Revlon Colorstay Makeup - Review


To Revlon Colorstay είναι ένα από τα δημοφιλέστερα foundations στον χώρο των blogs και του youtube. Σχεδόν όλες οι "beauty gurus" του εξωτερικού μιλούν με τα καλύτερα λόγια γι'αυτό το προϊόν, εκθειάζουν τις ιδιότητες του και λατρεύουν τα οφέλη του.


Μετά από τόσα θετικά σχόλια λοιπόν, θέλησα κι εγώ να διαπιστώσω αν όσα λέγονται είναι αληθινά, αν πράγματι το make up αυτό είναι κάτι το τόσο ξεχωριστό ή αν απλώς είναι ένα ακόμη προϊόν που η φήμη του το ξεπερνά. 

To Revlon Colorstay το αγόρασα από το εξωτερικό. Διατίθεται και στην ελληνική αγορά, αλλά κοστίζει αρκετά ευρώ παραπάνω. Για την ακρίβεια, εδώ θα το βρεις στα 25-26 ευρώ, στο internet στα 13-15. Η διαφορά κάθε άλλο παρά ασήμαντη είναι.

Κυκλοφορεί σε δύο συνθέσεις: μία για τις κανονικές-ξηρές επιδερμίδες και μία για τις μικτές-λιπαρές. Εγώ επέλεξα τη δεύτερη . Αν και η δική μου είναι κανονική προς μικτή, δίστασα να επιλέξω την πρώτη σύνθεση. Φοβήθηκα μην πέσει "βαριά" στην επιδερμίδα μου τώρα που ζεσταίνει ο καιρός.

Αρνητικό του στοιχείο είναι το ότι δεν διαθέτει αντλία. Έχει ένα στόμιο, που δεν σε βοηθά καθόλου να υπολογίσεις την ποσότητα που θα χρειαστείς, άσε που υπάρχει κίνδυνος να λερωθείς. 




Το foundation αυτό δεν είναι ελαφρύ. Προσωπικά, -όπως θα έχεις διαπιστώσει- λατρεύω τις λεπτόρρευστες, ανάλαφρες συνθέσεις, που απλώνονται εύκολα στην επιδερμίδα και γίνονται ένα μαζί της. Δεν ζητώ κάλυψη, γιατί δεν την έχω ιδιαίτερη ανάγκη, επιθυμώ όμως πορσελάνινη όψη και μεταξένιο, φυσικό τελείωμα ( δες εδώ κι εδώ).

Το Colorstay είναι ένα καλυπτικό make up. Αν επιλέγεις το foundation με γνώμονα την κάλυψη που θα σου προσφέρει, τότε μάλλον θα το λατρέψεις. Προσφέρει μεσαία προς πλήρη κάλυψη και χαρίζει εξαιρετική ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας.
Αν και αντιπαθώ τα πολύ καλυπτικά foundations, γιατί συχνά κάνουν το πρόσωπο να φαίνεται "παστωμένο", ψεύτικο και καθόλου υγιές, το Colorstay μου άρεσε. Αν και καλυπτικό, προσφέρει αρκετά φυσικό αποτέλεσμα, εφαρμόζεται σχετικά εύκολα και δεν είναι ανομοιόμορφο. Σε αντίθεση με τα περισσότερα "βαριά" προϊόντα μακιγιάζ, δεν προσθέτει χρόνια στην εμφάνιση σου, αλλά διατηρεί το αποτέλεσμα νεανικό και φρέσκο.

Το τελείωμα του δεν είναι λιπαρό, ούτε όμως και απόλυτα ματ. Κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστείς και μία πούδρα, προκειμένου να αποτρέψεις την εμφάνιση της γυαλάδας.
Η διάρκεια του είναι ικανοποιητική. Με πούδρα ξεπερνά τις 4-5 ώρες, χωρίς πούδρα όμως όχι.




Είχα διαβάσει πως το Colorstay είναι το ιδανικό dupe για το Double Wear της Estee Lauder. Θέλοντας να διαπιστώσω αν ισχύει, προμηθεύτηκα αρκετά δείγματα του Double Wear και προχώρησα στη σύγκριση.



Πράγματι μοιάζουν πολύ.

Προσφέρουν παρόμοια κάλυψη, σχεδόν ίδιο τελείωμα, και η υφή του ενός, πλησιάζει πολύ την υφή του άλλου. Έχουν και παρόμοιο άρωμα. Αυτό βέβαια δεν είναι πολύ ευχάριστο, καθώς πρόκειται για μία χημική μυρωδιά που ευτυχώς εξαφανίζεται γρήγορα.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αν κάποιος τα τοποθετούσε μέσα σε ίδια μπουκαλάκια και μου ζητούσε να τα ξεχωρίσω, θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ και τελικά δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα. 

Για του λόγου το αληθές:

Revlon Colοrstay - Double Wear Estee Lauder

Revlon Colοrstay - Double Wear Estee Lauder

Revlon Colοrstay - Double Wear Estee Lauder

Revlon Colοrstay - Double Wear Estee Lauder

Όπως βλέπεις, η μοναδική διαφορά των δύο, εντοπίζεται στην τιμή. 

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα δύο; Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου;










37 σχόλια:

  1. το double wear και δε το άλλαζα για κανένα !!Αλλά όση ώρα περιέγραφες πριν δεί3εις τη σύγκριση μου φαινόταν ότι έλεγες για αυτό !! :) Σε πόσες αποχρώσεις βγαίνει γιατί το Pebble του Double wear μου έρχεται ακριβώς στο χρώμα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Ιωάννα μου; :)
      Δεν ξέρω να σου πω ακριβώς αλλά έχει πολύ μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων γενικά :D

      Διαγραφή
    2. θα ψά3ω μήπως βρω δειγματάκι της Revlon !!xaxaxa το ανάποδο θα κάνω γιατί με έπιασε περιέργεια !

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα όντως! Πάντως αφού σου αρέσει τόσο πολύ το Double Wear, πιστεύω πως θα σου αρέσει πολύ και το Colorstay! :D

      Διαγραφή
    4. αν βρω και το χρώμα τότε το κίνητρο της τιμής που έδωσες είναι σημαντικό για να αλλά3ω!!ωραίο πόστ ακόμα μια φορά :)

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου :) :*

      Διαγραφή
    6. Εμείς για την ενημέρωση :D

      Διαγραφή
  2. Αυτό το foundation θέλω να το δοκιμάσω ....ξέρεις από που μπορώ να το προμηθευτώ ηλεκτρονικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το προμηθευτείς από το ebay! :)
      Υπάρχουν και διάφορα άλλα sites (όπως το amazon, το target) αλλά δεν γνωρίζω αν συμφέρει λόγω μεταφορικών...Εγώ δεν το αγόρασα από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά μου το έστειλε μία κοπέλα που γνωρίζω από Αγγλία.
      Φιλάκια πολλά Λυγερή μου! :)

      Διαγραφή
  3. Ειμαι τρελη fan του colorstay, δεν εχω δοκιμασει το double wear, αλλα απο οσα λες καλα εκανα!! Παρ' ολα αυτα, δε θεωρω οτι ειναι βαρυ foundation, οταν το ειχα πρωτοδοκιμασει ημουν δυσπιστη επειδη ηταν τοσο ρευστο δεν περιμενα οτι θα ηταν και τοσο καλυπτικο!! Αρνητικο θεωρω οτι ειναι το γεγονος οτι στεγνωνει γρηγορα, οποτε θελει γρηγορες κινησεις οταν το απλωνεις, επισης πολυ-πολυ ασχημο το οτι δεν εχει αντλια... Για να μην πω για την τιμη στην Ελλαδα που εχει ξεφυγει απο την τιμη ενος drugstore προιοντος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι αρκετά ρευστό, όμως όντως προσφέρει καταπληκτική κάλυψη. Ναι, για την μέση επιδερμίδα δεν είναι βαρύ, αλλά σε σύγκριση με τα foundations που χρησιμοποιώ είναι αρκετά βαρύ...Όντως έχεις πολύ δίκιο Κατερίνα μου σ'αυτό που λες και για την εφαρμογή και για την τιμή στην Ελλάδα. Δίνεις 5-10 ευρώ παραπάνω και παίρνεις high end...
      Φιλάκια πολλά!!! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Εχω το colorstay. Μου αρέσει η κάλυψη του, αλλα το βρίσκω υπερβολικά νερουλό (και μιας και δεν έχει αντλία, είναι τραγικό) και πανάκριβο στην ελληνική αγορά (στο άμαζον το πήρα ή 9 ή 10 λίρες).
    Προσωπικά, για καλυπτικό προτιμώ το dermablend της vichy που έχει γίνει το αγαπημένο μου. Ματ αλλα φυσικό αποτέλεσμα και τέλεια κάλυψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, πιστεύω πως η μη ύπαρξη αντλίας είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά του και το κάνει να φαίνεται πιο νερουλό απ'όσο είναι. Όταν το απλώνω στην επιδερμίδα μου, αν και φαίνεται νερουλό, το αισθάνομαι σαν είναι πιο παχύρρευστο, καλύτερα μάλλον πιο "βαρύ"... Ναι η τιμή του είναι απαράδεκτη εδώ. Το Dermablend δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω μέχρι τώρα... :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει και δεν νομίζω γιατί αν είναι σαν ένα άλλο της clinique που είχα δοκιμάσει σε βάζο πάλι χωρίς αντλία δεν μου άρεσε. Ήταν βαρύ και μύριζε κάπως σαν αυτό που περιγράφεις και εσύ.Προτιμώ πιο ανάλαφρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι είμαι Ανθή μου! :)
      Μου αρέσουν τα ανάλαφρα μεικ απ... :)

      Διαγραφή
  6. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΙΝΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΑΝΕΛ , ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΓΕΡ ΜΕ ΕΤΡΩΓΕ , ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ .ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ DOUBLE WEAR KAI ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΨΕΓΑΔΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΛΙΑ. ΤΟ ΡΕΒΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΜΕΙΚ ΑΠ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Ανδρονίκη μου...:)
      Κοίτα σε σχέση με άλλα make up δεν είναι και τόσο βαρύ...Βέβαια καμία σχέση με το Vitalumiere...Με το Double Wear μοιάζει πάρα πολύ στην υφή και στην εφαρμογή :)
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή
  7. Το Double Wear το λατρεύω, το έχω δηλώσει. Μια καλή, οικονομικότερη εναλλακτική δε με χαλάει καθόλου! Έλα μου, όμως που έχω υποσχεθεί ότι δεν θα κάνω αγορές online! H prepaid είναι πια στο πορτοφόλι του άντρα μου.. Όταν όμως επανέλθω, θα το ψάξω. Αν και έχω μπει στον πειρασμό για τη νέα του μορφή, που είναι σε βαζάκι σας μους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Υπομονή... :Ρ
      Aχ ναι το έχω δει κι εγώ αυτό...Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον :):)

      Διαγραφή
  8. To Colorstay θέλω να το δοκιμάσω αλλά δεν το έχω βρει ακόμα σε καλή τιμή. Από πιο site το πήρες; Επίσης, ήθελα να ρωτήσω αν έχει αντηλιακή προστασία όπως το Double wear. Έχω το Double Wear και έχω κάνει και αντίστοιχο review στο The Foundations Project ενώ σύντομα θα ανεβάσω και βιντεάκι στο Youtube για αυτό το Makeup. Προσωπικά μου Double Wear φαίνεται πολύ βαρύ αλλά αρκετά σταθερό και πολύ καλυπτικό με φυσικό όμως τελείωμα, όχι ματ , για την δική μου μικτή - λιπαρή επιδερμίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου εμένα μου το έστειλε μία γνωστή μου από Αγγλία, δεν το παρήγγειλα. Πάντως στο amazon και στο ebay το έχω δει σε πολύ καλές τιμές :))!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το Double Wear!
      Ανυπομονώ να δω το βιντεάκι σου :)
      Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή
    2. το double wear κατά την άποψή μου θέλει ελάχιστη ποσότητα ειδάλλως την πάτησες θα φαίνεσαι σα μασκαρεμένη

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα μου ξέχασα να σου πω έχει δείκτη προστασίας 6! :)

      Διαγραφή
  9. den exw dokimasei kanena apo ta 2..giati den foraw foundation!!!!alla m'aresei polu outws i allws na diavazw ta keimena sou!! :D
    Kalo savvatokuriako!!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη μου :):)
      Με κάνεις πολύ χαρούμενη!!!

      Διαγραφή
    2. Εύη μου είπα??? Χαχα!!! Κεκτημένη ταχύτητα, Βίκυ μου :*

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο,συνήθως προτιμώ να φοράω μια bb cream,ή τώρα το καλοκαίρι,το πρωί,σκέτο αντηλιακό..Για το χειμώνα που φοράω μια στο τόσο foundation,πήρα φέτος το Studio sculpt από Mac,που είναι πολύ καλό.Ανήκει βέναια στην κατηγορία των καλυπτικών,αλλά δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ.Θα τα δοκίμαζα πάντως κι αυτά,ειδικά το Colorstay!Πολύ ωραίο review! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Τζένη μου :)))
      Μεικ απ MAC δεν νομίζω να έχω δοκιμάσει ποτέ...Μόνο μία πουδρα-μεικ απ...Να σου πω την αλήθεια καλά κάνεις...Ούτε εμένα μου αρέσει να φορτώνω την επιδερμίδα μου, ειδικά τώρα με την ζέστη...Λογικά και το υπόλοιπο Colorstay θα το κρατήσω για τον χειμώνα...αρκούμαι στο vitalumiere που είναι ελαφρύ και σε μία bb της Avon...
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  11. Α Γ Α Π Ω όλα τα προιόντα της ESTEE LAUDER !!!
    Eίναι μια γυναικά που 3εκίνησε από το μηδέν και έχτισε ολόκληρη αυτοκρατορία καλλυντικών σε όλο τον κόσμο!! <3 <3
    Το συγκεκριμένο το έχω δοκιμάσει αλλά θεωρώ ότι είναι αρκετά βαρύ για την δική μου επιδερμίδα το καλοκαίρι!!
    Προτιμώ την bb cream της CARNIER για το καλοκαιράκι!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΛ ΠΛ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ αν και καθυστερημένα...λόγω κάποιον προσωπικών προβλημάτων δεν μπορούσα να είμαι εντός blogger!! :(
    θα τα πούμε σύντομα πολύ!!
    ΚΙΣΣΕΣΣΣΣΣ!! :*

    http://everywomanhassecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει καταπληκτικά προϊόντα μακιγιάζ και πολύ καλή ποιότητα γενικά! :) Είναι βαρύ μεικ απ, αν και απ'ότι έχω καταλάβει αν σου ταιριάξει δεν το αλλάζεις με κανένα...Εμένα δεν μου ταιριάζει και τόσο...
      Να'σαι καλά Έλενα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  12. TO DOUBLE WEAR ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ! ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Όλγα μου το θυμάμαι από παλιότερα posts! :)
      Εσένα σκέφτηκα όταν το έγραφα :)

      Διαγραφή
  13. Ιωαννα και γω θελω να το αγορασω αλλα η επισημη ιστοσελιδα της REVLON δεν κανει αποστολες στην Ελλαδα :( εσυ απο που το προμηθευτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα Kris μου μου το είχε στείλει μια φίλη μου. Μπορείς ωστόσο να το βρεις σε πολλά καταστήματα Hondos Center στο corner της Revlon! :)

      Διαγραφή
  14. Ο κοσμος (οι γυναικες ) ειναι ανοητες πιστευουν οτι με το να αγορασουν Estee lauder πηραν την καλυτερη μαρκα ,αρα το καλυτερο προιον...δεν ειναι ετσι τα πραγματα...Καλο ειναι αυτο που ταιριαζει στο δερμα του καθε ανθρωπου,και φυσικα τον καλυπτει αμεσα.H REVLON ειναι μια απο της αρχαιοτερες και καλυτερες μαρκες καλλυντικων παγκοσμιος,τουλαχιστον για τεσσερις δεκαετιες στην Αμερικη ειναι πρωτη σε πωλησεις,και τα προιοντα της μπορουν να συγκριθουν ανετα και εφαμιλα με τα πιο διαφημιζομενα καλλυντικα των τελευταιον ετων οπως h ESTEE LAUDER.Απλα στην Ελλαδα εχει πεσει πολυ σαν μαρκα διοτη οι καινουργιες ηλικιες των (17 -27) δεν την γνωριζουν λογω μη διαφημισης πλεον στον τυπο και τα μεσα ενημερωσης. εαν ειχαν ζησει στα 60s τα 70s και τα 80s θα γνωριζαν την μοναδικη τηs αξια. to συγκεκριμενο προιον (make up) ειναι απο τα καλυτερα των τελευταιον 20 ετων...στην Αμερικη κανει γυρω στα δεκα δολλαρια.εδω γυρω στα 22 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή