Ysl Vernis À Lèvres


Δεν είναι κραγιόν... Δεν είναι lip gloss... Τι είναι τελικά;
Είναι μια κατηγορία από μόνο του. Σίγουρα είναι ένα από τα αγαπημένα μου lip products, αν όχι το αγαπημένο μου.
Είναι το Rouge Pur Couture Vernis A Levres toy Yves Saint Laurent.



Κρατάς στα χέρια σου το προϊόν. Ανοίγεις σιγά σιγά την όμορφη, κομψή συσκευασία του και από μέσα βγαίνει ένα πρωτότυπο πινελάκι. Ένα πινελάκι σχεδιασμένο σύμφωνα με το σχήμα των χειλιών σου, κατάλληλο για να εφαρμόσεις σωστά το περιεχόμενο του προϊόντος σ'αυτά.
Πολύ προσεκτικά, απλώνεις το προϊόν στα χείλη σου και αυτά γεμίζουν με υγρασία! Περιμένεις λίγα δευτερόλεπτα και περνάς άλλη μία στρώση. Είσαι έτοιμη!
Οι ώρες περνούν... Βγάζεις από την τσάντα σου ένα καθρεφτάκι για να ελέγξεις την κατάσταση του μακιγιάζ σου. Και προς μεγάλη σου έκπληξη βλέπεις ότι το χρώμα στα χείλη σου είναι εκεί, αναλλοίωτο, όπως ακριβώς την πρώτη στιγμή που το έβαλες.




Όλες κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε δοκιμάσει κραγιόν με εξαιρετική διάρκεια. Κλασσικό παράδειγμα είναι ένα MAC lipstick.  Ακόμη όμως κι αυτά, ώρα με την ώρα υποχωρούν, το χρώμα αλλοιώνεται σιγά-σιγά και τελικά σε εγκαταλείπει.
Με το Vernis A Levres αυτό δεν συμβαίνει. Εφαρμόζεις δύο στρώσεις  στα χείλη σου και νιώθεις ασφαλής ότι το χρώμα θα παραμείνει εκεί αν δεν το αφαιρέσεις η ίδια. Και αν μετά από ώρες, ποτό και μερικά φιλάκια το χρώμα ξεθωριάσει λίγο, ένα γρήγορο πέρασμα θα σου εξασφαλίσει το υπέροχο αποτέλεσμα που τόσο λατρεύεις και για το υπόλοιπο της βραδιάς (ή της ημέρας).
Η σύνθεση του προϊόντος είναι μοναδική. Ένα πλούσιο, κρεμώδες χρώμα, τυλιγμένο με το πέπλο της  σαγηνευτικής λάμψης και της εκλεπτυσμένης πολυτέλειας, απλώνεται ομοιόμορφα στα χείλη σου.

Η απόχρωση 11:

Το αποτέλεσμα θυμίζει κάτι από Marilyn και φέρνει κοντά σου όλη την αίγλη του κλασσικού χολιγουντιανού στυλ. Είναι προκλητικό, ταυτόχρονα όμως και απαράμιλλα κομψό. Ολοκληρώνει την εμφάνισή σου με τον πιο αριστοτεχνικό τρόπο, αναδεικνύει την θηλυκότητα σου και τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω σου.




Η απόχρωση 15:

Μία χυμώδης, κοριτσίστικη απόχρωση, κάνει τα χείλη σου "ζουμερά" και πολύ θελκτικά. Χαρίζει ιδιαίτερο "ύφος" στην εμφάνισή σου και είναι κατάλληλη για να σε συνοδέψει σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας: πρωί, απόγευμα και βράδυ.



Τόσο η απόχρωση 11, όσο και η 15 σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση και προσδίδουν σοφιστικέ νότες στο στυλ σου, όπως ακριβώς προστάζει το γενικότερο πνεύμα του οίκου.


Η τιμή του προϊόντος είναι λίγο αποθαρρυντική. 30 ευρώ περίπου...
Είδες όμως τα καλά τα νέα;


Μόνο γι'αυτήν την εβδομάδα, μπορείς να το αποκτήσεις με 19 ευρώ!
Και πίστεψέ με, αξίζει και το τελευταίο ευρώ που θα δώσεις. Πρόκειται για ένα προϊόν που δεν χρειάζεται συχνή ανανέωση και που συνεπώς θα διαρκέσει πολύ περισσότερο από ένα κοινό κραγιόν. Ακόμη, είναι τόσο ιδιαίτερο, που όμοιό του δύσκολα θα βρεις.
Διατίθεται σε περισσότερες από 20 αποχρώσεις, για κάθε γούστο και στυλ.



24 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Xχαχα!!! Πίστεψέ με Ιωάννα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα :)

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που τα περιγράφεις! Είναι απαράδεκτο που δε το δοκίμασα ακόμα αλλά όποτε το επιχειρούσα δεν έβρισκα τις αποχρώσεις που ήθελα.:(
    Aυτο το 35% το περίμενα πως και πως...για να δούμε :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Είναι καταπληκτικό προϊόν και με το -35% αξίζει πάρα πολύ :) Μακάρι να τις βρεις...

      Διαγραφή
  3. Κοριτσια δε θελω να σας απογοητευσω αλλα εχει ασχημη γευση και υφη σα να βαφεις τα χειλη με μαρκαδορο,αφηστε που ξεραινει τα χειλη αμεσως,προτιμηστε ενα συνβατικο κραγιον κ απλα ανανεωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρέα μου εγώ που το χρησιμοποιώ πολύ καιρό έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Όχι μόνο δεν ξηραίνει τα χείλη, απεναντίας τα ενυδατώνει απίστευτα. Φαίνεται κι από την φωτογραφία άλλωστε...Την υφή του την λατρεύω...υγρή, πλούσια και ενυδατική...Δεν είναι τυχαίο που σαν προϊόν έχει αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές παγκοσμίως. Για κάποιο λόγο μάλλον δεν θα έκατσε καλά στα χείλη σου...Κρίμα γιατί είναι ξεχωριστό προϊόν...:)

      Διαγραφή
    2. sumfwnw me ioanna!!den me enoxlei i murwdia kai einai polu enudatiko!

      Διαγραφή
  4. ΙΩΑΝΝΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΘΕΜΑ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, αυτό σκέφτομαι να κάνω κι εγώ...Είναι ευκαιρία τώρα...:)

      Διαγραφή
  5. Ιωαννα πολυ ωραιο το ποστ σου!!!και το ιδιο το προιον επισης!το εχω δοκιμασει και πραγματικα ειναι πολυ ωραιο!σιγουρα το αγαπημενο μου!ενυδατωνει πολυ καλα τα χειλη μου και το χρωμα δεν φευγει αν δεν το βγαλω εγω!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σύλβια!!! Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε! :)

      Διαγραφή
  6. εχω ήδη 5 και είναι τα αγαπημένα μου με διαφορά, δε τα αλλάζω με τίποτα. Πιθανότατα κάποιος να έχει πρόβλημα με την υφή αν δε βάζει τις 2 με 3 στρώσεις που πρέπει και βάζει μόνο μία, δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ κάτι τέτοιο υποθέτω...γιατί το προϊόν είναι ασύγκριτα υπέροχο! 5 ε;;; Σε ζηλεύω έχω να σου πω :Ρ :)

      Διαγραφή
  7. Θέλω τόοοοσο πολύ να το δοκιμάσω!Αυτό το ροζουλί μου έκανε κλικ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφη απόχρωση...:) Δυστυχώς δεν μου είχε μείνει πολύ προϊόν στην συσκευασία για να σας το δείξω στα χείλη μου :(

      Διαγραφή
  8. χρησιμοποιώ το προιόν απο το προηγούμενο καλοκαίρι και συγκεκριμένα την απόχρωση 17. Είναι όντως έτσι όπως περιγράφεται στο post. Μοναδικό. Πρόσφατα όταν πήγα να αγοράσω μια καινούργια απόχρωση δοκίμασα απο την ίδια εταιρεία, το ίδιο μοντέλο αλλά σε κραγιόν (το rouge pur coutoure) και πάλι ανεξίτηλο. Είναι ακόμη πιο μαλακό και ενυδατικό στα χείλη! ευχαριστούμε και για την ενημέρωση για την έκπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου! Θα το δοκιμάσω σίγουρα το κραγιόν! Δεν έχω κραγιόν ysl και ήθελα να δω κάποιο :) ;)

      Διαγραφή
  9. πωπω... φαίνεται υπέροχο...κοριτσια, συγχαρητήρια για το blog σας πολυ ομορφο. Αυτο ειναι το δικο μου http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ ,, θα χαρώ να του ρίξετε μια ματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Εννοείται πως θα το δούμε! :)

      Διαγραφή
  10. to agapwwwwwwwwwwww...exw to no16!!!teleiooooo mwv!!!
    http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/02/review-yves-saint-laurent-rouge-pur.html#.UWQHy1eRKvM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τέλειο! Το αγαπημένο μου!!! :) Πάω να δω το post σου :)

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραιο το ποστ!! η κοκκινη αποχρωση ειναι φανταστικη και εφαρμοζει τελεια στα χειλη οπως φαινεται απο την εικονα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα μου! Είναι υπέροχη πραγματικά :))

      Διαγραφή