Οι νικήτριες του καλοκαιρινού διαγωνισμού!

Γεια σας κορίτσια μου,

τι κάνετε;

Πως περάσατε αυτές τις μέρες;

Εγώ, αν και ήμουν διακοπούλες, σας σκεφτόμουν πολύ συχνά...
Επέστρεψα όμως τώρα και σας ετοιμάζω πολλά! Posts, εκπλήξεις (ήρθαν και τα δωράκια που σας είχα παραγγείλει από το εξωτερικό), και πολλά ακόμα.

Για αρχή ας ανακοινώσω όμως τα τυχερά κορίτσια του διαγωνισμού μας:



  • Τη συλλογή βερνικιών "Ice cream & Sprinkles" της Nails inc London κερδίζει η Fannie Killmad!


  • To βερνίκι νυχιών της Lancome κερδίζει η Nina (ninaki69)!


Κορίτσια μου να είστε πάντα τυχερές! Ελπίζω να σας αρέσουν τα δωράκια σας όσο και σε εμένα. Θα σας στείλω σύντομα και e-mail για να επικοινωνήσουμε πιο αναλυτικά.

Οι υπόλοιποι μην στενοχωρηθείτε καθόλου γιατί σύντομα θα ακολουθήσουν πολλοί νέοι διαγωνισμοί.
Θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα, στο επόμενο post μου.

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.

3 σχόλια:

  1. Πόσο τέλειααααααααααααααααα!!!!
    Σ' ευχαριστώ τόοοοοοοοσο πολύ Ιωάννα μου!!!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Φανή μου! Και μην ευχαριστείς καθόλου, χαρά μου...Ελπίζω να σου αρέσουν πολύ!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή