E.l.f. products review


Δεν ξέρω αν το θυμάστε, αλλά πριν από αρκετό καιρό είχα παραγγείλει online ορισμένα προϊόντα μακιγιάζ της εταιρίας E.l.f. Ήρθε λοιπόν η ώρα, να σας πω τις εντυπώσεις μου από αυτά, τόσο τις θετικές, όσο και τις αρνητικές.




Η E.l.f (eyes lips face) ιδρύθηκε στη Νέα Υόρκη και πρωτοεμφανίστηκε στο στερέωμα της ομορφιάς το 2004. Αποστολή της εταιρίας είναι να παρέχει στους πελάτες της προϊόντα υψηλής ποιότητας, με πολύ μικρό κόστος (το μέσο προϊόν της εταιρίας κοστίζει 3 ευρώ περίπου).

Μα πως είναι δυνατόν, προϊόντα τόσο φθηνά, να είναι και ποιοτικά; Αυτή είναι η ερώτηση στην οποία καλείται να απαντήσει η εταιρία σε καθημερινή βάση.
Η E.l.f. έχοντας επιλέξει ως κύριο μέσο διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων της το internet και όχι τα υπόλοιπα media (που ως γνωστόν χαρακτηρίζονται από υψηλό διαφημιστικό κόστος), είναι σε θέση να εξοικονομεί χρήματα υπέρ των πελατών της, διατηρώντας τις τιμές των προϊόντων της σε χαμηλό επίπεδο, όχι όμως και την ποιότητά τους.

Και πράγματι, εκατομμύρια κοπέλες στον κόσμο τα εμπιστεύονται, οι κριτικές δε που ακούγονται γι'αυτά είναι εξαιρετικές. Θα έλεγα μάλιστα, πως η E.l.f. έχει τις πιο καλές κριτικές, σε σχέση πάντα με άλλες εταιρίες της (οικονομικής) κατηγορίας της (π.χ. Essence).

Ας δούμε λοιπόν ένα ένα το προϊόντα που δοκίμασα...


  • Contouring Blush & Bronzing Powder στην απόχρωση Turks & Caicos





Ρουζ και μπρόνζερ σε ένα προϊόν. Από τη μία ένα γλυκό, απαλό ροζ χρωματάκι, που προσδίδει αθωότητα στο στυλ, τονίζει και φωτίζει τα μάγουλα και κάνει το συνολικό αποτέλεσμα πιο "ζεστό". Από την άλλη ένα υπέροχο μπρόνζερ για όμορφο καθορισμό και sexy εμφάνιση. Η απόδοση των χρωμάτων είναι καταπληκτική. Κάθε πέρασμα "γράφει" πολύ έντονα και συνεπώς δεν χρειάζεται να επιμείνεις με το προϊόν, ούτε να σπαταλήσεις μεγάλη ποσότητά του. Μου άρεσε πάρα πολύ!
Κοστίζει 3.75 βρετανικές λίρες, δηλαδή 4.50 ευρώ περίπου.


  • Lip Stain στην απόχρωση Nude Nectar




Ένα Lip Stain σε μορφή μαρκαδόρου που υπόσχεται όμορφο χρώμα με πολύ μεγάλη διάρκεια και ενυδατικούς παράγοντες για τα χείλη. Τηρεί όμως τις υποσχέσεις του;
Ενυδάτωση δεν υπήρξε. Το αντίθετο θα έλεγα. Από την άλλη, η συγκεκριμένη απόχρωση δεν απέδιδε καθόλου στα χείλη μου, απλώς τα τόνιζε ελαφρώς, προσφέροντάς τους ένα αμυδρά πιο έντονο κόκκινο χρώμα (όπως όταν έχουν σκάσει). Αν και είναι πολύ εύχρηστο λόγω συσκευασίας, προκειμένου να "αφήσει" λίγο χρώμα στα χείλη, έπρεπε να προσπαθείς λεπτά ολόκληρα, κάτι που σαφώς τα ερέθιζε. Κρατώ μια επιφύλαξη, για την περίπτωση που έτυχα πάνω σε ελαττωματικό προϊόν. Επίσης, είχε μία απαίσια μυρωδιά, που με δυσκολία μπορούσα να αντέξω.
Κοστίζει 3 ευρώ περίπου.





  • Eyebrow Treat & Tame στην απόχρωση Medium




To συγκεκριμένο προϊόν, από την μία πλευρά περιέχει ένα χρωματιστό υγρό για το "γέμισμα" και τον καθορισμό των φρυδιών, από την άλλη ένα τζελ που τα τιθασεύει και τα κάνει να φαίνονται πιο φυσικά και πιο πυκνά.
Δυστυχώς η απόχρωση δεν ταίριαξε στο φυσικό χρώμα των φρυδιών μου και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω και να βγω έξω. Πάντως σαν εφαρμογή μου φάνηκε καλό προϊόν. Το τζελ δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.  Κοστίζει περίπου 4.50 ευρώ.


  • Therapeutic Conditioning Lip Balm στην απόχρωση Strawberry Creme




Πρόκειται για ένα θεραπευτικό μπαλμ, που επανορθώνει τα σκασμένα χείλη, τα ενυδατώνει και τα προστατεύει από μελλοντικά σκασίματα. Είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, που ό,τι υπόσχεται το προσφέρει. Έχει ένα όμορφο άρωμα φράουλας. Η τιμή του είναι 1.50 λίρα, επομένως περίπου 1.80 ευρώ.














Τι δεν μου άρεσε (γενικολογίες):

Όπως ίσως έχετε προσέξει πολλά προϊόντα μου είναι high-end. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μου αρέσουν τα οικονομικά προϊόντα, κάθε άλλο μάλιστα. Υπάρχουν φθηνά προϊόντα που δεν συγκρίνονται ποιοτικά, ούτε με το πιο ακριβό. Απλώς συχνά, οι συσκευασίες των high end προϊόντων είναι πολύ προσεγμένες (κάτι που γενικά μετράει πολύ για μένα) και υπάρχουν και ορισμένοι οίκοι στους οποίους έχω τυφλή εμπιστοσύνη και όπως είναι λογικό, τους προτιμώ.
Διαθέτω ωστόσο πολλά οικονομικά προϊόντα και τα περισσότερα μάλιστα τα λατρεύω. Δεν είμαι της άποψης πως "ό,τι δίνεις παίρνεις", τουλάχιστον όχι πάντα.
Υπάρχει όμως κάτι που με ενοχλεί έντονα: οι απομιμήσεις!
Και λέγοντας απομιμήσεις εννοώ, την πιστή αντιγραφή ακριβών προϊόντων, από εταιρίες λιγότερο ακριβές.
Για παράδειγμα, τα ρουζ της E.l.f. από την σειρά Studio, έχουν σχεδόν ίδια συσκευασία με τα ρουζ της NARS.



Αυτό συμβαίνει σε πολλές αντίστοιχες εταιρίες. Π.χ.:

  • κάποια ρουζ της W7 είναι πιστή αντιγραφή (όσον αφορά στις συσκευασίες τους) των αντίστοιχων της Benefit
  • το make-up sponge της Essence είναι εξωτερικά πανομοιότυπο (ακόμη και το κουτί του) με το αυθεντικό Beauty Blender 
  • οι τριπλές παλέτες σκιών της MUA είναι ολόιδιες με τις αντίστοιχες της Bourjois





Κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει λόγος να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είναι λογικό και απόλυτα θεμιτό, μία εταιρία να λανσάρει προϊόντα με οφέλη αντίστοιχα άλλων ακριβότερων. Έτσι ο καταναλωτής έχει ποικιλία στην επιλογή του και δεν είναι αναγκασμένος να ξοδεύει μεγάλα ποσά χωρίς να το επιθυμεί.
Δεν είναι όμως θεμιτό, τα προϊόντα αυτά να μιμούνται και εξωτερικά τα αυθεντικά, τα "πρώτα", δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση στον καταναλωτή πως πρόκειται για το ίδιο προϊόν. Εν πάση περιπτώσει, παραμένουν "δεύτερα" και αυτό από μόνο του τα υποβιβάζει. Μπορεί ένα προϊόν να είναι από μόνο του ξεχωριστό, στην προσπάθειά του όμως να μιμηθεί ένα άλλο, χάνει τελικά την φυσιογνωμία του και υποβιβάζεται.

Αυτές λοιπόν ήταν οι εντυπώσεις από την E.l.f και τα προϊόντα της.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν E.l.f ;
Πως σας φάνηκε;
Θα θέλατε να δοκιμάσετε;

Τα προϊόντα E.l.f. μπορείτε να τα βρείτε εδώ.






15 σχόλια:

  1. ευχαριστούμε για τα tips δεν έχω δοκιμάσει κάτι δικό τους ακόμα έλεγα για το Lip stain αλλά σε εμπιστεύομαι και μετά το review σου δε νομίζω τελικά να το πάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ιωάννα μου δεν ήταν πολύ καλό...Ίσως φταίει η απόχρωση, ίσως ήταν ελαττωματικό το συγκεκριμένο...τι να πω.. :(
      Φιλάκια πολλά :) <3!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ενδιαφέρον post! Εγώ δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο elf αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω τα shimmering facial whips :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν φαίνεται αυτό ;)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. g t lip stain skeftomoun n t dokimasw...alla me tpt tlk afou den grafoun efkola.gia t diplo rouz kai bronzer t exw s alli apoxrwsi kai m exei volepsei para poli!poli kali apodosi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Peli μου έχει καταπληκτική απόδοση και στην αρχή δεν του το είχα...Τύφλα να'χουν τα MAC :Ρ...Tο lip stain ίσως αν το δοκιμάσεις σε άλλη απόχρωση να είσαι πιο τυχερή :) :*

      Διαγραφή
    2. ka8e mera t xrisimopoiw t bronzer!kai t rouzaki exei kai kali diarkeia!mmm...mallon den 8a t dokimasw ka8olou

      Διαγραφή
  4. δεν εχω δοκιμασει προιοντα αυτης της εταιριας γιατι γενικα δεν μου καθεται καλα να αγορασω κατι απο το ιντερνετ χωρις να το δω πρωτα απο κοντα...παραξενιες τι να πεις...παντως θα συμφωνησω μαζι σου για το ποσο ιδιες ειναι οι συσκευασιες καποιων προιοντων...κι εμενα δεν μου αρεσει...λες και η εταιρια δεν εχει δικο της τμημα μαρκετινκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι παραξενιές, συμφωνώ μαζί σου...Αν δεν ήταν τόσο φθηνά ούτε εγώ θα τα αγόραζα χωρίς να μπορώ να τα δοκιμάσω...
      Έλα μου ντε, αν είναι καλό ένα προϊόν θα πάρει το δρόμο του, δεν χρειάζεται να βασίζεται σε άλλα ήδη επιτυχημένα προϊόντα...
      Φιλάκια Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  5. Λάτρεψα τις γενικολογίες σου! Πολύ καλά τα είπες και συμφωνώ απόλυτα. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Elf, μου άρεσε πάντως το duo ρουζ και μπρόνζερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου :)
      Να'σαι καλά!!!
      Είναι πολύ καλό προϊόν, θα σου αρέσει σίγουρα...
      Φιλάκια πολλά :*

      Διαγραφή
  6. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ELF,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΔΟΙΚΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΡΟΥΖ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΙΑ. ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΊΟΝ ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟ DUPE . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ανδρονίκη μου...Έτσι είναι...Δυστυχώς όμως μερικές φορές το dupe περιορίζεται στη συσκευασία και όχι στο περιεχόμενο...Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο post και συμφωνώ στο τελευταίο μέρος με τις αντιγραφές, κι εμένα με χαλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου :)
      Ε ναι είναι πολύ κρίμα όταν συμβαίνει... :(
      Φιλάκια πολλά :*

      Διαγραφή