AVON BB CREAMS - Review




Η αλήθεια είναι πως η Avon καθυστέρησε να λανσάρει μία δική της BB κρέμα. Έβλεπα την μία εταιρία μετά την άλλη να παρουσιάζουν τις "ΒΒ δημιουργίες" τους και αναρωτιόμουν: πως και η Avon δεν έχει προσθέσει κάποια BB cream στην οικογένειά της;

Άξιζε όμως η αναμονή!

Η αρχή έγινε με την Ideal Flawless BB cream.


Πρόκειται για ένα μπαλμ ομορφιάς που ενυδατώνει και προστατεύει την επιδερμίδα, εξομαλύνοντας τον τόνο της, κρύβοντας τις ατέλειές της και χαρίζοντάς της λάμψη υγείας.
Η Ideal Flawless BB cream διατίθεται σε έξι πραγματικές αποχρώσεις, εμπνευσμένες από την αληθινή επιδερμίδα, που γίνονται ένα με αυτήν, γρήγορα και απλά.
Δεν είναι ακριβώς κρέμα και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει foundation. Είναι μπαλμ! Η υφή της είναι μοναδική, δροσερή, δεν μοιάζει με καμία από τις άλλες "BB" υφές που έχουμε συνηθίσει. Αν την δοκιμάσεις θα το διαπιστώσεις κι εσύ!



Το αποτέλεσμα που χαρίζει στην επιδερμίδα είναι υπέροχο. Εφαρμόζεις το μπαλμ και το δέρμα σου φαίνεται όμορφο, υγιές, φρέσκο και πολύ νεανικό. Η κάλυψη που προσφέρει είναι επίσης πολύ καλή. Στη σύστασή της περιέχει μία διακριτική χρυσόσκονη -όχι μην τρομάζεις!- που κάνει το αποτέλεσμα ακόμη πιο εντυπωσιακό. Δίνει λάμψη στην επιδερμίδα (όχι γυαλάδα) και ένα όμορφο τελείωμα που όλοι θα ζηλεύουν.


Τέλος η Ideal Flawless BB cream είναι εμπλουτισμένη με βιταμίνη Ε και μεταλλικά στοιχεία, ενώ διαθέτει επιπλέον δείκτη προστασίας 15.

Με κάθε ειλικρίνεια, σου λέω, πως είναι με διαφορά η αγαπημένη μου BB cream. Είναι μοναδική (με την αληθινή σημασία της λέξης). Δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες. Προσωπικά, όταν την χρησιμοποιώ, δεν εφαρμόζω ενυδατική, καθώς ενυδατώνει από μόνη της άψογα το δέρμα μου. Πάντα όμως την σετάρω με διάφανη πούδρα σε ελεύθερη μορφή. Έτσι το αποτέλεσμα διαρκεί περισσότερες ώρες και δεν βγάζει λιπαρότητα.


Συνεχίζουμε με την  Anew Vitale BB cream. Είναι η δεύτερη που δημιούργησε η Avon και δεν μοιάζει καθόλου με την πρώτη.


Εκτός από κάλυψη, ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία, η Anew Vitale BB cream προσφέρει και αντιγηραντικά οφέλη στην επιδερμίδα. Εμπλουτισμένη με το σύμπλοκο Pro Energy, απαλύνει την επιδερμίδα, την αναζωογονεί και μέρα με τη μέρα αποκαλύπτει μία πιο νεανική εμφάνισή της. Παράλληλα την προστατεύει από την φωτογήρανση, καθώς περιέχει SPF20 στη σύστασή της.

Η κρέμα κυκλοφορεί σε μία μόνο απόχρωση. Όταν την άπλωσα στο χέρι μου, σκέφτηκα: "Φτού! Είναι πολύ σκούρα". ΛΑΘΟΣ! Το προϊόν έγινε ένα με το πάρα πολύ ανοιχτόχρωμο δέρμα μου. Η προσαρμοστικότητα του είναι εντυπωσιακή! Ταίριαξε απόλυτα στον δικό μου χρωματικό τόνο, ταίριαξε όμως και στης μητέρας μου που έχει σκούρο δέρμα.



Η κάλυψη που παρέχει είναι πολύ καλύτερη από των περισσότερων BB creams. Το αποτέλεσμά της στην μικτή μου επιδερμίδα είναι απολύτως ματ. Η υφή της μου θυμίζει υγρό make up και η ενυδάτωση που προσφέρει με καλύπτει. Ίσως όμως, αν η επιδερμίδα σου είναι πολύ ξηρή, να χρειαστείς επιπλέον ενυδάτωση.

Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη BB cream, έρχονται σε σωληνάρια των 30ml.

Και τώρα η εξομολόγηση:

Από τις BB creams που έχω αγοράσει, λίγες έχουν παραμείνει σε εμένα. Μετά από επίμονη χρήση τους, μία κατέληξε στη μητέρα μου, μια στη φίλη μου και μία στην αδερφή μου.
Αυτές τις δύο όμως που σας περιέγραψα, δεν σκοπεύω να τις αποχωριστώ.
Η μία βρίσκεται πάνω πάνω στο συρτάρι μου και η άλλη πάνω πάνω στο νεσεσέρ μου.



Πως σας φαίνονται;
Έχετε δοκιμάσει κάποια;


28 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέροντα νέα! Δε γνώριζα για τις bb της avon. Πολύ ωραίο review! Καλογραμμένο και κατατοπιστικό:)Φιλιά!


    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια...Φιλάκια πολλά! :) :)

      Διαγραφή
  2. Ωραία! Μπορούν να καλύψουν καθόλου σημαδάκια και κοκκινίλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά μου τα καλύπτουν...γενικά προσφέρουν και οι δύο πολύ κάλυψη (σε σχέση με άλλες ΒΒ). Τώρα, αν έχεις πολύ έντονα σημάδια, μάλλον θα χρειαστείς και concealer. Τις κοκκινίλες πιστεύω τις καλύπτουν τέλεια :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο ωραίο ποστ για ακόμα μια φορά. Εγώ γενικά bb κρέμες χρησιμοποιώ ελάχιστα αλλά η περιγραφή σου με έπεισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη μου, με κανεις πολύ χαρούμενη...Κι εγώ έτσι είμαι, αλλά οι συγκεκριμένες μου έκαναν την διαφορά :) Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  4. A τέλεια γιατί θέλω πολύ να τις δοκιμάσω και τις δύο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τις δοκιμάσεις,εμένα τουλάχιστον μου άρεσαν πάρα πολύ :)
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Δοκίμασα την πρώτη και σαν υφή μου άρεσε αρκετά αλλά χρειάζομαι λίγη επιπλέον κάλυψη.Η δεύτερη είναι πιο καλυπτική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ, θα έλεγα ότι πάνω κάτω έχουν την ίδια κάλυψη και οι 2... Όντως η υφή της είναι τέλεια :)

      Διαγραφή
  6. Έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα της AVon αλλά δεν έχω τολμήσει τη BB cream. Φαίνονται τέλειες όμως, οπότε θα το κάνω! Πολύ ωραίο post. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν σίγουρα μια δοκιμή :)
      Εγώ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο :)
      Πολλά φιλάκια...!!!

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφο ποστ κοριτσια , δεν εχω δοκιμασει καμια αλλα αφου το λετε εσεις θα τις δοκιμασω. φιλια.τελικα εκεινη τηνmaybelline pure την δοκιμασατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ανδρονίκη μου για τα καλά σου λόγια! Αν τις δοκιμάσεις περιμένω τα σχόλιά σου :) :)! Όχι δυστυχώς δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη...Σκέφτομαι όμως να εκμεταλλευτώ το -35% των Sephora και να δοκιμάσω ή αυτήν ή την CC της L'oreal. :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ενημερωτικό και κατατοπιστικό ποστ,μπράβο! :D Φαίνονται πολύ καλές και μάλλον θα είναι το πρώτο προϊόν που θα δοκιμάσω από Avon..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τζένη μου για τα καλά σου λόγια! Αξίζει να δοκιμάσεις κάποια...Εμένα με εξέπληξαν πολύ ευχάριστα...και γενικά δεν είμαι και η πιο τρελή θαυμάστρια των BB creams...
      Φιλάκια πολλά... :)

      Διαγραφή
  9. Φτού!!!! Πάλι θα ξοδευτώ! Αμάν με αυτά τα καλογραμμένα σας Post κυρία μου αμάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Θάλεια μου στ'ορκίζομαι δεν είχα κακό σκοπό :P :)

      Διαγραφή
  10. Θέλω να δοκιμάσω και τις δύο! Πολύ ωραίο το post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τις εχω δοκιμασει μωρε Ιωαννα..εχω ευαισθητο δερμα και δεν ξερω αν μπορω να τις βαλω..τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ, δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου γιατί εγώ δεν έχω ευαίσθητο δέρμα και σπάνια με ενοχλούν προϊόντα. Πάντως δεν έχουν έντονη μυρωδιά. Ξέρω και κοπέλες με ευαίσθητη επιδερμίδα που χρησιμοποιούν Avon και δεν είχαν ποτέ πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μου, όταν πετύχεις κάποια από τις 2 σε καλή προσφορά, αξίζει να τη δοκιμάσεις. Φιλάκια πολλά πολλά :)

      Διαγραφή
  12. σε ποια αποχρωση εχεις την πρωτη bb cream;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ τι καλά!! Μόλις έγινα μέλος της ΑVON και έψαχνα προιόντα να προτείνω στις φίλες μου που να έχουν πολλές και καλές κριτικές!! Χαίρομαι!! Μπράβο σου! Πολύ καλή δουλειά με το blog ;)
    rixnontas1matia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ Νούλα μου!
      Καλή αρχή, είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψεις! :)

      Διαγραφή
  14. Η ανάρτησή σου έχει κοινοποιηθεί στη σελίδα μου στο facebook εδώ!!! :)
    φιλια πολλά!!!

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=398310016936015&id=326321524134865

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ναταλία μου για την κοινοποίηση!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή