AVON meets Fairies of beauty!


Πριν λίγες μέρες είχα την μεγάλη χαρά να παρευρεθώ σε ένα υπέροχο σεμινάριο που διοργάνωσε η AVON σε συνεργασία με τις Greek Beauty Bloggers.



H συνάντηση αυτή ήταν πολύ ξεχωριστή. Άριστη διοργάνωση, ενδιαφέρουσα ροή, αναπάντεχες εκπλήξεις!

Μέσα από μία γλυκιά παρουσίαση γνωρίσαμε με τον καλύτερο τρόπο τον κόσμο της AVON. Έναν κόσμο ομορφιάς, τεχνογνωσίας και ευαισθησίας. 

Εδώ και 127 χρόνια η AVON είναι η εταιρία που στέκεται δίπλα στην γυναίκα. Ως φίλος της και σύμμαχός της, στηρίζει την προσπάθειά της να γίνει όχι μόνο όμορφη, αλλά και ανεξάρτητη, τόσο οικονομικά όσο και ψυχολογικά.




Έχοντας δημιουργήσει ένα από τα πιο σύγχρονα ερευνητικά κέντρα και έχοντας αναπτύξει σημαντικές  συνεργασίες με διεθνώς αναγνωρισμένες προσωπικότητες, η AVON προσφέρει στις γυναίκες πρωτοποριακά προϊόντα, ξεχωριστής ποιότητας, φτιαγμένα με γνώση και αγάπη.





H ΑVON όμως, πέρα από την ηγετική θέση που κατέχει στον χώρο της ομορφιάς, έχει να παρουσιάσει και ένα αξιόλογο κοινωνικό πρόσωπο. Η εκστρατεία της ενάντια στον καρκίνο του μαστού έχει αλλάξει άρδην τη ζωή χιλιάδων γυναικών σε ολόκληρο τον κόσμο. Μόνο στην Ελλάδα, έχει δώσει σε περισσότερες από 15.000 γυναίκες την ευκαιρία να εξεταστούν δωρεάν και έχει ενημερώσει πολλές περισσότερες για τη σημασία της αυτοεξέτασης. Με την αγορά και τη δωρεά της κινητής μονάδας μαστογράφου, που έχει εξοπλίσει με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα ψηφιακής μαστογραφίας, προσφέρει στην Ελληνίδα γυναίκα το πολύτιμο δώρο της πρόληψης. 

Η AVON είναι η εταιρία που με το ένα χέρι μάχεται τις ρυτίδες και με το άλλο τον καρκίνο.



Στην συνέχεια ακολούθησε ένα πολύ εντυπωσιακό σεμινάριο μακιγιάζ από τον γνωστό σε όλες μας make up artist Αχιλλέα Χαρίτο. Με φαντασία, καλή διάθεση και πολύ ταλέντο, ο Αχιλλέας Χαρίτος πραγματοποίησε μπροστά στα μάτια μας ένα αριστοτεχνικό μακιγιάζ και παράλληλα μας αποκάλυψε μυστικά και τεχνικές για να βρούμε αυτό που μας ταιριάζει.



Τέλος ενημερωθήκαμε για τα νέα λανσαρίσματα της εταιρίας. Μια μεγάλη γκάμα πολύ ελκυστικών προϊόντων πρόκειται σύντομα να βρει τη θέση της στους "μαγικούς" καταλόγους της AVON.
Επαναστατικές φόρμουλες αντιγήρανσης, μάσκαρα και BB creams,  αρώματα και κρέμες σώματος, χαρούμενες παλέτες σκιών και άλλα πολλά, υπόσχονται να αναβαθμίσουν την ποιότητα του μακιγιάζ και της περιποίησης μας. 





Προσωπικά, αναμένω με αγωνία την κυκλοφορία της νέας Anew Vitale BB cream. Δεν ξέρω γιατί (ίσως φταίει το ροζ της χρώμα), αλλά κάτι μου λέει πως αυτό το προϊόν θα γίνει το αγαπημένο μου.







Φεύγοντας, τα γλυκά κορίτσια της AVON, μας έδωσαν μία τσάντα γεμάτη εκπλήξεις! Η AVON λοιπόν, κάνει και πάλι τη διαφορά, με μία κίνηση αγάπης και γενναιοδωρίας.
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ε;;; Θα ακολουθήσουν πολλά, πολλά reviews!


Ξέρετε ότι... 

  • Η ΑVON είναι η Νο1 εταιρία απευθείας πώλησης στον κόσμο
  • Βρίσκεται ανάμεσα στις 100 κορυφαίες μάρκες (παντός είδους) στον πλανήτη
  • Είναι ο παγκόσμιος ηγέτης των οικονομικών αρωμάτων
  • Τα προϊόντα του μακιγιάζ της βρίσκονται στην 3η θέση
  • Διαθέτει περισσότερες από 6.500.000 αντιπροσώπους
  • Το να γίνεις αντιπρόσωπος AVON έχει μηδενικό κόστος εκκίνησης
  • Χοντρικά, για κάθε 100 ευρώ που πουλάς, τα 30 περίπου είναι δικά σου (κέρδος 30%)




Και μερικές συμβουλές από τον Αχιλλέα Χαρίτο...

  • Η επιλογή του σωστού foundation πρέπει να γίνεται στο φυσικό φως
  • Το ιδανικό σημείο στο σώμα σου για να επιλέξεις την σωστή απόχρωση στο foundation είναι η βάση του λαιμού
  • Προτιμήστε τις διάφανες πούδρες ή αυτές που έχουν ακριβώς την ίδια απόχρωση με το foundation
  • Τοποθετώντας τη σκουρόχρωμη σκιά στην εξωτερική γωνία του ματιού και την ανοιχτόχρωμη στην εσωτερική, απομακρύνονται τα μάτια από τη μύτη και προσδίδεται στο βλέμμα αθωότητα και γλυκύτητα
  • Για να επιλέξετε τι ταιριάζει στο μακιγιάζ σας, εμπιστευτείτε περισσότερο το σχήμα των ματιών σας, παρά το χρώμα τους.



Σαν επίλογο, θέλω να αναφέρω τα εξής:

Η αγάπη μου προς την AVON είναι γνωστή. Θα το έχετε διαπιστώσει όσες έχετε διαβάσει πιο παλιά μου posts. Aν όμως την αγαπούσα μία φορά, τώρα την αγαπώ δέκα! 
Την αγαπώ για τα προϊόντα της, την αγαπώ για τη φιλοσοφία της, την αγαπώ για την κοινωνική ευαισθησία της, την αγαπώ για την μοναδικότητά της.

Κορίτσια θα ήθελα να μου πείτε, ποια είναι η γνώμη σας για την AVON;
Γνωρίζετε την εκστρατεία της ενάντια στον καρκίνο του μαστού; 
Πως σας φαίνονται τα νέα προϊόντα της;




19 σχόλια:

  1. latreuw tis photo sou ap tin arxi einai toso kalodoulemeno ayto to post...Toso retro oi 1es fwtografies...toso enarmonismenes me tis akolouthes...mpravo glukia mou Iwanna...Kanete eksairetiki douleia sto blog sas..
    Sou esteila mail sto mail tou blog tsekare to pls...
    Y.g. Den thumamai an sou egrapsa se allo post poso xarika pou se gnwrisa..Menume kai dipla elpizw na ta ksanapoume...
    Se filw Evi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη μου!!!
      Εννοείται πως θα τα ξαναπούμε :)
      (Σου έχω απαντήσει στο mail ;) )
      Φιλάκια πολλά... <3

      Διαγραφή
  2. Δυστυχως προιοντα της Avon εχω δοκιμασει μονο απο περιοδικα...Αλλα εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενη!Για μενα μια απο τις καλυτερες εταιριες καλυντικων!
    Και μπραβο τους που επιτελουν και κοινωνικο εργο!Γιατι ακομα και για διαφημιστικους λογους να ηταν,σημασια εχει η ποση βοηθεια εχουν δωσει!Ειδικα στις μερες μας που δεν εχουν πολλες γυναικες τη δυνατοτητα για τετοιες εξετασεις!
    Μπραβο και παλι μπραβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εμένα αυτό με άγγιξε περισσότερο απ'όλα! Έχουν βοηθήσει χιλιάδες γυναίκες. Μέσα από την εκστρατεία τους έχουν ανακαλύψει πολλά περιστατικά που θα νοσούσαν και δεν το ήξεραν! Και δεν το διαφημίζουν... Εγώ τουλάχιστον που ασχολούμαι με όλα αυτά, δεν έχω δει κάποια ιδιαίτερη διαφήμιση, σε αντίθεση με κάποιες άλλες εταιρίες...Τα προϊόντα είναι τέλεια και προσιτά στον καθένα. Συμφωνώ μαζί σου!!! :)

      Διαγραφή
    2. Μαρια θα ήθελες να δοκιμάσεις και πάλι κάποια από τα προιόντα της Avon? Είμαι αντιπρόσωπος και μπορώ να σε εξυπηρετήσω με μεγάλη μου χαρά.
      Αν θέλεις στείλε μου ένα email στο natalia.lamprou@gmail.com για να σε ενημερώσω για τις τρέχουσες προσφορές :)

      Διαγραφή
  3. Tι ωραιο ποστ!!! μπραβο τους! μου αρεσει πολυ η avon και τα προιοντα τησ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Όλγα μου! Εμένα να δεις πόσο μου αρέσουν...:)

      Διαγραφή
  4. Δέν έχει τύχει ποτέ να δοκιμάσω τα καλλυντικά αυτής της εταιρείας αν και θέλω πολύ αλλά έχω κάτι πολύ ωραία σκουλαρίκια! Σε έχω κάνει tag εδώ http://youngbeautygr.blogspot.gr/2013/04/tag-40-favourites.html θα χαρώ πολύ να το κάνεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει καταπληκτικά προϊόντα! Αξίζει να τα δοκιμάσεις! Α ευχαριστώωω πάω να το δώ! :) Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. πολυ καλο το ποστ!! εχω αδυναμια στις ενυδατικες κρεμες τις avon!!! τα προιοντα μακιγιαζ ειναι πολυ φθηνα για το αποτελεσμα που προσφερουν!! τελος,σε τετοιες εποχες κρισης αυτη η φιλανθρωπικη κινηση με τις δωρεαν εξετασεις μαστου αγγιζει ολους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου! Τα προϊόντα μακιγιάζ τα λατρεύω! :)

      Διαγραφή
  6. ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ AVON ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ ΟΛΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΤ...ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ανάρτηση και φωτογραφίες, συγχαρητήρια! Ήταν πολύ ωραία ομολογουμένως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου :) Πολύ καλό σεμινάριο! :)

      Διαγραφή
  8. Kalispera Ioanna mou! :) Twra molis eida to post sou mesw fb k eipa na perasw na to dw k na pw k ena "geia" ! Ontws itan polu wraio event, xarika polu pou piga k mou gnwristikame me diafores bloggers! :) K opws sou eixa pei otan kaname tsigaro nai, exw ginei ontws melos sto blog sou! :) Kali sunexeia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα που γνωριστήκαμε με τα κορίτσια! Ήταν όλες πολύ καλές...Χαχα τέλεια! Εγώ δεν πρέπει να έχω γίνει ακόμη στο δικό σου...Πάω!!! :)

      Διαγραφή
  9. Poli oraio to post sou!!! Poli xarika pou se gnorisa sto event!! :)
    Xristina ( beautyandmore-christina )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου... Κι εγώ πολύ :):)!

      Διαγραφή