I love drugstore makeup!


Εδώ και πάρα πολύ καιρό, κυκλοφορεί στα blogs και στο youtube ένα βιντεάκι (ή post), αφιερωμένο στα καλλυντικά ευρείας κατανάλωσης (drugstore makeup).  Οι bloggers και οι youtubers μιλούν για τα αγαπημένα τους και τα λιγότερο αγαπημένα τους προϊόντα και απαντούν σε πολλές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις (σχετικές με drugstore makeup). Προσωπικά λατρεύω να παρακολουθώ τέτοιου είδους βιντεάκια. 



Έτσι λοιπόν, έκανα tag τον εαυτό μου, προκειμένου να απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις του "Ι <3 drugstore makeup tag". Όπως καταλάβατε είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα και δεν μπορούσα να μην το κάνω και η ίδια...

Πάμε λοιπόν να δούμε τις ερωτήσεις, ή καλύτερα τις απαντήσεις:


1) Αγαπημένη μάρκα ευρείας κατανάλωσης:

Είμαι ανάμεσα στην Maybelline και στην Max Factor.


2) Αγαπημένα drugstore προϊόντα για το πρόσωπο, τα μάγουλα και τα χείλη:

Για το πρόσωπο θα πω χωρίς δεύτερη σκέψη το Face Finity All day Flawless 3 in 1 foundation της Max Factor (αναλυτικό post θα βρείτε εδώ).



Για τα μάγουλα θα πω το ρουζ Dream Touch της Maybelline. Αν και έχω δοκιμάσει και καλύτερα ρουζ το συγκεκριμένο μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι πρωτότυπο, με ωραία υφή, έχει όμορφο χρώμα με διάρκεια και καλή απόδοση. 



Για τα χείλη θα πω δύο προϊόντα που μου αρέσουν πολύ αυτήν την περίοδο. Το Color Sensational, Pink Fizz της Maybelline και το Matte Lipstick SPF 15 της Seventeen στην απόχρωση 16.



3) Λιγότερο αγαπημένο προϊόν ευρείας κατανάλωσης:

Η μάσκαρα All Eyes on me της Essence. Για να είμαι ειλικρινής, η μάσκαρα αυτή δεν έκανε τίποτα στις βλεφαρίδες μου. Σαν να μην φορούσα καθόλου μάσκαρα. Εντάξει, είχε μόνο 2.50 ευρώ, οπότε δεν περίμενα και θαύματα, αλλά όχι κι έτσι.



4) Η καλύτερη "ευκαιρία" σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης:

Λέγοντας ευκαιρία, εννοώ κάποιο προϊόν με καλή σχέση ποιότητας - τιμής. Ένα προϊόν που βρίσκεται σε τιμή ευκαιρίας, σε σχέση με αυτά που προσφέρει.
Θα πω την Dream Fresh BB cream της Maybelline. Είναι μία πολύ καλή BB κρέμα, που ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα, δίνει ομοιομορφία στον τόνο της και λάμψη, ενώ διαθέτει επιπλέον δείκτη προστασίας 30. Οι περισσότερες οικονομικές BB κρέμες έχουν πολύ μικρότερο SPF στη σύστασή τους.




5) Αγαπημένο προϊόν ευρείας κατανάλωσης που είναι υποτιμημένο:

Λέγοντας υποτιμημένο, εννοώ πως δεν είναι γνωστό, δεν γίνονται συχνές αναφορές σ'αυτό. Αν και πολύ καλό, βρίσκεται στην "αφάνεια".
Θα πω το Resist & Shine Liner για γαλλικό μανικιούρ, της L'Oreal. Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό, σαν επαγγελματικό.




6) Προϊόν που είναι ακριβό (για προϊόν ευρείας κατανάλωσης):




Θα πω τα Just Bitten Kissable Balm Stains της REVLON. Αν και είναι πολύ καλά προϊόντα, κοστίζουν 16.90 ευρώ. Θεωρώ πως αυτή η τιμή, είναι ακριβή για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Αυτή η τιμή βέβαια ισχύει μόνο στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι πολύ πιο οικονομικά.



7) Dupes: Drugstore προϊόντα που μοιάζουν πολύ με άλλα, high end.

Seventeen Blush, Peachy Rose - Estee Lauder Lover's Blush

Τα δύο ρουζ μοιάζουν υπερβολικά τόσο στο χρώμα, όσο και στην απόδοση του στην επιδερμίδα.


Avon Ultra Color Rich, Carnation - Lancome, L'Absolu Nu

Αν και η Avon δεν είναι εταιρία ευρείας κατανάλωσης, ωστόσο σας δείχνω το συγκεκριμένο dupe. Τα δύο κραγιόν μοιάζουν πάρα πολύ στο χρώμα, στην απόδοση και στην διάρκεια.  Επιπλέον, το κραγιόν της Avon είναι πολύ οικονομικό σε σχέση με το αντίστοιχο της Lancome.


L'Oreal Perle de Jade - Essie Mint Candy Apple

8) Προϊόν ευρείας κατανάλωσης που δεν άξιζε τον ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω απ'το όνομά του:

Δεν σκέφτομαι κάποιο συγκεκριμένο. Θα πω γενικά τις bb creams. Όχι ότι δεν μου αρέσουν. Κι εγώ τις χρησιμοποιώ, κάποιες μάλιστα τις έχω λατρέψει. Απλώς θεωρώ πως ήταν υπερβολικός ο ντόρος που δημιουργήθηκε.

Κορίτσια, μιλήστε μου κι εσείς για τα αγαπημένα σας (και μη) προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Αν κάποια από εσάς έχει κάνει αντίστοιχο post ή video θα χαρώ πολύ να μου αφήσει το link από κάτω για να το διαβάσω.
Επίσης όποια από εσάς θέλει να κάνει αντίστοιχο post την κάνω tag! 
Θα χαρώ πολύ να τα διαβάσω.


22 σχόλια:

  1. Αυτό το foundation θέλω να το δοκιμάσω!Φαίνεται πραγματικά πολύ καλό..Την ΒΒ από Maybelline την είχα δοκιμάσει από δειγματάκι και μου άρεσε πάρα πολύ-γι'αυτό και μου έκανε εντύπωση το ότι οι περισσότερες κοπέλες έμειναν δυσαρεστημένες!Έχει να κάνει με την επιδερμίδα της καθεμιάς βεβαίως..Ωραίες απαντήσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ J μου :) Ναι κι εμένα μου έχει κάνει εντύπωση αυτό με την BB. Άσχετο, είδα ότι μόλις κυκλοφόρησε μία της Maybelline αποκλειστικά για λιπαρές επιδερμίδες...Αυτή μπορεί να αρέσει περισσότερο...Το make up ειναι υπέροχο!!! Ζήτησε δειγματακι και θα με θυμηθείς ;)

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΒΛΟΝ ΤΑ ΣΤΥΛΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ . ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ REVIEW ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ.http://beauty-stardust.blogspot.gr/2013/02/revlon-just-bitten-kissable-lip-balm.html

    ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΑΥ ΜΕ 10 ΕΥΡΟ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ .ΑΚΟΥ 17 ΕΥΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν αξίζει να το αγοράζεις από Ελλάδα! Πολύ ακριβό...Πλησιάζει την τιμή που έχουν τα αντιστοιχα της CLINIQUE...Α ωραία πάω να το διαβάσω Ανδρονίκη μου :)

      Διαγραφή
  3. ααα το έκανα το tag και πολύ καλό θέμα διαλέξατε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραιο το ποστ σου!!! το make up της max factor ειναι αυτο που χρησιμοποιω αυτο το καιρο και ειναι το αγαπημενο μου!!η bb cream της maybelline δεν με ειχε εντυπωσιασει,αλλα σιγουρα ειναι καλη για την τιμη της!:) σιγουρα θα δοκιμασω και τα κραγιον της maybelline:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) :)!!! Είναι καταπληκτικό makeup, από τα πιο καλά που έχω δοκιμάσει!

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραιο το αρθρο!! φοραω το κραγιον της avon και η διαρκεια του καθως και ο τροπος που απλωνεται ειναι απιστευτα..βεβαια δεν εχω δοκιμασει και το αντιστοιχο της lancome για να μπορω να συγκρινω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα μου :) Είναι πολύ καλό κραγιόν. Προσωπικά το προτιμώ από της Lancome... :)

      Διαγραφή
    2. ποιο νουμερο ειναι to κραγιον της avon?

      Διαγραφή
    3. Δεν έχει νούμερο, ονομάζεται Carnation και είναι από την σειρά Ultra Color Rich Satin... :)

      Διαγραφή
  6. AYTO THS LOREAL TO EXO KI EGO! EINAI ONTWS POLI KALO K VOLIKO! TA KRAGION THS 17 THA TA DOKIMASW ME THN PRWTH EYKAIRIA. POLI ORAIO TO THEMA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σωτήριο προϊόν! Να τα δοκιμάσεις, είναι πολύ καλή η ποιότητά τους. Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο post!! Θέλω τόσο να δοκιμάσω επιτέλους τη bb από maybelline!! Όσο για το Resist and Shine Liner δεν είχα ιδέα!! Θα το κοιτάξω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύύύ! :) Είναι πολύ βολικό, εμένα μ'έχει σώσει! :)

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραίες οι συγκρίσεις των ακριβών προιόντων με εκείνα της ευρείας κατανάλωσης!!!Nice post!
    Ακολουθώ και Like το Blog σου, αν θες κανε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx!!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :):)! Εννοείται πως θα περάσω!

      Διαγραφή
  9. Εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη και απο τη Biolife.Ειδικα το ρουζ και τη μασκαρα!Δεν τα αλλαζω με τιποτα!Θελω οπωσδηποτε να δοκιμασω και τις σκιες!Απο τη Seventeen δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη...μου "καθονται" λιγο βαρια στο προσωπο!Γι'αυτο και δεν την προτιμω...αλλα ειναι καθαρα προσωπικο θεμα πως νιωθεις το καθε προιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες για την 17 το έχω παρατηρήσει κι εγώ στις πούδρες και τα make up. Κι εμένα πέφτουν βαριά στην επιδερμίδα μου. Το ρουζ όμως είναι φοβερό...Biolife δεν έχει τύχει να δοκιμάσω, όμως αφού λες τόσο καλά λόγια θα αξίζει! :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο post!!
    Το αγαπημένο μου προιόν που είναι απλά πλ πλ φθηνό(μόνο 3,50) και δεν την αλλάζω για καμία πιο ακριβή και επόμενη είναι η μάσκαρα της Essence η λεγόμενη "maximum definition" volume mascara..η συσκευασία της είναι πορτοκαλί με μαύρο...!!Κάνει θαύματα πραγματικά...δεν την αλλάζω!...
    όσο για την μάσκαρα που περιέγραψες πιο πάνω...ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ...είναι η χειρότερη της σειράς! :/ :/ την είχα σε καφέ εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει αυτή που λες αλλά σίγουρα θα το κάνω :) Ναι δυστυχώς δεν ήταν καθόλου καλή... :(

      Διαγραφή