Le petit parfum


Είναι γεγονός πως εμείς τα κορίτσια αρεσκόμαστε να δημιουργούμε συλλογές. Συλλογές μεγάλες, μικρές, κλασσικές, περίεργες, συνηθισμένες, απρόσμενες, και η λίστα δεν έχει τελειωμό!




Εγώ, για παράδειγμα, μια ζωή θυμάμαι τον εαυτό μου να συλλέγει μανιωδώς αντικείμενα. Όταν ήμουν μικρή, Barbie και αυτοκόλλητα, αργότερα κοσμήματα, έπειτα μουσικά κουτιά και καρτ ποστάλ και πολλά πολλά άλλα.

Τα τελευταία χρόνια, διατηρώ μία συλλογή από μπουκαλάκια αρωμάτων και μπορώ να πω με περηφάνια πως όλο αυτό το διάστημα έχω καταφέρει να συγκεντρώσω περισσότερα από 70 κομμάτια!

Εδώ και ένα χρόνο όμως, μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να εξειδικεύσω κάπως αυτήν την συλλογή. Από συλλέκτης αρωμάτων, θέλω να γίνω συλλέκτης μινιατούρων αρωμάτων.



Δυστυχώς όμως το έδαφος δεν είναι γόνιμο για να ξεκινήσει κάποιος μία τέτοια συλλογή. Παλιότερα, θυμάμαι πως τα περιοδικά δώριζαν συχνά-πυκνά στις αναγνώστριες τους μινιατούρες επώνυμων αρωμάτων.
Από τότε όμως που ξεκίνησα να τα συλλέγω, σταμάτησαν! Μεγάλη ατυχία...

Έτσι η συλλογή μου μετράει μόλις 6 κομμάτια. Αυτά που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία:
                                                            

Estee Lauder, Sensous Nude

Avon, Little White Dress

Chopard, Wish Pink Diamond

Roberto Cavalli

Prada, Candy

Christian Dior, Miss Dior


To Miss Dior Parfum είναι το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας και το απέκτησα πριν λίγες μέρες χάρη σε μία προσφορά των Sephora. Ένα κουπόνι που έλαβα ταχυδρομικώς, μου έδινε την δυνατότητα να αποκτήσω δωρεάν την μινιατούρα του θρυλικού αρώματος, με την αγορά δύο ή περισσότερων προϊόντων Dior.

Το μπουκαλάκι έρχεται μέσα σε ένα πολυτελές κουτί, που θυμίζει ατελιέ υψηλής ραπτικής. Για να είμαι είμαι ειλικρινής δεν περίμενα κάτι λιγότερο από έναν οίκο-θρύλο, όπως ο Dior.





Η αγάπη μου για τα αρώματα, αντικατοπτρίζεται στην μικρή μου συλλογή.

Το άρωμα για εμένα δεν είναι ένα απλό καλλυντικό. Είναι το Α και το Ω. 

Τα αρώματα έχουν μαγικές ιδιότητες. Διεγείρουν τις αισθήσεις μας, επηρεάζουν την διάθεσή μας, επενεργούν στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας εμείς οι ίδιοι, αλλά και στον τρόπο που μας αντιμετωπίζουν όσοι βρίσκονται γύρω μας. Ένα άρωμα μπορεί να μας δώσει  αυτοπεποίθηση, κέφι, ζωντάνια, θάρρος. Μπορεί να συμπληρώσει, να αναδείξει, ακόμη και να τονώσει την προσωπικότητά μας.
Μία σημαντική ιδιότητα των αρωμάτων είναι το ότι συνδέονται με τις αναμνήσεις μας. Όμορφες, άσχημες, έντονες, εικόνες ξεχασμένες, έρχονται μπροστά μας ολοζώντανες, με μόνη την οσμή ενός αρώματος.
Όλοι αυτοί οι λόγοι, -και πολλοί περισσότεροι- με κάνουν να ξεχωρίζω τα αρώματα, να τα αγαπώ και να τα προσέχω. Να αφιερώνω πολύ χρόνο στην επιλογή τους, να τα μυρίζω με ευλάβεια και εν τέλει να τα συλλέγω.



Εσείς κορίτσια έχετε κάποια συλλογή;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας άρωμα;

Αν γνωρίζει κάποια πως μπορώ να προμηθευτώ περισσότερες μινιατούρες αρωμάτων, την παρακαλώ πολύ να μου πει...




24 σχόλια:

  1. Polu oraio to post! Kai mena m'aresoun polu ta aromata kai oi miniatoures einai toso glukes, tis epairna k ego apo periodika, alla dustuxos den ksero pos mporeis na tis promitheuteis tora. To agapimeno mou aroma einai to "Hypnose" tis Lancome.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μελίνα μου :)
      Κι έμενα το Hypnose είναι μέσα στα 3 αγαπημένα μου αρώματα! Το έχω αγοράσει πάνω από 10 φορές και το λατρεύω...
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Τα λατρεύω! ΄Έχω δεκάδες μινιατούρες αρωμάτων, καθώς συλλέγω χρόνια:) Φιλιά πολλά!

    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλήθεια; Δεν φαντάζεσαι πόσο σε ζηλεύω...Από περιοδικά ή έχεις κάποιο μέρος που τα αγοράζεις; :)

      Διαγραφή
  3. τι ωραιο post,τελειο το αρωμα του dior!! το αγαπημενο μου ειναι το body της burberry!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα μου! Είναι πολύ γλυκιά η μινιατούρα του...Πολύ ωραίο το Body :)

      Διαγραφή
  4. kale ti uperoxo kouti einai auto????WOW!!!!!!!!!
    aaa 8eloume na doume photo apo ta 70 sou arwmata!!trelainomai ki egw gia arwmata..alla den exw tosa safws!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου :)
      Στην αρχή αυτό είχα σκοπό να κάνω, αλλά δεν έβγαινε καλό...θέλει βιντεάκι...θα το επιχειρήσω πάλι πάντως :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. ωραια συλλογη!!!και ειναι πολυ χρησιμα για ταξιδι και τσάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιο
    το ποστ σου. και εγω παλια μαζευα μινιατουρες οπως λες και εσυ ηταν πιο
    ευκολο να αποκτησεις πολλες μινιατουρες. τον τελευταιο καιρο μου αρεσει
    το gucci premiere που κερδισα σε εναν διαγωνισμο.
    anthoulasbeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανθή μου! :)
      Α, το συγκεκριμένο το έχω μυρίσει μία φορά και μου άρεσε πολύ...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. αχ, πολυ γλυκουλικα ειναι οντως τα ατιμα! εχω το ricci ricci (τι απιστευτο μπουκαλακι!), το intuition και το the beat σε μινιατουρα (απο περιοδικο κ γω), χωρις ομως να τα κανω συλλογη... νομιζω ομως, δυστυχως, πως διαλεξες ενα λιγο ακριβο χομπυ (απ' τη στιγμη που πλεον σπανια βρισκεις μινιατουρες στα περιοδικα)... εχω δει στο ebay οπου θα βρεις σιγουρα, αλλα ειναι ακριβα τα ρημαδια! επισης εχω δει και στα duty free στο αεροδρομιο σετ με 4 μινιατουρες escada και νομιζω εχω δει κ αντιστοιχο dior... νομιζω και gucci, αλλα δεν ειμαι σιγουρη για το τελευταιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα! και οσο για το αγαπημενο μου αρωμα, ειναι 2 βασικα: rose the one και l' eau the one! και μπορω να πω οτι ολη τη the one συλλογη να ειχα δεν θα με χαλαγε καθολουυυ! :P

      Διαγραφή
    2. Αχ σ'ευχαριστώ πολύ Φανή μου για τις πληροφορίες! Είναι τα άτιμα μεγάλος πειρασμός :)
      Τα the one είναι φοβερά αρώματα! Ένα μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ, αλλά δεν θυμάμαι πιο, αν δεν τα μυρίσω...
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    3. χιχι!! να 'σαι καλα κ μακαρι να μεγαλωσεις τη συλλογη σου!!
      :*

      Διαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ ΣΟΥ! ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΕΝΑ E-SHOP ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η @Fannie! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ολγάκι μου! :)
      Ε μα τα αξίζουν τα λεφτά τους (εκτός αν μιλάς για τίποτα εξωφρενικές τιμές :Ρ)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έχω 3500 μινιατούρες και δεν υπερβαλλω. Περιπου 1500 από αυτές είναι διπλές ή για πούλημα. Πουλάω και το ebay αλλά έχω κουραστεί από τα ταχυδρομε'ια. Οι τιμές ξεκινούν από 2.5 ευρώ. Αν ενδιαφέρεστε. στείλτε μου ένα email στο english3gel@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή