Ποιος κερδίζει το κραγιόν;

Καλημέρα σας κορίτσια!

Τι κάνετε;

Εχθές ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός και ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω την τυχερή που κερδίζει το κραγιόν MAC της Veronica.




Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμμετοχές και τα υπέροχα σχόλιά σας.


Το κραγιόν κερδίζει η: Εύη (lieri)




Συγχαρητήρια Εύη μου , πάντα τυχερή να είσαι! Ελπίζω να σου ταιριάξει το χρώμα και να το ευχαριστηθείς!

*έχω στείλει ήδη e-mai στην νικήτρια. Αν δεν λάβω απάντηση μέχρι και την Τετάρτη, θα επαναλάβω την κλήρωση. 

Εσείς οι υπόλοιποι μην στενοχωρηθείτε. Σε περίπτωση που δεν το προσέξατε, σας θυμίζω ότι έχουμε "μεγαλώσει" επικίνδυνα....Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ε;;; 

Ένας νέος διαγωνισμός βρίσκεται στο "κατώφλι" μας! Ξέρω ότι το δώρο που έχω επιλέξει, αρέσει σε πάρα πολλές από εσάς. Και η αλήθεια να λέγεται...Είναι υπέροχο!

Δεν θα πω περισσότερα όμως...

Θα τα ξαναπούμε σύντομα...

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωάννα μου καλή....
    Έχεις και το όνομα της μονάκριβης τρίχρονης κορούλας μου!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ από τα βάθη της καρδιάς μου!!!!!!
    Δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά μου έδωσες!!!!!
    Ήθελα τόσο πολύ αυτό το κραγιόν και αυτό το χρώμα και μόνο να το χαζεύω μπορούσα,μια και άνεργη, δεν ήταν εφικτό να το πάρω, αφού προτεραιότητα έχουν άλλα.
    Ευχαριστώ την φίλη Miss Vera Ni. για τις ευχές της!
    Σε ευχαριστώ κουκλίτσα μου για ακόμα μία φορά και εύχομαι πάντα επιτυχίες στο blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην σου πω ότι στις 25 Μαρτίου είχα την γιορτή μου καθότι Ευαγγελία και δεν πήρα ούτε μισό δώρο από κανέναν!
    Ήρθε αυτό τώρα και τα κάλυψε όλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην ξεχνάμε όμως και την Σταυριάννα, φιλιά και σε σένα, σε ευχαριστώ και σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'σαι καλά Εύη μου!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου αρέσει...πραγματικά όμως... :) Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή