Empty products - Part 2



Πριν λίγες μέρες σου έδειξα το πρώτο μέρος των προϊόντων που τελείωσα τους τελευταίους μήνες (αν δεν διάβασες το post κάνε κλικ εδώ).
Σήμερα συνεχίζω με το δεύτερο και μεγαλύτερο μέρος των empties μου, των προϊόντων δηλαδή που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.



Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών:


  • L'Oreal Professionel Absolut Repair Cellural Shampoo




Ένα σαμπουάν αποκλειστικά σχεδιασμένο για τα ταλαιπωρημένα, εξασθενημένα μαλλιά. Υπόσχεται να τους χαρίσει αναδόμηση, δύναμη και αντοχή. Θεωρώ πως είναι ένα από τα πολύ καλά σαμπουάν. Αφήνει τα μαλλιά απαλά, σαν να έχεις βάλει conditioner, και σε βάθος χρόνου τα δυναμώνει, κάτι που δεν το πετυχαίνουν πολλά σαμπουάν. Μετά τη χρήση του, αισθανόμουν την τρίχα μου πιο δυνατή, πιο υγιή, πιο λεία.
Τιμή: 13,50 ευρώ
Θα το ξανά αγοράσω; Σίγουρα ναι.


  • Schwarzkopf BC Bonacure Moisture Kick spray conditioner




Πρόκειται για ένα conditioner που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Το ψεκάζεις σε λουσμένα μαλλιά και το αφήνεις. Βοηθάει στο ξεμπέρδεμα των μαλλιών, ενώ παράλληλα τα ενυδατώνει και τα αφήνει πιο απαλά στο άγγιγμα. Με τη χρήση του, το σπάσιμο της τρίχας κατά το χτένισμα τους, περιορίζεται σημαντικά.
Τιμή: 16 ευρώ
Θα το ξανά αγοράσω; Ίσως κάποια στιγμή.


  • Keratinology by Sunsilk Conditioner Άμεσης Θρέψης




Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά, δεν θα πω ψέμματα, απογοητεύτηκα. Ήδη από το λούσιμο, δεν άφηνε τα μαλλιά μου τόσο απαλά όσο θα ήθελα. Μετά από λίγες χρήσεις όμως η γνώμη μου άλλαξε εντελώς. Το προϊόν αυτό είναι εξαιρετικό. Δυναμώνει τα μαλλιά, τα κάνει πιο ανθεκτικά και τελικά τα μαλακώνει αρκετά. Απλώς τα αποτελέσματα του γίνονται αισθητά αργότερα, κατά τη διάρκεια του χτενίσματος και του styling, όχι αμέσως μετά την εφαρμογή του.
Τιμή: Δεν θυμάμαι καλά, νομίζω γύρω στα 3,4 ευρώ.
Θα το ξανά αγοράσω; Ναι

Προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος:


  • Anew Vitale gel cleanser




Το καθαριστικό αυτό είναι μέσα στα αγαπημένα μου, αν όχι το αγαπημένο μου. Μπορείς να μάθεις περισσότερα εδώ.
Τιμή: Το είχα αγοράσει 11 ευρώ σε προσφορά, αν θυμάμαι καλά.
Θα το ξανά αγοράσω; Το έχω αγοράσει ήδη...


  • Sephora Waterproof Eye Makeup Remover - The Makeup Eraser




Makeup Eraser; Δεν νομίζω... Το προϊόν αυτό δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα. Το claim του είναι πως "διαγράφει" από τα μάτια ακόμη και το πιο επίμονο αδιάβροχο μακιγιάζ. Εντάξει, δεν είναι για πέταμα, αλλά το αδιάβροχο μακιγιάζ δεν το αφαιρεί εντελώς. Ούτε το μη αδιάβροχο. Αφαιρεί ένα σημαντικό μέρος του, όμως σίγουρα θα χρειαστείς και άλλο προϊόν (ή 5 λεπτά τρίψιμο).
Τιμή: Δεν γνωρίζω, γιατί το έχω σε travel size (δώρο από τα Sephora)
Θα το αγοράσω; Όχι


  • Sephora Monoi Moisturizing Body Lotion




Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί, ή αν έχει καταργηθεί. Μου την έδωσαν πριν λίγο καιρό δώρο στα Sephοra, με την προσκόμιση ενός κουπονιού που είχα. Αν κυκλοφορεί αξίζει να την δοκιμάσεις. Λατρεύω το άρωμά της και την υφή της. Αν και ελαφριά, αφήνει το δέρμα απίστευτα απαλό. Είναι εμπλουτισμένη με εκχύλισμα γαρδένιας.
Τιμή: Δεν γνωρίζω
Θα την αγοράσω; Μάλλον ναι.


  • L'Occitane The Vert Moisturizing Hand gel




Πρόκειται για ένα τζελ χεριών, πολύ δροσερό, που απορροφάται αμέσως και αφήνει τα χέρια απίστευτα απαλά και αναζωογονημένα. Παράλληλα, χάρη στα αγνά συστατικά του, έχει και αντιβακτηριδιακή δράση, ενώ αφήνει την επιδερμίδα διακριτικά αρωματισμένη. Πολύ καλό προϊόν.
Πολλοί, το κατηγορούν για την μικρή του ποσότητα (30ml). Δεν συμφωνώ. Η ποσότητα που κάθε φορά χρειάζεσαι, είναι τόσο μικρή, κι όμως τόσο αποτελεσματική. Το συγκεκριμένο τζελ, μου κράτησε πολύ περισσότερο από άλλες, μεγαλύτερες, κρέμες χεριών.
Τιμή: 7,50 ευρώ νομίζω.
Θα το ξανά αγοράσω; Ναι, αν και θέλω πολύ να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες κρέμες χεριών της L'Occitane.

Προϊόντα μακιγιάζ:


  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes mascara




Πρόκειται για μία μάσκαρα που στενοχωρήθηκα πολύ όταν τελείωσε. Όπως οι περισσότερες μάσκαρες  της Maybelline, έτσι κι αυτή, χαρίζει πολύ όμορφο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες. Εξασφαλίζει απόλυτο μήκος, πλούσιο όγκο και εντυπωσιακές καμπύλες. Χάρη στο πλούσιο, μαύρο χρώμα της οι βλεφαρίδες φαίνονται πολύ έντονες. Αν και προτιμώ την σειρά Falsies, η συγκεκριμένη μάσκαρα με άφησε 100% ευχαριστημένη. Επόμενος στόχος, η Rocket!
Τιμή: 13 ευρώ νομίζω.
Θα την ξανά αγοράσω; Όχι, γιατί τώρα θέλω να δοκιμάσω την Rocket.


  • Avon Ideal Flawless Invisible Cream-to-powder foundation SPF 15




Ένα make up σε μορφή πούδρας, ή καλύτερα σε μορφή κρεμώδους πούδρας. Καλύπτει πάρα πολύ καλά όλα τα ενοχλητικά σπυράκια, τα σημάδια και τις κοκκινίλες και αφήνει το απόλυτο ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο. Μπορεί να εφαρμοστεί ακόμη και τοπικά στα προβληματικά σημεία. Αυτό που με ενόχλησε λίγο ήταν η μυρωδιά του.
Τιμή: 22 ευρώ αλλά συνήθως κυκλοφορεί στα 10 με 12 ευρώ
Θα το ξανά αγοράσω; Ναι, γιατί με βολεύει πολύ να το χρησιμοποιώ τοπικά, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που ερεθίζεται συχνά το πρόσωπό μου.


  • Sephora Light Veil Foundation




Αυτό το foundation το έχω πάρα πολύ καιρό. Το χρησιμοποιούσα κάποια περίοδο, μετά το είχα αφήσει στην άκρη, μετά πάλι το χρησιμοποίησα. Δεν μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε, είναι ωστόσο αρκετά καλό. Η υφή του είναι κάπως παχύρρευστη, σχεδόν σαν μους και το αποτέλεσμα που αφήνει στην επιδερμίδα είνα αρκετά φυσικό. Προσφέρει μεσαία κάλυψη και αφήνει το πρόσωπο αρκετά ομοιόμορφο. Σίγουρα οι πιο λιπαρές επιδερμίδες (και οι μικτές) θα χρειαστούν πούδρα για να το σετάρουν, καθώς το προϊόν είναι ελαφρώς λιπαρό.
Τιμή: Δυστυχώς δεν θυμάμαι.
Θα το ξανά αγοράσω; Όχι

Αυτά λοιπόν ήταν όλα μου τα empties.
Τα δικά σου ποια ήταν;




18 σχόλια:

  1. Οι μάσκαρες της Maybelline είναι φοβερές και η συγκεκριμένη είναι μια από τις αγαπημένες μου! Έχω το body lotion vanilla από Sephora και μου αρέσει πάρα πολύ η ελαφριά υφή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαίρη μου :)!!!

      Διαγραφή

  2. To L'Oreal Professionel Absolut Repair Cellural Shampoo to agapw polu , oxi omws kai ti maska tou :(... M apogoiteuse polu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικό σαμπουάν...Τη μάσκα δεν την έχω δοκιμάσει...καλά που με ενημέρωσες γιατί ίσως να την έπαιρνα :)!!!

      Διαγραφή
    2. Mporei agapimeni mou esena na sou kathisei kala emena me enoxlei polu pou den afinei ta mallia mou toso malaka oso tis Kerastage! Be honest mexri kai tis aussie agapw pio polu! Isws den tairiakse sta dika mou mallia den mporw na to eksigisw giati to sampouan einai uperoxo! Ta eixa agorasei kai ta 2 se prosfora

      Διαγραφή
    3. Εύη μου τότε λογικά ούτε και σε εμένα θα αρέσει γιατί κι εγώ τις μάσκες της Kerastase έχω ως μέτρο σύγκρισης...Και λατρεύω την απαλότητα που αφήνουν στα μαλλιά μου...Aussie δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν, αλλά σκοπεύω σύντομα ;) :)

      Διαγραφή
  3. geia sou ioanna mou!!M'aresei polu na vlepw ta empties sou!!!
    ta shampouan tis l'oreal ta agpwwwww..eidika auto stin roz suskeuasia gia vammena mallia (parolo pou den ta vafw)...tin colossal den tin exw dokimasei..alla latreuw tin klassiki palia mple apo maybelline kai tin falsies!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!!! :)
      Κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η falsies...Τώρα θέλω να δοκιμάσω την Rocket! Φαίνεται υπέροχη! :) Το συγκεκριμένο σαμπουάν που λες δεν πρέπει να το έχω δοκιμάσει, αλλά αφού βάφω τα μαλλιά μου ίσως φανεί χρήσιμο :)
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. aaa dokimase to!!emena m'aresei giati krataei to xrwma twn malliwn mou lampero kai den ta deixnei 8ampa!!
      filakiaaaaaaa!!otan dokimaseis rocket,eloume entupwseis!!!!!

      Διαγραφή
  4. η πουδρα της avon ειναι η αγαπημενη μου..την εχω αγορασει ηδη τρεις φορες..ειναι ιδανικη για κανονικες επιδερμιδες..και που φτηνη γι αυτο που προσφερει.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό προϊόν και όντως η σχέση ποιότητας-τιμής είναι εξαιρετική :) :D

      Διαγραφή
  5. ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ . ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ. Ε? ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!! :Ρ Όχι Ανδρονίκη μου, δικά μου είναι (Ιωάννα), απλά κάποια τα χρησιμοποιώ μαζί με την αδερφή μου και τα περισσότερα τα είχα πάρα πολύ καιρό (κάποια όπως το foundation πάνω από χρόνο)...Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο ποστ,δε χορταίνω να διαβάζω για τα empties σου,ειλικρινά!Θέλω κι άλλα,hahaha!!Το σαμπουάν ακούγεται εξαιρετικό κι είναι για τον τύπο των μαλλιών μου,θα το δοκιμάσω!Από τη σειρά Keratinology έχω τον ορό νύχτας,πολύ αγαπημένο προϊόν!Κρέμες χεριών L'occitane θέλω πολύ να δοκιμάσω..Ουφ,σε πειρασμούς μπαίνω πάλι,μέχρι να τελειώσω τα ήδη υπάρχοντα δεν παίρνω τίποτα!Φιλάκια!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Τζένη μου! Χαίρομαι τόσο που το λες αυτό... :) Είναι τέλειο, αξίζει να το δοκιμάσεις! Άσε κι εγώ σε τέτοια φάση είμαι...Πρώτα τελειώνεις, μετά αγοράζεις..αλλά όλο και κάποιο παραστράτημα κάνω πάντα :Ρ Φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  7. Γεια σου κοριτσάκι!! Χμμμμ!! Το μόνο που έχω δοκιμάσει από αυτά τα προιοντα και μου ταιριάζει ωραία είναι ολη η σειρά Keratinology... Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα μου :) Ναι είναι ωραία σειρά και οικονομική :) Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή