Αγαπημένα Μαΐου!


Άλλος ένας μήνας έφτασε στο τέλος του και ένας νέος τον διαδέχθηκε. Και επιτέλους, μετά από τόση αναμονή, μπορούμε πια και επίσημα να φωνάξουμε πως το καλοκαίρι που αγαπάμε έφτασε! Και η αλήθεια είναι πως με πολλή αγωνία περιμέναμε αυτό το καλοκαιράκι. Θα γεμίσουν οι μπαταρίες μας, θα αλλάξει η διάθεση μας, θα κάνουμε τις βουτιές μας, τις βόλτες μας, τις εκδρομές μας, θα ξεχαστούμε λίγο από όσα μας απασχολούν. Άλλωστε έχουμε την μεγάλη τύχη να ζούμε στην Ελλάδα, στην χώρα όπου το καλοκαίρι, κρύβεται σε κάθε σημείο της...

Στο post αυτό θα μιλήσω για τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε, του Μαΐου. Δεν είναι πάρα πολλά, καθώς αποφάσισα να μην συμπεριλάβω όλα όσα σας δείχνω ξανά και ξανά. Άλλωστε τα ευκόλως εννοούμενα, καλό είναι να παραλείπονται.




Πάμε λοιπόν να τα δούμε...

  • Pure Color Blush από την Estee Lauder στην απόχρωση 08, Peach Passion



Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το προϊόν εδώ.


  • Κραγιόν ΜAC στην απόχρωση Please me



Ένα γλυκό, ροζ χρωματάκι, αρκετά απαλό, κατάλληλο για κάθε ώρα. Το τελείωμα που αφήνει στα χείλη είναι ματ και η διάρκεια του πολύ εντυπωσιακή. Συγκαταλέγεται μεταξύ των best sellers της εταιρίας.

  • Castalia Dermopure Creme Solaire Teintee SPF 30




Πρόκειται για μία μη λιπαρή, αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα, που ενυδατώνει παράλληλα το δέρμα. Χαρίζει ελαφριά προς μεσαία κάλυψη των ατελειών και ματ όψη για πολλές ώρες. Απευθύνεται στις λιπαρές επιδερμίδες ή σε εκείνες που έχουν τάση ακμής. Είναι σμηγματορυθμιστική και καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα.  Αν και η δική μου επιδερμίδα δεν έχει τάσεις ακμής, τώρα το καλοκαίρι, κυρίως λόγω του ιδρώτα, όλο και κάποιο ενοχλητικό σπυράκι εμφανίζεται στο πρόσωπό μου, η λιπαρότητα δε αυξάνεται αναπόφευκτα. Το συγκεκριμένο προϊόν μου αρέσει γιατί ενυδατώνει την επιδερμίδα, την προστατεύει από τον ήλιο, καλύπτει τις ατέλειες της και ρυθμίζει την ισορροπία της. Αντικαθιστά με μεγάλη επιτυχία μία BB Cream. Μου την έστειλε η εταιρία σε ειδικό μέγεθος για να την δοκιμάσω, αλλά τώρα που τελείωσε, σίγουρα θα την αγοράσω. Είχα αγοράσει παλιότερα το σαπούνι της σειράς Dermopur και μπορώ να πω πως ήταν θαυματουργό.

  • Αδιάβροχο μολύβι ματιών Yves Saint Laurent σε μαύρη απόχρωση



Ήταν δώρο του περιοδικού Elle που κυκλοφορεί αυτόν το μήνα. Κορίτσια, το έχω λατρέψει! Από τότε που το έπιασα στα χέρια μου, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Είναι αρκετά μαλακό και η απόδοση του χρώματός του είναι ονειρική. Ένα μόνο πέρασμα αρκεί για να "ζωγραφίσεις" την πιο έντονη μαύρη γραμμή που φαντάζεσαι. Το χρησιμοποιώ στο εσωτερικό του ματιού και δεν "τρέχει", δεν μουτζουρώνει, δεν ερεθίζει την περιοχή. Μένει στη θέση του μέχρι να το αφαιρέσω η ίδια. Αφού σκέφτηκα να αγοράσω και δεύτερο περιοδικό, για να έχω απόθεμα, μιας και η τιμή του θα είναι αρκετά τσιμπημένη. Το μόνο παράπονό μου είναι πως δεν αφαιρείται εύκολα κατά τη διάρκεια του ντεμακιγιάζ.

  • Dior Addict Lip Gloss στην απόχρωση 553, Princess



Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο σ'αυτό το προϊόν: το χρώμα του ή η συσκευασία του; Πρόκειται για ένα καταπληκτικό lip gloss που δεν κολλάει τα χείλη. Η απόχρωση του είναι πολύ απαλή, ιριδίζουσα και είναι κατάλληλη τόσο για τις πρωινές, γλυκιές εμφανίσεις, όσο και για τις βραδινές, λαμπερές. Δεν έχει καταπληκτική διάρκεια σαν προϊόν, αλλά να σας πω την αλήθεια δεν έχω συναντήσει και κάποιο lip gloss που να έχει.

  • Eau Thermale Ιαματικό νερό της Vichy




Πλούσιο σε σπάνια μέταλλα και ιχνοστοιχεία, το ιαματικό νερό της Vichy είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μου για το καλοκαίρι. Πρώτα αγοράζω αυτό και μετά την αντηλιακή μου. Καταπραΰνει, τονώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα. Παράλληλα της χαρίζει αίσθηση δροσιάς και άνεσης ακόμη και στον καύσωνα. Μειώνει τις κοκκινίλες και την ξηρότητα.

  • Fit Me Concealer από την Maybelline



Πρόκειται για ένα ελαφρύ concealer που χρησιμοποίησα πολύ μέσα στο Μάιο. Δεν το εφαρμόζω για να καλύψω σημάδια και σπυράκια. Το χρησιμοποιώ περισσότερο κάτω από τα μάτια, για πιο φωτεινό βλέμμα.

  • Kerastase Ciment Thermique 



To Ciment Thermique της Kerastase είναι ένα γαλάκτωμα αναδόμησης των ταλαιπωρημένων μαλλιών και προστασίας τους από το styling με χρήση θερμότητας. Το εφαρμόζεις σε λουσμένα και σκουπισμένα μαλλιά και συνεχίζεις με το ξεμπέρδεμα και το συνηθισμένο σου styling. Το προϊόν προστατεύει τα μαλλιά σου από την θερμότητα των συσκευών styling (πιστολάκι, σίδερο κ.λ.π.) και παράλληλα τα επανορθώνει. Για να είμαι ειλικρινής, επανόρθωση της τρίχας μου δεν παρατήρησα, μόνο επιπλέον απαλότητα.


  • La Vie Est Belle Eau de parfum από την Lancome




Το "La Vie Est Belle" είναι το δίχως άλλο ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα. Τρεις κορυφαίοι αρωματοποιοί ένωσαν τις δυνάμεις τους, και αναμειγνύοντας 63 διαφορετικά συστατικά μεταξύ τους, δημιούργησαν ένα μικρό αριστούργημα. Πρόκειται για ένα λουλουδένιο, ζεστό, καραμελένιο άρωμα, που αναδύει γλυκύτητα, θηλυκότητα και αθωότητα. Στην κορυφή του κυριαρχούν οι νότες αχλαδιού και φραγκοστάφυλλου. Στην καρδιά του υπάρχει η ίριδα, το γιασεμί και τα άνθη πορτοκαλιάς. Τέλος, η βάση του αποτελείται κυρίως από πατσουλί, βανίλια και πραλίνα. Κατά τη γνώμη μου, το "La Vie Est Belle" είναι το κατεξοχήν ανοιξιάτικο άρωμα και, όπως βλέπετε στη φωτογραφία, το χρησιμοποίησα πολύ μέσα στο μήνα που μας πέρασε.  
  
Εσάς κορίτσια ποιο ήταν το αγαπημένο σας προϊόν για τον μήνα που μας πέρασε;




30 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία! Χρησιμοποιώ από την Castalia την ενυδατική πάλι για λιπαρά δέρματα με τάσεις ακμής. Την πήρα πρόσφατα και με χρώμα! Δεν την αλλάζω με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου! :)
      Παλιά χρησιμοποιούσα κι εγώ μια ενυδατική Castalia (σε άσπρο-ροζ σωληνάριο) και μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις...Πολύ καλή ποιότητα προϊόντων :) Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα υπέροχα!Το άρωμα το έχω μυρίσι-είναι καταπληκτικό..Το Ciment Thermique το είχα παλιότερα,είναι το καλύτερο προϊόν προστασίας από τη θερμότητα που έχω δοκιμάσει ποτέ μου.Μου το θύμισες και θέλω να το ξαναπάρω,hahaha!Το please me το ζαχαρώνω τόσο καιρό,έχω το pink plaid αλλά δε ροζίζει τόσο..Όλα ένα κι ένα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :) Καιρό έχουμε να τα πούμε :) Είναι πράγματι πολύ ωραίο χρωματάκι...Ειδικά τώρα το καλοκαίρι το λατρεύω...:) <3

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Ιωάννα μου!! Να έχουμε έναν υπέροχο καλοκαιρινό μήνα!!
    Όλα είναι ωραία προϊόντα!!
    Ομως, αυτη τη φορα θα σου πω μονο ενα, YSL μολυβι ματιων: θεϊκό!!
    Όνειρα γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ιωάννα μου :)))!
      Καλά ήμουν σίγουρη πως θα αρέσει και σ'εσένα! Όταν έγραφα για το μολύβι, εσένα σκέφτηκα να σου πω την αλήθεια!
      Φιλάκια πολλά, καληνύχτα!!! :)

      Διαγραφή
    2. Εμένα... ♥ Τι ωραία!! Όπως έχουμε ξαναπεί το έχει το ονομα!!! Χι χι!! Ακριβές αδυναμίες!! ★

      Διαγραφή
  4. πανέμορφα όλα !!κοινό αγαπημένο του μήνα το νεράκι της Vichy !!:) ψιτ ψιτ ήμουν με τους νοτιάδες όλη την ώρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ αναζωογονητικό Ιωάννα μου...Ένα φσουτ και νιώθω άλλος άνθρωπος :):):*!

      Διαγραφή
  5. η αποχρωση του κραγιον φαινεται καταπληκτικη! ο,τι πρεπει για τα γουστα μου! τιμουλα θυμασαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ γλυκιά απόχρωση :):)
      Τα κραγιόν MAC έχουν 18 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Το συγκεκριμένο πρέπει να το είχα αγοράσει 13 με έκπτωση :)

      Διαγραφή
  6. Ωραιες οι επιλογες σου!
    Το αρωμα La Vie Est Belle ειναι στην λιστα μου εδω και καιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου :) :)
      Είναι πολύ ωραίο άρωμα, αξίζει να το αγοράσεις <3!

      Διαγραφή
  7. Ομορφες επιλογες και ειδικα το κραγιον, που δεν το εχω δοκιμασει, αλλα η αποχρωση του φαινεται οντως πολυ γλυκια!
    Το μολυβι ματιων το πηρα κ 'γω απ το elle αλλα δεν ετυχε να το χρησιμοποιησω ακομα, το δε concealer το εχω κ εγω και μου αρεσει πολυ!
    Αντηλιακη προσωπου εχω και γω της castalia αλλα χωρις χρωμα (οπως σου χω ξαναγραψει εξαλλου, δεν εχω δοκιμασει ακομα καμια αντηλιακη με χρωμα...) και ειναι πολυ καλη, αν και θα προτιμουσα να 'χει λιγο πιο ευχαριστο αρωμα...
    Εγω μπορω να πω οτι αυτο το μηνα δοκιμασα τα ultimate oil elixir σαμπουαν, μασκα και λαδακι της gliss και εμεινα παρα πολυ ικανοποιημενη γιατι και τα 3 σε συνδυασμο πραγματικα ειχαν αποτελεσμα στις ξηρες ακρες των μαλλιων μου και δεν το περιμενα αρχικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανή μου :)
      Να το χρησιμοποιήσεις το μολυβάκι, θα σου αρέσει πολύ :))
      Αλήθεια, είναι τόσο καλά; Ίσως δοκιμάσω κι εγώ τότε τη μάσκα και το σαμπουάν, γιατί έψαχνα κάποια καλά, οικονομικά προϊόντα για τα μαλλιά μου...ειδικά τώρα με τη θάλασσα...
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Αμε! Σημερα κιολας θα το χρησιμοποιησω! ^_^
      Ναι, μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλα! Δεν ξερω το καθενα μονο του αν θα ειχε το ιδιο αποτελεσμα γιατι τα πηρα σχεδον ταυτοχρονα, αλλα νομιζω οτι και σαμπουαν και μασκα μονο θα κανουν δουλεια (αν δλδ εχεις ηδη καλο λαδακι). Τις πρωτες μερες δεν ειναι εμφανης η διαφορα, αλλα τωρα, μετα απο 3 βδομαδες περιπου που τα χρησιμοποιω τα νιωθω και τα βλεπω πολυ πιο "ζωντανα" και λιγοτερο αγρια...
      Αν οντως τα παρεις θα χαρω να διαβασω τις εντυπωσεις σου! ^_^
      Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
    3. Ναι έχω ήδη αρκετά λαδάκια και δεν θέλω να αγοράσω άλλο προς το παρόν...Ευχαριστώ πολύ Φανή μου για τις συμβουλές...Εννοείται πως όταν τα δοκιμάσω θα σας πω τη γνώμη μου :D :))
      <3 <3 :*

      Διαγραφή
    4. ε λοιπον, ποσο τελειο ειναι το μολυβι!!! και ναι, αγορασα ξανα το περιοδικο για να χω καβατζα :P

      Διαγραφή
    5. Είναι τέλειο Φανή μου! Το έχω λατρέψει...Κι εγώ το ίδιο έκανα τελικά :Ρ :D :*

      Διαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ! ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ DOUBLE WEAR APO ESTEE LAUDER KAI TO ANGEL APO MAC!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Όλγα μου! Κι εμένα μ'αρέσει πολύ το Angel σαν απόχρωση, αν και στα χείλη μου δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη...:)

      Διαγραφή
  9. ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΡΟΥΖ , ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ , ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΘΕΛΩ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ . ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εγώ να δεις...Το ήθελα τόσο καιρό, και όταν το πήρα ήμουν τόσο χαρούμενη! :) Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου...
      Φιλάκια πολλά πολλά! :*

      Διαγραφή
  10. Θα το ξαναπώ! Αυτό το Lip Gloss το ΘΕΛΩΩΩΩΩ!!!!!!!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτό το προϊόν της Kerastase!

    Αν θέλεις πέρνα να δεις τα δικά μου αγαπημένα! :)

    http://motherofpearlreflections.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανδριάνα μου! :)
      Εννοείται ;)
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  12. kalispera ...eftiaksa ena blog ..mporeis na mpeis na to deis kai na gineis melos http://forqueensbymary.blogspot.gr/
    for queens by mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή