Chanel Elegance



Αρκεί πολλές φορές μια ματιά, για να μαγευτείς από κάτι. Όσο μικρό κι αν είναι αυτό. Άλλωστε η κομψότητα και η ομορφιά δεν έχουν να κάνουν με το μέγεθος. Μπορεί, ακόμη και το πιο μικρό αντικείμενο, να σε μαγέψει, να σε "ταξιδέψει".

Αυτό συνέβη με το Rouge Allure lipstick της Chanel.

Ένα κραγιόν ονειρικό, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Η πολυτέλεια και η υψηλή αισθητική του, το διακρίνουν από άλλα κομμάτια, το καθιστούν μοναδικό και άκρως επιθυμητό στη γυναίκα.


Το design του είναι κλασσικό, αποτελεί το άκρον άωτον της κομψότητας και της ποιοτικής έμπνευσης. Όχι υπερβολές, όχι παράτολμοι και εκκεντρικοί συνδυασμοί. Απλό και λιτό, κινούμενο στο γνώριμο πνεύμα του θρυλικού οίκου, ξεχωρίζει για το στυλ του και την ωραιότητα του.

Η εξελιγμένη  του φόρμουλα "ντύνει" τα χείλη με "άποψη", και προσδίδει σοφιστικέ νότες στο στυλ. Είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει έντονο χρώμα στα χείλη, με πλήρη κάλυψη και αποτέλεσμα άνεσης που διαρκεί. Ένα απαλό χάδι, που κοσμεί τα χείλη με το πολυτελές, σατινέ του φινίρισμα.


Και στα χείλη...

Η απόχρωση που επέλεξα εγώ, είναι η 93 Exaltee. Ένα υπέροχο, φούξια χρώμα, έντονο μεν, πολύ κομψό δε. Έχει καταπληκτική απόδοση χρώματος, διάρκεια στο αποτέλεσμα και αφήνει αίσθηση άνεσης και ενυδάτωσης στα χείλη.

Μόλις δοκίμασα αυτήν την απόχρωση στα χείλη μου, το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό μου ήταν το καλοκαίρι. Το αγόρασα αμέσως και το ονόμασα "κραγιόν του καλοκαιριού".

Το ονειρικό χρώμα του, έφερε στη σκέψη μου ένα όμορφο ελληνικό νησί, μία ξέγνοιαστη βόλτα, την ώρα που ο άνεμος του Αιγαίου σου χαϊδεύει το πρόσωπο.



Ακόμη, σκέφτηκα τις καλοκαιρινές στιγμές χαλάρωσης σε ένα νησιώτικο μπαράκι, παρέα με ένα τροπικό κοκτέιλ, κοιτάζοντας μια αλησμόνητη θέα, από αυτές που μόνο εδώ συναντούμε.



Μα πόσα διαφορετικά πράγματα είναι ικανό να σου εμπνεύσει ένα τόσο δα μικρό πραγματάκι;

Το Rouge Allure lipstick της Chanel είναι μια αγορά που αποκλείεται να μετανιώσεις. Ειδικά όταν τη συνδυάσεις με -35% έκπτωση, αξίζει και το τελευταίο ευρώ που θα δώσεις.
Για μένα, θα είναι το χρώμα που θα χρησιμοποιήσω όσο κανένα, τα προσεχή καλοκαιρινά βράδια.




Πως σου φαίνεται;
Το έχεις δοκιμάσει;
Εσύ ποιο/ποια κραγιόν επέλεξες για το φετινό καλοκαίρι;

27 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο! Θα το κοιτάξω την επόμενη φορά! Το -35% των Sephora είναι μία καλή ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο Μαριάννα μου! Κι εγώ περίμενα να βάλει έκπτωση, γιατί δεν ήθελα να το αγοράσω στην αρχική του τιμή :)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Ιωάννα μου! Τι να πεις για τα καλλυντικα της Channel!! Είναι υπέροχα, λαμπερά με εκπληκτική ποιότητα!
    Μου αρέσει τόσο πολύ το φουξια! Τέλειο χρώμα για λαχταριστα χείλη!!
    Θέλω νησάκι τώρα, αμμουδιά, ομπρέλα, και βουτιες!!
    Αχ,θα έρθει ο Αύγουστος και θα είναι όλα μαγικά!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αγαπώ Ιωάννα μου! Συμφωνώ σε όλα όσα είπες! :)
      Τέλεια θα είναι όντως...άντε πλησιάζει!
      Φιλάκια πολλά :) :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειο όπως το είδα στο tube, ακόμα πιο τέλειο φορεμένο μου φαίνεται! Να το χαρείς Ιωάννα μου! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου :)
      Χαίρομαι που σ'αρέσει :D
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  4. teleioooooooo xrwma!!!!!!!!to eixa dokimasei kai mou arese trela!alla exw alla stin lista pou 8elw na agorasw prwta!! :D
    sou paei polu pantws!
    filakiaaaaaaaa!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ μου :) :)
      Φιλάκια πολλά <3!

      Διαγραφή
  5. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ , ΤΕΛΕΙΟ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ανδρονίκη μου :)
      Πολλά φιλάκια <3

      Διαγραφή
  6. αρχικά έπαθα πλάκα με τις φωτογραφίες του κραγίον,μετά όμως με αποστόμωσες πλήρως με τα κοκτειλ και τα νησία που έκελψαν την παράσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου :) Με κάνεις πολύ χαρούμενη :D

      Διαγραφή
  7. Όμορφο δείχνει.Άραγε πηγαίνει σε ανοιχτά δέρματα και πόσο ήταν η τιμή του αν θυμάσαι;
    (Πριν και μετά την έκπτωση)
    Ευχαριστώ κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Domniki μου είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη και μου ταιριάζει :)!
      Η τιμή του πριν την έκπτωση είναι άστα να πάνε (37 ευρώ) γι'αυτό περίμενα να βάλει έκπτωση για να το πάρω...Ε είναι πολλά για κραγιόν...Με το -35% όμως έβγαινε στα 23 ευρώ :)
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο Post Ιωάννα μου,τόσο καλογραμμένο και ταξιδιάρικο!!Το κραγιόν φαίνεται απίστευτο,να το χαρείς!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Τζένη μου :)
      Φιλάκιαααα! <3

      Διαγραφή
  9. Καλά Ιωάννα, είναι τόσο υπέροχο που αξίζει η τρομερή-καταπληκτική-φανταστική περιγραφή σου!! Μόλις απέκτησα κι εγώ το πρώτο μου Chanel κραγιόν και δεν έχω λόγια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου :D!!!
      Μα δεν είναι καταπληκτικά;;; Το έχω ερωτευτεί!
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
    2. Είναι δεν λες τίποτα!! Έρωτας!!! Φιλάκιααα!!! :)

      Διαγραφή
  10. Τι εκπληκτικό χρώμα Ιωάννα μου! Καλοφόρετο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου! :)
      Να'σαι καλά <3

      Διαγραφή