Estee Lauder: Pure Color Blush



Σήμερα θα σου μιλήσω για το Pure Color Blush της Estee Lauder, ένα υπέροχο ρουζ που ήθελα καιρό να αποκτήσω.
Κάθε φορά που επισκεπτόμουν ένα κατάστημα καλλυντικών,του έριχνα μια κλεφτή ματιά. Πάντα έλεγα πως θα το πάρω, όταν ερχόταν όμως η ώρα το άφηνα. Η τιμή του δεν με βοηθούσε να πάρω την απόφαση. Όταν την εβδομάδα που μας πέρασε, όλα τα καταστήματα είχαν 35% έκπτωση στα προϊόντα Estee Lauder, είπα: αυτή είναι η ευκαιρία!
Έτσι, η συλλογή των καλλυντικών μου απέκτησε ένα νέο μέλος, και τι μέλος! Ένα υπέροχο ρουζ, που δεν χορταίνω να το κοιτάω...

Η συσκευασία του είναι έργο τέχνης, στολίδι για τον χώρο σου. Kομψό, πολυτελές, χρυσό κουτί με το λογότυπο της Estee Lauder. Από όλες τις αποχρώσεις, επέλεξα την όγδοη (Peach Passion). Είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη και τα έντονα ροζ χρώματα δεν μου ταιριάζουν τόσο πολύ.


Η συγκεκριμένη που προτίμησα, είναι πιο απαλή. Πρόκειται για ένα ροζ - ροδακινί χρωματάκι, γλυκό και κοριτσίστικο. Περιέχει πολύ ελαφρύ -σχεδόν αόρατο- shimmer, απλά για να δώσει ένα τόνο λάμψης στο δέρμα. Χαρίζει φρέσκο, νεανικό "ύφος" στο μακιγιάζ σου, εκατό τοις εκατό φυσικό . Τα μαγουλά γίνονται ροδαλά, όπως στα κοριτσάκια, με ένα εφέ που μοιάζει να αναβλύζει από μέσα σου. Δεν φαίνεται καθόλου τεχνητό (αρκεί να μην υπερβάλλεις στην ποσότητα). 
Η απόδοσή του στην επιδερμίδα είναι καταπληκτική. Το ίδιο και η διάρκειά του. Με πολύ λίγη ποσότητα, δημιουργείς το επιθυμητό αποτέλεσμα, γρήγορα και απλά. Δεν χρειάζεται να σπαταλήσεις πολύ προϊόν κατά την εφαρμογή. Ακόμη και ένα πέρασμα μπορεί να σου φανεί αρκετό.



Η ποσότητα του προϊόντος είναι πολύ μεγάλη. Πάρα πολύ μεγάλη! Δεν βρίσκεις συχνά ρουζ με τόσο μεγάλο εμβαδόν. Αυτό σημαίνει πως θα διαρκέσει πολύ περισσότερο από τα συνηθισμένα. Έρχεται με ένα χρυσό πινελάκι και με έναν μεγάλο καθρέφτη, πολύ βολικό για το μακιγιάζ.
Στο προϊόν θα έλεγα πως συναντιούνται η πολυτέλεια με την ποιότητα, η καλαισθησία με την ευχρηστία.
Αν και υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές στο εμπόριο, το Pure Color Blush της Estee Lauder αξίζει τα χρήματά του και με το παραπάνω, αφού πρόκειται για το προϊόν που θα σου προσφέρει το κάτι περισσότερο...

Το έχεις δοκιμάσει;





UPDATE: Μετά την την 08 (Peach Passion), σειρά είχε η 03 (Electrik Pink) απόχρωση για να δοκιμάσω. Ένα φωτεινό ροζ χρώμα, με ματ τελείωμα. Υπέροχο δεν φαίνεται; Το έχω λατρέψει!





22 σχόλια:

  1. δεν την εχω παρει ποτε...φαινετε super βέβαια...εγω παίρνω παντα seventeen!!!
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα Seventeen! Ειδικά το peachy rose το λατρεύω!!!
      Φιλάκια πολλά Manty μου :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο μεγειά σου...θα σου κρατήσει πάρα πολύ καιρό πιστεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια,φαίνεται πραγματικά υπέροχη!!Και η περιγραφή της πολύ ωραία!! :D Μου αρέσουν πολύ τα ρουζ από Bourjois.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΕΦΟ ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΡΟΥΖ ΤΗΣ ΜΑC ΚΑΙ ΤΗΣ ART DECO.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου! Της MAC μου αρέσουν κι εμένα πολύ! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο!! Με γεια σου!! Έχω κι εγώ ένα παρόμοιο και έχει απίστευτη διάρκεια!!! Το αγαπώ!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου :):)!!! Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. μεγειααα!!ειναι πολυ ωραιο και το κουτακι απιστευτο!! φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ! ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο ρουζ, το φοραω χρόνια και κρατάει πολύ καιρό!!
    Ωραία επιλογή χρώματος!
    Με γεια!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου ήμουν σίγουρη πως εσένα θα σου άρεσε :) (και πως θα το είχες) :):)

      Διαγραφή
  9. Beautiful color!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love it! :) Thank you Marcela, have a wonderful weekend too!!!
      Kisses <3

      Διαγραφή
  10. Hi! your blog and your pics are great!!!Full of interesting tips!
    step by me if you have time, we might follow each other!!!!
    Have a good sunday !
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for your lovely comment. Sure, I will...
      Have a nice Sunday too! :)

      Διαγραφή