The Body Shop experience & μια μικρή έκπληξη!


Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε πως ορισμένα από τα καταστήματα The Body Shop προσφέρουν μία νέα υπηρεσία ομορφιάς. Φαντάζεστε λοιπόν πόσο μεγάλη ήταν η χαρά μας όταν προσκληθήκαμε να την δοκιμάσουμε.

H Skincare Consultation αποτελεί την πιο πρόσφατη καινοτομική ενέργεια της αγαπημένης μας εταιρίας. Πρόκειται για μία διαδικασία ολοκληρωμένης περιποίησης προσώπου, με εξειδικευμένα προϊόντα, από τις έμπειρες αισθητικούς των The Body Shop.
Στόχος της υπηρεσίας είναι, όχι μόνο να αναζωογονήσει την επιδερμίδα σου, βοηθώντας την να ανακτήσει την ενέργεια και την λάμψη της, αλλά κυρίως να σε βοηθήσει να κατανοήσεις τις ανάγκες της, να σου διδάξει τον ορθό τρόπο φροντίδας της και να σου επισημάνει την σημασία μίας σωστής και αποτελεσματικής περιποίησης για την υγεία και την εμφάνιση σου.

Παράλληλα, σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις τα προϊόντα των The Body Shop που τόσο λατρεύεις και να ανακαλύψεις ποια από αυτά ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιδερμίδας σου.


  • Τα καλά νέα είναι πως η υπηρεσία αυτή προσφέρεται εντελώς δωρεάν. Ναι καλά διάβασες! Κλείνοντας απλώς ένα ραντεβού, μπορείς να απολαύσεις μια επαγγελματική περιποίηση προσώπου χωρίς κανένα κόστος.
  • Τα πιο καλά νέα είναι πως αφού ολοκληρώσεις την περιποίηση, έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις όποια προϊόντα επιθυμείς 20% φθηνότερα.

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου.



Οι εντυπώσεις μας:

Ιωάννα:

Σε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον, τα γλυκά κορίτσια του The Body Shop Καλλιθέας, με έκαναν να αισθανθώ σαν στο σπίτι μου, με την ευγένεια και τη χαρούμενη διάθεσή τους.

Για την περιποίηση του προσώπου μου χρησιμοποιήθηκαν κατά κύριο λόγο προϊόντα της σειράς Vitamin E, που είναι κατάλληλη για κάθε τύπο επιδερμίδας.


Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκαν μεμονωμένα και άλλα προϊόντα, διαφορετικών σειρών περιποίησης.

Τα βήματα που ακολουθήθηκαν ήταν τα εξής: ντεμακιγιάζ, καθαρισμός,  απολέπιση, τόνωση, θρέψη των κυττάρων με τις σταγόνες νεότητας των The Body Shop και καλή ενυδάτωση.
Στη συνέχεια είχα την χαρά να απολαύσω, ένα απλό, καθημερινό μακιγιάζ, με κάποια από τα νέα προϊόντα της εταιρίας.

Όλα τα προϊόντα ήταν υψηλής ποιότητας και πολύ αποτελεσματικά.

Αυτά που έκλεψαν τις εντυπώσεις μου ήταν τα εξής:

Honey & Oat 3 in 1 scrub mask: Αυτό το "έξυπνο" προϊόν είναι μάσκα, scrub και καθαριστικό σε ένα! Είναι πολύ αποτελεσματικό, καθαρίζει σε βάθος τους πόρους και αναζωογονεί την επιδερμίδα. Μετά την εφαρμογή του ένιωθα το δέρμα μου απαλό σαν του μωρού.

Soft Facial Cleansing Sponge: Πρόκειται για έναν σπόγγο, που σε βοηθά να καθαρίσεις αποτελεσματικά το πρόσωπό σου, σε βάθος και με μεγάλη ευκολία.

Vitamin E Cool BB cream: Κορίτσια, το προϊόν αυτό με ενθουσίασε (ίσως ενθουσιάσει και κάποια από εσάς...περισσότερα στο τέλος του post, χιχιχι). Είναι μία πολύ ενυδατική BB cream που αναζωογονεί την όψη της επιδερμίδας, παρέχοντας της λάμψη, φρεσκάδα και ομοιομορφία.



Και μερικές φωτογραφίες:


Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία, η επιδερμίδα μου ήταν εμφανώς βελτιωμένη. Πιο καθαρή, πιο λαμπερή, πιο απαλή. Η Skincare Consulation ήταν μία πολύ αναζωογονητική εμπειρία και χαίρομαι πολύ που την δοκίμασα. Σίγουρα θα την επαναλάβω!

Σταυριάννα:

Από την πρώτη στιγμή, οι κοπέλες του καταστήματος με έκαναν να αισθανθώ πολύ άνετα. Αφού συζητήσαμε για την επιδερμίδα μου και τις ανάγκες της , επιλέξαμε την κατάλληλη σειρά προϊόντων: την Tea Tree. Πρόκειται για μία σειρά περιποίησης σχεδιασμένη να καταπολεμά τα σπυράκια και τα σημάδια τους.


Όσα προϊόντα χρησιμοποιήθηκαν, με ικανοποίησαν σε μεγάλο βαθμό. Αμέσως αισθάνθηκα την επιδερμίδα μου τονωμένη, πιο λεία και λαμπερή.




Ένα από τα προϊόντα που ξεχώρισα ήταν το Vitamin C Microdermabrasion face scrub. Το καταπληκτικό αυτό scrub, λειτουργώντας σαν χημικό πίλινγκ, καθαρίζει σε βάθος τους πόρους, απολεπίζει την επιδερμίδα και την αναζωογονεί, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ'ότι ένα κοινό scrub.





Ένα άλλο προϊόν που με εντυπωσίασε, είναι το concealer σε στικ της σειράς Tea Tree. Η ειδικός των The Body Shop, χρησιμοποιώντας το ως βάση μακιγιάζ, έκανε την επιδερμίδα μου να φαίνεται τόσο όμορφη, αψεγάδιαστη μπορώ να πω. Η κάλυψη και η διάρκεια του προϊόντος είναι εκπληκτικές και η τιμή του ασυναγώνιστη. Με την έκπτωση μου κόστισε σχεδόν 5 ευρώ.

Σίγουρα πολλά από τα προϊόντα της σειράς τα έχω βάλει στο μάτι. Αν μου χάρισαν ένα τόσο καλό αποτέλεσμα με μία μόνο εφαρμογή, φανταστείτε τι θα κάνουν με συχνή χρήση.






Και τώρα κορίτσια η έκπληξη:

Όπως σας είπα, δοκίμασα την νέα BB cream των The Body Shop με βιταμίνη Ε και μου άρεσε πάρα πολύ! Ήταν απίστευτα ενυδατική και το αποτέλεσμα που χάριζε ήταν πολύ φυσικό. Όπως οι περισσότερες, έτσι και αυτή η BB δεν εξασφαλίζει πλήρη κάλυψη, όμως κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται λαμπερή και ομοιόμορφη.


  • Έτσι λοιπόν, επειδή ξέρω πόσο σας αρέσουν οι BB creams, αγόρασα και μία για εσάς. Αφήστε μου λοιπόν ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post και αύριο θα σας γράψω εδώ ποια από εσάς θα κερδίσει την κρέμα. 





Αν θέλετε πείτε μου στο σχόλιό σας, πως σας φαίνεται η νέα υπηρεσία των The Body Shop, αν την έχετε δοκιμάσει, ή αν σκοπεύετε να την δοκιμάστε... Επίσης, πείτε μου ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν The Body Shop, αν έχετε κάποιο...
Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε και κάποιο e-mail, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας σε περίπτωση που κερδίσετε!

Ακολουθήστε μας και στο bloglovin' για να μαθαίνετε πρώτες όλα τα νέα μας! Πατήστε εδώ
(http://www.bloglovin.com/en/blog/4585783)


66 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε καλό μήνα !!Χτές είδα και για τον καθαρισμό στα Body Shop πρέπει να κλείσω ραντεβού !!:) Στα χρόνια του γυμνασίου έπερνα την ενυδατική της vitamin E στο μαύρο βαζάκι μου τη θύμισε το πόστ !! mail ioatsag@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ιωάννα μου :) Να κλείσεις, αξίζει! Είναι πολύ ωραία κρέμα...απαλή και καθόλου λιπαρή :)

      Διαγραφή
  2. teleia! skeftomai na kleisw k gw rantevou! euxaristoume gia to dwraki kai gia thn eukairia na to kerdisoume! machladianaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλείσε και θα με θυμηθείς! Εγώ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  3. Thn exw ypopsin mou thn yphresia ayth thn kainourgia k sigoura tha ithela na thn dokimasw!Agaphmena bodyshop.Ti na pw gia tis skies h gia to bronzer,opws epishs k gia to KATAPLHKTIKO ygro highlighter....Alla makran to agaphmeno mou proion apo bodyshop einai ta pinela tous!Apisteyth poiothta se logikh timh!Kalh epityxis se olous
    e mail:tassanian@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για τα πινέλα το έχω ξανά ακούσει! Κι εμένα μου φάνηκαν πολύ ωραία...Θα πάρω κανένα κάποια στιγμή! :)

      Διαγραφή
  4. Θα ήθελα πάρα πολύ να την δοκιμάσω και ευχαριστω για την ευκαιρία.... Οσο για τα πινέλα έχω πολλά και τα έχω πάρα πολλά χρόνια...ειναι άψογα, προσφατα αγόρασα και το κοφτό kabuki πΟΥ είναι τόσο πυκνό και απαλό ταυτόχρονα!

    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια!!! Και πινέλο kabuki δεν έχω κανένα! :)

      Διαγραφή
  5. Δεν είχα ιδέα πως υπάρχει η υπηρεσία, αλλά τώρα που διάβασα τις εντυπώσεις σας σίγουρα θα κλείσω ένα ραντεβού να τη δοκιμάσω! Από τις αγαπημένες μου είναι οι σκιές των Body Shop.
    jennykourakou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου τις δοκίμασαν κι εμένα στο μακιγιάζ που μου έκαναν και μου άρεσαν πάρα πολύ :) Ωραία χρώματα και πολύ καλή απόδοση...

      Διαγραφή
  6. τελειο! μεχρι ποτε θα ισχυει;; θα ηθελα πολυ να δοκιμασω τα προιοντα τους :)
    ευχαριστουμε για το giveaway!

    vicky_sp230@hotmail.com
    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι για πολύ καιρό, αν όχι μόνιμα... Κλείσε ραντεβού, είναι φοβερή υπηρεσία! :)

      Διαγραφή
  7. Ως τώρα ότι περιποίησεις ή μακιγιάζ έχω ακολουθήσει σε καταστήματα πάντα με υποχρέωναν να αγοράσω κάτι αλλά εδώ αλλάζει το πράγμα!

    Άσε που με την έκπτωση κιόλας δεν ακούγεται τόσο άσχημα!!!

    Γενικά, ψωνίζω από body shop, ίσως όχι συχνά αλλά ό,τι και αν πάρω είναι πάντα αξιόλογο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είδα και το διαγωνισμό χιχι

      Αυτά είναι τα στοιχεία μου:

      lotregirl@hotmail.com
      http://styliciousmyfriend.blogspot.gr/

      Διαγραφή
    2. Σε αυτήν την υπηρεσία δεν έχεις καμία υποχρέωση. Αυτό μου άρεσε κι εμένα! Μπορείς να δοκιμάσεις και μετά σου προσφέρουν και έκπτωση αν θες να αγοράσεις :)

      Διαγραφή
  8. ευχαριστούμεεεε! θέλω και γω να κερδίσω!
    email nena_lap123@yahoo.gr
    beautyworldnena.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία η παρουσίαση, ειδικά η αναφορά στις μάσκες, που θα με κάνει να πάω για νέες αγορές!

    Φωτούλα Ξανθοπούλου
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω επιτέλους μια ΒΒ που να μου ταιριάζει!
    Τα bodyshop συνήθως πάντως με βγάζουν ασπροπρόσωπη!

    alcmenestrator@hotmail.com
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο μηνα σου ευχομαι !!! Πολυ ωραια πραγματα μας εδειξες!!

    Δουλγεράκη Μαρία
    kalikret@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΝΕΟ Η ΝΕΑ ΑΥΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ .ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BODY BUTTER COCONUT KAI TO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΛΑΔΑΚΙ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΖΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΡΕΜΑ . ΒΕAUTY-STARDUST.BLOGSPOT.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ανδρονίκη :) Κι εμένα μ'αρέσει πολύ αυτό το Body Butter!

      Διαγραφή
  14. TELEIA!
    Ελπιζω να υπαρχει η αναλογη υπηρεσια στη Θεσσαλονικη!
    παντα λατρευα τα body butters και τα body mists! ειδικα οοοτι εχει αρωμα satsuma!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω στη σελίδα των The Body Shop μπορείς να δεις σε ποια καταστήματα προσφέρεται η υπηρεσία! :)

      Διαγραφή
  15. Eυχαριστουμε..πολύ ενημερωτικό το post!!
    Καιρο λεω να δοκιμασω τη σειρα tea tree και οπωσδηποτε το tea tree oil..
    κλασσικη αγαπη και εμμονη τα αρωματα-λαδακια τους και οι κρεμες σωματος..:)
    marad3ntr0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Είναι πολύ καλή σειρά! Αξίζει :)

      Διαγραφή
  16. axxxxxxxx ti teleia!!!!!kai i8ela polu na tin dokimasw giati exei elafria kalupsi...kai dustuxws oi perissoteres bb mou fainontai varies gia emena!auti pisteuw 8a einai idaniki!! ;)
    p.s..eiste koukles kai oi 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. apo tin xara mou ksexasa ti i8ela na grapsw!!!
      polu kali i upiresia!!!alla dustuxws den exw kapoio katastima konta mou...isws kataferw na paw stis kalli8eas!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ από τις περισσότερες BB creams δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένη, αλλά αυτή είναι πολύ ελαφριά και ενυδατική.
      Το κατάστημα της Kαλλιθέας είναι όλα τα λεφτά! Τα κορίτσια εκεί είναι πολύ γλυκά και ευγενικά :)

      Διαγραφή
  17. πολύ ωραίο δώρο...!!! Θέλω πολύ να την δοκιμάσω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα!!! Πολύ καλή παρουσίαση!!!Αγαπημένο προιόν τo άρωμα βανίλιας!! Δεν είχα ακούσει για αυτήν την υπηρεσία αλλά Θέλω πολύ να την δοκιμάσω. Είσαι κούκλα στις φωτογραφίες!!!

    gfc: Maria A.
    email: daranz10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου :) Να την δοκιμάσεις, θα σου αρέσει πολύ! Ευχαριστώ πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  19. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η καινούρια bb κρέμα! ioanna_maria1997@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φυσικά και θα κλείσω ραντεβού σύντομα για μια αναζωογόνηση!!!!
    Ευχαριστούμε για το τέλειο δωράκι!!!!Θα ήθελα να δοκιμάσω την ΒΒ των Τhe Body Shop!!!

    marilou.pinkrose@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κλείσεις και να μου πεις τις εντυπώσεις σου :)! Εγώ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  21. θα παω οσο πιο συντομα γινεται...το αποτελεσμα στο προσωπο σου ειναι πολυ φυσικο!!! stpanagiota@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είχα ψάξει κ εγώ για τα καταστήματα που μπορώ να επεσκεφθώ αλλά μου πέφτουν όλα λίγο μακριά!Κ το έλαιο tea tree είναι πολύ καλό για τα σπυράκια!Ευχαριστούμε για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή όλη η σειρά!!! :) Κρίμα γιατί είναι πολύ καλή υπηρεσία :(

      Διαγραφή
  23. Θα ήθελα παρα πολυ να δοκιμασω την κρεμα και το στικ κονσιλερ!Καλα για τις σκιες δεν το συζητω...Τα χρωματα τους ειναι εκπληκτικα!Τελευταια μου αγορα ηταν τα Χριστουγεννα ενα Lip balm...Εξαιρετικο!Αλλα πρεπει να ανανεωσω την επισκεψη μου!
    Ελπιζω να υπαρχει αντιστοιχη υπηρεσια και στη Θεσσαλονικη γιατι καλα να το κανεις μονη σου αλλα ειναι αλλιως απο τα χερια των ειδικων!
    mariaaggelaki@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι εννοείται!!! Είναι πολύ ωραία αίσθηση να σε περιποιούνται οι ειδικοί...Είναι και πιο καλό το αποτέλεσμα :)

      Διαγραφή
  24. Τα body shop είναι σταθερή αξία χρόνια τώρα. Λατρεύω τα body butter και τα αρωματικά λαδάκια αν και παλιότερα είχε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία. Το αγαπημένο μου είναι η βούρτσα μαλλιών την οποία έχω 15 χρόνια, και οι φίλες μου δεν παραλείπουν όταν έρχονται σπίτι να χρησιμοποιήσουν!
    mvalioti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Τέλειο! Όπως το είπες, σταθερή αξία! :)

      Διαγραφή
  25. Πήγα και μάλιστα ανέβασα ίδιο post σήμερα-τι timing Θεέ μου!Hahahaha!Έπρεπε να δώσω link για το δικό σας κατευθείαν,έχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες απόψεις! :) Ειδικά αυτό το "Honey & Oat 3 in 1 scrub mask"(εγώ ούτε καν θυμόμουν ονομασία!) φανταστικό..Άσχετο,Ιωάννα,ήσουν στο event της Lierac;Νομίζω ότι σε είδα,αλλά δεν ήξερα ότι ήσουν εσύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια??? Χαχαχα!!! Χαίρομαι που ταιριάζουν οι απόψεις μα; :) Ούτε εγώ το θυμόμουν (κοίταξα στο internet για να το θυμηθώ :P )!!! Ναι ήμουν! Ήσουν κι εσύ? Κρίμα που δεν γνωριστήκαμε κι από κοντά, θα ήθελα πολύ...:( Ήμουν μια ξανθιά με κοτσίδα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ήμουν,κέρδισα τη θέση μέσω Toothfairy's beauty!Ήμουν μια καστανο-κοκκινομάλλα με ίσιο μαλλί,ένα κολάν με σχέδια κι μια μαύρη ζακέτα-αρκούδα! :Ρ Σε είδα τώρα στη φωτογραφία του post και σε θυμήθηκα,μου άρεσε πολύ το στυλ σουΚρίμα,όντως..Σε κάποιο άλλο event ελπίζω να βρεθούμε! :)

      Διαγραφή
    3. Αχ σ'ευχαριστώ! Εννοείται!!! Θα το συννενοηθούμε από πριν :)

      Διαγραφή
  26. Ευχαριστούμε πάρα πολύ!! ^_^ <3 Body Shop!! <3
    vouzi.xristina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα σας κορίτσια!!!
    Μόλις έκανα την κλήρωση και νικήτρια αναδείχθηκε η Lovely x Reviews.
    Οι υπόλοιπες μην στενοχωρηθείτε.
    Τρέχει ακόμη ο διαγωνισμός με το MAC κραγιόν.
    Επίσης πολλές φορές μέσα στα posts μου έχω σκοπό να διοργανώνω τέτοιου είδους mini διαγωνισμούς!
    Όποτε ξέρετε...τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ κάλο αυτο πού κάνει το body shop δεν το είχα ακούσει αν ησχύει ακόμα θα πάω σίγουρα!!!!
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να πας! Είναι πολύ καλή υπηρεσία :)

      Διαγραφή
  29. περασατε πολυ ωραια απο οτι βλεπω!!! ειναι ωραιανα σε περιποιουνται!!
    marakicious@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα κλείσω κι εγώ σύντομα, λατρεύω Body Shop.
    Aν πρόλαβα για τον διαγωνισμο, kathrinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς έκανα την κλήρωση πριν λίγες ώρες :(

      Διαγραφή