Avon Mega Effects - το απόλυτο gadget της σεζόν!


Όταν την πρωτοέπιασα στα χέρια μου δεν ήξερα πως να την ανοίξω. Ούτε πως να την πιάσω δεν ήξερα καλά καλά...

Αν δεν το γνώριζα από πριν, ειλικρινά σου μιλάω, δεν θα μπορούσα να φανταστώ πως αυτό το πραγματάκι είναι μία μάσκαρα - και μάλιστα από τις καλές!




Η Avon αυτό το καλοκαίρι, όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί, φέρνει "την επανάσταση στα μάτια μας" με ένα νέο εργαλείο ομορφιάς, που όμοιό του δεν έχεις δει πουθενά.

Πρόκειται για μία μάσκαρα αρκετά διαφορετική από αυτές που ξέραμε μέχρι σήμερα. Το επαναστατικό της βουρτσάκι, αποκλειστική καινοτομία της Avon, υπόσχεται να χαρίσει πανοραμικό όγκο στις βλεφαρίδες, για βλέμμα σαγηνευτικό και ακαταμάχητο.




Όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες, είναι ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια των βλεφαρίδων, σε σύγκριση με τα κοινά βουρτσάκια. Έτσι, αυτές γίνονται πυκνές και πλούσιες, αποκτούν όγκο και κλέβουν όλες τις εντυπώσεις.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ:

H σωστή εφαρμογή του προϊόντος, προϋποθέτει την εξοικείωσή σου μαζί του.
Προσωπικά, χρειάστηκα δύο με τρεις εφαρμογές για να το συνηθίσω, τώρα όμως το χρησιμοποιώ κάθε μέρα.
Ας δούμε βήμα-βήμα πως μπορείς να εφαρμόσεις το προϊόν:

1. Ανοίγεις το κουτάκι, αφαιρώντας το καπάκι του.



2. Πιάνεις τη φούξια λαβή και την κουνάς ελαφρώς δεξιά - αριστερά, τραβώντας την ταυτόχρονα προς τα έξω.



3. Λυγίζεις το βουρτσάκι ώστε να σχηματίσει τη γωνία που σε βολεύει και εφαρμόζεις από τη ρίζα έως τις άκρες.




ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:

Όπως οι περισσότερες μάσκαρες της Avon, έτσι και αυτή είναι πολύ αξιόλογη. Δεν είναι μόνο το design που σε ενθουσιάζει, αλλά και το ίδιο το προϊόν. Γιατί κακά τα ψέμματα, μία πρωτότυπη συσκευασία από μόνη της δεν μας λέει κάτι. Πρέπει και το προϊόν να μας ικανοποιεί, ώστε να το αγοράσουμε ξανά και ξανά (ποια μιλάει ε;).


Λοιπόν η Mega Effects mascara δεν θα σε απογοητεύσει. Πράγματι παρέχει πολύ εντυπωσιακό όγκο στις βλεφαρίδες, ένταση και σωστό διαχωρισμό.

Για του λόγου το αληθές:

πριν εφαρμόσω τη μάσκαρα

μετά την εφαρμογή της

Νομίζω πως η διαφορά είναι αισθητή...


Διατίθεται σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις:



Το καλό όμως σου το φύλαγα για το τέλος: η τιμή της είναι σκέτος πειρασμός!
Αν και κανονικά κοστίζει 16.20 ευρώ, στους καταλόγους της Avon θα την βρεις στα 7.90. Σίγουρα πρόκειται για μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσεις!



Πως σας φαίνεται κορίτσια;
Την έχετε δοκιμάσει;


26 σχόλια:

  1. οντως πολυ εντυπωσιακο το αποτελεσμα αλλα εγω λεω να παραμεινω με την απλη παραδοσιακη μασκαρα...αυτη μου φαινεται λιγο τρομακτικη η συσκευασια...εκτος αυτου προσωπικα προτιμω το πιο φυσικο αποτελεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό πολύ φυσικό είναι Μαρία μου...Απλώς είναι πολύ κοντινή η φωτογραφία :)
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή
  2. Πολυ πρωτοτυπη και ωραιο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική! Ευχαριστώ πολύ Kate μου :)

      Διαγραφή
  3. τη φοβάμαι λίγο η αλήθεια είναι ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ο φόβος για το άγνωστο Ιωάννα μου :Ρ
      Πάντως σε διαβεβαιώ πως είναι ακίνδυνη :Ρ :)

      Διαγραφή
  4. tin dokimasa ap t glowbox p m ir8e kai pragmatika m arese poli!oxi mono san siskevasia...alla k t apotelesma!k poli kali i timi tis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι σωστά, την είχε και το GLOWBOX! :)
      Είδες τι ωραία που είναι; Πολύ καλή!
      Φιλάκια Peli μου <3

      Διαγραφή
  5. ΑΑΑΑ ειναι τέλεια!!Σιγουρα θα την παραγγείλω!!!
    xXxx
    http://thepiscessisters.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό προϊόν, αξίζει να το δοκιμάσεις :)

      Διαγραφή
  6. Τη ζαχαρωνω καιρο τωρα στους καταλογους της AVON που ειναι για εμας τις αντιπροσωπους. Δεν σας κρυβω πως κι εγω ειπα "τι ν τουτο", οταν τη πρωτοειδα, αλλα ολο και πιο καλη μου μοιαζει οσο περνα ο καιρος, διαβαζω και πολυ καλες κριτικες και ναι, θα τη παρω σιγουρα!
    Και γιατι να ειμαστε κολλημενες στα ιδια και στα ιδια;; Ας δοκιμασουμε και κατι διαφορετικο βρε αδερφε!
    Φιλια, Γιαννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες Γιάννα μου :)
      Φιλάκια πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  7. Την έχω δοκιμάσει και μ'αρέσει αρκετά, αλλά δε μπορώ να δουλέψω τις βλεφαρίδες μου όπως με την κλασσική μάσκαρα οπότε δε την προτιμώ. Πάντως είναι καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή Μαριάννα μου κι εγώ αυτό το πρόβλημα είχα και λερωνόμουν λίγο, αλλά τώρα που τη συνήθισα είναι μια χαρά :) :*

      Διαγραφή
  8. xxmmm emena den mou arese!!den me volepse idiaitera to vourtsaki...kai moutzourwneiiiiiiiiiiii apisteuta!!!!!
    apo apotelesma einai polu fusiko kai m'aresei auto!alla sigoura gia kapoia kopela pou 8elei entupwsiako apotelesma den einai idaniko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το βουρτσάκι το είχα κι εγώ τις δύο-τρεις πρώτες φορές που το έβαλα, αλλά μετά που το συνήθισα δεν είχα πρόβλημα...
      Το αποτέλεσμα είναι τέλειο, μου αρέσει πολύ...Σε μένα είναι και φυσικό όπως είπες και έντονο όμως! :)
      Φιλάκια Βίκυ μου :)

      Διαγραφή
    2. tha tin xanadokimasw sigoura!!!mallon einai 8ema sunh8eias! :)

      Διαγραφή
    3. Εγώ έτσι πιστεύω Βίκυ μου...Στην αρχή μουτζουρώθηκα κάτω από το μάτι αλλά τώρα που το έχω συνηθίσει δεν μουτζουρώνομαι...(και να σου πω την αλήθεια δεν έδωσα πολύ σημασία, γιατί γενικά εμένα το χέρι μου πάει σαν κομπρεσέρ και μουτζουρώνομαι συχνά με όλα τα προϊόντα :Ρ )!

      Διαγραφή
    4. xaxaxaxaxaxaxxaxa!!! :D
      me ekanes kai gelasa!! :D
      Kali Kuraiki! :)

      Διαγραφή
  9. δεν την εχω δοκιμασει ακομα ,αλλα που θα μου παει θα την κανω δικη μου.νομιζω απο το αποτελεσμα και μονο αξιζει να τη δοκιμασει κανεις,λατρευω τις εντονα τονισμενες βλεφαριδες και φυσικα στην blackest black αποχρωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Αθηνά μου το αποτέλεσμα είναι σούπερ :)
      Να την δοκιμάσεις σίγουρα! <3

      Διαγραφή
  10. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ..
    Pagwna24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΕΝΕΨΕ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ , ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το βουρτσάκι της κάνει την διαφορά δίνει όγκο και καμπύλη, διαχωρίζει..φαίνεται τέλεια, απίστευτη διαφορά ανάμεσα στις δύο φωτό..με έχει κερδίσει οφείλω να ομολογήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή