Οι αγαπημένες μου παλέτες σκιών!


Σε αυτό μου το post, θα σας μιλήσω για τις αγαπημένες μου παλέτες σκιών. Σίγουρα θα τις έχετε ξαναδεί σε φωτογραφίες μέσα στις αναρτήσεις μου, όμως τώρα ήθελα να μιλήσω λίγο πιο αναλυτικά γι'αυτές.
Επίσης, έχω να σας πω, πως δεν επέλεξα τυχαία να μιλήσω σήμερα για τις παλέτες που έχω αγαπήσει φέτος. Υπάρχει λόγος! Περισσότερα όμως θα μάθετε στο επόμενο post μου...






  • Η πρώτη αγαπημένη μου είναι η Naked Basics της Urban Decay:





Μέσα σε ένα όμορφο, πρακτικό κουτάκι, κλείνονται έξι μοναδικές σκιές ματιών σε γήινες αποχρώσεις.
Η ποιότητα των σκιών της Urban Decay είναι γνωστή. Έχουν καταπληκτική απόδοση χρώματος, μεγάλη διάρκεια, υπέροχη υφή και απλώνονται πολύ εύκολα στα μάτια, χωρίς κόπο.




Οι σκιές που περιέχονται στην παλέτα είναι οι:
Venus, Foxy, Walk of Shame, Naked 2, Faint, Crave. Η πρώτη απόχρωση λαμπυρίζει διακριτικά. Οι πέντε επόμενες είναι εντελώς ματ.
Ο συνδυασμός των χρωμάτων είναι μοναδικός. Σου επιτρέπει να δημιουργήσεις το απόλυτο "γήινο", φυσικό look, εύκολα και απλά. Ανάλογα με τα χρώματα που θα επιλέξεις, μπορείς να προσθέσεις όση ένταση επιθυμείς στο βλέμμα σου. Η παλέτα αυτή θα σε συνοδέψει σε όλες σου τις εμφανίσεις, από τις πρωινές, μέχρι και τις πιο βραδινές.

Το μικρό μέγεθος της, σου επιτρέπει να την κουβαλάς πάντα μαζί σου, ενώ το όμορφο, χαριτωμένο κουτάκι της σε κάνει να μην θέλεις να την αποχωριστείς ποτέ!


  • H δεύτερη αγαπημένη μου παλέτα είναι η Cherie Bow Palette του Dior:



Ε εντάξει, τα λόγια είναι περιττά...
Η παλέτα αυτή είναι ένα κόσμημα, ένα έργο τέχνης. Από την πρώτη στιγμή που έμαθα πως θα κυκλοφορήσει, ανυπομονούσα να την κρατήσω στα χέρια μου.
Και ντρέπομαι που το λέω, αλλά περισσότερο την αγόρασα για τη συσκευασία της, παρά για το περιεχόμενό της. 

Εννοείται βέβαια πως και το περιεχόμενο δεν με απογοήτευσε.





Από που να ξεκινήσω;
Από τα κομψά πινελάκια; Από τις υπέροχες, ανοιξιάτικες σκιές;
Η παλέτα περιλαμβάνει τρεις σκιές ματιών, εκ των οποίων η μία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση. Ένα λευκό του πάγου, ένα απαλό ροζ και ένα πιο έντονο παστέλ, συνθέτουν το απόλυτο ανοιξιάτικο look, για girly εμφανίσεις, όλο χάρη και γλύκα.
Ακόμη,περιέχει ένα μαύρο eyeliner και ένα ροζ lip gloss.
Η απόδοση των σκιών είναι πολύ καλή. Το eyeliner μου άρεσε επίσης πολύ. Το lip gloss και τα δύο πινελάκια δεν τα έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, οπότε δεν έχω άποψη.

Σίγουρα αυτή δεν είναι η παλέτα που θα κουβαλάς μέσα στη τσάντα σου, που θα την πετάς από εδώ και από εκεί. Είναι ένα προϊόν που θα κοσμεί τον χώρο σου, που δεν θα το πετάξεις ακόμη και όταν τελειώσει.


Πως σας φαίνονται κορίτσια; Έχετε δοκιμάσει κάποια;
Λίγη υπομονή και σύντομα ακολουθεί η έκπληξη που σας υποσχέθηκα!

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.

22 σχόλια:

  1. uperoxiiiiiiiiii i Dior!!!!!!!:D
    i basics den m'aresei paraaaaa polu...giati einai poluuu basics!!kai exw polles tetoies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλως έρωτας η Dior! :D
      Είναι όντως κλασσικά τα χρώματά της, αλλά μου αρέσει που είναι συγκεντρωμένα και έχουν καταπληκτική ποιότητα :)
      Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιες παλετες!! Ειδικα η Dior ειναι φοβερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που με καταλαβαίνεις :):)! Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Η Dior είναι απίθανα υπέροχη! αλλά μαλλον λίγο ακριβουτσικη ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι πολύ ακριβή :( Το σκεφτόμουν πολύ να την αγοράσω και την πήρα όταν είχε έκπτωση...Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Ιωάννα μου, καλά και ευτυχισμένα!!
    Σήμερα επεστρεψα εγώ, ωραίες στιγμές με τους αγαπημένους μου, και του χρόνου να εισαι καλα!!
    Με αυτό το post χτυπησες μεγάλη αδυναμία!!
    Λατρευω τις παλετες, υπέροχα προϊόντα σε εκπληκτικές συσκευασίες!! Τέλεια χρώματα για λάμψη και ομορφιά!!
    Αχ Dior, αγαπώ!! Απιθανη υφή, εκπληκτικα χρώματα!! Α ξέχασα, να μην νιωθεις ντροπή, σε προκαλεί να την αγορασεις!! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Ιωάννα μου με υγεία και αγάπη! Καλώς όρισες, ελπίζω να πέρασες τέλεια!
      Κι εγώ τις λατρεύω Ιωάννα μου, όπως τα λες είναι :):)
      Πραγματικά η Dior πιστεύω έχει την καλύτερη συσκευασία απ'όσες κυκλοφόρησαν φέτος. Πολύ κομψή...
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ιωάννα μου....Εγώ δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις παλέτες αλλά έχω μια ΤΕΡΆΣΤΙΑ λατρεία σε όλες τις naked... Ελπίζω κάποτε να καταφέρω να τις αγοράσω....περιμένουμε πολλά κ νέα ποστακια...Φιλάκια πολλά...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά :) :)!!! Ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου...Φιλάκια πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  7. protimw thn naked 2 alla einai arketa t lefta....mono k mono epeidh exeis perissoteres epiloges apo thn basics....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο ακριβή αλλά τα αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω...Αν σκεφτείς πως έχει τόσες σκιές και τόσο καλής ποιότητας :)!!!

      Διαγραφή
  8. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΙΩΑΝΝΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΑΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Όλγα μου :)
      Καλωσόρισες <3 !!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες παλέτες!! Έχεις βραβειάκι από το blog μου!!

    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/2013/05/ioooo.html

    Kisses!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ :)
      Αχ τέλεια πάω να το δω...
      Φιλάκια πολλά πολλά <3!!!

      Διαγραφή
  10. Έχετε βραβείο από μένα !
    Μπράβο ! http://konstantinasty.blogspot.gr/2013/05/lovely-blog.html
    Φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Κωνσταντίνα μου :)
      Πάμε να το δούμε...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Ιωάννα..! Να σε ρωτήσω.. η Naked Basics πόσο κοστίζει.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλεξάνδρα μου!
      Είχε 25 ευρώ περίπου αν θυμάμαι καλά :)

      Διαγραφή