Το πρώτο μας guest post: Too faced Shadow Bon Bons


Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί το σημερινό post είναι guest post και μάλιστα το πρώτο μας. Θυμάστε το άρθρο που είχα ανεβάσει πριν λίγες μέρες; Αν όχι, κοιτάξτε το εδώ

Να σας πω την αλήθεια, δεν περίμενα πως θα υπάρξει τόσο άμεση ανταπόκριση στην ιδέα μου. Έτσι λοιπόν, η χαρά μου ήταν διπλή όταν μια μέρα έλαβα αυτό το υπέροχο άρθρο από την φίλη μας την Παναγιώτα. 

Απολαύστε το λοιπόν και πείτε μου τις εντυπώσεις σας:

"Καλημέρα σας κορίτσια,

είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη που επιτέλους μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω για ένα προϊόν ομορφιάς που έχω μόλις από τα Χριστούγεννα και συνεχίζει να μου προσφέρει χαρά κάθε φορά που συμπληρώνει το μακιγιάζ μου! Για να μην μακρηγορώ,θα κάνω λόγο για την παλέτα Shadow Bon Bons της Too Faced, η οποία διατίθεται σε χώρες του εξωτερικού και στην Ελλάδα στα καταστήματα Sephora.



Επειδή δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ πολλά καλλυντικά για τα μάτια μου , αυτή η παλέτα μου προσφέρει όλα όσα χρειάζομαι για να τα τονίσω, είτε είναι πρωί, είτε είναι βράδυ, με γρήγορες και απλές κινήσεις, μέσα σε μόνο δύο λεπτά! Περιέχει 12 σκιές, ένα primer και μία μάσκαρα, τα οποία βολεύουν για ταξίδι, αφού δεν χρειάζεται να κουβαλάμε πολλά κουτάκια.

Σκιές

Οι τρεις τετράδες σκιών δημιουργούν τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς μακιγιάζ, καθένας από τους οποίους χρησιμοποιείται σε διαφορετικό διάστημα της ημέρας.



Η πρώτη σειρά, όπως βλέπετε παραπάνω, δημιουργεί έναν τύπο ματιού Sugared Violet, στο οποίο χρησιμοποιούνται οι αποχρώσεις vanilla ως βάση, cut the cake, framboise και coffee bean. Αυτό το μάτι είναι περισσότερο χειμωνιάτικο και βραδινό και επειδή έχω μικρά μάτια, μου τα μικραίνει περισσότερο και δεν τα φωτίζει τόσο όσο οι άλλες.



Η δεύτερη σειρά, είναι τόσο λαμπερή... Αποκαλείται Pink Cupcake!! Και από μόνο του το όνομα σε προκαλεί να φοράς συνέχεια αυτή την τετράδα, η οποία αποτελείται από τη βάση Peach Fuzz, την Candy Rose, την Hot Cocoa και την Lovey Dovey. Tα μάτια μου τονίζονται πολύ με αυτές και ανοίγει το μέγεθός τους. Είναι τόσο κοριτσίστικο και καραμελένιο το αποτέλεσμα. Φοριούνται πολύ άνετα πρωί, αλλά και βράδυ, με το κατάλληλο κραγιόν. Όπως καταλάβατε, είναι οι αγαπημένες μου!



Η τρίτη και τελευταία σειρά φέρνει σαν αποτέλεσμα smoky eyes, το οποίο ενδείκνυται για βράδυ, και τώρα τελευταία είναι πολύ της μόδας και όχι αδίκως. Προσφέρουν πολύ σαγηνευτικό και γοητευτικό βλέμμα! Λέγεται coasty caramel και παρόλο που είναι σκούρες και -όπως σας είπα- έχω πρόβλημα με τα σκουρόχρωμα χρώματα, περιέργως αυτές μου μεγαλώνουν το μάτι. Αποτελείται αυτή η σειρά από τη βάση nude beach, τη cinnamon sugar, τη marzipan και τη licorice latte. Αν φοβάστε κι εσείς τις σκούρες σκιές, δοκιμάστε τις και θα με θυμηθείτε!
YΓ. Οι μισές σκιές είναι shimmer και οι άλλες όχι, οπότε καλύπτουν όλες τις διαθέσεις και όλα τα γούστα! Επίσης διατίθεται και φυλλαδιάκι με τα tips για να αποκτήσετε αυτά τα μακιγιάζ.


Primer

Αν θέλετε πιο έντονο και σταθερό μακιγιάζ στο μάτι, το Shadow Insurance Candlelight είναι το κατάλληλο. ''Κλειδώνει'' τη σταθερότητα των σκιών που χρησιμοποιήσατε πολύ αποτελεσματικά, κάνει το χρώμα να έχει πιο πολλή ένταση και δεν αφήνει να "τρέξει" η σκιά ή να γίνουν οι γνωστές σε όλες μας ''ζάρες''. Περιέχει ένα σύμπλεγμα βιταμινών και μπορεί να φορεθεί είτε ως βάση, είτε μόνο του για να δώσει λάμψη με την ιριδίζουσα, κρεμώδη σύνθεσή του.



Μascara



H Lashgasm mascara με εξέπληξε θετικά, αφού νόμιζα ότι η Too Faced έχει μόνο σκιές ωραίες. Αντιθέτως, προσφέρει τέλειο αποτέλεσμα. Ξεχωρίζει απίστευτα καλά τις βλεφαρίδες -όπως θα δείτε και πιο κάτω το βουρτσάκι της- και τους δίνει αρκετό όγκο, ειδικά αν βάλεις πολλές στρώσεις. Τις κάνει πολύ μακριές και με έντονο μαύρο χρώμα. Το ειδικό βουρτσάκι Flexi-Firm Brush τις κάνει να φαίνονται πιο μεγάλες από όποια πλευρά κι αν τις βλέπεις, αφού μακραίνει την κάθε μία ξεχωριστά, κάτι που άλλα προϊόντα δεν κάνουν, αφού τις κολλάνε.




Νιώσε κι εσύ πριγκίπισσα!

Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος! Ο λόγος για τον οποίο διάλεξα αυτή την παλέτα είναι η παραμυθένια συσκευασία της. Απ 'έξω έχει μια βελούδινη υφή, σε απαλό λιλά χρώμα και κλείνει με ένα μαγνήτη. Όταν την ανοίγεις έχει ένα καθρεφτάκι πολύ κουκλίστικο και καθώς βάφεσαι πραγματικά νιώθεις σαν μια μικρή πριγκίπισσα. Τουλάχιστον εμένα μου φτιάχνει πολύ τη διάθεση, ακόμα κι όταν βαριέμαι να βαφτώ. Δεν θέλω με τίποτα να χαλάσει το κουτάκι και να λερωθεί, γι 'αυτό την βάζω πάντα στην συσκευασία της.



ΥΓ1. Μπορείτε να τολμήσετε και να δοκιμάσετε και διαφορετικούς συνδυασμούς αποχρώσεων κι έτσι θα φαίνεται ότι διαθέτετε μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων.

ΥΓ2. Επειδή φτάνει μικρή ποσότητα, θα αργήσουν πολύ να τελειώσουν.

Φιλιά πολλά,
Παναγιώτα!"

Και τώρα κορίτσια θέλω να μου πείτε...πως σας φάνηκε το post της Παναγιώτας; Δεν ξέρω για σας, αλλά προσωπικά νομίζω, πως στην επόμενη επίσκεψή μου στα Sephora, θα κάθομαι και θα χαζεύω τις σκιές στο stand της Too faced με τις ώρες!

Αν θέλετε κι εσείς να μοιραστείτε τις beauty-εμπειρίες σας μαζί μας, μην διστάσετε να μου τις στείλετε. Αυτόματα, λαμβάνετε μέρος και στον διαγωνισμό που διοργάνωσα στο πλαίσιο αυτής της ιδέας (λεπτομέρειες εδώ)!

Επίσης, ήθελα να σας θυμίσω, πως μπορείτε να ακολουθείτε το blog μας και με το bloglovin' (κοιτάξτε το εικονίδιο στα δεξιά της σελίδας). Έτσι θα ενημερώνεστε πρώτες για όλα τα νέα του blog (posts, διαγωνισμούς, events και άλλα πολλά) !

16 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ! ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΚΙΕΣ TOO FACED ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παναγιωτα πολυ ωραιο αρθρο!!!οντως η παλετα ειναι τελεια,πολυ ωραιες αποχρωσεις στις σκιες και η μασκαρα κανει πολυ μακριες τις βλεφαριδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για το άρθρο! Πραγματικά ολόκληρη η παλέτα είναι φανταστική! Ειδικά την σειρά pink cupcake την έχω λατρέψει! Είναι και εμένα η αγαπημένη μου Παναγιώτα :)!
    Νομίζω ότι είναι και τέλειο δώρο για να το χαρίσεις σε μια φίλη σου! Περιμένουμε και άλλα τέτοια ωραία posts! Δίνουν τέλειες συμβουλές!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια για τα υπέροχα λόγια σας!! Όσο χαρούμενη με έκανε το να γράψω αυτό το άρθρο, άλλο τόσο χαρούμενη με κάνουν και τα πολύ ενθαρρυντικά σχόλιά σας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω φαίνονται τελειες!!! Παναγιωτα σαν σκιες εχουν καλη απόδοση; Βαφουν εντονα; γιατι την εχω πατησει πολλεσ φορεσ με σκιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου, είναι απίστευτη η απόδοση που έχουν... Δεν χρειάζεται καν να απλώσεις το primer πριν!! Είναι πάρα πολύ σταθερές. Δοκίμασέ τις και δεν θα χάσεις!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου Παναγιώτα!! Φαίνεται φανταστική η παλέτα!! Σίγουρα θα την αγοράσω κι εγώ !! Και πολύ καλές οι συμβουλές σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "νιωσε και εσυ πριγκιπισσα"
    ενα ομορφο κειμενο για μια παραμυθενια παλετα...

    φιλακια παναγιωτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παναγιώτα μου υπέροχο άρθρο! Ανταποκρίνεται πλήρως στο πως είναι το προϊόν! Αλλά και να μην το είχα αγοράσει μετά από την περιγραφή σου θα με έπειθες να το πάρω! Ιδιαίτερα η ροζ σκιά είναι ό,τι πρέπει για τη διαμόρφωση μιας ανοιξιάτικης αισιόδοξης διάθεσης! Συγχαρητήρια για το πολύ ωραίο άρθρο! Συνέχισε να ομορφαίνεις το site! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο για το ωραιο αρθρο!!!Συμφωνω απολυτα με την Παναγιωτα,ειναι φανταστικη αυτη η παλετα!!την προτεινω σε ολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παναγιωτούλι μπράβο για το άρθρο!! Είναι υπέροχο.. Περιμένω την παλέτα για δώρο! Πλησιάζουν και τα γενέθλιά μου..!! χαχαχα! τρέχω στα sephora! φιλάκια!! Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο review και για άλλη μια φορά σας επικροτώ για την κίνηση! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Πωλίνα μου δυστυχώς δεν γνωρίζω...Το post το έχει γράψει μια αναγνώστρια. Έχω όμως την εντύπωση πως δεν κυκλοφορεί πια...

      Διαγραφή