Νέες "drugstore" κυκλοφορίες!


Όπως θα είδατε και από τον τίτλο, σήμερα θα μιλήσουμε για τις νέες κυκλοφορίες των εταιριών ευρείας κατανάλωσης. 
Εστίασα κυρίως στο μακιγιάζ και λιγότερο στην περιποίηση, γιατί έχω παρατηρήσει πως το θέμα "μακιγιάζ" σας ενδιαφέρει περισσότερο. Και όχι άδικα εδώ που τα λέμε...
Λίγο λόγω της άνοιξης, λίγο λόγω του καιρού, οτιδήποτε χρωματιστό και χαρούμενο κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον μας.



Πάμε λοιπόν να δούμε:


  • Πολλές drugstore εταιρίες, λανσάρουν αυτή την περίοδο νέα μάσκαρα (νέες μάσκαρες καλύτερα, το άλλο μου κάθεται λίγο περίεργο στο άκουσμα).


Η Maybelline New York πρόσφατα μας παρουσίασε την νέα Rocket Volum' Express, μία μάσκαρα που χαρίζει οκτώ φορές μεγαλύτερο όγκο στις βλεφαρίδες, χωρίς κόμπους και σε χρόνο "rocket"! Εκρηκτικός όγκος λοιπόν, βλεφαρίδες πυκνές και διαχωρισμένες στη στιγμή.



Η L'Oreal Paris πριν λίγες εβδομάδες λάνσαρε τη νέα μάσκαρα False Lash Wings. Πρόκειται για μία μάσκαρα που υπόσχεται να χαρίσει εφέ "φτερών πεταλούδας" στις βλεφαρίδες. Χάρη στο πρωτοποριακό της βουρτσάκι, οι βλεφαρίδες ανασηκώνονται, αποκτούν όγκο και ένταση, γίνονται πυκνές και μακριές, σαν ψεύτικες.




  • Δυναμική ήταν επίσης η είσοδος των CC Creams στον κόσμο της ομορφιάς. Μετά τις BB Creams, οι CC ήρθαν να κερδίσουν το καταναλωτικό κοινό και να του προσφέρουν όλα όσα οι BB Creams δεν κατάφεραν να του χαρίσουν. Θα τα καταφέρουν; Ο χρόνος θα δείξει.  


Την είσοδο των CC Creams στην ελληνική αγορά, εγκαινίασε η L'Oreal Paris με τις Nude Magique CC Creams. Δύο διαφορετικές συνθέσεις, απευθυνόμενες σε δύο διαφορετικά προβλήματα της επιδερμίδας.
H πρώτη (μοβ), απευθύνεται στην θαμπή, ωχρή επιδερμίδα, χαρίζοντας της λάμψη  και αναζωογόνηση.
Η δεύτερη (πράσινη), καταπολεμά τις κοκκινίλες του προσώπου.



Η Max Factor, που πέρυσι την είδαμε να απέχει από την κυκλοφορία κάποιας BB Cream, δημιουργεί μία CC Cream που συνδυάζει τις ιδιότητες της περιποίησης, με αυτές του make up. Η κρέμα υπόσχεται υψηλά επίπεδα κάλυψης, ενώ διαθέτει και SPF10 στην σύστασή της.




  • Νέα προϊόντα όμως, εξακολουθούν να προστίθενται και στον χώρο των BB Creams


Η Garnier, με τις επαναλαμβανόμενες προσθήκες της στην οικογένεια των BB creams που διαθέτει, πριν λίγους μήνες δημιούργησε μία BB Cream προορισμένη αποκλειστικά για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών.



Dream Pure BB Cream for oily skin από την Maybelline New York: Μόλις κυκλοφόρησε και απευθύνεται αποκλειστικά στις λιπαρές επιδερμίδες. Εκτός από ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία, ελαφριά κάλυψη και λάμψη, υπόσχεται να χαρίσει ένα υγιές δέρμα, πιο καθαρό, με λιγότερα προβλήματα.




  • Τέλος, όλες οι εταιρίες λίγο-πολύ, προσθέτουν και τις τελευταίες ανοιξιάτικες πινελιές στις συλλογές μακιγιάζ που διαθέτουν.


Color Vivid lipstick από την Maybelline Ney York: Φωτεινές, ανοιξιάτικες αποχρώσεις για χείλη όλο ζωντάνια και θηλυκότητα.



Top Coats από την L'Oreal Paris: Τα εφαρμόζεις πάνω από ένα οποιοδήποτε βερνίκι νυχιών και αμέσως το μανικιούρ σου αποκτά διαφορετικό εφέ, για εντυπωσιακές εμφανίσεις.






Και κάποιες καινούριες αποχρώσεις: Color Riche Le Vernis




Super Liner blackbuster από την L'Oreal Paris: Ένα eyeliner με χονδρό πινέλο, σαν μαρκαδόρος.




Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Πως σας φάνηκε;
Θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο; Αν ναι ποιο;

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.





22 σχόλια:

  1. Το νεο μου αποκτημα ειναι η νέα Rocket Volum' Express πραγματικα δινει ογκο και μηκος στις βλεφαριδες. Εχω επισης και τη Nude Magique CC Creams της Loreal. Δεν εχω λογια γι αυτη, τη φοραω καθημερινα και δεν χρειαζεται ουτε μακιγιαζ που λεει ο λογος. Αυτο που θελω να δοκιμασω ειναι τα καινουργια top coats. Σιγουρα θα ειναι η επομενη αγορα μαζι με τη μασκαρα τη καινουργια της Loreal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tην Nude Maqique CC Cream σκέφτομαι να την αγοράσω κι εγώ...λένε τα καλύτερα! :):)

      Διαγραφή
  2. Ta megala pneumata sunantiounte!!! Anevasa sxedon idio xthes!!!
    Des to na mou peis ti gnwmi sou...http://allthingsyouare.blogspot.gr/2013/04/aybe-its-maybelline-for-each-month.html

    To diko sou opws panta teleio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά;;; :) Τέλεια, πάω να το δω! Ευχαριστώ Εύη μου :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα μου...Πήρα ένα ρουζάκι που ήθελα εδώ και καιρό και τώρα βρήκα την ευκαιρία με το -35 ;) :)

      Διαγραφή
  4. τα μανό τις l'oreal φαίνονται τελεια...
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω τη CC crem από L'oreal,τη μωβ,και τη λατρεύω! :D Μου κέντρισε το ενδιαδέρον η ΒΒ από Maybelline,είχα δοκιμάσει την προηγούμενη από δειγματάκι και μου άρεσε πολύ.Διάβαζα όμως ότι στις περισσότερες έβγαζε λιπαρότητα και τη φοβήθηκα-κακώς,εμένα μου είχε καθίσει πολύ καλά!Για να δούμε η καινούργια..Ωραίο ποστ,πολύ ενημερωτικό! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε, παρόλο που πολλοί είπαν το αντίθετο...Τώρα καλοβλέπω την CC... Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό post! :)
    Μόνο την cc ξέρω που απ' όσο ξέρω είναι λίγο τραγική.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :):) Δεν σου άρεσε εσένα ε; Εδώ τα κορίτσια λένε πολύ καλά λόγια...Δεν την έχω δοκιμάσει, οπότε δεν έχω προσωπική άποψη αλλά γενικά έχω ακούσει τα καλύτερα και σκέφτομαι να το κάνω...:) Για να δούμε...

      Διαγραφή
  7. αααχ υπέροχο ποστ! πολύ ενημερωτικό! ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    Εχω μερικά απο αυτά που μας έδειξες και νομίζω πως με ξεσήκωσες και για τα υπολοιπα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :) :)!!!
      Χαχα! Αν αγοράσεις κάτι ωραίο πες μου ;) :*

      Διαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ .ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑΡΑ ΤΗΣ MAYBELLINE KAI ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΟΥ.http://beauty-stardust.blogspot.gr/2013/03/belline-rocket-volume-mascara.html

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΒΒ CREAM THS MAYBELLINE, ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ,ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A ωραία πάω να το δω γιατί σκεφτόμουν να την αγοράσω κάποια στιγμή, οπότε ας ενημερωθούμε :) Ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου :)

      Διαγραφή
  9. Μάλλον θα δοκίμαζα την Nude Maqique CC Cream!!!θα ήθελα να δω πως στρωνει πάνω στο προσωπο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει κάτι βιντεάκια και στρώνει πολύ ωραία...Μακάρι να ταιριάζει και σε εμάς :)

      Διαγραφή
  10. exw thn kainourgia maskara ths maybelline edw kai ena mhna kai einai apla fantastikh xwris upervoles kanei tis vlefarides uperoxes...k gia akoma pio dramatiko vlemma mporeite n thn sunduasete me thn falses ths idias etairias....se mena kanoun thaumata...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η falsies είναι πολύ μεγάλη αγάπη Ηλιάνα μου...Θέλω κι εγώ να δοκιμάσω τη rocket...Στο εξωτερικό λένε τα καλύτερα!!! :)

      Διαγραφή
    2. na thn dokimaseis opwsdhpote...egguhsh...

      Διαγραφή