FOTD: Το μακιγιάζ μου...





Υπάρχουν κάποιες μέρες που και η πιο μικρή κίνηση σε κουράζει. Που θέλεις να φορέσεις ό,τι βρεις μπροστά σου και να φύγεις. Χωρίς επιμέλεια, χωρίς φροντίδα, χωρίς προσοχή.
Υπάρχουν όμως και κάποιες άλλες, που ό,τι κι αν κάνεις, το κάνεις με ευλάβεια, σχεδόν θρησκευτική. Η διάθεσή σου να ετοιμαστείς "χτυπάει κόκκινο", το ίδιο και η φαντασία σου, και μέχρι να βγεις από την πόρτα του σπιτιού σου, αφιερώνεις στον εαυτό σου όλη την προσοχή που του αξίζει.
Εκείνες λοιπόν τις μέρες, ό,τι και να κάνεις, πετυχαίνει και είναι όμορφο!



Μία τέτοια μέρα, ήταν η χθεσινή για μένα. Μία συνηθισμένη, απογευματινή βόλτα, στάθηκε αφορμή να δημιουργήσω -με πολύ κέφι ομολογουμένως- ένα απλό μακιγιάζ, καθόλου υπερβολικό, καθόλου έντονο, εξ'ίσου εντυπωσιακό όμως με τα πιο "σύνθετα".

Και εκεί είναι που συνειδητοποιείς, πως η ομορφιά βρίσκεται στα πολύ απλά πράγματα. Ένα έντονο, βραδινό μακιγιάζ μπορεί να σε κάνει sexy και εντυπωσιακή. Ένα απαλό, σχεδόν ανεπαίσθητο μακιγιάζ όμως, μπορεί επίσης να σου χαρίσει αυτές τις ιδιότητες, κάποιες φορές μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.










Επειδή λοιπόν το χθεσινό μου μακιγιάζ, απέσπασε πολύ όμορφα σχόλια, απ'όσους με συνάντησαν, σκέφτηκα να δείξω και σε σένα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα, για να σου δώσω ιδέες και να ακούσω και τη δική σου γνώμη.


  • Για τη βάση του μακιγιάζ μου χρησιμοποίησα την Anew Vitale BB cream.



Περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν θα βρεις εδώ.


  • Στη συνέχεια χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου Touche Eclat του Yves Saint Laurent.



Με το συγκλονιστικό αυτό προϊόν, προσθέτω φως στα σκοτεινά σημεία του προσώπου μου. Το χρησιμοποιώ κυρίως στην περιοχή των ματιών, για φωτεινό και ξεκούραστο βλέμμα. Αν θες να μάθεις περισσότερα για το Touche Eclat κάνε κλικ εδώ.


  • Φυσικά, από ένα απογευματινό μακιγιάζ δεν θα μπορούσε να λείπει η Naked Basics της Urban Decay (δες εδώ).




Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησα την απόχρωση Naked 2 ως χρωματική βάση και στη συνέχεια τοποθέτησα την Faint στην εξωτερική γωνία για να προσθέσω περισσότερη ένταση. Τέλος, με την Venus, έδωσα λίγο "φως" στο συνολικό αποτέλεσμα.


  • Στο εσωτερικό του ματιού μου, εφάρμοσα το καφέ μολύβι της Avon από την συλλογή της 24Κ



Πρόκειται για ένα απαλό, καφέ μολύβι, με χρυσούς ιριδισμούς. Πολύ καλή εφαρμογή και εντυπωσιακό αποτέλεσμα.


  • Η μάσκαρα που χρησιμοποίησα είναι η High Lengths mascara της Clinique σε μέγεθος ταξιδίου.



Περισσότερα για το προϊόν διάβασε εδώ.


  • Το ρουζ που χρησιμοποίησα είναι το Natural Matte Silky Blusher από την Seventeen στην απόχρωση Peachy Rose.



To συγκεκριμένο ρουζ είναι από τα αγαπημένα μου. Το χρώμα του είναι ένα γλυκό, ροζ-ροδακινί που κάνει το όλο αποτέλεσμα πιο νεανικό και πιο "ζεστό".


  • Ολοκλήρωσα το μακιγιάζ μου με το Dior Addict Lip Gloss στην απόχρωση 553, Princess.



To χρώμα του πανέμορφο, η υφή του υπέροχη. Ένα γλυκό ροζ, πολύ απαλό στα χείλη, με όμορφους ιριδισμούς.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα για το χθεσινό μακιγιάζ μου.



Εσύ, ποιο προϊόν θεωρείς πως ξεχωρίζει στο μακιγιάζ σου;
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Ποια η γνώμη σου;  

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.

10 σχόλια:

  1. το δωράκι σου ,την παλέτα της estee lauder, και τη cc cream από max factor !!Για κραγιόν της seventeen to No 345 (κοκκινο έντονο με λίγο πορτοκαλι) !!τα απλά είναι τα καλύτερα !Θέλω φώτο !!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ πόσο χαίρομαι που σ'αρέσει η παλέτα και την χρησιμοποιείς :) Η CC της Max Factor είναι μέσα στα σχέδια μου ;)
      Στο επόμενο FOTD θα ανεβάσω σίγουρα φωτό γιατί σ'αυτό ξέχασα να βγάλω :P
      Φιλάκια Ιωάννα μου :)

      Διαγραφή
  2. Το lip gloss το ΘΕΛΩ!!!
    λαχταριστό!!χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο...Όταν το είδα είπα "εδώ είμαστε" :Ρ :D
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Ma poso kalodoulemena kai prosegmena ola sou ta post koritsaki miu! Agapw tin paleta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη μου, με κάνουν πολύ χαρούμενη τα λόγια σου :)
      Είναι καταπληκτική πραγματικά...
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Άλλο ένα όμορφο post Ιωάννα μου!! Ποσό μου αρέσουν όλες αυτές οι συμβουλές!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα ησουν υπεροχη!!
    YSL αγαπώ!! DIOR μεγάλη αδυναμία!! Πάντα στο νεσεσερ μου αυτά τα προϊόντα!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Ιωάννα :)
      Είναι καταπληκτικά προϊόντα, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά! Λατρευτές οι ιδιότητες τους και οι συσκευασίες τους επίσης ;)
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο! Οι γήινες αποχρώσεις στα μάτια είναι οι αγαπημένες μου! Κι εγώ θα ήθελα να δω φωτογραφία χαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κοραλλία μου :)))!!!
      Κι εμένα μ'αρέσουν πολύ :)
      Στο επόμενο θα βγάλω σίγουρα, γιατί σ'αυτό να σου πω αλήθεια το ξέχασα ;Ρ
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή