Αγαπημένα Ιουνίου!

Σαν αστραπή πέρασε ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, γεγονός που δύο πράγματα σημαίνει:
1. οι δύο επόμενοι, καλύτεροι καλοκαιρινοί μήνες βρίσκονται ακόμη πιο κοντά μας.
2. ήρθε η ώρα να σου δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον σχεδόν περασμένο Ιούνιο.




Αυτή τη φορά δεν θα σου δείξω πολλά πράγματα. Λίγα και καλά! 
Πάμε λοιπόν να τα δούμε ένα-ένα...




  • Le Teint Touche Eclat liquid foundation του Yves Saint Laurent
To λάτρεψα μέσα στον Ιούνιο και κάτι μου λέει πως θα το λατρέψω και τους επόμενους τρεις μήνες. Το χρησιμοποίησα κυρίως στις βραδινές μου εξόδους. Η φυσική λάμψη που προσφέρει στην επιδερμίδα, η φωτεινότητα, η φρεσκάδα, το κάνουν ιδανικό για τα βράδια του καλοκαιριού. 
Το foundation αυτό, αποτελεί την πιο κατάλληλη βάση για ένα καλοκαιρινό μακιγιάζ και συνδυάζεται μαγικά με προϊόντα όπως το bronzer και το highlighter. Μπορείς να μάθεις περισσότερα εδώ.

  • MAC Mineralize Skinfinish στην απόχρωση Soft and Gentle:
Μαζί με το bronzer, το προϊόν αυτό είναι το must-have του καλοκαιριού. Πρόκειται για μία πούδρα που προσφέρει μεταλλικό, πολυτελές τελείωμα στην επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ τοπικά, ως highlighter, και λατρεύω το εφέ που χαρίζει στο πρόσωπό μου. Η επιδερμίδα δείχνει υγιής, δροσερή και λαμπερή, το αποτέλεσμα δε είναι σαγηνευτικό και sexy.
Το εφαρμόζω στα ζυγωματικά, στους κροτάφους και κατά μήκος της μύτης.

  • Αvon Glow Bronzing Pearls:
Οι μπρονζέ πέρλες της Avon έχουν καταπληκτική απόδοση στην επιδερμίδα. Μου αρέσει το γεγονός ότι στο κουτί περιέχονται ποικίλες αποχρώσεις, οι οποίες αναμειγνύονται μεταξύ τους. Με τον τρόπο αυτό, το αποτέλεσμα γίνεται πιο φυσικό και "δένει" καλύτερα με τον εκάστοτε χρωματικό τόνο επιδερμίδας. Χαρίζουν εφέ υπέροχης ηλιοκαμένης λάμψης σε πρόσωπο, ντεκολτέ και ώμους. Εγώ τις χρησιμοποιώ ως bronzer, αλλά και σε ολόκληρο το πρόσωπο (πολύ απαλά). 




  • Avon Nailwear Pro + στην απόχρωση Pink Creme

  • Seventeen Supreme στο νούμερο 24




  • Kerastase Soleil Huile Celeste:
To χρησιμοποιώ στην παραλία ως αντηλιακό μαλλιών, δεν θα πω όμως περισσότερα γιατί θα ακολουθήσει πιο αναλυτικό post.

  • Davidoff Cool Water
Ένα άρωμα άκρως αναζωογονητικό που το χρησιμοποιώ μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.  Στη σύστασή του θα βρεις νότες πεπονιού, ανανά, ίριδας, βιολέτας κ.α.

  • NIVEA Creme:
Την χρησιμοποιώ τοπικά, στα σημεία που χρειάζονται extra ενυδάτωση.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον Ιούνιο.
Εσένα ποια ήταν τα δικά σου;


20 σχόλια:

  1. poso simfwnw gia t foundation kai tin poudra ap mac!kai egw mono vradi t vazw g n min m teleiwsei!einai kai akrivoutsiko!yperoxa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Peli μου είναι αρκετά ακριβό δυστυχώς...Να σου πω και την αλήθεια, ανεξάρτητα από την τιμή, πιο ωραίο είναι για βράδυ κατά τη γνώμη μου, οπότε μια χαρά :D
      Φιλάκια πολλά :)!

      Διαγραφή
  2. Τα μανό τέλεια χρώματα! Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μανό το έχω κι εγώ! Τέλειο! Μου άρεσε πολύ και το MSF από τη Mac! Φιλάκια Ιωάννααα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο πράγματι :)
      Φιλάκια Κοραλλία μου :D <3

      Διαγραφή
  4. to soft and gentle to agaphsa kai ego alla tora kollhsa me stereo rose. oraio post .filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ ωραίο κι αυτό :)
      Φιλάκιααα <3

      Διαγραφή
  5. Το Glow Bronzing Pearls της Αvon πρέπει όντως να είναι πολύ ωραίο!!
    Το είχα δει ως δώρο σε ένα περιοδικό και έλεγα να το πάρω, γιατί το είχε και σε καλή τιμή αλλά δεν το πρόλαβα τελικά...φιλιάα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλές! Από τα αγαπημένα μου bronzers! Κρίμα που δεν το πρόλαβες Αλεξάνδρα μου, ήταν όντως πολύ καλή ευκαιρία!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια αγαπημενα!!! Οντως σαν αστραπη περασε ο μηνας αυτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kate μου! :)
      Ναι, άστα να πάνε...ελπίζω οι επόμενοι να κυλήσουν πιο αργά :D <3

      Διαγραφή
  7. Όλα ένα κι ένα είναι!!! Το αρωματάκι το έχω κι εγώ και είναι υπέροχο!! Το αντηλιακό μαλλιών πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω!! Φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου :)
      Φιλάκια πολλά πολλά :* :D

      Διαγραφή
  8. Ολα υπεροχα! Το αρωμα το ειχα σε δειγματακι μυριζε τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελευθερία μου :)
      Είναι πολύ ευχάριστο άρωμα, ειδικά για τώρα :)

      Διαγραφή
  9. Οι πέρλες μ'άρεσαν αλλά δεν με ξετρέλαναν! :( Οσο για τη Nivea... σταθερή αξία! :) Εχω κάνει αγαπημένα Ιουνίου, πέρνα μια βόλτα! ;) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Λώρα μου; Πως κι έτσι; :) Εγώ τις λατρεύω!
      Εννοείται πως θα τα δω!
      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  10. Αγαπάμε τα μανό και τις πέρλες!!! Γενικά εμένα μ' αρέσουν τα έντονα χρώματα, αλλά όταν δοκίμασα το pink creme τρελάθηκα! Τις δε πέρλες, τις φοράω χειμώνα καλοκαίρι! Ατελείωτες!

    έχω κάνει κ εγώ ένα αντίστοιχο ποστ, ρίξτε του μια ματιά:

    http://beauty-fullcolortips.blogspot.gr/

    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχες Ραλλού μου! :)
    Πάω να δω το post σου :)
    Φιλάκια πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή