Bronzers: παλιές και νέες κυκλοφορίες!


Ποια είναι η γνώμη σου για το bronzer; Το χρησιμοποιείς; Σου αρέσει;
Για μένα είναι ένα από τα βασικότερα προϊόντα μακιγιάζ του καλοκαιριού. Και μόνο του να το φορέσω, χωρίς τίποτα άλλο, το αποτέλεσμα με ικανοποιεί.




Επειδή συνήθως στο πρόσωπο μου, χρησιμοποιώ αντηλιακά προϊόντα με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας (SPF30, SPF50), δεν αποκτώ το φυσικό μαύρισμα που επιθυμώ. Ενώ στο σώμα μου δημιουργείται ένα όμορφο, μπρονζέ αποτέλεσμα, στο πρόσωπο όχι.
Στο σημείο αυτό, έρχεται σαν από μηχανής θεός το bronzer και δίνει τη λύση του στο πρόβλημα μου. Εύκολα και απλά, με βοηθά να αποκτήσω το μπρονζέ look που τόσο λατρεύω, χωρίς να χρειαστεί να επιβαρύνω την επιδερμίδα μου με την επιβλαβή έκθεση της στον ήλιο.

Έτσι λοιπόν, έψαξα και συγκέντρωσα διάφορα bronzers της αγοράς και θα σου τα δείξω αμέσως τώρα. Αν είσαι σε φάση αναζήτησης του ιδανικού bronzer, ίσως το post αυτό να σε βοηθήσει.

Ας ξεκινήσουμε...







  • Diorskin Nude Tan BB Cream: Μία BB Cream αποκλειστικά σχεδιασμένη για να χαρίζει μπρονζέ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα του προσώπου, διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα μίας BB cream (ενυδάτωση, κάλυψη, αντηλιακή προστασία κ.α.).
  • Dior Nude Tan Blush Duo: Bronzer και ρουζ, συναντιούνται σε ένα μόνο προϊόν και σε βοηθούν να εξοικονομήσεις χώρο και χρόνο. Έρχεται με ένα όμορφο πινελάκι. 



  • Estee Lauder Bronze Goddess Powder Bronzer: Με oil-free σύνθεση, χαρίζει ηλιοκαμένη όψη σε πρόσωπο, ώμους και ντεκολτέ κρατώντας τη λιπαρότητα και την ανεπιθύμητη γυαλάδα μακριά.
  • Estee Lauder Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer: Αυτό το bronzer σε υγρή μορφή θα σου χαρίσει παραδεισένια λάμψη και sexy μπρονζέ look με μεγάλη διάρκεια.


  • Estee Lauder Bronze Goddess Illuminating Powder Gelee: Ένα bronzer-highlighter που εξασφαλίζει απαράμιλλη λάμψη σε όλο το πρόσωπο, προσδίδοντας σοφιστικέ ύφος στην εμφάνισή σου. 



  • Giorgio Armani Amber Face & Eyes Pallete: Μία παλέτα για μπρονζέ look σε πρόσωπο και μάτια, πάντα με τη μοναδική ποιότητα του οίκου Armani










  • Guerlain Terracotta: Δημιουργήθηκε το 1984 από τον Guerlain και έκτοτε η μοναδική σύστασή της παραμένει το πιο καλά κρυμμένο μυστικό του οίκου. Ένα θρυλικό προϊόν που λατρεύουν όλες οι γυναίκες.











  • Avon Glow Bronzing Pearls: Μοναδικές πέρλες, σε ποικιλία μπρονζέ αποχρώσεων, για το τέλειο καλοκαιρινό αποτέλεσμα. Απλώνονται εύκολα σε μάγουλα και ντεκολτέ και διαρκούν ώρες ολόκληρες.
  • Avon Glow Blusher Bronzer Duo: Ένα προϊόν, δύο χρήσεις. Ρουζ και μπρόνζερ μαζί, σε τιμή που θα λατρέψεις!








  • Max Factor Bronzing Powder: Ένα διαχρονικό προϊόν, το πρώτο bronzer που χρησιμοποίησα ποτέ! Υπέροχη υφή, καταπληκτική εφαρμογή και εντυπωσιακή απόδοση χρώματος. Ένα πέρασμα θα σου χαρίσει αυτό ακριβώς που ζητάς.







    • Seventeen Bronzing Powder: Μία περλέ πούδρα που θα σου εξασφαλίσει το καλοκαιρινό μαύρισμα που ονειρεύεσαι. Για κάθε τύπο δέρματος, διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις για να επιλέξεις αυτήν που σου ταιριάζει.











    • Essence Sun Club Matte Bronzing Powder: Το bronzer αυτό, χαρίζει ματ ηλιοκαμένη όψη στην επιδερμίδα, έχει υπέροχο άρωμα και είναι πάρα πολύ οικονομικό. Κοστίζει 4 ευρώ περίπου, η ποιότητά του όμως προσιδιάζει σε προϊόντα πολύ ακριβότερα. Η ποσότητά του είναι αρκετά μεγάλη, οπότε σίγουρα θα σε συνοδέψει σε όλες τις καλοκαιρινές εμφανίσεις σου.  





    • L'oreal Paris Glam Bronze: Bronzers από την L'Oreal Paris, με όμορφα χρώματα και γλυκά σχέδια




    • Lierac Sunific Poudre Solaire: Μία υπέροχη, ιριδίζουσα πούδρα σε πινέλο για εύκολη εφαρμογή. Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις με δύο δείκτες προστασίας, SPF15, SPF30.







    Μερικά bronzers ακόμη...

    • Benifit Hoola


    Διάσημο πλέον σε όλο τον κόσμο, το Hoola της Benefit είναι ένα μοναδικό μπρόνζερ, με καταπληκτική απόδοση χρώματος στην επιδερμίδα και μια υπέροχη συσκευασία, που δεν χορταίνεις να κοιτάς.


    • Too faced Bronzed & Beautiful palette


    Μία μοναδική παλέτα, με ποικιλία bronze αποχρώσεων για να δημιουργήσεις το απόλυτο μπρονζέ look του καλοκαιριού. Περιλαμβάνει και το γνωστό primer της Too Faced "Primed & Poreless SPF20" σε ειδικό μέγεθος.

    • Sephora Sun Disk


    Το υπερβολικά μεγάλο μέγεθός του θα τραβήξει την προσοχή σου από την πρώτη στιγμή. Η απόδοσή του θα σου αρέσει πάρα πολύ. Σίγουρα πρόκειται για ένα προϊόν που αξίζει να δοκιμάσεις.


    • Σε ποια σημεία εφαρμόζεται το bronzer;


    To bronzer μπορείς να το εφαρμόσεις στα εξής σημεία:

    φωτογραφία από τo chickadvisor.com

    Επιπλέον, μπορείς να το εφαρμόσεις στα πλαϊνά τμήματα της μύτης, στο λαιμό, στους ώμους και στο ντεκολτέ.


    Εσύ πoιο bronzer χρησιμοποιείς;
    Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;

    Φιλάκια πολλά,
    Ιωάννα.

    30 σχόλια:

    1. Polu oraio post! Ego exo ena bronzer apo tin MUFE to opoio einai teleio, opos episis kai apo tin Elf mia paleta me bronzer kai rouz. Tha ithela omos na dokimaso to Diorskin Nude Tan BB Cream, to Estee Lauder Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer kai to Essence Sun Club Matte Bronzing Powder. Poso exoun ta 2 prota?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πολύ Μελίνα μου! :) <3
        Αυτό της Elf το έχω κι εγώ και μου αρέσει πάρα πολύ! Γράφει απίστευτα! MUFE δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω, αλλά είμαι σίγουρη πως αξίζει! H BB cream νομίζω έχει γύρω στα 50 ευρώ εδώ, όμως στο feelunique.com την έχει στα 37...Της Estee δεν γνωρίζω για σίγουρα, αλλά φαντάζομαι κάπου εκεί...Αυτήν την BB cream θέλω κι εγώ πολύ να την αγοράσω...
        Φιλάκια πολλά! :)

        Διαγραφή
    2. παραπολυ χρησιμο το ποστ πραγματικα!πληρης ενημρωση ακομα και το πως το βαζουμε!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι αν βοήθησα! :)
        Φιλάκια πολλά! <3

        Διαγραφή
    3. Συμφωνώ πως ένα bronzer είναι must για το καλοκαίρι! Κι εγώ καμιά φορά το φοράω και σκέτο! Όλα αυτά που έδειξες είναι πανέμορφα και σε χρώμα και σε συσκευασία, κάτι που με τραβάει με τη μία σε ένα προιόν!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Κοραλλία :)
        Κι εμένα το ίδιο!!!
        Φιλάκια πολλά <3

        Διαγραφή
    4. Ενδιαφέρον ποστ, σίγουρα ένα μπρονζερ είναι απαραίτητο το καλοκαίρι...αλλά εγώ χρησιμοποιώ πολλές φορές και το χειμώνα.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Πολλές κοπέλες το κάνουν...Εγώ να σου πω την αλήθεια πολύ σπάνια, γιατί συνήθως το ξεχνάω...Επίσης πολλές φορές μου αρέσει να φαίνεται πάλλευκη η επιδερμίδα μου τον χειμώνα! :)
        Πολλά φιλάκια Λυγερή μου <3

        Διαγραφή
    5. Εγώ για κάποιον λόγο δεν το πολύχρησιμοποιώ. Το μόνο που έχω είναι η πέρλες bronze της Avon και το στυλό 3 σε 1 (σκιά, κραγιόν και ρουζ. Μια φορά μια μακιγιέρ (όχι κ πολύ καλή) μου το έβαλε στα Hondo's και ήταν τελείως παράταιρο πάνω μου. Μάλλον λόγω χρώματος επιδερμίδας.

      Χρησιμοποιώ όμως τη πέρλες σαν ρουζ, χειμώνα καλοκαίρι!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Οι πέρλες της Avon είναι υπέροχες! Έχω αγοράσει 3 φορές :)
        Αυτές που κυκλοφόρησαν πέρυσι είναι ακόμη καλύτερες από τις προηγούμενες! :)
        Αυτό που κάνεις εσύ, το έκανα κι εγώ για ένα διάστημα, είναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! <3

        Διαγραφή
    6. τα bronzer σιγουρα ειναι χρησιμα για το καλοκαιρι, γιατι δεν μαυριζουμε σε αυτη την περιοχη! της avon οι περλες ειναι τελειες και η ποσοτητα τους αρκει για μεγαλα χρονικα διαστηματα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Συμφωνώ Παναγιώτα μου! Το πρώτο πακέτο που είχα το χρησιμοποιούσα χειμώνα-καλοκαίρι και κράτησε περισσότερο από χρόνο :)!!!

        Διαγραφή
    7. Μας άρεσαν πολύ τα tips που έβαλες στο τέλος!!! Να βάζεις και άλλα και να μας τα στέλνεις και στο facebook αν θέλεις να δίνουμε όμορφα μαθήματα!
      Όσο για τα προιοντα θα θελαμε πολυ να δοκιμασουμε το Giorgio Armani Amber Face & Eyes Pallete που πρεπει να ειναι ακριβουτσικο ωστοσο...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σας ευχαριστώ πολύ σικάτες μου ;) Θα προσπαθήσω να βάζω περισσότερα :D!
        Είναι υπέροχο αλλά δυστυχώς το μακιγιάζ Armani είναι όντως πολύ πολύ ακριβό...:/
        Φιλάκια πολλά! <3

        Διαγραφή
    8. Ιωαννα μου ποσο ομορφο post, με ενθουσιασες!!! Όμορφα προϊόντα, κοριτσιστικες συσκευασίες!!
      Να σου πω ένα μυστικό, δεν έχω πάρει ποτέ μου... Ουπς... ; ) Ουτε μου εχουν κανει ποτε τετοιο μακιγιαζ... Αν και λατρευω το μπρονζε look!!
      Η παλέτα tοo faced είναι σαν γλυκακια αν και τα συγκεκριμενα προϊόντα δεν τα γνωρίζω!!
      Και τα σκιτσα πολύ χρήσιμα!!
      Φιλακια!!
      Φιλακια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Αλήθεια Ιωάννα μου;;;
        Τότε να αγοράσεις οπωσδήποτε! Είναι υπέροχο το look που προσφέρουν τέτοιου είδους προϊόντα...Είμαι 100% σίγουρη πως θα τα λατρέψεις!
        Ευχαριστώ πολύ ακόμα μια φορά για τα υπέροχα λόγια σου!!! :)
        Φιλάκια πολλά <3

        Διαγραφή
    9. ΛΑΤΕΡΨΑ ΤΟ ΤΟΟ FACED CHOCOLAITE , TΙΣ ΤΕΡΑΚΟΤΕΣ ΤΗΣFLORMAR , ME LIGO SHIMMER KAI MSF MAC TO STEREO ROSE. ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΔΙΑΘΕΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΣ. ΦΙΛΙΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου! :)
        Δεν τα έχω δοκιμάσει αυτά που ανέφερες, αλλά είμαι σίγουρη πως αξίζουν...Ναι όντων αν πορτοκαλίζουν χαλάει το αποτέλεσμα...τα στρας δεν με ενοχλούν να σου πω την αλήθεια, αρκεί να μην είναι έντονα :)
        Φιλάκια πολλά <3

        Διαγραφή
    10. Φανταστικό blog! Σε ακολουθώ, εάν θες πέρνα και μια βόλτα κι από το δικό μου blog, το teenage-girls-online.blogspot.gr. Φιλάκια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Βανέσα μου :)
        Εννοείται πως θα περάσω! <3
        Φιλάκια πολλά :*

        Διαγραφή
    11. Καλησπερα! ξερεις αν θα μπορουσα να βρω καπου Online το bronzer της essence?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Γεια σου Λίνα μου :)
        Ρίξε μια ματιά στο beautycom.gr μήπως υπάρχει...Γενικά δεν έχω δει Essence σε πολλά online καταστήματα...
        Φιλάκια! :)

        Διαγραφή
    12. Πολύ ολοκληρωμένο το post. Μια ερώτηση: έχω πάρει μια πούδρα της Kryolan η οποία τελικά μάλλον είναι bronzer γιατί ιριδίζει --- χωρίς όμως να το γράφει κάπου. Ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί να φορεθεί χειμώνα σε πολύ λεπτή και διακριτική στρώση.

      Ευχαριστώ,
      Σύλβια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πολύ Σύλβια μου! :)
        Ασφαλώς μπορεί να φορεθεί το χειμώνα και κάθε εποχή του χρόνου. Εσύ μόνο θα ρυθμίζεις την ένταση του αποτελέσματος ανάλογα και με το φυσικό χρωματικό σου τόνο. Προσωπικά το bronzer το φορώ κάθε εποχή του χρόνου και όταν είμαι πολύ λευκή χρησιμοποιώ σκούρα πούδρα για bronzer. Το shimmer δε, θα κάνει το αποτέλεσμα πιο sexy! :)

        Διαγραφή
    13. Καλησπέρα! Πολύ ενδιαφέρον και ενημερωτικό το post σου. Μήπως μπορώ να μάθω τιμή για το προιόν Seventeen Bronzing Powder ?
      Ευχαριστώ,
      Αιμιλία

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Αν μπορείς απάντησε μου εδώ emilytsar.23@gmail.com
      Ευχαριστώ, Αιμιλία

      ΑπάντησηΔιαγραφή