Empty products - Part 1

Οφείλω να παραδεχτώ πως δεν είμαι από τα κορίτσια που χρησιμοποιούν μέχρι τέλους τα προϊόντα τους πριν προβούν σε νέες αγορές. Πολλές φορές μάλιστα δεν τα τελειώνω ούτως ή άλλως.
Συνήθως, μέχρι να φτάσει ένα προϊόν στο τέλος του, έχω αγοράσει ήδη το επόμενο και από τον ενθουσιασμό μου, αφοσιώνομαι στο καινούριο και παραμερίζω το παλιό.
Δεν λέω πως είναι σωστό αυτό που κάνω, κάθε άλλο πάρα σωστό είναι, είναι όμως γεγονός!

Παραδόξως όμως, και παρά την "κακιά" μου συνήθεια που σου περιέγραψα παραπάνω, τον τελευταίο καιρό έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα μέχρι τέλους, τα έχω αδειάσει εντελώς και θα σου τα παρουσιάσω -μαζί με τις εντυπώσεις μου- αμέσως τώρα. Επειδή είναι πολλά και δεν θέλω να σε κουράσω, θα "σπάσω" το post σε δύο μέρη  και σήμερα θα διαβάσεις το πρώτο από αυτά.


Α! Ήθελα επίσης να κάνω την εξής παρατήρηση. Επειδή όπως σου είπα ανανεώνω συνέχεια τα προϊόντα μου, χωρίς αυτά να έχουν αδειάσει, το να χρησιμοποιήσω ένα προϊόν μέχρι τέλους δύο πράγματα μπορεί να σημαίνει: ή ότι μου άρεσε πολύ, ή ότι ήταν πολύ μικρή η ποσότητά του.

  • Hypnose από την Lancome



Το άρωμα αυτό το αγαπάω, χωρίς υπερβολές. Είναι το "λιμάνι" μου, αυτό στο οποίο πάντα θα επιστρέφω μετά από τις υπόλοιπες αγορές μου - επιτυχημένες και μη. Πρόκειται για ένα άρωμα ανατολίτικο και πολύ ιδιαίτερο. Στην κορυφή του θα βρεις λουλούδι του πάθους, στην καρδιά του γιασεμί και γαρδένια, στη βάση του βέτιβερ και βανίλια. Είναι ένα άρωμα που μένει στο πέρασμα σου, εντυπώνεται στη μνήμη των γύρω σου και σε κάνει πολύ θηλυκή.
Τιμή: 65 ευρώ τα 50 ml
Θα το ξανά αγοράσω; Εννοείται!

  • Bioten Skin Moisture Cleansing gel



Πρόκειται για ένα πολύ καλό, δροσερό, αναζωογονητικό τζελ καθαρισμού. Καθαρίζει καλά την επιδερμίδα (όχι τέλεια, αρκετά καλά όμως), αφαιρώντας τους ρύπους και το μακιγιάζ. Εντάξει, το μακιγιάζ δεν το αφαιρεί απόλυτα γι'αυτό ίσως χρειαστεί να εφαρμόσεις κάποιο ειδικό προϊόν πριν από το συγκεκριμένο. 
Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, απεναντίας την ενυδατώνει, χωρίς όμως να αφήνει λιπαρή αίσθηση.
Μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η τιμή του: 2.50 ευρώ περίπου.
Μειονέκτημα του είναι η συσκευασία του. Το πιέζεις ελαφρώς για να βγει το προϊόν και το μισό περιεχόμενο του σωληναρίου καταλήγει στο χέρι σου. Συνεπώς δεν μου κράτησε ούτε τρεις εβδομάδες. 
Θα το ξανά αγοράσω; Ίσως...

  • Clinique Moisture Surge Extented Thirst Relief



Ένα καταπληκτικό, ενυδατικό ζελέ που "ξεδιψάει" την αφυδατωμένη επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή στο άγγιγμα, άνετη και αναζωογονημένη. Δεν είναι καθόλου λιπαρό, απορροφάται αμέσως και έχει πολύ δροσερή υφή. 
Τιμή: 41 ευρώ
Θα το ξανά αγοράσω; Μάλλον ναι, αν και τώρα θέλω να δοκιμάσω το Dramatically Different Moisturizing gel της ίδιας εταιρίας.

  • Kerastase Soleil Masque UV Defense Active



Μία μάσκα που προστατεύει τα μαλλιά από τον ήλιο, χάρη στα αντηλιακά φίλτρα που ενσωματώνει στη σύστασή της, ενώ παράλληλα τα επανορθώνει από τη φθορά που ο ήλιος τους προκαλεί.Αφήνει την τρίχα πολύ απαλή στο άγγιγμα και η δράση της έχει μεγάλη διάρκεια (4,5 μέρες). 
Η αλήθεια είναι πως από τις τέσσερις μάσκες της Kerastase που έχω χρησιμοποιήσει, αυτή μου άρεσε λιγότερο. Είναι αρκετά καλή, όχι όμως τόσο όσο οι υπόλοιπες. Θεωρώ πως μπορούν να βρεθούν αντίστοιχες σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Τιμή: 37 ευρώ
Θα το ξανά αγοράσω; Όχι

  • Chanel Vitalumiere Aqua



Επειδή κινδυνεύω να γίνω γραφική, δεν θα πω τίποτα γι'αυτό το προϊόν. Απλώς σε παραπέμπω εδώ. Για να καταλάβεις την αδυναμία που έχω σ'αυτό το foundation, σου λέω μόνο πως έχω προμηθευτεί το επόμενο πολύ πριν τελειώσει το προηγούμενο. Ένα αναντικατάστατο make up που δεν αλλάζω με τίποτα.
Τιμή: 46 ευρώ περίπου
Θα το ξανά αγοράσω; Ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και............

  • Avon superShock Max mascara



Είναι η τρίτη συσκευασία που τελειώνω και κάθε φορά που την αγοράζω, μου αρέσει όλο και πιο πολύ. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.
Τιμή: 13 ευρώ περίπου, συνήθως όμως κυκλοφορεί στα 8 ευρώ.
Θα το ξανά αγοράσω; Ναι

  • Korres Abyssinia Oil Mascara στην απόχρωση Cobalt Blue



Σαν μάσκαρα δεν μπορώ να πω πως ήταν κάτι ιδιαίτερο. Το χρώμα της όμως είναι πολύ εντυπωσιακό και "γράφει" πολύ ωραία και έντονα στις βλεφαρίδες.
Τιμή: δεν γνωρίζω την τιμή της γιατί ήταν δώρο.
Θα το ξανά αγοράσω; Ίσως ναι, ίσως όχι

  • MAC Select Cover-up corrector



To προϊόν αυτό καλύπτει εξαιρετικά τις ατέλειες του προσώπου (σπυράκια, κοκκινίλες κ.λ.π.) και φωτίζει τις σκοτεινές περιοχές του. Εγώ το χρησιμοποίησα κυρίως όταν ήθελα να καλύψω κάτι έντονο. Κάτω από τα μάτια δεν μου άρεσε να το εφαρμόζω γιατί τόνιζε τις λεπτές γραμμές και άφηνε ξηρή αίσθηση στην γύρω περιοχή.
Τιμή: Γύρω στα 20 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Θα το ξανά αγοράσω; Μάλλον όχι

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;
Εσένα ποιο είναι το "empty" σου αυτή την περίοδο;

Περισσότερα empty products θα σου δείξω πολύ σύντομα, στο δεύτερο μέρος του post.





24 σχόλια:

  1. I love the Chanel Vitalumiere Aqua foundation!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H super shock κυκλοφορει σε καταπληκτικη τιμη αυτες τις μερες! Δεν ξερω αν εισαι αντιπρσωπος για να το δεις.. αν οχι, πες μου να σου πω τιμη! θα μεινεις :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Νένα μου ενημερώνομαι συνεχώς για τις τιμές...Είναι όντως φοβερές!
      Ευχαριστώ :) <3

      Διαγραφή
  3. ax αυτό το Hypnose !!!Αλλά και μένα empty είναι τώρα !!¨(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ιωάννα μου...πικρή ιστορία...Μία που το παίρνω, μία που είναι empty...:/ :) :)!

      Διαγραφή
    2. δίνεις που δίνεις ένα σκασμό λεφτά να τα πάρεις και έχουν το θράσος να τελειώνουν !!:P

      Διαγραφή
  4. Η super shock είναι απο τις πολύ αγαπημένες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική μάσκαρα...Θα μπορούσα να πω πως μάλλον είναι η αγαπημένη μου! :)

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Ιωάννα μου!!
    Θα βάλω 10 με τόνο στη moisture surge!! Είναι εκπληκτικό προϊόν!! Το έχω πάρει πάνω από 5 φορές πριν καν μου τελειώσει... Και η dramaticaly είναι ωραίο προϊόν αλλά για άλλη χρήση.
    Λατρεία Chanel make up, μολυβια, gloss χρόνια τα ίδια όπως και τα estee lauder! Τα υπόλοιπα κοριτσάκι μου δεν τα έχω πάρει ποτέ.
    Από τα προϊόντα που τελειωνω ξανά και ξανά, Touche Eclat YSL, DayWear Estee Lauder και και και
    Αχ.... Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ιωάννα μου, το Touche Eclat τελειώνει και σε μένα και δεν έχω προμηθευτεί ακόμη το επόμενο...Ε πιστεύω να κρατήσει 5 χρήσεις ακόμη γιατί δεν με βλέπω να πηγαίνω για ψώνια πριν το Σάββατο :(
      Για άλλη μια φορά τέμνονται οι επιλογές μας!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  6. ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ FOUNDATION KAI THN MASCARA.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΙΑ . ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου...Είναι όντως υπέροχα προϊόντα! Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφη η μπλε μασκαρα και το διορθωτικο της mac!! εχει τελεια εφαρμογη! το hypnose μυριζει πολυ σαγηνευτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μοναδικό άρωμα...σαγηνευτικό όπως το είπες :)

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικά τα προιόντα σου και η κριτική σου πολί χρήσιμη. Μου άρεσε ιδιαιίτερα η μάσκαρα του Κορρέ. Εκπληκτικό το χρώμα της! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ έντονο και γράφει τέλεια στις βλεφαρίδες, σε αντίθεση με τις περισσότερες χρωματιστές μάσκαρες.
      Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  9. σκεφτομαι να παρω το καθαριστικο της bioten γιατι δεν εχω δωσει ευκαιρια στη σηγκεκριμενη εταιρια αλλα θα δουμε !
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι συμπαθητικό προϊόν κ πολύ οικονομικό, αξίζει να το δοκιμάσεις...Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  10. hpnose to αγαπημενο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο ποστ!Να τα καθιερώσεις! :D Το Hypnose το είχα,φανταστικό,φανταστικό,το αγαπώ!Το 2ο αγαπημένο μου!Επειδή δυστυχώς είναι πολλά τα λεφτά,Άρη,το είχα βρει πρόσφατα σε "τύπου",και το πήρα πάλι,αλλά σαν το αυθεντικό φυσικά,κανένα!Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα!!! Ειναι πολλά τα λεφτά Άρη!!! :Ρ
      Είναι υπέροχο άρωμα αλλά όντως πανάκριβο! Κάθε "φσουτ" και ευρώ...
      Ευχαριστώ πολύ Τζένη μου...
      Φιλάκια πολλά πολλά! :*

      Διαγραφή