σου, συμπληρώνεις το δικό σου προφίλ ομορφιάς, περιγράφεις τις ανάγκες και τις συνήθειές σου και η εταιρία φροντίζει να διαμορφώνει το κουτί σου με βάση τα στοιχεία που συμπλήρωσες. Εκ των πραγμάτων δεν γίνεται όλες οι επιλογές να σε ενθουσιάσουν.
Άλλωστε δεν είναι αυτό το νόημα της υπηρεσίας. Το αληθινό νόημα κρύβεται στην δοκιμή, στην αξιολόγηση, στην επιλογή ή στην απόρριψη ενός προϊόντος.
Αγοράζοντας κουτάκια και αξιολογώντας τα προϊόντα τους (προαιρετικά εννοείται) συγκεντρώνεις πόντους, που αντιστοιχούν σε έκπτωση στα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας ή σε δωρεάν κουτιά.

Ας δούμε όμως τώρα τι περιείχε το δικό μου Cherrybox:

1. Castalia - Sensial Nettoyant Surgras 100 ml


Ένα απαλό, αφρίζον gel καθαρισμού για πρόσωπο και σώμα, χωρίς σαπούνι. Ανακουφίζει από τους ερεθισμούς του καλοκαιριού χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα.
Κοστίζουν 12,70 ευρώ τα 200ml. 

2. Laura Mercier - Foundation Primer 15ml


Μία πολύ γενναία ποσότητα (που σίγουρα θα είναι αρκετή για πάρα πολλές χρήσεις) του απόλυτου, αλλά δυστυχώς πανάκριβου best seller της εταιρίας. Οι κριτικές του προϊόντος είναι εξαιρετικές. Πρόκειται για ένα κρεμώδες gel που χρησιμοποιείται ως βάση του μακιγιάζ. Στη σύστασή του περιέχει αντιοξειδωτικούς παράγοντες, για προστασία της επιδερμίδας από την πρόωρη γήρανση.
Κοστίζουν 37 ευρώ τα 50ml.

3. Keune - Shapping Fibres 30 ml


Προϊόν styling για σχήμα και κίνηση στα μαλλιά με άρωμα μανταρινιού.
Κοστίζουν 14,60 ευρώ τα 100 ml.

4. Elixir London - Βερνίκι νυχιών #159 


Βερνίκι μεγάλης διάρκειας που στεγνώνει γρήγορα σε μία υπέροχη, παστέλ απόχρωση, ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Κοστίζει 4 ευρώ.

5. Laura Mercier - Lip Glaze στην απόχρωση Bare Beige



Ένα λαμπερό lip gloss, σε nude απόχρωση, που ενυδατώνει και προστατεύει τα χείλη αφήνοντας μία μοναδική αίσθηση που δεν κολλάει. Περιέχει μίξη ενυδατικών και αντιγηραντικών παραγόντων.
Κοστίζει 27 ευρώ.

6. Καλοκαιρινό κολιέ με Swarovski από την Knikati



Οι εντυπώσεις μου:

Ειλικρινά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Έμεινα όχι απλώς ικανοποιημένη, αλλά ενθουσιασμένη.
Πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, ποιοτική και μελετημένη.
Δεν υπήρχε καμία προχειροδουλειά.
Το κουτάκι ήταν πανέμορφο εξωτερικά, από σκληρό χαρτόνι, και ασφαλώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χώρος αποθήκευσης.
Εσωτερικά, ήταν όμορφα αρωματισμένο, γεγονός που σε προδιαθέτει θετικότατα για όσα θα ακολουθήσουν.
Χάρηκα πάρα πολύ που το δικό μου κουτί περιείχε δύο προϊόντα Laura Mercier. Δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποιο έως τώρα και ήθελα πολύ, καθώς οι κριτικές που έχω διαβάσει (κυρίως από τις beauty gurus του εξωτερικού) είναι καταπληκτικές. Πρόκειται για πολύ ακριβά, high end προϊόντα, που σίγουρα δεν θα βρεις άλλο τρόπο για να τα δοκιμάσεις με τόσο χαμηλό κόστος.
Τέλος, αγάπησα το κολιέ που υπήρχε στο κουτάκι: ματ χρυσό, με σχέδια και μία όμορφη πετρούλα swarovski. Ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!

Περισσότερες πληροφορίες για το Cherrybox μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πως σας φαίνεται κορίτσια;
Ποια είναι η γνώμη σας για την νέα αυτή υπηρεσία;
Περιμένω τα σχόλια σας και με χαρά θα απαντήσω σε όλες σας τις απορίες.



30 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΙΜΕΡ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ . ΜΕ ΓΕΙΑ . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι τέλειο! :)
      Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια ολα με γεια σου! Εγω δεν εχω δοκιμασει ακομα καποιο κουτι αλλα σιγουρα θα το κανω στο μελλον χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου :)!
      Άσε, εγώ μόνο που δεν κοιμήθηκα αγκαλιά με το cherrybox εχθές :Ρ Για τέτοια προχωρημένη κατάσταση μιλάμε... :Ρ
      Αξίζει πάντως να δοκιμάσεις μια συνδρομή!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  3. τελεια προιοντα...με γεια σου ...αυριο περιμενω και τα δικα μου!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :)
      Αλήθεια; Ελπίζω και τα δικά σου να είναι υπέροχα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  4. Και μόνο που περιείχε 2 πράγματα από Laura Mercier ήταν τέλειο το κουτί σου! Με γεια σου και να τα καταευχαριστηθείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου :):)!!!
      Ναι, δεν το περίμενα να έχει 2 προϊόντα LM...Πολύ ευχάριστη έκπληξη! Σε κάτι άλλα κουτιά είδα πως είχε την ελεύθερη πούδρα της LΜ...Μακάρι να την πετύχω σε επόμενο!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Τα προιοντα laura mercier,τα εχω σε κανονικο μεγεθος και ειναι οντως καταπληκτικα.
    Εντουτοις,συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι κατωτερο του πρωτου κουτιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ακούγονται τα καλύτερα γι'αυτά τα προϊόντα!
      Για να είμαι ειλικρινής εγώ προτιμώ το συγκεκριμένο κουτάκι που έλαβα από το πρώτο, γιατί προτιμώ τα προϊόντα μακιγιάζ από αυτά της περιποίησης...Πάντως και το πρώτο ήταν πολύ καλό :)

      Διαγραφή
    2. Πιστευω οτι ειναι πιο δυσκολα τα μακιγιαζ (χρωμα,γουστο).Επισης ειναι λιγο αδικο να εχουμε διαφορετικα κουτια μεταξυ μας πχ την πουδρα που λες πιο πανω.Οπως και να εχει ομως,ευχαριστησου τα :-)

      Διαγραφή
    3. Ναι έχεις δίκιο σ'αυτό...Είναι πιο δύσκολο να σου ταιριάξουν, αν και εγώ τα προτιμώ ούτως η άλλως γιατί στα προϊόντα περιποίησης δύσκολα πειραματίζομαι με νέα...Είμαι αρκετά διστακτική...
      Εμένα μου αρέσει αυτό γιατί η αγωνία κορυφώνεται! :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. teleio iwanna me geia sou...ama thelw to kouti augoustou prepei n kanw sundromh apo twra?epishs exei e3oda apostolhs?a kai poses meres kanoun n st feroun gt skeftomai kai gia tn septemvrh alla opws 3ereis meta ts 10 dn tha eimai edw?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ηλιάνα μου :)
      Αν επιλέξεις να πληρώσεις με αντικαταβολή (στον οδηγό που θα σου τα φέρει σπίτι) είναι 3 ευρώ τα έξοδα αποστολής, συνολικά 13. Με κάρτα νομίζω δεν έχει έξοδα αποστολής. Το cherrybox συγκεκριμένα δεν θα έχει κουτί για τον Αύγουστο καθώς το συγκεκριμένο καλύπτει και τους δύο μήνες. Πάντως τα κουτιά έρχονται μέσα στο πρώτο 10ήμερο του μήνα, και πρέπει να τα παραγγείλεις μέχρι τις 25 του προηγούμενου (δηλ. αν παραγγείλεις 3 Αυγούστου, από 1 έως 10 Σεπτεμβρίου θα σου έρθει το κουτί Σεπτεμβρίου... :)

      Διαγραφή
  7. Και εμένα μου άρεσε πολύ το περιεχόμενο!Με γεια σου,πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ήταν τέλεια τα κουτάκια Θεοδότα μου;; :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ...Επίσης!!!
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  8. poli orea! fainetai oti to xanaveltiwsan, gt tou proigoumenou mina itan arketa metrio! na ta xareis ola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα ηθελα πολυ να συμμετεχω κι εγω. πώς το κάνω?που απευθυνομαι για να μου ερθει με 10 ευρω κι εμενα ένα μαγικό κουτι?
    mariakiouptsi@hotmail.com

    ευχαριστω
    ΜΑΡΙΑ ΚΙΟΥΠΤΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου! :)
      Είναι πολύ εύκολο. Μπες στο www.cherrybox.gr, κάνε εγγραφή και επίλεξε τη συνδρομή που επιθυμείς (1 μήνα, 3, ό,τι θες). Το κάθε κουτί, έρχεται μέχρι τις 10 κάθε μήνα και πρέπει να το έχεις παραγγείλει έως και τις 25 του προηγούμενου. Το συγκεκριμένο ήταν για τους μήνες Ιούλιο-Αυγουστο (το συμπτύξανε λόγω διακοπών). Οπότε, αν επιλέξεις τη συνδρομή σου από τώρα και μέχρι τις 25 Αυγούστου θα σου έρθει το κουτάκι του Σεπτεμβρίου!
      Ελπίζω να βοήθησα! :) Ό,τι θες επιπλέον ρώτησέ με...
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  10. Με γεια σου Ιωάννα μου!! Τελικά αυτό το κουτάκι ομορφιάς έχει ενδιαφέρον... Μας βοήθησες πολύ και σίγουρα θα το ψάξουμε... Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!
      Είναι πολύ όμορφο, και ξέρεις είναι γενικότερα πολύ ωραίο σαν ιδέα να έρχεται ένα κουτάκι σπίτι σου και να έχεις αγωνία για το τι περιέχει... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Αγαπώ αγαπώ Laura Mercier lip gloss!
    Όμορφο ποστ! <3

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύα μου :) :)
      Εγώ δεν τα είχα δοκιμάσει τα Laura Mercier και τώρα που τα δοκίμασα μου άρεσαν κι εμένα πάρα πολύ! Kαι το lip gloss είναι όντως φοβερό! Ελπίζω άλλη φορά να μου τύχει και το ροζάκι <3
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Κορίτσια γεια σας!
    Το πήρα και εγώ αλλά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη.
    1.Δεν είναι καθόλου ωραίο ότι υπάρχουν διαφορετικά κουτιά και δεν εννοώ τα προιόντα σύμφωνα με ανάγκες μπλα μπλα μπλα,αλλά η ποσότητα που διαθέτουν.Εμένα πχ είχε μόνο 2 full size σε αντίθεση με αλλά που είχε 3.Το ένα από αυτά ήταν το μανό που το είχαν όλα.Οπότε στην ουσία είχα ένα.Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη διαφορά γιατί ΟΛΕΣ έχουμε πληρώσει για το ίδιο πακέτο.Αν υπήρχαν πακέτα βάσει τιμής τότε ναι,θα ήταν δεκτό.
    2.Δεν μου αρέσει καθόλου το γεγονός ότι σβήνουν σχόλια από την σελίδα τους στο fb και κρατάνε μόνο τα κολακευτικά.
    3.Δεν υπήρχε στο κουτί μου απόδειξη πληρωμής.
    Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν,δεν θα ξανααγοράσω το συγκεκριμένο κουτί,παρότι ήταν και η πρώτη μου φορά.
    Κρίμα πάντως γιατί μου είχε γεμίσει προσδοκίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασικά για το πρώτο, τα περισσότερα κουτιά 2 full size προϊόντα είχαν αυτό το μήνα...Επίσης η αξία κάποιων travel size (π.χ. laura mercier lip gloss) είναι υπερδιπλάσια άλλων full size, οπότε νομίζω πως έτσι δεν ταράσσεται η ισορροπία ανάμεσα στα κουτάκια...
    Για το δεύτερο συμφωνώ εν μέρη, αλλά επίτρεψε μου να διαφωνήσω σε ένα σημείο: στη σελίδα τους έγινε μία μαζική επίθεση και πολλοί από τους επιτιθέμενους δεν είχαν ουσιαστικό λόγο επίθεσης. Απλά παρασύρθηκαν από τους υπόλοιπους. Είναι απόλυτα σεβαστό κάποιος να δυσαρεστήθηκε από το περιεχόμενο του κουτιού του και να θέλει να εκφράσει τη γνώμη του, όχι όμως να προβάλει και σαν επιχείρημα ότι πχ "είδα στο κουτί ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ότι είχε το τάδε απαράδεκτο προϊόν..." ή ότι "εμένα δεν μου αρέσει το ροζ χρώμα που είχε το κραγιόν".
    Για το τρίτο που είπες αλήθεια? Πολύ περίεργο αυτό όντως...Μήπως δεν την είδες; Νομίζω δεν ήταν μέσα στο κουτί αλλά κολλημένη επάνω...ή σου την δίνει ο courier ίσως και ξεχάστηκε.... Κρίμα πάντως που δυσαρεστήθηκες τόσο...
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή