Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 - Review


Στο post αυτό θα σας μιλήσω για το νέο δημιούργημα της Max Factor, για το foundation που ερωτεύτηκα  από την πρώτη στιγμή που το χρησιμοποίησα.

Στο άρθρο που μίλησα για τα 5 αγαπημένα μου make up, το προϊόν αυτό βρισκόταν στη δεύτερη θέση (δες εδώ).

Το Face Finity All Day Flawless 3 in 1 είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα foundations που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα και με διαφορά.





Κατά την άποψή μου, η Max Factor είναι μία από τις καλύτερες μάρκες ευρείας κατανάλωσης, με προϊόντα που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα "high end". Η ποιότητα αγκαλιάζει την προσιτή τιμή και ό,τι έχει τύχει να δοκιμάσω με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη.

To συγκεκριμένο όμως make up δεν με άφησε απλώς ικανοποιημένη, αλλά ενθουσιασμένη.



Το 3 in 1 είναι ένα φον ντε τεν που κλείνει μέσα του τις λειτουργίες τριών διαφορετικών προϊόντων. Είναι primer, concealer και foundation μαζί. Και βέβαια, όταν το ακούς αυτό, σκέφτεσαι ότι αποκλείεται ένα μόνο προϊόν να αντικαταστήσει με επιτυχία τρία άλλα.  Κι όμως, στη δική μου επιδερμίδα, το foundation αυτό λειτούργησε μαγικά, κάνοντας όλα όσα ισχυρίζεται ότι κάνει.



Ως primer, απαλύνει την επιδερμίδα και την προετοιμάζει για το μακιγιάζ που θα ακολουθήσει. Χάρη σ'αυτήν του τη λειτουργία, το προϊόν εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ομοιομορφία στο αποτέλεσμα και καταπληκτική διάρκεια.

Ως concealer, το προϊόν αυτό είναι κατάλληλο για να το εφαρμόζεις στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα foundations που δεν είναι (παρόλο που εμείς συχνά τα βάζουμε και κάτω από τα μάτια). Καλύπτει πολύ καλά μαύρους κύκλους και κοκκινίλες.

Ως foundation, το 3 in 1 παρέχει μεσαία προς πλήρη κάλυψη και ματ τελείωμα χωρίς γυαλάδα και λιπαρότητα. Αν και ματ, το αποτέλεσμα είναι απόλυτα φυσικό και αψεγάδιαστο. To "All Day Flawless" σε διαβεβαιώ, πως δεν είναι διαφημιστική υπερβολή, αλλά γεγονός. Προσωπικά, όταν χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν, αν και έχω μικτή επιδερμίδα, δεν εφαρμόζω ποτέ πούδρα μετά. Δεν χρειάζεται! Η διάρκεια του αποτελέσματος είναι πολύ εντυπωσιακή, καθώς αυτό δεν αλλοιώνεται όσες ώρες και αν περάσουν.

χωρίς foundation   -   με foundation


Έχει πολύ ελαφριά υφή και απλώνεται πολύ εύκολα στην επιδερμίδα. Αφήνει αίσθηση άνεσης και δεν βαραίνει το δέρμα.
Ταιριάζει σε όλους τους τύπους επιδερμίδας, με μία μικρή επιφύλαξη: ενδεχομένως, αν η επιδερμίδα σου είναι πολύ ξηρή, το προϊόν αυτό να μην σε ικανοποιήσει απόλυτα.





Τέλος διαθέτει SPF 20, επομένως παρέχει μία πολύ καλή αντηλιακή προστασία για μέσα στην πόλη, όλο το χρόνο.

Η τιμή του είναι πολύ προσιτή. Κοστίζει γύρω στα 20 ευρώ (16 με μία έκπτωση που το βρήκα εγώ),
Δίνεις 20 ευρώ λοιπόν, εξοικονομείς όμως πολλά περισσότερα. Το 3 in 1 θα σε απαλλάξει από την αγορά ενός primer, ενός concealer και μίας πούδρας. Αγοράζοντας το, είναι σαν έχεις αγοράσει όλα αυτά τα προϊόντα. Παράλληλα σε βοηθάει να εξοικονομήσεις και χρόνο!


To έχετε δοκιμάσει; 





   

18 σχόλια:

  1. Πολύ κατατοπιστικό post!!!
    Για ξηρές λες να μην κάνει? ... πολύ θέλω να το δοκιμάσω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Demy :)
      Κοίτα επειδή το αποτέλεσμα που προσφέρει είναι πραγματικά ματ, ίσως έχεις πρόβλημα σε κάποια ξηρά σημεία του προσώπου σου. Εγώ βέβαια δεν είχα πρόβλημα (έχω αρκετά ξηρά σημεία), έχω ακούσει όμως άλλες κοπέλες που είχαν...Προτείνω να ζητήσεις ένα δειγματάκι :)

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό θα κάνω!
      xxx

      Διαγραφή
    3. Τίποτα Demy μου, να'σαι καλά :)

      Διαγραφή
  2. Το δοκιμάζω αυτη την εποχή και ειναι οντως αρκετά καλο αν και δεν εχω ενθουσιαστει 100 %... πρόσφατα εκανα και το δικο μου αντιστοιχο review αν θελεις ριξε μια ματια --> http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2013/03/max-factor-face-finity-3-in-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία και πλήρης ανάρτηση! Σκοπεύω να το δοκιμάσω πολύ σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, ελπίζω να σου αρέσει κι εσένα! :)

      Διαγραφή
  4. Καλά στη φώτο με τα χέρια σου έμεινα! Παίζει να κανει τέλεια δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερό προϊόν...Φαντάσου στο πρόσωπο! :)

      Διαγραφή
  5. Πρεπει να ειναι πολυ καλο! Στο χερι σου φαινεται τέλειο!!! Σιγουρα θα το εχω στα υποψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :) Αξίζει να το δοκιμάσεις...

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό φαίνεται! Να ήταν λίιιιγο πιο οικονομικό....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φαντάσου το πήρα 4 ευρώ φθηνότερα...Ή μπορούσα να το αγοράσω με 20 ευρώ και να πάρω άλλο ένα προϊόν 6 ευρώ φθηνότερα... :)

      Διαγραφή
  7. ειχα ακουσει για υτο το προιον , σημερα το απογευμα σκοπευω να το αγορασω , εχει και αυτο βαθμιδεσ χρωματος ή ειναι ενα για ολουσ τυπουσ δερματοσ?ειμαι ααρκετα μελαχρινη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις Κωνσταντίνα μου! Σίγουρα θα βρεις την κατάλληλη για σένα! :)

      Διαγραφή